Is dat zoiets als motorboaten?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vanavond lekker helicopteren
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtendquote:
Haringen in een ton in een klein kut treintjequote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtend
Het is bijna groter dan Ajax en van Gaal en Cruijf!
En hier werd geroepen dat het OV beter is dan in de file staanquote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtend
Het is bijna groter dan Ajax en van Gaal en Cruijf!
je kunt toch lezen: koud!quote:
Halloquote:Op donderdag 17 november 2011 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das nog leuker, maar daar heb je een 2e persoon voor nodig.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Kutkou, zelfs een klein stukje buiten lopen en ik bevries half. Ik snap er geen fuck van, heb een trui en een dikke winterjas aan. Wordt nog wat als het gaat vriezen
Hier vriest het al. -2 hier buiten mijn auto blijkbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Kutkou, zelfs een klein stukje buiten lopen en ik bevries half. Ik snap er geen fuck van, heb een trui en een dikke winterjas aan. Wordt nog wat als het gaat vriezen
Ik vind alles onder de 20 graden koud, maar als ik het over vriezen heb, heb ik het niet over een temp waar bij een beetje hoge druk water niet bevriest. Ik heb het dan over -10 minstensquote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier vriest het al. -2 hier buiten mijn auto blijkbaar
quote:
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rondquote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rond
Buiten wel een jas aan nu maar nog niet mijn dikke winter ski jack ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |