quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha!Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget

quote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
O nooooooooooo!!!! Mijn man komt net thuis.... 3x raden wat hij mee heeft genomen.
Juist ja: pizza!

Ja hahaha was ik toen niet zo blij meequote:
 maar toen ik z'n ex zag begreep ik t wel
 maar toen ik z'n ex zag begreep ik t wel 

Neuh doe maar nietquote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...
 . Ik kan nog prima over mijn buikje heenkijken
. Ik kan nog prima over mijn buikje heenkijken  .
.

Haha en je deed nog wel zo je bestquote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
O nooooooooooo!!!! Mijn man komt net thuis.... 3x raden wat hij mee heeft genomen.
Juist ja: pizza!

Ja, maar t zijn diepvries... dus ik kan nog sterk zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha en je deed nog wel zo je best
Wel lief van m
 . Maar denk het niet....:P
. Maar denk het niet....:P

quote:Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef clauwheee het volgende:
Maar dan weet je nu wel heel duidelijk wie de verstandigste is van jullie twee Fee-nix
 Nou inderdaad! Ik ben niet de boosdoener, haha!
 Nou inderdaad! Ik ben niet de boosdoener, haha!

quote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik voel me nu ook gelijk een hobbit, haha. Wat ik van je zie Zoë, ben je een dunnie?!
 maar wel 23cm langer dan z'n ex en 15kg zwaarder met heup en tiet, dus ja
 maar wel 23cm langer dan z'n ex en 15kg zwaarder met heup en tiet, dus ja  

Ah van goede bedoelingen van je man moet je genietenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, maar t zijn diepvries... dus ik kan nog sterk zijn. Maar denk het niet....:P

ik ook niet.....quote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...

Tomatensaus is gemaakt van tomaten, tomaten zijn groentes, dus groente op de pizza
  Tomatensaus is gemaakt van tomaten, tomaten zijn groentes, dus groente op de pizza   

. Vanavond gewoon bloemkool (dan kan hij ook mee eten namelijk). En morgen eten we pizza! En dan halen we voor Jesper een gezonde maaltijd uit de vriezer (nu zou dat nooit meer ontdooien, of met veel moeite en daar heb ik geen zin in). Anders zou hij vandaag een potje moeten eten en dat doe ik het liefst zo min mogelijk. We hebben nog hartstikke veel voor hem in de vriezer.
. Vanavond gewoon bloemkool (dan kan hij ook mee eten namelijk). En morgen eten we pizza! En dan halen we voor Jesper een gezonde maaltijd uit de vriezer (nu zou dat nooit meer ontdooien, of met veel moeite en daar heb ik geen zin in). Anders zou hij vandaag een potje moeten eten en dat doe ik het liefst zo min mogelijk. We hebben nog hartstikke veel voor hem in de vriezer. 

Ook goed bezig!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix

bloemkool
boerenkool is inmiddels ook in huis

en wat zegt de kleine man als jullie zitten te smullen van een pizza en hij saaie groeten aan het eten is?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn verstand heeft gewonnen!! En het komt door Jesper. Vanavond gewoon bloemkool (dan kan hij ook mee eten namelijk). En morgen eten we pizza! En dan halen we voor Jesper een gezonde maaltijd uit de vriezer (nu zou dat nooit meer ontdooien, of met veel moeite en daar heb ik geen zin in). Anders zou hij vandaag een potje moeten eten en dat doe ik het liefst zo min mogelijk. We hebben nog hartstikke veel voor hem in de vriezer.
Goed he?! *geeft zichzelf schouderklopje
Maar nu mogen we wel chips vanavond muahahhaha...

quote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef bitterend het volgende:
Zoe??? een volle vrouw??? wat ben ik dan?? een olifant??

Geen idee hoe mijn doos eruit ziet! ik heb hem blind geharst
De zuurkool zit in de over!
 nee jij bent n mooie vrouw.
 nee jij bent n mooie vrouw.

Haha, nou hij is toevallig echt dol op groenten!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
en wat zegt de kleine man als jullie zitten te smullen van een pizza en hij saaie groeten aan het eten is?
 : jamaar dat lust jij helemaal niet! Kijk maar
: jamaar dat lust jij helemaal niet! Kijk maar  .
. hehehe.
 hehehe.

Ja maar veel subtieler dan zwitsal!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef covie het volgende:
Ja heeft natusan ook wel echt zo'n lekkere typische babygeur?

omg hoe heb jij dat gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, nou hij is toevallig echt dol op groenten!
Ik probeerde hem een keer een plezier te doen (dacht ik): hij mocht mee eten met pannenkoeken. Nou, welk kind vind dat nou niet lekker he..... Onze dus! Hij moet er echt niks van weten. Wilde veel liever een potje groenten, hihi. Zelfde met patat. Hebben we nog een leuk filmpje van, dat ie echt aan het krijsen is omdat ie geen patat wil! Leuk voor later: jamaar dat lust jij helemaal niet! Kijk maar
.
En van de pizza krijgt hij wel wat kleine hapjes. Maar een heel eigen deel... neuh ik denk niet dat ie daar zin in heeft. En ik ga ook geen pizza verspillen om dat uit te vindenhehehe.
 kind die liever zijn spruitjes eet dan een vette hap!
 kind die liever zijn spruitjes eet dan een vette hap!   
   geweldig!
 geweldig! 

heb je trouwens bv  gegeven of kv?
 heb je trouwens bv  gegeven of kv?

Das wel liefquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja maar veel subtieler dan zwitsal!
mijn man vrindt mijn buik leuk trouwens, elke ochtend krijgt ukkie een kus en savonds ligt hij haar uitgebreid te kroelen...
maar daarom denk ik dat hij geen sex wil...het is bizar zegt ie met de baby die mee kijkt

het ging niet goed met me...
 het ging niet goed met me...  

ben wel blij dat ik tenminste érgens aan merk dat ik zwanger ben... nog 11 dagen tot de echo... spannend!
 ben wel blij dat ik tenminste érgens aan merk dat ik zwanger ben... nog 11 dagen tot de echo... spannend!

En dan maar niks laten merken op mn werk, een ramp!
 En dan maar niks laten merken op mn werk, een ramp! 

ik hoef niks verborgen te houden
 ik hoef niks verborgen te houden 
 vanmorgen nog! Heb nu nog een paar chinese dipstickjes, red ik het mee tot maandag. Dan komt MvM en dan ga ik niet meer testen. Week later is de echo! Dan moet ik het wel redden
 vanmorgen nog! Heb nu nog een paar chinese dipstickjes, red ik het mee tot maandag. Dan komt MvM en dan ga ik niet meer testen. Week later is de echo! Dan moet ik het wel redden  

ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurdquote:

och meissie wat klinkt het heftigquote:Op donderdag 17 november 2011 17:47 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb drie weken bv gegeven... wilde wel meer, maar ik was op dat moment geestelijk en lichamelijk zo'n wrak dat ik er mee gestopt ben. Totaal uitgeput. En ik had een enorme overproductie waardoor Jesper niet normaal kon drinken, zich steeds verslikte en ook heel gefrustreerd werd. (Toen hij twee weken oud was heeft hij nog een lang weekend in het ziekenhuis gelegen omdat hij helemaal niks meer wilde drinken, onduidelijke oorzaak...)
Achteraf gezien heb ik er wel spijt van... wil ook dit keer er alles aan doen om het te laten slagen. Hulp zoeken enzo. Maar zoals ik toen washet ging niet goed met me...
Maargoed, lang verhaal (schuldgevoelens he...): maar ik heb kv gegeven dus!

maar heb al gezegd tegen mijn man dat als bv niet lukt dat het ook niet het einde van de wereld zou zijn. Maar wil het wel proberen iig. Ik heb ergens gelezen dat soms de hele kraamweek met de kraamverzorgster in het teken staat van het op gang krijgen van de bv...het lijkt me wel erg heftig
 maar heb al gezegd tegen mijn man dat als bv niet lukt dat het ook niet het einde van de wereld zou zijn. Maar wil het wel proberen iig. Ik heb ergens gelezen dat soms de hele kraamweek met de kraamverzorgster in het teken staat van het op gang krijgen van de bv...het lijkt me wel erg heftig   

Ohhhh wat spannend!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurd

quote:

Wat is dat met Jessie haar internetverbindingquote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurd
 ze kon toch online...
  ze kon toch online... 

maar wel een beetje vooruitgang...
  maar wel een beetje vooruitgang... 

Bedankt voor het delen fluugje!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Bij mij stond de hele week ervan in het teken bitterend en daarna ook nog. Het is inderdaad heftig... Zo heftig dat ik dit keer besloten heb dat ik na het collostrum niet meer oneindig ga proberen. Ook nu zijn de tetten weer 0 gegroeid, dus ik heb weinig hoop dat ik dit keer wél stuwing ga krijgen. Bij Willem heb ik tot de 3 maanden dubbel gevoed (borstvoeding en daarna nog een flesje)...
Ik ben zo ongelukkig geweest in de kraamperiode (vooral ook omdat iedereen maar bleef roepen dat IE-DE-REEN BV kan geven en je maar door moet zetten) dat ik daar dit keer niet opnieuw aan ga beginnen. Pieter krijgt het collostrum, als de BV dan op gang komt gaan we door, anders niet...

.
 . . In de stad had mijn man overduidelijk geen zin, dus ik voelde me de hele tijd opgejaagd, maar ik moest een cadeautje kopen waarvan ik nog niet wist wat ik nou wilde... Dus het duurde lang. En nu hebben we geen chips. En ben ik chagrijnig... Maargoed, nu ff kind in bed kieperen (ook veel te laat dus) en dan gaan we wel ff serie kijken. En we hebben wel bij de Hema een gratis gevulde speculaas gekregen... dus die kan het leed wat verzachten
 . In de stad had mijn man overduidelijk geen zin, dus ik voelde me de hele tijd opgejaagd, maar ik moest een cadeautje kopen waarvan ik nog niet wist wat ik nou wilde... Dus het duurde lang. En nu hebben we geen chips. En ben ik chagrijnig... Maargoed, nu ff kind in bed kieperen (ook veel te laat dus) en dan gaan we wel ff serie kijken. En we hebben wel bij de Hema een gratis gevulde speculaas gekregen... dus die kan het leed wat verzachten  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |