quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha!Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
O nooooooooooo!!!! Mijn man komt net thuis.... 3x raden wat hij mee heeft genomen.
Juist ja: pizza!
Ja hahaha was ik toen niet zo blij meequote:
Neuh doe maar nietquote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...
Haha en je deed nog wel zo je bestquote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
O nooooooooooo!!!! Mijn man komt net thuis.... 3x raden wat hij mee heeft genomen.
Juist ja: pizza!
Ja, maar t zijn diepvries... dus ik kan nog sterk zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha en je deed nog wel zo je best
Wel lief van m
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef clauwheee het volgende:
Maar dan weet je nu wel heel duidelijk wie de verstandigste is van jullie twee Fee-nix
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik voel me nu ook gelijk een hobbit, haha. Wat ik van je zie Zoë, ben je een dunnie?!
Ah van goede bedoelingen van je man moet je genietenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:34 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, maar t zijn diepvries... dus ik kan nog sterk zijn. Maar denk het niet....:P
ik ook niet.....quote:Op donderdag 17 november 2011 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan die van mij niet eens meer zien. En om er nou een spiegel bij te pakken...
Ook goed bezig!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix![]()
![]()
![]()
bloemkool![]()
boerenkool is inmiddels ook in huis
en wat zegt de kleine man als jullie zitten te smullen van een pizza en hij saaie groeten aan het eten is?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn verstand heeft gewonnen!! En het komt door Jesper. Vanavond gewoon bloemkool (dan kan hij ook mee eten namelijk). En morgen eten we pizza! En dan halen we voor Jesper een gezonde maaltijd uit de vriezer (nu zou dat nooit meer ontdooien, of met veel moeite en daar heb ik geen zin in). Anders zou hij vandaag een potje moeten eten en dat doe ik het liefst zo min mogelijk. We hebben nog hartstikke veel voor hem in de vriezer.
Goed he?! *geeft zichzelf schouderklopje
Maar nu mogen we wel chips vanavond muahahhaha...
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef bitterend het volgende:
Zoe??? een volle vrouw??? wat ben ik dan?? een olifant??![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee hoe mijn doos eruit ziet! ik heb hem blind geharst![]()
De zuurkool zit in de over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |