Is dat zoiets als motorboaten?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vanavond lekker helicopteren
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtendquote:
Haringen in een ton in een klein kut treintjequote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtend
Het is bijna groter dan Ajax en van Gaal en Cruijf!
En hier werd geroepen dat het OV beter is dan in de file staanquote:Op donderdag 17 november 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent al de derde die ik hoor mopperen op de trein vanochtend
Het is bijna groter dan Ajax en van Gaal en Cruijf!
je kunt toch lezen: koud!quote:
Halloquote:Op donderdag 17 november 2011 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das nog leuker, maar daar heb je een 2e persoon voor nodig.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Kutkou, zelfs een klein stukje buiten lopen en ik bevries half. Ik snap er geen fuck van, heb een trui en een dikke winterjas aan. Wordt nog wat als het gaat vriezen
Hier vriest het al. -2 hier buiten mijn auto blijkbaarquote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Kutkou, zelfs een klein stukje buiten lopen en ik bevries half. Ik snap er geen fuck van, heb een trui en een dikke winterjas aan. Wordt nog wat als het gaat vriezen
Ik vind alles onder de 20 graden koud, maar als ik het over vriezen heb, heb ik het niet over een temp waar bij een beetje hoge druk water niet bevriest. Ik heb het dan over -10 minstensquote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier vriest het al. -2 hier buiten mijn auto blijkbaar
quote:
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rondquote:Op donderdag 17 november 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rond
Buiten wel een jas aan nu maar nog niet mijn dikke winter ski jack ofzo
Lekker warm! Wanneer beginnen we?quote:
Maar dat kan met elk weer lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2011 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Het is van dat weer om in je pyamaatje onder de dekens op de bank lekker dvd's te gaan kijken! Met warme choco, gluhwein en pepernoten. YUM!
Maar voor de rest is t ruk.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker warm! Wanneer beginnen we?
Meld je *hier* aan!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker warm! Wanneer beginnen we?
Nou ja, zo hartje zomer 33 graden en dan met gluhwein onder de dekens is wel iets meer saunaquote:Op donderdag 17 november 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kan met elk weer lijkt me
Ik heb het kouhoooud!quote:
Zolang het binnen 23 graden is, is het dezelfde situatie bij mijquote:Op donderdag 17 november 2011 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, zo hartje zomer 33 graden en dan met gluhwein onder de dekens is wel iets meer sauna
Jij hebt tieten. Oneerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud eigenlijk. Ja het is kouder buiten maar ik loop nog steeds in mijn t-shirtje rond
Buiten wel een jas aan nu maar nog niet mijn dikke winter ski jack ofzo
Maar Arnhem.quote:
Het is kou. Het zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zet je daardoor allerlei principes voor aan de kant en word je hoogst experimenteel?
Draag dan ook geenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar Arnhem.
Als vrouw-die-mascara-draagt is fietsen met dit weer nog even iets irritanter.
Lachequote:Op donderdag 17 november 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is kou. Het zou zo maar kunnen.
Waarom post je hem hier? Ik betaal er voor om ze niet te zien. Eikel.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat voor een enge banner krijg ik nu?!?!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom post je hem hier? Ik betaal er voor om ze niet te zien. Eikel.
Helemaal niet!quote:
quote:
quote:
Nauwelijks, net zoals mijn meeste exen.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat ziet er niet uit.
Beter dan: [ afbeelding ]
Draagt jouw vriendin geen make-up?
Een beetje mascara is een make-up pop?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Nauwelijks, net zoals mijn meeste exen.
I like my women real. Ik mot geen make-up pop
Vaak blijft het daar niet bij. Mascara, lipgloss/lippenstift, rouge, oogschaduw, etc. etc. Stop zo iemand onder de douche en er komt een ander wijf onder vandaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een beetje mascara is een make-up pop?
Zit je moeder ook op FOK!?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]"Lieve mama, kijk nu wat voor stomme reclames ik op internet vind, boehoehoe!"
Overdrijven is ook een vak babsquote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Vaak blijft het daar niet bij. Mascara, lipgloss/lippenstift, rouge, oogschaduw, etc. etc. Stop zo iemand onder de douche en er komt een ander wijf onder vandaan.
Ja die zijn niet goed te zien in een trui! Dus ik blijf t-shirtjes dragen tot het bijna zo koud is dat ze er af vallen!quote:
En iedereen die ooit een hijsje van een blow heeft genomen eindigt als een crack verslaafde.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak blijft het daar niet bij. Mascara, lipgloss/lippenstift, rouge, oogschaduw, etc. etc. Stop zo iemand onder de douche en er komt een ander wijf onder vandaan.
kut!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
En iedereen die ooit een hijsje van een blow heeft genomen eindigt als een crack verslaafde.
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed betaald?Ik ben er namelijk wel goed in.
Doe es?!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed betaald?Ik ben er namelijk wel goed in.
Sowieso, alle mensen die wel eens blowen, een pil slikken, spuiten of slikken zijn vieze junks.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En iedereen die ooit een hijsje van een blow heeft genomen eindigt als een crack verslaafde.
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die alcoholverslaving van jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoop het niet. Als dat zou zijn zou ze namelijk hoogstwaarschijnlijk het meest in TRU en OUD posten, haar kennendequote:
Wist je niet.. Hij had eigenlijk op z'n 16e al de afkickkliniek ingemoeten.. maar hij blijft maar weigeren. Iets met "ik heb helemaal geen probleem"-verhaalquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die alcoholverslaving van jou?
Hek niet, hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het eigenlijk met die alcoholverslaving van jou?
Toen dronk ik alleen nog maar shandyquote:Op donderdag 17 november 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist je niet.. Hij had eigenlijk op z'n 16e al de afkickkliniek ingemoeten.. maar hij blijft maar weigeren. Iets met "ik heb helemaal geen probleem"-verhaal
Je drinkt! Dus moet het een verslaving zijn!quote:
BLUE CURACAO!! Jeugdsentimentquote:Op donderdag 17 november 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen dronk ik alleen nog maar shandyHeb pas op mijn 17de alcohol leren drinken (blue curacao/pisang) en pas op mijn 18de bier
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso, alle mensen die wel eens blowen, een pil slikken, spuiten of slikken zijn vieze junks.
Leugens! Ik heb maar twee verslavingen, roken en LEGO.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Je drinkt! Dus moet het een verslaving zijn!
Vaak blijft het niet bij één biertje.quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaak blijft het niet bij één biertje.
Blue Curacaoquote:
Verf bedoel jequote:
Volgens jouw begrippen ben ik ook een makeuppopquote:Op donderdag 17 november 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
Met maar één biertje zal ik nooit zo'n make-up pop naar huis begeleiden om ze anaal uit te wonen, waarna ik ze de volgende ochtend zonder make-up zie en mijn vooroordeel niet bevestigd wordt.
Heb ik jou anaal uitgewoond?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens jouw begrippen ben ik ook een makeuppop
Met sevenup!! Ik weet niet of ik het nu nog weg zou krijgenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verf bedoel jeNet zoals Pisang Ambong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Tsja, wie rijdt er dan ook van de buitenste naar de binnenste cirkel van de hel?quote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
Anderhalf uur doen om van Lelystad bij almere poort te komen![]()
Het is mistig en Nederland kan spontaan niet meer autorijden
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met sevenup!! Ik weet niet of ik het nu nog weg zou krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehehe
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met sevenup!! Ik weet niet of ik het nu nog weg zou krijgenbc met 7up, pisang met jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Legoquote:Op donderdag 17 november 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb maar twee verslavingen, roken en LEGO.
Owh...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat stond even los van het anaal uitwonen...
Maar jij rijdt natuurlijk bij alle weersomstandigheden als de beste, als enige ter wereldquote:Op donderdag 17 november 2011 09:36 schreef Spezza19 het volgende:
Anderhalf uur doen om van Lelystad bij almere poort te komen![]()
Het is mistig en Nederland kan spontaan niet meer autorijden
Dat zou je toch niet doen, aangezien ik makeuppop ben. Dus het onderwerp van anaal uitwonen is niet interessantquote:
Oh dat klinkt smerig!quote:
Omdat ik naar het centrum van de hel, Amsterdam, moetquote:Op donderdag 17 november 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, wie rijdt er dan ook van de buitenste naar de binnenste cirkel van de hel?
Mens doe niet zo dwaas, jij draagt amper make up!!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet doen, aangezien ik makeuppop ben. Dus het onderwerp van anaal uitwonen is niet interessant
Dat kan niet, ik rij al als de beste.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij rijdt natuurlijk bij alle weersomstandigheden als de beste, als enige ter wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |