Is dat zoiets als motorboaten?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vanavond lekker helicopteren
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtendquote:
Haringen in een ton in een klein kut treintjequote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtend
Het is bijna groter dan Ajax en van Gaal en Cruijf!
En hier werd geroepen dat het OV beter is dan in de file staanquote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtend
Het is bijna groter dan Ajax en van Gaal en Cruijf!
je kunt toch lezen: koud!quote:
Halloquote:Op donderdag 17 november 2011 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das nog leuker, maar daar heb je een 2e persoon voor nodig.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Kutkou, zelfs een klein stukje buiten lopen en ik bevries half. Ik snap er geen fuck van, heb een trui en een dikke winterjas aan. Wordt nog wat als het gaat vriezen
Hier vriest het al. -2 hier buiten mijn auto blijkbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Kutkou, zelfs een klein stukje buiten lopen en ik bevries half. Ik snap er geen fuck van, heb een trui en een dikke winterjas aan. Wordt nog wat als het gaat vriezen
Ik vind alles onder de 20 graden koud, maar als ik het over vriezen heb, heb ik het niet over een temp waar bij een beetje hoge druk water niet bevriest. Ik heb het dan over -10 minstensquote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier vriest het al. -2 hier buiten mijn auto blijkbaar
quote:
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rondquote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rond
Buiten wel een jas aan nu maar nog niet mijn dikke winter ski jack ofzo
Lekker warm! Wanneer beginnen we?quote:
Maar dat kan met elk weer lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2011 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Het is van dat weer om in je pyamaatje onder de dekens op de bank lekker dvd's te gaan kijken! Met warme choco, gluhwein en pepernoten. YUM!
Maar voor de rest is t ruk.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker warm! Wanneer beginnen we?
Meld je *hier* aan!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker warm! Wanneer beginnen we?
Nou ja, zo hartje zomer 33 graden en dan met gluhwein onder de dekens is wel iets meer saunaquote:Op donderdag 17 november 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kan met elk weer lijkt me
Ik heb het kouhoooud!quote:
Zolang het binnen 23 graden is, is het dezelfde situatie bij mijquote:Op donderdag 17 november 2011 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, zo hartje zomer 33 graden en dan met gluhwein onder de dekens is wel iets meer sauna
Jij hebt tieten. Oneerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rond
Buiten wel een jas aan nu maar nog niet mijn dikke winter ski jack ofzo
Maar Arnhem.quote:
Het is kou. Het zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zet je daardoor allerlei principes voor aan de kant en word je hoogst experimenteel?
Draag dan ook geenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar Arnhem.
Als vrouw-die-mascara-draagt is fietsen met dit weer nog even iets irritanter.
Lachequote:Op donderdag 17 november 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is kou. Het zou zo maar kunnen.
Waarom post je hem hier? Ik betaal er voor om ze niet te zien. Eikel.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat voor een enge banner krijg ik nu?!?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom post je hem hier? Ik betaal er voor om ze niet te zien. Eikel.
Helemaal niet!quote:
quote:
quote:
Nauwelijks, net zoals mijn meeste exen.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat ziet er niet uit.
Beter dan: [ afbeelding ]
Draagt jouw vriendin geen make-up?
Een beetje mascara is een make-up pop?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Nauwelijks, net zoals mijn meeste exen.
I like my women real. Ik mot geen make-up pop
Vaak blijft het daar niet bij. Mascara, lipgloss/lippenstift, rouge, oogschaduw, etc. etc. Stop zo iemand onder de douche en er komt een ander wijf onder vandaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een beetje mascara is een make-up pop?
Zit je moeder ook op FOK!?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]"Lieve mama, kijk nu wat voor stomme reclames ik op internet vind, boehoehoe!"
Overdrijven is ook een vak babsquote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Vaak blijft het daar niet bij. Mascara, lipgloss/lippenstift, rouge, oogschaduw, etc. etc. Stop zo iemand onder de douche en er komt een ander wijf onder vandaan.
Ja die zijn niet goed te zien in een trui! Dus ik blijf t-shirtjes dragen tot het bijna zo koud is dat ze er af vallen!quote:
En iedereen die ooit een hijsje van een blow heeft genomen eindigt als een crack verslaafde.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak blijft het daar niet bij. Mascara, lipgloss/lippenstift, rouge, oogschaduw, etc. etc. Stop zo iemand onder de douche en er komt een ander wijf onder vandaan.
kut!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
En iedereen die ooit een hijsje van een blow heeft genomen eindigt als een crack verslaafde.
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed betaald?Ik ben er namelijk wel goed in.
Doe es?!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed betaald?Ik ben er namelijk wel goed in.
Sowieso, alle mensen die wel eens blowen, een pil slikken, spuiten of slikken zijn vieze junks.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En iedereen die ooit een hijsje van een blow heeft genomen eindigt als een crack verslaafde.
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die alcoholverslaving van jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoop het niet. Als dat zou zijn zou ze namelijk hoogstwaarschijnlijk het meest in TRU en OUD posten, haar kennendequote:
Wist je niet.. Hij had eigenlijk op z'n 16e al de afkickkliniek ingemoeten.. maar hij blijft maar weigeren. Iets met "ik heb helemaal geen probleem"-verhaalquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die alcoholverslaving van jou?
Hek niet, hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die alcoholverslaving van jou?
Toen dronk ik alleen nog maar shandyquote:Op donderdag 17 november 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist je niet.. Hij had eigenlijk op z'n 16e al de afkickkliniek ingemoeten.. maar hij blijft maar weigeren. Iets met "ik heb helemaal geen probleem"-verhaal
Je drinkt! Dus moet het een verslaving zijn!quote:
BLUE CURACAO!! Jeugdsentimentquote:Op donderdag 17 november 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen dronk ik alleen nog maar shandyHeb pas op mijn 17de alcohol leren drinken (blue curacao/pisang) en pas op mijn 18de bier
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso, alle mensen die wel eens blowen, een pil slikken, spuiten of slikken zijn vieze junks.
Leugens! Ik heb maar twee verslavingen, roken en LEGO.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Je drinkt! Dus moet het een verslaving zijn!
Vaak blijft het niet bij één biertje.quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaak blijft het niet bij één biertje.
Blue Curacaoquote:
Verf bedoel jequote:
Volgens jouw begrippen ben ik ook een makeuppopquote:Op donderdag 17 november 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
Met maar één biertje zal ik nooit zo'n make-up pop naar huis begeleiden om ze anaal uit te wonen, waarna ik ze de volgende ochtend zonder make-up zie en mijn vooroordeel niet bevestigd wordt.
Heb ik jou anaal uitgewoond?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens jouw begrippen ben ik ook een makeuppop
Met sevenup!! Ik weet niet of ik het nu nog weg zou krijgenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verf bedoel jeNet zoals Pisang Ambong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Tsja, wie rijdt er dan ook van de buitenste naar de binnenste cirkel van de hel?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
Anderhalf uur doen om van Lelystad bij almere poort te komen![]()
Het is mistig en Nederland kan spontaan niet meer autorijden
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met sevenup!! Ik weet niet of ik het nu nog weg zou krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehehe
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met sevenup!! Ik weet niet of ik het nu nog weg zou krijgenbc met 7up, pisang met jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Legoquote:Op donderdag 17 november 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb maar twee verslavingen, roken en LEGO.
Owh...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat stond even los van het anaal uitwonen...
Maar jij rijdt natuurlijk bij alle weersomstandigheden als de beste, als enige ter wereldquote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
Anderhalf uur doen om van Lelystad bij almere poort te komen![]()
Het is mistig en Nederland kan spontaan niet meer autorijden
Dat zou je toch niet doen, aangezien ik makeuppop ben. Dus het onderwerp van anaal uitwonen is niet interessantquote:
Oh dat klinkt smerig!quote:
Omdat ik naar het centrum van de hel, Amsterdam, moetquote:Op donderdag 17 november 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, wie rijdt er dan ook van de buitenste naar de binnenste cirkel van de hel?
Mens doe niet zo dwaas, jij draagt amper make up!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet doen, aangezien ik makeuppop ben. Dus het onderwerp van anaal uitwonen is niet interessant
Dat kan niet, ik rij al als de beste.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij rijdt natuurlijk bij alle weersomstandigheden als de beste, als enige ter wereld
Liever alleen de 7up of jus danquote:
ho ho, als ik een paar biertjes op heb, let ik niet meer zo op make-up!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet doen, aangezien ik makeuppop ben. Dus het onderwerp van anaal uitwonen is niet interessant
mietjequote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liever alleen de 7up of jus dan
almere is het centrum van de hel /discussiequote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ik naar het centrum van de hel, Amsterdam, moet
Mijn niveau ligt in ieder geval hoger dan de gemiddelde trut op de weg jaquote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij rijdt natuurlijk bij alle weersomstandigheden als de beste, als enige ter wereld
heb je make-up op je kont dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We praatte gewoon even via de normen van babs.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mens doe niet zo dwaas, jij draagt amper make up!!
quote:
Ik vind het ook smerig. Maar ik vind sinds kort bacardi cola ook smerig.quote:
Jammer alleen dat elke trut (incl. jij) dat over zichzelf denkt/zegt.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn niveau ligt in ieder geval hoger dan de gemiddelde trut op de weg ja
Wist je niet dat ik elke keer als ik uit ga wat poeder erop gooi om het mooi te maken?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je make-up op je kont dan?.
Tja als het moet, drink ik alles, maar het klinkt niet aanlokkelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man (m/v)! Dat is vet lekker. Niet zo lekker als Sonnema-cola, maar toch.
ALSOF JE DAT ZIET ALS JE IEMAND ANAAL UITWOONT!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je make-up op je kont dan?.
Whiskyquote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het ook smerig. Maar ik vind sinds kort bacardi cola ook smerig.
Ik blijf wel bij de whiskey. Al vinden een hoop dat ook smerig.
Pfff, ik was laatst nog op de meidenafdeling van de speelgoedzaak en daar lag een make-up-pop genaamd Cue_! Dusquote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We praatte gewoon even via de normen van babs.
Jij weet t, en ik weet t dat t niet zo is
Is me nooit opgevallen neequote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik elke keer als ik uit ga wat poeder erop gooi om het mooi te maken?
Niks mis met whiskeyquote:Op donderdag 17 november 2011 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het ook smerig. Maar ik vind sinds kort bacardi cola ook smerig.
Ik blijf wel bij de whiskey. Al vinden een hoop dat ook smerig.
Waarom heb ik geen foto ontvangen!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, ik was laatst nog op de meidenafdeling van de speelgoedzaak en daar lag een make-up-pop genaamd Cue_! Dus
Geef mij ook maar gewoon een koud biertje.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nooit zo van de mixjes geweest, had even een Jack n Coke periode, vodka-lima af en toe. Maar verder eigenlijk gewoon altijd bier.
Ik zou me drukker maken om de royalties.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen foto ontvangen!!
[standaard fok opmerking]quote:
Daarom wil ik dus ook bewijs!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou me drukker maken om de royalties.
Ik drink ook wel rode wijn op zijn tijd hoor, soms een cognacje na het eten, dat soort dingen. Maar als ik uit ben is het gewoon bier (Guinness waar mogelijk).quote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef mij ook maar gewoon een koud biertje.
Mocht dat er niet zijn dan lust ik eigenlijk alles wel.
Ga je me moonen?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[standaard fok opmerking]
Misschien moeten we daar dan maar eens wat aan doen![]()
[/standaard fok opmerking]
Wijn lust ik wel maar daar maak je me niet blij mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink ook wel rode wijn op zijn tijd hoor, soms een cognacje na het eten, dat soort dingen. Maar als ik uit ben is het gewoon bier (Guinness waar mogelijk).
Wijn vind ik smerig. Guinness is heerlijk! Vind ik heerlijk!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink ook wel rode wijn op zijn tijd hoor, soms een cognacje na het eten, dat soort dingen. Maar als ik uit ben is het gewoon bier (Guinness waar mogelijk).
Google (safe search off) is your friendquote:
Wat een egoquote:Op donderdag 17 november 2011 09:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn niveau ligt in ieder geval hoger dan de gemiddelde trut op de weg ja
Guinness is geen bierquote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit maakt t mij niet echt duidelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Google (safe search off) is your friend.
Nou, ik ben zo'n gemiddelde trut op de weg en ik erger me groen en geel aan opgefokte sjonnies en die zichzelf heel wat vindenquote:
Nou ja, je kan het wel eenbeetje gokken neem ik aan?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit maakt t mij niet echt duidelijk
https://www.google.com/se(...)ial&client=firefox-a
Daar ga je al de mist in. Ik ben geen sjonnie en rij ook niet zoquote:Op donderdag 17 november 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik ben zo'n gemiddelde trut op de weg en ik erger me groen en geel aan opgefokte sjonnies en die zichzelf heel wat vinden
Op dit moment heb ik werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 17 november 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het wel eenbeetje gokken neem ik aan?.
Rosebier!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Guinness vind ik vrij ranzig, staat in het rijtje met bieren die ik echt niet drink, ook al is er niks anders (samen met wit bier, blond bier en Duvel*)
(*Rosebier zou daar ook tussen staan als dat uberhaupt bier zou zijn)
Dat vind ik van vodka-red bullquote:Op donderdag 17 november 2011 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Malibu-cola is de crack van de mixdrankjes. En Vieux-cola is de crocodile...
Ben je ja. Zeg tegen een Ier dat Guinness bier isquote:
quote:
Dat heb ik nooit gedronken. Beetje heiligschennis om vodka met iets te mengen.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik van vodka-red bull
Voor zover ik weet is stout een biersoort, net zoals pils en kriek.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je ja. Zeg tegen een Ier dat Guinness bier is
Guinness is een stout.
En wat is Stout?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je ja. Zeg tegen een Ier dat Guinness bier is
Guinness is een stout.
Dat denk jijquote:Op donderdag 17 november 2011 09:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in. Ik ben geen sjonnie en rij ook niet zo
Waterdichte redenatie!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk jijik weet in ieder geval van mezelf dat ik nog onwennig in de auto zit. Sjonnies vinden zichzelf altijd heel geweldig. Daarom zijn het sjonnies.
Heel verstandig kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedronken. Beetje heiligschennis om vodka met iets te mengen.
Je kont naar me toedraaien, vooroverbukken en je broek laten zakken, me de maan laten zienquote:Op donderdag 17 november 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik werkelijk waar geen idee![]()
Cue, echt niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik werkelijk waar geen idee![]()
Zo klinkt het wel erg lekkerquote:Op donderdag 17 november 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kont naar me toedraaien, vooroverbukken en je broek laten zakken, me de maan laten zien.
Een beetje wel eigenlijk.quote:
Dat vind ik met whiskey! Of je moet die goedkope bocht hebbenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedronken. Beetje heiligschennis om vodka met iets te mengen.
Die zo onschuldig overkomen zijn vaak de ergstequote:Op donderdag 17 november 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach vind het ook wel weer voor mij spreken.
Ben dus nog best onschuldig
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*proest*quote:Op donderdag 17 november 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Smaakte het maar naar cassisquote:Op donderdag 17 november 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoeld cassis met alcohol.
Ik ben zo goedgelovigquote:
Sommige hebben er toch verdacht veel van weg. Of het smaakt naar cherise. Die alcoholvrije rosebier is trouwens wel briljant, dat je nog zoveel kunt verdienen aan die oplichting.quote:
Ik vind het allemaal maar goor.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige hebben er toch verdacht veel van weg. Of het smaakt naar cherise. Die alcoholvrije rosebier is trouwens wel briljant, dat je nog zoveel kunt verdienen aan die oplichting.
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gelooft mij anders nooit als ik iets zeg
Jou wil ik niet geloven ms.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gelooft mij anders nooit als ik iets zeg
Ik mag jouw smaak welquote:Op donderdag 17 november 2011 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik met whiskey! Of je moet die goedkope bocht hebben
Terwijl ik soms best zinnige dingen zegquote:Op donderdag 17 november 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jou wil ik niet geloven ms.
Ja maar ik trap in de meest onwaarschijnlijke dingen, niet de logische, duh.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl ik soms best zinnige dingen zeg
Te weinig alcohol in je bloedquote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Waarom blijf ik het koud hebben?
quote:
Hee, dat kan best.quote:
Nee, dat doe ik niet op mijn werk.quote:
Dan zit er maar 1 ding op.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet op mijn werk.
tukker, wanneer kun jij?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Waarom blijf ik het koud hebben?
Waarom heb ik het met de terugweg dan altijd warmer dan op de heenweg van/naar de kroeg?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol verwarmt niet. Tenzij je het in de fik steekt en er boven gaat hangen.
En toch loop ik als ik gezopen heb rustig zonder jas naar huis zonder iets van de kou te merkenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alcohol verwarmt niet. Tenzij je het in de fik steekt en er boven gaat hangen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik het met de terugweg dan altijd warmer dan op de heenweg van/naar de kroeg?
Dat is de verdovende eigenschap die alcohol WEL heeftquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch loop ik als ik gezopen heb rustig zonder jas naar huis zonder iets van de kou te merken
If it works.....quote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Dat is de verdovende eigenschap die alcohol WEL heeft
Ja tuulk.. lijkt me logischquote:Op donderdag 17 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks alcohol kun je nog steeds doodvriezen/frostbite oplopen/ziek worden
Ja, maar dat merk je dan toch nietquote:Op donderdag 17 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar krijg je het niet warm van hoor. Je voelt alleen niet dat je onderkoeld raaktquote:
Zolang ik maar denk dat ik het warmer heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar krijg je het niet warm van hoor. Je voelt alleen niet dat je onderkoeld raakt
Sneller zelfs, want door de verdunnende werking van alcohol op je bloed verlies je sneller lichaamswarmte.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch niets nieuws!quote:
Eens in de zoveel tijd moet het even gezegd wordenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vriending heeft weekenddienst, dus ik kan in principe zaterdag én zondag.
zaterdag ga ik klussen, zondag dan maar missb onderyoghuren?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vriending heeft weekenddienst, dus ik kan in principe zaterdag én zondag.
Onderyoghuren nog welquote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zaterdag ga ik klussen, zondag dan maar missb onderyoghuren?
Prima. Moet ik je met de spritzmobiel ophalen in Zwolle?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zaterdag ga ik klussen, zondag dan maar missb onderyoghuren?
Heerlijke pulp inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren deel 3 van Resident Evil weer eens gekeken. Wat een puike serie toch eigenlijk.
De spritzmobielquote:Op donderdag 17 november 2011 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Moet ik je met de spritzmobiel ophalen in Zwolle?
Doe mie maar gewoon een Westmalle triple of een pure vodka...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel verstandig kan ik je vertellenMaar geen heiligschennis om vodka met droge martini te mixen.
Waarom nou weer schoppen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
Doe dan gelijk 'de boze piraat', als je der toch bent.
In het oog spuiten en tegen 't scheenbeen schoppen.
top, achter het station.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Moet ik je met de spritzmobiel ophalen in Zwolle?
Ik heb toch helemaal geen houten been?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net als of je daar iets van merkt met je houten been.
Niet? Daar gaat m'n beeld van jouquote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen houten been?
Wil ik het weten?quote:
Wat voor beeld?quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig. Ik trek je hooguit hardhandig aan je haren...
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee van t houten been dat je niet hebt.
MissB is Pinokkio? Vandaar dat Sbabs zoveel interesse in haar heeft, met haar groeiende neusquote:
Wel opletten he, een houten BEENquote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB is Pinokkio? Vandaar dat Sbabs zoveel interesse in haar heeft, met haar groeiende neus
Hout, splinters...quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat past ook wel met wat glijmiddel...
Nu je hebt over klussen hebt he.. Hoe is het met je dakterras?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, goed schuren met een korrel 600 of zo... dat valt wel mee...
Zat ik dus net over na te denken. Houtnerf gaat toch altijd 1 richting op. Dus als je er "naar voren" geen last van hebt, is het wel wanneer je "naar achteren" beweegt. Gaat dus niet op!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, goed schuren met een korrel 600 of zo... dat valt wel mee...
Aj, dat is dan weer kut. Wat is "toch niet zo voorspoedig"? Paps bezwaar?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, met hetero en familie gaat het toch niet zo voorspoedig als in het begin leek
Nou ja, zal wel een wen-periode zijn. En even de media tegenspreken (fijn joh, media!).
Niet zo voorspoedig?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, met hetero en familie gaat het toch niet zo voorspoedig als in het begin leek
Nou ja, zal wel een wen-periode zijn. En even de media tegenspreken (fijn joh, media!).
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu je hebt over klussen hebt he.. Hoe is het met je dakterras?
Oeeh spannend!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef MNR het volgende:
En vandaag inventarserend gesprek over mogelijk nieuwe baanJeuj!
Mensen die goedgelovig zijn en de andere dingen niet zien denken dat homo's:quote:
Nee gaat je putje verstopt zitten hequote:Op donderdag 17 november 2011 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die ligt er nog prima bij! Vorig weekend helemaal bladvrij gemaakt. Anders valt die zooi tussen de vlonders en da's niet goed voor de afwatering, hè...
op de ziektes na klinkt het normaalquote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die goedgelovig zijn en de andere dingen niet zien denken dat homo's:
• Allemaal in strings en leren broeken met open billen rondlopen (beelden pride, roze maandag... maar zelfs bij een willekeurig bericht over homo's)
• Allemaal HIV hebben (jaren 80 na-ebben)
• Elkaar er mee besmetten op rare feestjes (Groningen)
• Krijsen en glitteren zoals Geer & Goor
En ik merk dat best vaak dat mensen die geen homo's kennen (of denken dat ze e rgeen kennen, we verbergen ons soms) een heel erg media-opgelegd beeld hebben van "De homo". En dan pas later "O er zijn dus ook normale!" (even in t midden laten wat normaal is) of "O eigenlijk heel gewoon".
Dus nu was het ook meteen paniek over "het wereldje". Drugs, seks, feesten, ziektes etc.
Is dat niet gewoon angst? Ja, niet dat het er nu minder om is... maar dit is allemaal onzin om dat op iedere homo te betrekken. Weet jij, weet ik. En ja, dat "jullie" je soms verbergen vind ik echt zonde. Gaat om de persoon, niet om de seksuele interesse. Ken 1 homo en die vind ik ZO leuk (helaas Ang3l, je komt op 2quote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Allemaal in strings en leren broeken met open billen rondlopen (beelden pride, roze maandag... maar zelfs bij een willekeurig bericht over homo's)
En ik merk dat best vaak dat mensen die geen homo's kennen (of denken dat ze e rgeen kennen, we verbergen ons soms) een heel erg media-opgelegd beeld hebben van "De homo". En dan pas later "O er zijn dus ook normale!" (even in t midden laten wat normaal is) of "O eigenlijk heel gewoon".
Dus nu was het ook meteen paniek over "het wereldje". Drugs, seks, feesten, ziektes etc.
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
op de ziektes na klinkt het normaal
Dus eigenlijk paniek omdat ze zelf die levensstijl ook wel willen hebben, maar dan met het andere geslacht?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Altijd fijn, een grote boom direct naast je huis.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee gaat je putje verstopt zitten he
Nou, daar zeg je zo wat. Eigenlijk is alleen het geslacht verschillend en de levensstijl van hun zoon is niet veranderd. Vind ik wel een goeie!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus eigenlijk paniek omdat ze zelf die levensstijl ook wel willen hebben, maar dan met het andere geslacht?
Ach voor in de zomer is het soms best fijn. Neemt aardig wat zon uit de tuin neem ik aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Altijd fijn, een grote boom direct naast je huis.
HAhaha! Heb daar vannacht nog over gedroomd een seksfeest.quote:
Goed leven!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alcohol als drugs rekent, leidt ik dat leven elke week (seks en feesten)
Heb nog nooit een echte orgie mee gemaakt, heb er wel errugh zin in. (wel al redelijk wat avonden meegemaakt waar er vele mensen aan het seksen waren, maar niet in orgievorm).quote:Op donderdag 17 november 2011 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
HAhaha! Heb daar vannacht nog over gedroomd een seksfeest.
Ja het was geil, haha!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb nog nooit een echte orgie mee gemaakt, heb er wel errugh zin in. (wel al redelijk wat avonden meegemaakt waar er vele mensen aan het seksen waren, maar niet in orgievorm).
Was het geil?
Nee. De paniek dat hun zoon nu meegetrokken wordt in een wereld die heel erg eng is, vol leer en gangbangs en drugs en feesten en boa's en zo. Want zo wordt die wereld altijd afgeschilderd. En ja, dat is idd ook wel een deel van die wereld. Maar goed, die dingen heb je in een hetero wereld ook. Nou ja, op de boa's na dan wellichtquote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus eigenlijk paniek omdat ze zelf die levensstijl ook wel willen hebben, maar dan met het andere geslacht?
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De paniek dat hun zoon nu meegetrokken wordt in een wereld die heel erg eng is, vol leer en gangbangs en drugs en feesten en boa's en zo. Want zo wordt die wereld altijd afgeschilderd. En ja, dat is idd ook wel een deel van die wereld. Maar goed, die dingen heb je in een hetero wereld ook. Nou ja, op de boa's na dan wellicht
Niet echt. Wel deels van het huis zelf (vooral de slaapkamer gelukkig)... stiekem hou ik dan ook wel een beetje van de boom.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach voor in de zomer is het soms best fijn. Neemt aardig wat zon uit de tuin van het dakterras neem ik aan.
Nieuws voor pa en ma: als hetero dat zelf wil, doet hij dat toch welquote:Op donderdag 17 november 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De paniek dat hun zoon nu meegetrokken wordt in een wereld die heel erg eng is, vol leer en gangbangs en drugs en feesten en boa's en zo. Want zo wordt die wereld altijd afgeschilderd. En ja, dat is idd ook wel een deel van die wereld. Maar goed, die dingen heb je in een hetero wereld ook. Nou ja, op de boa's na dan wellicht
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook de boa's hebben we.
Die heb ik hier in de kast liggen! Zo'n groenequote:Op donderdag 17 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook de boa's hebben we.
Jij boefje!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet echt. Wel deels van het huis zelf (vooral de slaapkamer gelukkig)... stiekem hou ik dan ook wel een beetje van de boom.
Duhquote:Op donderdag 17 november 2011 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nieuws voor pa en ma: als hetero dat zelf wil, doet hij dat toch wel
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Datzelfde heb ik nou ook altijd als er een stelletje boeren op tv komen
En dan is hetero nog wel een boer EN homo...quote:Op donderdag 17 november 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Datzelfde heb ik nou ook altijd als er een stelletje boeren op tv komen
Dat jij dergelijke plaatjes zoektquote:Op donderdag 17 november 2011 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh ja? Wat gebeurde er allemaal?
[ afbeelding ]
Het is gewoon big bullshit!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh
Maar je ziet/hoort dat echt zo vaak. Dat mensen die normala niet in contact komen met "homo's" echt zo'n extreem beeld hebben van "de homo". En dat is de media-homo. Het beeld dat in de kranten staat als er iets wordt gezegd over homo's. Het beeld op het nieuws iook vaak. Het beeld wat op de TV vaak te zien is. Want dat is nou eenmaal spanning en sensatie, dat trekt kijkcijfers. De leuke rellende homo in een string.
En ikw eet wel dat TV e.d. geen opvoedkundige functie heeft eigenlijk, maar van bv een NOS zou je toch wel iets beter verwachten. Kan me nog goed herinneren dat er een bericht was over potenrammen en dat de foto op het scherm achter een vent was in boa, cowboyhoed en string... niet het slachtoffer maar gewoon een willekeurige foto van de roze maandag. EN dan hoor je ineens "Ja, als je er ook zo bij gaat lopen vraag je er om!"
Ik kan daar echt gruwelijk van balen af en toe. En natuurlijk ligt dat vooral ook bij de mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. Maar als jij nog nooit een lama in t echt hebt gezien en de kranten en TV laten altijd blauwe lama's zien... dan denk je ook dat je zoon z'n vacht blauw gaat verven als ie lama wordt
De grens tussen homo's en hetero's is sinds De Toppers echt volledig vervaagdquote:Op donderdag 17 november 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal die foto aan ze laten zien. Dat rare mensen overal zitten
Wat ga je doen dan?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De grens tussen homo's en hetero's is sinds De Toppers echt volledig vervaagd.
Allemaal de schuld van Renequote:Op donderdag 17 november 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De grens tussen homo's en hetero's is sinds De Toppers echt volledig vervaagd.
Ik heb nog geen plannen, maar die komen altijdquote:Op donderdag 17 november 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Laatste werkdag?ik heb vandaag wel een korte (iets later begonnen, iets eerder naar huis, en morgen kan ik ook zoiets doen
)
De aller aller aller laatste!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, maar die komen altijd
Ja de laatste, dan ben ik hier weg
Hoeveel tijd zit er tussen je oude en nieuwe baan?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
jep, straks nog ff wat tafelvoetballen met collega en dan voorlopig geen files meer
11 dagenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit er tussen je oude en nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |