SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 19-11-2011 23:32:46 ]
Dan te bedenken dat die griet inmiddels dood is..quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:18 schreef Geo3kant het volgende:
Alleen om die naam zou ik der al niet willen.. Ronda![]()
Doet me elke keer denken aan:
Did not know that.. but do not care eitherquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat die griet inmiddels dood is..
ze gaan weer terug naar 4 uur s'nachts vanaf ufc 141quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Did not know that.. but do not care either![]()
Whyyyyyyy is altijd de UFC zo fucking laat.. (retorisch) top card maar altijd zo fucking laat ..
Nope.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef THEFXR het volgende:
zijn er nog mensen die naar het gala gaan in Leeuwarden in januari?
quote:Monson missed the weigh-ins to pick up his wife at airport, then weighed in a couple hours later.
Nee, te duur....quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef THEFXR het volgende:
zijn er nog mensen die naar het gala gaan in Leeuwarden in januari?
Preliminary card (televised)quote:Maurício Rua vs. Dan Henderson
Wat een knaller gaat dit worden zeg!! Rogan krijgt wel een kritiek dat zowat elke fight 'de beste fight van het jaar' gaat worden en die kritiek is ook wel terecht maar hoe kun je dit NIET fight of the year noemen!! Combined wins in de laatste 5 jaar over Liddell, Arona, Nogueira, Griffin, Machida, Overeem, Sobral, Franklin, Calvacante, Fedor, Bisping, Wanderlei en Belfort.
9 KO's in hun laatse 9 wins
Henderson zegt dat hij slimmer is geworden in de manier waarop hij tegenstanders moet raken, en dat is wel geblekenmaar wat als Dan de H-Bomb niet tot ontploffing kan brengen.. Rua is een killer en als hij niet zoveel last van blessures had gehad was hij nog beter voor de dag gekomen in zijn previous outings. Mijn verstand zegt Henderson maar mijn gevoel zegt Rua. Het heeft trouwens niet meegeholpen dat hij weer in Brazilie aan het trainen was..
Wanderlei Silva vs. Cung Le
Ik zou het gewoon AWESOME vinden als Wandy nog een fight in de UFC wist te winnen maar
volgens mij kan tegenwoordig iedereen Wanderlei KO slaan. Le heeft een hoop skills en is zelfs (tot mijn verbazing) een accomplished wrestler. Hij zal nog moeten groeien om ook in de UFC tot de top te kunnen behoren, maar deze Silva moet hij wel aankunnen.
Urijah Faber vs. Brian Bowles
Damn, this is gonna be a close one!! Snap heel goed dat mensen hun picks maken voor zowel Faber en Bowles, ik kijk er iig niet raar van op. Voor mij is het een toss up.. ik gok dat Faber de beste kans heeft om een decision te winnen, want ook al slaat Bowles HARD ik weet niet of hij
Urijah kan pakken.
Martin Kampmann vs. Rick Story
Ik had eerst mijn pick gemaakt voor Rick Story, maar ik kan die gast niet uitstaan. Roep al een hele tijd dat hij ontzettend overrated is in de rankings, slaat helemaal nergens op. Wetende dat Kampmann niet bepaald van de game plans is, was die picks vrij logisch geweest maar ik moet gewoon voor Martin gaan.. hope it doesn't cost me!
Stephan Bonnar vs. Kyle Kingsbury
Leuke match-up. Ik verwacht een hele open fight waarbij het over een weer zal gaan. Door Kingbu's wrestling denk ik dat hij net aan het langste eind zal trekken.
Preliminary cardquote:Ryan Bader vs. Jason Brilz
Beetje Brilz fan geworden na zijn showing met Little Nog waar hij hard bestolen werd door de judges.. maar voor de rest brengt deze beste man niet veel.. Bader back on the winning track!
Michael McDonald vs. Alex Soto
Ken die hele Soto niet en wil hem ook niet kennen. Hopen op een snelle submission van McDonald. Zeer questionable van Spike TV om deze fight te kiezen
quote:Tom Lawlor vs. Chris Weidman
Ik had nog nooit van Weidman gehoord voor zijn UFC debuut, maar sinds de eerste minuut
in de Octagon was het al duidelijk dat deze gast talent heeft. Mooi voorbeeld dat wrestling niet saai hoeft te zijn als je het alleen gebruikt voor een set-up naar striking of een ground game met veel actie. Ik hoop dat Lawlor mag aanblijven, zijn impressies zijn altijd hilarisch.
Gleison Tibau vs. Rafael dos Anjos
Veel mensen lijken voor de sterke Tibau te gaan maar dos Anjos heeft een goede
indruk op me achtergelaten afgaande of zijn laatste paar fights. Tibau is een nobody dus
ik hoop dat Rafael hem in een leuke submission weet te pakken.
Miguel Torres vs. Nick Pace
Hoe ziet die Nick Pace er in godsnaam uit.. vies gay mannetje. En Torres die écht
pissed off was dat die gast gewoon 3kilo te zwaar is en niet wil cutten. Torres by murder!!
Shamar Bailey vs. Danny Castillo
Wat mij betreft de hoogste tijd om wat mensen uit de UFC te schoppen. Bailey hoort hier gewoon niet thuis en Castillo heeft wel wat.. ik mag die gast wel.
Matt Brown vs. Seth Baczynski
Over mensen uit de UFC schoppen gesproken.. voor Matt Brown is het echt de hoogste tijd.
Seth Baczynski gaat deze pot gewoon pakken hoor (leuk odds ook).
Tuurlijk is het gewoon Engels.. het is op Facebook, Spike en PPV.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou er een stream of download met commentaar in het Engels te vinden zijn? Nu ben ik Rogan soms ook wel even zat maar zoals vorige week alles in het Spaans aan moeten horen is ook niet alles
Wel met Roganquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gewoon Engels.. het is op Facebook, Spike en PPV.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee ik bedoelde echt Rogan, of desnoods dat zeMauro
achter de microfoon duwen, alles beter dan die blije Mexicanen
Ja, dat ging idd wat verquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Mauro.. asjeblieft zeg, die gast is verschrikkelijk.
Ik weet niet waar jij je streams vandaan tovert maar die wij hebben zijn altijd engels met Rogan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee ik bedoelde echt Rogan, of desnoods dat zeMauro
achter de microfoon duwen, alles beter dan die blije Mexicanen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je streams vandaan tovert maar die wij hebben zijn altijd engels met Rogan.
Post snachts een keer in het topic (actief) zodat ik weet dat je kijkt, ik DM iedereen altijd met streams net als TAZ doet..
Maar als we niet weten dat je er bent kunnen we je ook geen stream geven![]()
Die fout heb ik ook vaak gemaakt .. zoals BJ Penn kiezen ipv Diaz, terwijl ik wist dat Diaz die ging winnen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:16 schreef Jajong het volgende:
Schijt event om te picken weer.Veel favorieten van me en ik die pick ik meestal tegen beter weten in
Samequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook vaak gemaakt .. zoals BJ Penn kiezen ipv Diaz, terwijl ik wist dat Diaz die ging winnen..toch BJ kiezen..
Ik geef Shogun betere kansen dan BJ in zijn Diaz fightquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Daarom zal ik wel Wandy en Shogun kiezen
Happy New Year!quote:
Ik mis power bij Cung Le om Silva weg te krijgen en ik verwacht dat Silva hem gaat berserken. Dan kan je trappen wat je wilt, als je geen range hebt dan houdt het snel op.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:07 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik de commentaren hier lees, ben ik denk ik enige die Cung Le ook een odd chance geeft mocht hij ooit tegen de andere Silva staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef kevin_ het volgende:
Strikeforce Challengers 20Ja zij is echt kankerziek. En ik zou haar mij laten trianglen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
verschil van 1, we staan hierna gelijk, of je staat 2 voorquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Jajong het volgende:
Ik ga weg zo dus maak nu mn picks maar.
Shogun
Wanderlei
Bonnar
Faber
Story
Zijn voor mij alle 5 coinflips dus zou prima 0/5 kunnen gaan hier.
Daar heb je wel een goed punt, alleen heb ik Le heel vaak fancy-schmancy scissorkick takedowns zien maken dat ik denk, misschien dat 'ie daar helemaal gek van wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mis power bij Cung Le om Silva weg te krijgen en ik verwacht dat Silva hem gaat berserken. Dan kan je trappen wat je wilt, als je geen range hebt dan houdt het snel op.
loose=bye bye UFCquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt, alleen heb ik Le heel vaak fancy-schmancy scissorkick takedowns zien maken dat ik denk, misschien dat 'ie daar helemaal gek van wordt.
Ik geef de mensen gelijk als ze zeggen dat Silva hoogstwaarschijnlijk wel zal winnen, maar Le heeft een hele bizarre standup- game.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Fenomeno het volgende:
Andy sloopt Le joh, die heeft echt geen schijn van kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |