Inderdaad, dat en wat Fokski zei.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Fenomeno het volgende:
Die mensen zijn echt schaamteloos met die tickets, zou daar echt schijtziek van worden als ik DW was.
quote:As the days have passed there have been more details and information on the rating information for the UFC's debut on Fox. The latest development sees that the event peaked with 8.8 million viewers for the debut effort. That is a massive number and speaks to the debut being an undeniable success in terms of peak viewership.
Net Ajaxquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, dat en wat Fokski zei.
@ Taz: lees vooral even dit verhaal, staat bijna haaks op Bas z'n verhaal:
http://www.mixfight.nl/po(...)rond-alistair-en-gg/
Echt een soap is het...
Heb ik nu bonuspunten verdiend voor TUP?quote:Op zondag 13 november 2011 03:26 schreef roepdeman het volgende:
Ik blijf bij 8+ want de promotie van UFC on FOX was gigantisch!
Het is peak hequote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Heb ik nu bonuspunten verdiend voor TUP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henderson is in zijn laatste paar gevechten elk gevecht minstens 1 keer gerockt.. En Shogun slaat heel hardquote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Picks voor zaterdag:
Henderson
Le
Faber
Story
Kingsbury
Bader
Soto
Lawlor
Tibau
Torres
Brown
Castillo
Henderson heeft een te goede kin om gepakt te worden Shogun. Ik denk dat ie de wedstrijd genoeg controleert met wrestling en een paar keer die rechterhand landt.
*Fyodor gaat ff kijken!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Geo3kant het volgende:
Bruce Buffer bij WSOP 2011 main event(no spoilers plz! ik kijk nu table conclusion, de laatste 3)
Hij ging dan ook neer tegen Fedor. En Shogun kan beter finishen dan old Fedor.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is vijf rondes ja. En ik weet dat Shogun hard slaat. Maar Fedor slaat harder.
We'll see. Beiden mogen van mij wel winnen, maar ik heb nu wel geleerd niet meer tegen Henderson te gokken. En Shogun was de afgelopen jaren alleen tegen Machida indrukwekkend.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij ging dan ook neer tegen Fedor. En Shogun kan beter finishen dan old Fedor.
Oh btw. Ik pick waarschijnlijk ook Henderson hoor, maar zijn kin is aan 't verslechteren, that's all. Als Decision Dan terug komt wint ie easy, H-Bomb Dan kan nog wel es verliezen in de stand-up.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
We'll see. Beiden mogen van mij wel winnen, maar ik heb nu wel geleerd niet meer tegen Henderson te gokken. En Shogun was de afgelopen jaren alleen tegen Machida indrukwekkend.
De 2005 Shogun uit de Pride GP zou makkelijk favoriet zijn over Henderson. Rampage, Overeem en Arona verslaan op (T)KO en Little Nog op decision in een van de beste gevechten ooit, en dat allemaal over een periode van 4 maanden. Dat is nogal een streak!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand die voor Shogun gaat vanwege het Fedor Syndrome?
Klopt, daarom ga ik ook voor Hendersonquote:Op donderdag 17 november 2011 18:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ja.. de Shogun uit 2005.. behaalde resultaten uit het verleden..
Haha dit is comedie.. maar die Landsberg is ook een flapdrol man, van definitie van MMA opeens naar praat je over the brothers (nogeueira)quote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Was deze al gepost?
Arme Landsberg!
quote:According 2 @danilolavieri, the Sonnen-Silva feud just got real in BRAZIL. Silva's rival soccer team sent Chael a jersey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Opgezwollenlever op 17-11-2011 19:42:56 ]
Shogun was juist good in de soccerkicks en die mogen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 2005 Shogun uit de Pride GP zou makkelijk favoriet zijn over Henderson. Rampage, Overeem en Arona verslaan op (T)KO en Little Nog op decision in een van de beste gevechten ooit, en dat allemaal over een periode van 4 maanden. Dat is nogal een streak!
Hoezo arme Landsberg? Chael is degene die faalt hier hoor. Landsberg staat erom bekend dat hij mensen uit de tent lokt en Chael probeerde in karakter te blijven maar faalde jammerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Was deze al gepost?
Arme Landsberg!
Ghehehequote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, dus arme Landsberg dat Chael hem laat zitten en het er maar mee moet doen
+
Skip to 4:50 to find out what Joe Rogan really thinks about Steven Segal
Als je dat serieus neemt ben je niet goed, al ben ik het er wel mee eensquote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, dus arme Landsberg dat Chael hem laat zitten en het er maar mee moet doen
+
Skip to 4:50 to find out what Joe Rogan really thinks about Steven Segal
Ja, hier kan je rustig over MMA beoefenen praten. Een trainingsmaatje van mij heeft bij Marc Duncan getraind en dat is niet verkeerd. Neem gewoon eens een proefles zou ik zeggen, dan kom je er snel genoeg achter of het iets voor je is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:59 schreef HAL9000S het volgende:
Gaat dit topic ook over MMA beoefenen? Zo ja, zijn er mensen bekend met de Utrechtse scholen 'Team Duncan en/of Top team Utrecht?
http://www.teamduncan.nl/training.php
http://www.topteamutrecht.nl/site/?page_id=5
Wil naast Krav Maga ook MMA gaan beoefenen omdat ik ook een aanvalssport wil doen en me meer wil focussen op aanvallen en grappling, omdat de aanvalstechnieken van Krav Maga natuurlijk grotendeels vanuit counters komen.
Tofquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:14 schreef HAL9000S het volgende:
Thanks voor de reactie, ik heb maar gemaild voor een proefles bij Duncan. Ik lees goede verhalen hem op internet en hij geeft ook MMA-standup training.
Een paar maandjes pasquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:29 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel uur train jij in de week, Jajong? MMA handschoenen, zijn dat gewoon lichte bokshandschoenen oid?
Geen ervaring mee... Ik gebruik altijd die goedkope flutdingen en doe daar ook een jaartje mee. Zit niet heel slecht trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:22 schreef Jajong het volgende:
Long shot, maar heeft iemand hier ervaring met zoiets als dit?
http://www.jacoclothing.c(...)tive-cup-system.html
Ik verslijt zo'n 5 toque's per jaar en ben er beetje flauw van. Ze zitten meestal ook voor geen meter.
Who gives a shit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ruadude loopt al lang mee maar spreekt nog altijd geen Engels..
I do.quote:
Oké dan! Heb alleen geen kniebeschermers, MMA handschoenen had ik gewonnen met een prijsvraag. Heb die ufc fightgloves nu. Ik heb nu een dubbelbitje van Adidas maar er werd toch aangeraden even langs de tandarts te gaan, en die toques blijf ik ook maar Kut vinden mischien helpt z'n short die je net post wel..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:27 schreef Jajong het volgende:
Voor MMA? Niet zoveel. MMA handschoenen en ik raad kniebeschermers aan. Sommige mensen trainen met worstelschoenen, ikzelf niet. Voor de rest bitje en toque maar die heb je dus al.
Jullie trainen een stuk meer als mij! Ik train enkel een uurtje of 2 in de week..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik train 3 keer anderhalf uur in de week MMA. 2 keer in de week anderhalf uur kickboksen. En 3 keer in de week krachttraining. Daarnaast loop ik nog zo'n 2 a 3 keer in de week hard.
Squashquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:40 schreef HAL9000S het volgende:
Mmm, redelijk belastend lijkt me. Ikzelf train nu 4 uur in de week Krav maga, wil er 2 uur in de week MMA bij doen en dan squash ik er nog 2 uur in de week bij (jaja). Alles doordeweek want in het weekend wil ik m'n lichaam rust geven. Ben benieuwd hoe ik het ga trekken, zal wel vroeg naar bed moeten doordeweek![]()
Anyway, hopelijk volgende week eerste proefles en als het bevalt zo snel mogelijk mee beginnen, heb er zin in.
Je ziet Dana ook altijd verschrikt om zich heen kijken als Dan hem weer eens vastpaktquote:
quote:
quote:it was harder for Cigano walk through the crowd than fight with Cain Velasquez
Dat gelegenheids orkestje ookquote:
Inderdaad maar het zou me niet verbazen als het zelfde gebeurd.. rocked door een punch en vervolgens submit worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC on FX Main Event Set: Jim Miller vs. Melvin Guillard
Guillard mag J. Silva eeuwig dankbaar zijn dat hij na zijn fight tegen Lauzon zo'n high profile match tegen Jim Miller krijgt!
Dat zou kunnen, maar ik geloof niet meer dat Guillard nog ooit iemand zo onderschatquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad maar het zou me niet verbazen als het zelfde gebeurd.. rocked door een punch en vervolgens submit worden.
Sowieso fight of the night!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik geloof niet meer dat Guillard nog ooit iemand zo onderschat
Denk je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik geloof niet meer dat Guillard nog ooit iemand zo onderschat
Dat dacht ik ook meteen toen ik dit nieuwsbericht zagquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk je?Ik denk dat het zo weer gebeurd.
Kverander mijn pick naar Cung Le by TKO! Sorry Wandyquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Middleweight bout: Wanderlei Silva] vs. Cung Le by TKO! The return of the Axe murderer!
Ik wilde ze net gaan posten maar ik begin opeens te twijfelen over de main eventquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:02 schreef roepdeman het volgende:
Ik post mijn voorspellingen vandaag of morgen ergens. Ik ben er nog helemaal niet over uit! Mooi eventmaar moeilijk om te voorspellen.
Oke, counter..quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Cung Le is n hungry sonfabitch, Wandy zal desperate vechten omdat hij niet meer wil verliezen.
Hunger > Emotions = Win
Shields kon Kampmann niet tappen maar Story doet dat wel even?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:36 schreef n00cL30n het volgende:
mijn picks dit weekend:
[ afbeelding ]
Henderson kon Shields niet KO slaan, maar Ellenberger deed het wel evenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shields kon Kampmann niet tappen maar Story doet dat wel even?
Precies, Kampmann tapte Shields zelfs bijna. Maar hij zal wel weer genaaid worden door de judges. Imo heeft ie van Shields gewonnen, en de Sanchez decision is 1 van de slechtste van 't jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Henderson kon Shields niet KO slaan, maar Ellenberger deed het wel even
Al zie ik het Story ook niet doen, hoor. Eerder andersom, maar ik denk dat Story een decision wint.
Eens, Shields verloor die partij gewoon en tegen Sanchez werd hij weer genaaid.. die had hij ook kunnen pakken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, Kampmann tapte Shields zelfs bijna. Maar hij zal wel weer genaaid worden door de judges. Imo heeft ie van Shields gewonnen, en de Sanchez decision is 1 van de slechtste van 't jaar.
Jups. Hij gaat het gewoon doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Shields kon Kampmann niet tappen maar Story doet dat wel even?
Baczynski heeft meer subs dan TKOs, zou dus eigenlijk ook eerder zeggen sub dan TKO.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef Geo3kant het volgende:
En Baczynski de eerste die Brown KO'd?
Echt he.. amateur hourquote:
Laat? Je bent er nog vroeg bijquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Stephan Bonnar vs Kyle Kingsbury
Martin Kampmann vs. Rick Story
Urijah Faber vs. Brian Bowles
Wanderlei Silva vs. Cung Le
Maurício Rua vs. Dan Henderson
Sorry voor de wat late picks
Vandaag trouwens de film Real Steel gekeken, nog even een Gracie Brothers mention en verder veel vechtende robots, had ook wel wat
omdat ze denken, dat hij gaat winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel mensen die voor Bowles gaan. Waarom is dat?
omdat het picks zijn en geen exacte wetenschap iedere vechter heeft een topdag en een baaldag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Joh!
Zo ver was ik ook nog wel. Ik vraag me alleen af waarom.
Faber is groter en sterker, heeft meer ervaring in grote gevechten, betere wrestling, betere submissions en meer heart. Faber vocht vijf rondes met twee gebroken handen tegen Brown, Bowles vocht amper een hele ronde met een gebroken hand voor hij stopte.
Omdat Bowles gaat shinen vanavond!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel mensen die voor Bowles gaan. Waarom is dat?
Dat klopt, maar ook picks maak je voor een bepaalde reden toch? Ik ben gewoon benieuwd naar de beargumentering achter de pick voor Bowles. Geen reden om zo in de verdediging te schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat het picks zijn en geen exacte wetenschap iedere vechter heeft een topdag en een baaldag.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit event is écht moeilijk te voorspellen!! Ik twijfel zowat bij elke pick![]()
Bij Unitbet kun je trouwens nog geld inzetten op de Bellator fights van gisteren
ik vind haar nog lekker ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:11 schreef Happel het volgende:
Strikeforce Challengers net gezien, leuk event.
Zij, Ronda Rousey, is een beest, de tering.
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 19-11-2011 23:32:46 ]
Dan te bedenken dat die griet inmiddels dood is..quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:18 schreef Geo3kant het volgende:
Alleen om die naam zou ik der al niet willen.. Ronda![]()
Doet me elke keer denken aan:
Did not know that.. but do not care eitherquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat die griet inmiddels dood is..
ze gaan weer terug naar 4 uur s'nachts vanaf ufc 141quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Did not know that.. but do not care either![]()
Whyyyyyyy is altijd de UFC zo fucking laat.. (retorisch) top card maar altijd zo fucking laat ..
Nope.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef THEFXR het volgende:
zijn er nog mensen die naar het gala gaan in Leeuwarden in januari?
quote:Monson missed the weigh-ins to pick up his wife at airport, then weighed in a couple hours later.
Nee, te duur....quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef THEFXR het volgende:
zijn er nog mensen die naar het gala gaan in Leeuwarden in januari?
Preliminary card (televised)quote:Maurício Rua vs. Dan Henderson
Wat een knaller gaat dit worden zeg!! Rogan krijgt wel een kritiek dat zowat elke fight 'de beste fight van het jaar' gaat worden en die kritiek is ook wel terecht maar hoe kun je dit NIET fight of the year noemen!! Combined wins in de laatste 5 jaar over Liddell, Arona, Nogueira, Griffin, Machida, Overeem, Sobral, Franklin, Calvacante, Fedor, Bisping, Wanderlei en Belfort.
9 KO's in hun laatse 9 wins
Henderson zegt dat hij slimmer is geworden in de manier waarop hij tegenstanders moet raken, en dat is wel geblekenmaar wat als Dan de H-Bomb niet tot ontploffing kan brengen.. Rua is een killer en als hij niet zoveel last van blessures had gehad was hij nog beter voor de dag gekomen in zijn previous outings. Mijn verstand zegt Henderson maar mijn gevoel zegt Rua. Het heeft trouwens niet meegeholpen dat hij weer in Brazilie aan het trainen was..
Wanderlei Silva vs. Cung Le
Ik zou het gewoon AWESOME vinden als Wandy nog een fight in de UFC wist te winnen maar
volgens mij kan tegenwoordig iedereen Wanderlei KO slaan. Le heeft een hoop skills en is zelfs (tot mijn verbazing) een accomplished wrestler. Hij zal nog moeten groeien om ook in de UFC tot de top te kunnen behoren, maar deze Silva moet hij wel aankunnen.
Urijah Faber vs. Brian Bowles
Damn, this is gonna be a close one!! Snap heel goed dat mensen hun picks maken voor zowel Faber en Bowles, ik kijk er iig niet raar van op. Voor mij is het een toss up.. ik gok dat Faber de beste kans heeft om een decision te winnen, want ook al slaat Bowles HARD ik weet niet of hij
Urijah kan pakken.
Martin Kampmann vs. Rick Story
Ik had eerst mijn pick gemaakt voor Rick Story, maar ik kan die gast niet uitstaan. Roep al een hele tijd dat hij ontzettend overrated is in de rankings, slaat helemaal nergens op. Wetende dat Kampmann niet bepaald van de game plans is, was die picks vrij logisch geweest maar ik moet gewoon voor Martin gaan.. hope it doesn't cost me!
Stephan Bonnar vs. Kyle Kingsbury
Leuke match-up. Ik verwacht een hele open fight waarbij het over een weer zal gaan. Door Kingbu's wrestling denk ik dat hij net aan het langste eind zal trekken.
Preliminary cardquote:Ryan Bader vs. Jason Brilz
Beetje Brilz fan geworden na zijn showing met Little Nog waar hij hard bestolen werd door de judges.. maar voor de rest brengt deze beste man niet veel.. Bader back on the winning track!
Michael McDonald vs. Alex Soto
Ken die hele Soto niet en wil hem ook niet kennen. Hopen op een snelle submission van McDonald. Zeer questionable van Spike TV om deze fight te kiezen
quote:Tom Lawlor vs. Chris Weidman
Ik had nog nooit van Weidman gehoord voor zijn UFC debuut, maar sinds de eerste minuut
in de Octagon was het al duidelijk dat deze gast talent heeft. Mooi voorbeeld dat wrestling niet saai hoeft te zijn als je het alleen gebruikt voor een set-up naar striking of een ground game met veel actie. Ik hoop dat Lawlor mag aanblijven, zijn impressies zijn altijd hilarisch.
Gleison Tibau vs. Rafael dos Anjos
Veel mensen lijken voor de sterke Tibau te gaan maar dos Anjos heeft een goede
indruk op me achtergelaten afgaande of zijn laatste paar fights. Tibau is een nobody dus
ik hoop dat Rafael hem in een leuke submission weet te pakken.
Miguel Torres vs. Nick Pace
Hoe ziet die Nick Pace er in godsnaam uit.. vies gay mannetje. En Torres die écht
pissed off was dat die gast gewoon 3kilo te zwaar is en niet wil cutten. Torres by murder!!
Shamar Bailey vs. Danny Castillo
Wat mij betreft de hoogste tijd om wat mensen uit de UFC te schoppen. Bailey hoort hier gewoon niet thuis en Castillo heeft wel wat.. ik mag die gast wel.
Matt Brown vs. Seth Baczynski
Over mensen uit de UFC schoppen gesproken.. voor Matt Brown is het echt de hoogste tijd.
Seth Baczynski gaat deze pot gewoon pakken hoor (leuk odds ook).
Tuurlijk is het gewoon Engels.. het is op Facebook, Spike en PPV.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou er een stream of download met commentaar in het Engels te vinden zijn? Nu ben ik Rogan soms ook wel even zat maar zoals vorige week alles in het Spaans aan moeten horen is ook niet alles
Wel met Roganquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gewoon Engels.. het is op Facebook, Spike en PPV.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee ik bedoelde echt Rogan, of desnoods dat zeMauro
achter de microfoon duwen, alles beter dan die blije Mexicanen
Ja, dat ging idd wat verquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Mauro.. asjeblieft zeg, die gast is verschrikkelijk.
Ik weet niet waar jij je streams vandaan tovert maar die wij hebben zijn altijd engels met Rogan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee ik bedoelde echt Rogan, of desnoods dat zeMauro
achter de microfoon duwen, alles beter dan die blije Mexicanen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je streams vandaan tovert maar die wij hebben zijn altijd engels met Rogan.
Post snachts een keer in het topic (actief) zodat ik weet dat je kijkt, ik DM iedereen altijd met streams net als TAZ doet..
Maar als we niet weten dat je er bent kunnen we je ook geen stream geven![]()
Die fout heb ik ook vaak gemaakt .. zoals BJ Penn kiezen ipv Diaz, terwijl ik wist dat Diaz die ging winnen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:16 schreef Jajong het volgende:
Schijt event om te picken weer.Veel favorieten van me en ik die pick ik meestal tegen beter weten in
Samequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook vaak gemaakt .. zoals BJ Penn kiezen ipv Diaz, terwijl ik wist dat Diaz die ging winnen..toch BJ kiezen..
Ik geef Shogun betere kansen dan BJ in zijn Diaz fightquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Daarom zal ik wel Wandy en Shogun kiezen
Happy New Year!quote:
Ik mis power bij Cung Le om Silva weg te krijgen en ik verwacht dat Silva hem gaat berserken. Dan kan je trappen wat je wilt, als je geen range hebt dan houdt het snel op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:07 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik de commentaren hier lees, ben ik denk ik enige die Cung Le ook een odd chance geeft mocht hij ooit tegen de andere Silva staan?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef kevin_ het volgende:
Strikeforce Challengers 20Ja zij is echt kankerziek. En ik zou haar mij laten trianglen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
verschil van 1, we staan hierna gelijk, of je staat 2 voorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Jajong het volgende:
Ik ga weg zo dus maak nu mn picks maar.
Shogun
Wanderlei
Bonnar
Faber
Story
Zijn voor mij alle 5 coinflips dus zou prima 0/5 kunnen gaan hier.
Daar heb je wel een goed punt, alleen heb ik Le heel vaak fancy-schmancy scissorkick takedowns zien maken dat ik denk, misschien dat 'ie daar helemaal gek van wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mis power bij Cung Le om Silva weg te krijgen en ik verwacht dat Silva hem gaat berserken. Dan kan je trappen wat je wilt, als je geen range hebt dan houdt het snel op.
loose=bye bye UFCquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt, alleen heb ik Le heel vaak fancy-schmancy scissorkick takedowns zien maken dat ik denk, misschien dat 'ie daar helemaal gek van wordt.
Ik geef de mensen gelijk als ze zeggen dat Silva hoogstwaarschijnlijk wel zal winnen, maar Le heeft een hele bizarre standup- game.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Fenomeno het volgende:
Andy sloopt Le joh, die heeft echt geen schijn van kans.
Hou je bekquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax + Twente verspelen punten ..en nu nog een top card UFC 139 , wat een lekker weekend!
+1quote:
Haha hoezo kiest iedereen en z'n oma voor Lequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Event picks
Rua - Henderson | 58% - 42%
Silva vs. Le | 21% - 79%
Faber vs. Bowles | 58% - 42%
Kampmann vs. Story | 54% - 46%
Bonnar vs. Kingsbury 54% - 46%
Die picks zijn dit keer close
Nee grapje, Castillo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 20 november 2011 00:05 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Niet te gek inzetten, dan is het heel leuk om mee te spelenquote:Op zondag 20 november 2011 00:29 schreef Jajong het volgende:
Ok TAZ ik ga me nu inschrijven bij unibet heb alweer 2/2 goed
Gewoon johan_haas style 1k bankenquote:Op zondag 20 november 2011 00:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet te gek inzetten, dan is het heel leuk om mee te spelen
Ja, hem zie ik nooit meer.. hij zette altijd grof geld inquote:Op zondag 20 november 2011 00:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Gewoon johan_haas style 1k banken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gets cut by UFC
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Yikes..quote:Op zondag 20 november 2011 00:34 schreef Fenomeno het volgende:
Hij had toen ook 2k op schaub tegen Nog geloof ik
quote:
Eens, anders had hij gewoon tegen Cruz mogen vechtenquote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Fenomeno het volgende:
Tegen Mighty Mouse werd ie genaaid imo.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik kijk zolang ik het vol hou ook nog even mee!
Nee, worden nu weggehaald.. altijd uurtje van te voren of langer verdwijnen die.quote:Op zondag 20 november 2011 00:40 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk niet op de undercard meer betten?
Moet je er maar eerder bij zijnquote:Op zondag 20 november 2011 00:41 schreef Jajong het volgende:
Lame. Maincard bets zijn altijd lastiger
SIR NO SIR.quote:Op zondag 20 november 2011 00:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
stoort de stream bij jullie ook zo?
Ik hoop niet voordat hij een TD goed kan stoppen, heb weinig zin om hem door een kutwrestler drooggeneukt te zien wordenquote:Op zondag 20 november 2011 00:48 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer maakt Spong zijn MMA debuut?Dat hij al een aantal keer cornerman is geweest is wel nice en gaan we hebben wellicht in MMA zien.
Eens.quote:Op zondag 20 november 2011 00:50 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik hoop niet voordat hij een TD goed kan stoppen, heb weinig zin om hem door een kutwrestler drooggeneukt te zien worden
Ik weet niet of Decision Dan komt opdagen, hij kan wel winnen door Shogun te grinden, maar denk dat hij zijn wrestling weer laat schieten en wil brawlen .. hopen dat de H-Bomb dan maar the button van shogun vind. Zal niet makkelijk zijn om shogun KO te slaan. Maar dat was het bij Fedor ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 00:55 schreef roepdeman het volgende:
5 ronden he main event? Denk je echt dat het uit zal draaien op een decision? Zou wel prachtig zijn
no shit sherlockquote:Op zondag 20 november 2011 01:02 schreef Jajong het volgende:
Wel een beetje debiel dat ik 2 bets op Story heb maar in TUP Kampmann heb gekozen.
Waarom zet je dan in op Rua?quote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Never bet (money) against a wrestler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |