abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104479210
Ik moet straks ook mee naar de koopavond, ik eet daar wel wat. Ik gok pizza nu :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 17 november 2011 @ 16:32:00 #52
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104479224
O nooooooooooo!!!! Mijn man komt net thuis.... 3x raden wat hij mee heeft genomen.
Juist ja: pizza!
pi_104479231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Haha!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104479237
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
O nooooooooooo!!!! Mijn man komt net thuis.... 3x raden wat hij mee heeft genomen.
:9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104479243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Soempie het volgende:
Zoe, volle vrouw? :D :? _O-
Ja hahaha was ik toen niet zo blij mee :P maar toen ik z'n ex zag begreep ik t wel

Ach t is lief bedoeld :P
  donderdag 17 november 2011 @ 16:32:59 #56
250838 Fee-nix
pi_104479259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...
Neuh doe maar niet ;). Ik kan nog prima over mijn buikje heenkijken :).
pi_104479263
Ja ik voel me nu ook gelijk een hobbit, haha. Wat ik van je zie Zoë, ben je een dunnie?!
pi_104479269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
Haha en je deed nog wel zo je best :P

Wel lief van m O+
pi_104479299
Maar dan weet je nu wel heel duidelijk wie de verstandigste is van jullie twee Fee-nix ;)
  donderdag 17 november 2011 @ 16:34:17 #60
250838 Fee-nix
pi_104479303
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha en je deed nog wel zo je best :P

Wel lief van m O+
Ja, maar t zijn diepvries... dus ik kan nog sterk zijn ;). Maar denk het niet....:P
  donderdag 17 november 2011 @ 16:35:03 #61
250838 Fee-nix
pi_104479331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef clauwheee het volgende:
Maar dan weet je nu wel heel duidelijk wie de verstandigste is van jullie twee Fee-nix ;)
:Y Nou inderdaad! Ik ben niet de boosdoener, haha!
pi_104479360
Nu heb ik ook trek in pizza.
pi_104479367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik voel me nu ook gelijk een hobbit, haha. Wat ik van je zie Zoë, ben je een dunnie?!
:P maar wel 23cm langer dan z'n ex en 15kg zwaarder met heup en tiet, dus ja
dat was z'n vergelijking
  donderdag 17 november 2011 @ 16:36:34 #64
250838 Fee-nix
pi_104479387
Nou meiden, ik ga weer even aandacht schenken aan hubbie ;). Tot later!
pi_104479391
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja, maar t zijn diepvries... dus ik kan nog sterk zijn ;). Maar denk het niet....:P
Ah van goede bedoelingen van je man moet je genieten :P
pi_104479425
Ik ga straks lekker daghappen in de stad! :P
pi_104480221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

ik ook niet.....

En idd, Zoë een volle vrouw _O-

Er zitten toch wel wat groentes op die pizza :{w Tomatensaus is gemaakt van tomaten, tomaten zijn groentes, dus groente op de pizza ^O^

Veel mensen naar de koopavond dus vanavond. Wij gaan zaterdag "winkelen" voor zover je 3 winkels bezoeken met tussentijds lunchen en uitrusten nog winkelen kan noemen :')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:08:54 #68
250838 Fee-nix
pi_104480452
Mijn verstand heeft gewonnen!! En het komt door Jesper :). Vanavond gewoon bloemkool (dan kan hij ook mee eten namelijk). En morgen eten we pizza! En dan halen we voor Jesper een gezonde maaltijd uit de vriezer (nu zou dat nooit meer ontdooien, of met veel moeite en daar heb ik geen zin in). Anders zou hij vandaag een potje moeten eten en dat doe ik het liefst zo min mogelijk. We hebben nog hartstikke veel voor hem in de vriezer.

Goed he?! *geeft zichzelf schouderklopje

Maar nu mogen we wel chips vanavond muahahhaha...
pi_104480508
_O_
pi_104480546
Fee-nix ^O^ _O_ ^O^

bloemkool :9

boerenkool is inmiddels ook in huis :Y)
pi_104480638
Noh :P

Fee-nix wat goed!!! _O_
  donderdag 17 november 2011 @ 17:22:10 #72
250838 Fee-nix
pi_104480943
Dank, dank allemaal ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix ^O^ _O_ ^O^

bloemkool :9

boerenkool is inmiddels ook in huis :Y)
Ook goed bezig!
pi_104481102
Zoe??? een volle vrouw??? wat ben ik dan?? een olifant?? _O- _O- _O- _O-

Geen idee hoe mijn doos eruit ziet! ik heb hem blind geharst :')

De zuurkool zit in de over!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104481151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn verstand heeft gewonnen!! En het komt door Jesper :). Vanavond gewoon bloemkool (dan kan hij ook mee eten namelijk). En morgen eten we pizza! En dan halen we voor Jesper een gezonde maaltijd uit de vriezer (nu zou dat nooit meer ontdooien, of met veel moeite en daar heb ik geen zin in). Anders zou hij vandaag een potje moeten eten en dat doe ik het liefst zo min mogelijk. We hebben nog hartstikke veel voor hem in de vriezer.

Goed he?! *geeft zichzelf schouderklopje

Maar nu mogen we wel chips vanavond muahahhaha...
en wat zegt de kleine man als jullie zitten te smullen van een pizza en hij saaie groeten aan het eten is?
}:|
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104481239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef bitterend het volgende:
Zoe??? een volle vrouw??? wat ben ik dan?? een olifant?? _O- _O- _O- _O-

Geen idee hoe mijn doos eruit ziet! ik heb hem blind geharst :')

De zuurkool zit in de over!
:P nee jij bent n mooie vrouw.

M'n lief's redenatie is: meer hou vast, dus vol :P

Vol,voller,volst O+
  donderdag 17 november 2011 @ 17:30:20 #76
250838 Fee-nix
pi_104481275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef bitterend het volgende:

[..]

en wat zegt de kleine man als jullie zitten te smullen van een pizza en hij saaie groeten aan het eten is?
}:|
Haha, nou hij is toevallig echt dol op groenten!

Ik probeerde hem een keer een plezier te doen (dacht ik): hij mocht mee eten met pannenkoeken. Nou, welk kind vind dat nou niet lekker he..... Onze dus! Hij moet er echt niks van weten. Wilde veel liever een potje groenten, hihi. Zelfde met patat. Hebben we nog een leuk filmpje van, dat ie echt aan het krijsen is omdat ie geen patat wil! Leuk voor later ;): jamaar dat lust jij helemaal niet! Kijk maar :P.

En van de pizza krijgt hij wel wat kleine hapjes. Maar een heel eigen deel... neuh ik denk niet dat ie daar zin in heeft. En ik ga ook geen pizza verspillen om dat uit te vinden ;) hehehe.
pi_104481288
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef covie het volgende:
Ja heeft natusan ook wel echt zo'n lekkere typische babygeur?

Ja maar veel subtieler dan zwitsal!

mijn man vrindt mijn buik leuk trouwens, elke ochtend krijgt ukkie een kus en savonds ligt hij haar uitgebreid te kroelen...
maar daarom denk ik dat hij geen sex wil...het is bizar zegt ie met de baby die mee kijkt :')
pi_104481353
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Haha, nou hij is toevallig echt dol op groenten!

Ik probeerde hem een keer een plezier te doen (dacht ik): hij mocht mee eten met pannenkoeken. Nou, welk kind vind dat nou niet lekker he..... Onze dus! Hij moet er echt niks van weten. Wilde veel liever een potje groenten, hihi. Zelfde met patat. Hebben we nog een leuk filmpje van, dat ie echt aan het krijsen is omdat ie geen patat wil! Leuk voor later ;): jamaar dat lust jij helemaal niet! Kijk maar :P.

En van de pizza krijgt hij wel wat kleine hapjes. Maar een heel eigen deel... neuh ik denk niet dat ie daar zin in heeft. En ik ga ook geen pizza verspillen om dat uit te vinden ;) hehehe.
omg hoe heb jij dat gedaan :o kind die liever zijn spruitjes eet dan een vette hap! :D :D geweldig!
_O_
nou lekker meer pizza voor jou! en chips hmm nu heb ik ook trek! en we hebben geen toetjes voor vanavond :N
  donderdag 17 november 2011 @ 17:42:12 #79
250838 Fee-nix
pi_104481691
Haha! Hmm eigenlijk heb ik er niet veel aan gedaan hoor! Sowieso heb ik hem totdat ie 1 jaar was niks anders aangeboden dan gezond eten. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
pi_104481741
Ik ga jou voorbeeld volgen :D heb je trouwens bv gegeven of kv?
pi_104481858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ja maar veel subtieler dan zwitsal!

mijn man vrindt mijn buik leuk trouwens, elke ochtend krijgt ukkie een kus en savonds ligt hij haar uitgebreid te kroelen...
maar daarom denk ik dat hij geen sex wil...het is bizar zegt ie met de baby die mee kijkt :')
Das wel lief O+

Er zijn wel meer mannen die om soortgelijke reden geen sex willen toch?
Sommige mannen willen t al vanaf week 4 niet zegmaar, Pfff

En fee-nix: wat goed zeg! En idd leuk filmpje voor later haha :D
  donderdag 17 november 2011 @ 17:47:24 #82
250838 Fee-nix
pi_104481888
Ik heb drie weken bv gegeven... wilde wel meer, maar ik was op dat moment geestelijk en lichamelijk zo'n wrak dat ik er mee gestopt ben. Totaal uitgeput. En ik had een enorme overproductie waardoor Jesper niet normaal kon drinken, zich steeds verslikte en ook heel gefrustreerd werd. (Toen hij twee weken oud was heeft hij nog een lang weekend in het ziekenhuis gelegen omdat hij helemaal niks meer wilde drinken, onduidelijke oorzaak...)

Achteraf gezien heb ik er wel spijt van... wil ook dit keer er alles aan doen om het te laten slagen. Hulp zoeken enzo. Maar zoals ik toen was :N het ging niet goed met me...

Maargoed, lang verhaal (schuldgevoelens he...): maar ik heb kv gegeven dus!
  donderdag 17 november 2011 @ 18:52:41 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104484140
Haai lieffies,
ik ben wel bijgelezen maar ik heb maar weinig onthouden.
Ik zag alleen dat ik het emo-moment van flugel heb gemist -O-

En ik heb geen chips :{
  donderdag 17 november 2011 @ 19:32:30 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104485913
Jee dames wat ouwehoeren jullie veel :o

@Asy :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104486219
IS ER NOU NOG GEEN BABY? -O- }:| o|O
pi_104486241
:O :O hoi :O :O

Moeheid begint hier goed op te komen :D heb het niet gemist, maar als dat het enige is :P
  donderdag 17 november 2011 @ 19:40:10 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104486423
Oh ja, die allesverzengende moeheid... Herkenbaar Orea :Y

Octo, zou me niets verbazen als Jessie inmiddels goed onderweg is.
pi_104486485
Ja echt zo'n deken! En alleeeen maar gapen!

Ach, prima te overleven O+ ben wel blij dat ik tenminste érgens aan merk dat ik zwanger ben... nog 11 dagen tot de echo... spannend!
pi_104486575
Hier ook gruwelijke moeheid, ik vind het vreselijk :P En dan maar niks laten merken op mn werk, een ramp!
Ik moet nog 3 weken tot mn echo, duurt zo lang nog!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 17 november 2011 @ 19:43:42 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104486623
Je maakt me niet wijs dat je niet nog een test gedaan hebt Orea :D

Ik begrijp dat overigens wel hoor, ik ben ook wel van de bevestiging in de eerste periode zoals je weet ;)
pi_104486758
Hier scheelt het dat iedereen incl. werk het al weet, Marjolijntje ;) ik hoef niks verborgen te houden :P

Ja natuurlijk Fluug :') vanmorgen nog! Heb nu nog een paar chinese dipstickjes, red ik het mee tot maandag. Dan komt MvM en dan ga ik niet meer testen. Week later is de echo! Dan moet ik het wel redden ;)
pi_104486853
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef octopussy het volgende:
ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurd
pi_104488205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:47 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb drie weken bv gegeven... wilde wel meer, maar ik was op dat moment geestelijk en lichamelijk zo'n wrak dat ik er mee gestopt ben. Totaal uitgeput. En ik had een enorme overproductie waardoor Jesper niet normaal kon drinken, zich steeds verslikte en ook heel gefrustreerd werd. (Toen hij twee weken oud was heeft hij nog een lang weekend in het ziekenhuis gelegen omdat hij helemaal niks meer wilde drinken, onduidelijke oorzaak...)

Achteraf gezien heb ik er wel spijt van... wil ook dit keer er alles aan doen om het te laten slagen. Hulp zoeken enzo. Maar zoals ik toen was :N het ging niet goed met me...

Maargoed, lang verhaal (schuldgevoelens he...): maar ik heb kv gegeven dus!
och meissie wat klinkt het heftig :{ :*
post natale depressie? daar ben ik wel beetje bang voor :@ maar heb al gezegd tegen mijn man dat als bv niet lukt dat het ook niet het einde van de wereld zou zijn. Maar wil het wel proberen iig. Ik heb ergens gelezen dat soms de hele kraamweek met de kraamverzorgster in het teken staat van het op gang krijgen van de bv...het lijkt me wel erg heftig :{
pi_104488248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurd
Ohhhh wat spannend!!!
misschien is TJ ook aan het persen al :% :% :%
  donderdag 17 november 2011 @ 20:15:29 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104488269
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef octopussy het volgende:
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

Wat is dat met Jessie haar internetverbinding o|O ze kon toch online...
Maar gelukkig dan maar berichten via MJ, goh geen bericht terug, dat schept verwachtingen :+

Hier is de ballon eruittttttt, helemaal vanzelf, dus ik hoop dat ik dan minstens 2 cm ontsluiting heb. Ik heb in ieder geval wel veel harde buiken :Y
Morgenochtend gaan ze met hun vingertjes passen en meten, checken hoe groot het daar is :9
Is het ruim genoeg dan breken ze de vliezen en geven ze me een infuus.

Is er nog geen ontsluiting genoeg dan proppen ze er gel in :+

Dus nog geen beeb hier :N maar wel een beetje vooruitgang...
M;n vriend word er ook helemaalllll ongeduldig van ;)

Marjolijntje lijkt me ook moeilijk om niets te laten weten aan je werk. Ook lastig te verbergen :Y
Nu was ik helaas zonder werk maar ik kon met 10 weken doordat ik opzette al niet meer in mijn eigen broeken. Als ik toen had gewerkt was het ook wel heel moeilijk te verbergen.
Ik hoop dat je het volhoud als je het nog niet op je werk wilt vertellen, die moeheid is al uitputtend genoeg
Rayen 2½ jaar!
pi_104488423
Ja ze vond het internetten daar erg lastig vandaar dat ik het maar plaats
heb net weer een berichtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord.... dus ff afwachten
Tj gek he dat je vriend ongeduldig word, iedereen hier zit al te wachten op nieuws laat staan hoe het voor je vriend/familie vrienden is.
Ga duimen dat er bij jou ook snel actie in de tent is ;)
  donderdag 17 november 2011 @ 20:18:55 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104488430
Bij mij stond de hele week ervan in het teken bitterend en daarna ook nog. Het is inderdaad heftig... Zo heftig dat ik dit keer besloten heb dat ik na het collostrum niet meer oneindig ga proberen. Ook nu zijn de tetten weer 0 gegroeid, dus ik heb weinig hoop dat ik dit keer wél stuwing ga krijgen. Bij Willem heb ik tot de 3 maanden dubbel gevoed (borstvoeding en daarna nog een flesje)...

Ik ben zo ongelukkig geweest in de kraamperiode (vooral ook omdat iedereen maar bleef roepen dat IE-DE-REEN BV kan geven en je maar door moet zetten) dat ik daar dit keer niet opnieuw aan ga beginnen. Pieter krijgt het collostrum, als de BV dan op gang komt gaan we door, anders niet...
pi_104488438
Pfoe van een gedoe allemaal! gels, ballons, veters, infuus }:|

Maar als het ballon geen ontsluiting heeft kunnen maken, dan doet de gel dat? en dan infuus?
pi_104488687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Bij mij stond de hele week ervan in het teken bitterend en daarna ook nog. Het is inderdaad heftig... Zo heftig dat ik dit keer besloten heb dat ik na het collostrum niet meer oneindig ga proberen. Ook nu zijn de tetten weer 0 gegroeid, dus ik heb weinig hoop dat ik dit keer wél stuwing ga krijgen. Bij Willem heb ik tot de 3 maanden dubbel gevoed (borstvoeding en daarna nog een flesje)...

Ik ben zo ongelukkig geweest in de kraamperiode (vooral ook omdat iedereen maar bleef roepen dat IE-DE-REEN BV kan geven en je maar door moet zetten) dat ik daar dit keer niet opnieuw aan ga beginnen. Pieter krijgt het collostrum, als de BV dan op gang komt gaan we door, anders niet...
Bedankt voor het delen fluugje! :*
Mijn borsten zijn niet gegroeid sinds het begin van de zwangerschap, ik lek ook niet...ben benieuwd of het op gang komt dus...maar ik heb dus mede de ervaringen hier 1 kant en klaar hypo allergeen kv in huis...je weet het maar nooit! ik wil niet dat de kleine zo overstuur raakt van de honger en dat ik niks aan kan doen in het begin -O-
De kraamverzorgster zei idd dat iedereen bv kan geven en dat het geen pijn hoort te doen...mijn buurvrouw verteld dat het bij haar erg moeizaam op gang kwam en dat het erg veel pijn deed!
Goed dat je nu duidelijk aangeeft tot hoever je ben bereid om te gaan :Y ^O^
  donderdag 17 november 2011 @ 20:26:25 #100
250838 Fee-nix
pi_104488755
Vooruitgang voor TJ *O* .

Bitterend, nee was geen postnatale depressie gelukkig, na een paar weken ben ik er wel weer bovenop gekrabbeld. (Eigenlijk vanaf dat ik overging op kv, dat gaf heel veel rust en toen kon mijn man ook helpen zodat ik mijn rust kon nemen). Maar was erg heftig inderdaad.

Wij hebben ook geen chips }:| . In de stad had mijn man overduidelijk geen zin, dus ik voelde me de hele tijd opgejaagd, maar ik moest een cadeautje kopen waarvan ik nog niet wist wat ik nou wilde... Dus het duurde lang. En nu hebben we geen chips. En ben ik chagrijnig... Maargoed, nu ff kind in bed kieperen (ook veel te laat dus) en dan gaan we wel ff serie kijken. En we hebben wel bij de Hema een gratis gevulde speculaas gekregen... dus die kan het leed wat verzachten ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')