Haha, nou hij is toevallig echt dol op groenten!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
en wat zegt de kleine man als jullie zitten te smullen van een pizza en hij saaie groeten aan het eten is?
Ja maar veel subtieler dan zwitsal!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef covie het volgende:
Ja heeft natusan ook wel echt zo'n lekkere typische babygeur?
omg hoe heb jij dat gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, nou hij is toevallig echt dol op groenten!
Ik probeerde hem een keer een plezier te doen (dacht ik): hij mocht mee eten met pannenkoeken. Nou, welk kind vind dat nou niet lekker he..... Onze dus! Hij moet er echt niks van weten. Wilde veel liever een potje groenten, hihi. Zelfde met patat. Hebben we nog een leuk filmpje van, dat ie echt aan het krijsen is omdat ie geen patat wil! Leuk voor later: jamaar dat lust jij helemaal niet! Kijk maar
.
En van de pizza krijgt hij wel wat kleine hapjes. Maar een heel eigen deel... neuh ik denk niet dat ie daar zin in heeft. En ik ga ook geen pizza verspillen om dat uit te vindenhehehe.
Das wel liefquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja maar veel subtieler dan zwitsal!
mijn man vrindt mijn buik leuk trouwens, elke ochtend krijgt ukkie een kus en savonds ligt hij haar uitgebreid te kroelen...
maar daarom denk ik dat hij geen sex wil...het is bizar zegt ie met de baby die mee kijkt
ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurdquote:
och meissie wat klinkt het heftigquote:Op donderdag 17 november 2011 17:47 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb drie weken bv gegeven... wilde wel meer, maar ik was op dat moment geestelijk en lichamelijk zo'n wrak dat ik er mee gestopt ben. Totaal uitgeput. En ik had een enorme overproductie waardoor Jesper niet normaal kon drinken, zich steeds verslikte en ook heel gefrustreerd werd. (Toen hij twee weken oud was heeft hij nog een lang weekend in het ziekenhuis gelegen omdat hij helemaal niks meer wilde drinken, onduidelijke oorzaak...)
Achteraf gezien heb ik er wel spijt van... wil ook dit keer er alles aan doen om het te laten slagen. Hulp zoeken enzo. Maar zoals ik toen washet ging niet goed met me...
Maargoed, lang verhaal (schuldgevoelens he...): maar ik heb kv gegeven dus!
Ohhhh wat spannend!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurd
quote:
Wat is dat met Jessie haar internetverbindingquote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
ik heb Jessie om 6 uur een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad dus weet niet of daar wat gebeurd
Bedankt voor het delen fluugje!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Bij mij stond de hele week ervan in het teken bitterend en daarna ook nog. Het is inderdaad heftig... Zo heftig dat ik dit keer besloten heb dat ik na het collostrum niet meer oneindig ga proberen. Ook nu zijn de tetten weer 0 gegroeid, dus ik heb weinig hoop dat ik dit keer wél stuwing ga krijgen. Bij Willem heb ik tot de 3 maanden dubbel gevoed (borstvoeding en daarna nog een flesje)...
Ik ben zo ongelukkig geweest in de kraamperiode (vooral ook omdat iedereen maar bleef roepen dat IE-DE-REEN BV kan geven en je maar door moet zetten) dat ik daar dit keer niet opnieuw aan ga beginnen. Pieter krijgt het collostrum, als de BV dan op gang komt gaan we door, anders niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |