Geen ervaring mee... Ik gebruik altijd die goedkope flutdingen en doe daar ook een jaartje mee. Zit niet heel slecht trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:22 schreef Jajong het volgende:
Long shot, maar heeft iemand hier ervaring met zoiets als dit?
http://www.jacoclothing.c(...)tive-cup-system.html
Ik verslijt zo'n 5 toque's per jaar en ben er beetje flauw van. Ze zitten meestal ook voor geen meter.
Who gives a shit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ruadude loopt al lang mee maar spreekt nog altijd geen Engels..
I do.quote:
Oké dan! Heb alleen geen kniebeschermers, MMA handschoenen had ik gewonnen met een prijsvraag. Heb die ufc fightgloves nu. Ik heb nu een dubbelbitje van Adidas maar er werd toch aangeraden even langs de tandarts te gaan, en die toques blijf ik ook maar Kut vinden mischien helpt z'n short die je net post wel..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:27 schreef Jajong het volgende:
Voor MMA? Niet zoveel. MMA handschoenen en ik raad kniebeschermers aan. Sommige mensen trainen met worstelschoenen, ikzelf niet. Voor de rest bitje en toque maar die heb je dus al.
Jullie trainen een stuk meer als mij! Ik train enkel een uurtje of 2 in de week..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik train 3 keer anderhalf uur in de week MMA. 2 keer in de week anderhalf uur kickboksen. En 3 keer in de week krachttraining. Daarnaast loop ik nog zo'n 2 a 3 keer in de week hard.
Squashquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:40 schreef HAL9000S het volgende:
Mmm, redelijk belastend lijkt me. Ikzelf train nu 4 uur in de week Krav maga, wil er 2 uur in de week MMA bij doen en dan squash ik er nog 2 uur in de week bij (jaja). Alles doordeweek want in het weekend wil ik m'n lichaam rust geven. Ben benieuwd hoe ik het ga trekken, zal wel vroeg naar bed moeten doordeweek![]()
Anyway, hopelijk volgende week eerste proefles en als het bevalt zo snel mogelijk mee beginnen, heb er zin in.
Je ziet Dana ook altijd verschrikt om zich heen kijken als Dan hem weer eens vastpaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:it was harder for Cigano walk through the crowd than fight with Cain Velasquez
Dat gelegenheids orkestje ookquote:
Inderdaad maar het zou me niet verbazen als het zelfde gebeurd.. rocked door een punch en vervolgens submit worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC on FX Main Event Set: Jim Miller vs. Melvin Guillard
Guillard mag J. Silva eeuwig dankbaar zijn dat hij na zijn fight tegen Lauzon zo'n high profile match tegen Jim Miller krijgt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |