Inderdaad, dat en wat Fokski zei.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Fenomeno het volgende:
Die mensen zijn echt schaamteloos met die tickets, zou daar echt schijtziek van worden als ik DW was.
quote:As the days have passed there have been more details and information on the rating information for the UFC's debut on Fox. The latest development sees that the event peaked with 8.8 million viewers for the debut effort. That is a massive number and speaks to the debut being an undeniable success in terms of peak viewership.
Net Ajaxquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad, dat en wat Fokski zei.
@ Taz: lees vooral even dit verhaal, staat bijna haaks op Bas z'n verhaal:
http://www.mixfight.nl/po(...)rond-alistair-en-gg/
Echt een soap is het...
Heb ik nu bonuspunten verdiend voor TUP?quote:Op zondag 13 november 2011 03:26 schreef roepdeman het volgende:
Ik blijf bij 8+ want de promotie van UFC on FOX was gigantisch!
Het is peak hequote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Heb ik nu bonuspunten verdiend voor TUP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henderson is in zijn laatste paar gevechten elk gevecht minstens 1 keer gerockt.. En Shogun slaat heel hardquote:Op donderdag 17 november 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Picks voor zaterdag:
Henderson
Le
Faber
Story
Kingsbury
Bader
Soto
Lawlor
Tibau
Torres
Brown
Castillo
Henderson heeft een te goede kin om gepakt te worden Shogun. Ik denk dat ie de wedstrijd genoeg controleert met wrestling en een paar keer die rechterhand landt.
*Fyodor gaat ff kijken!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Geo3kant het volgende:
Bruce Buffer bij WSOP 2011 main event(no spoilers plz! ik kijk nu table conclusion, de laatste 3)
Hij ging dan ook neer tegen Fedor. En Shogun kan beter finishen dan old Fedor.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is vijf rondes ja. En ik weet dat Shogun hard slaat. Maar Fedor slaat harder.
We'll see. Beiden mogen van mij wel winnen, maar ik heb nu wel geleerd niet meer tegen Henderson te gokken. En Shogun was de afgelopen jaren alleen tegen Machida indrukwekkend.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij ging dan ook neer tegen Fedor. En Shogun kan beter finishen dan old Fedor.
Oh btw. Ik pick waarschijnlijk ook Henderson hoor, maar zijn kin is aan 't verslechteren, that's all. Als Decision Dan terug komt wint ie easy, H-Bomb Dan kan nog wel es verliezen in de stand-up.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
We'll see. Beiden mogen van mij wel winnen, maar ik heb nu wel geleerd niet meer tegen Henderson te gokken. En Shogun was de afgelopen jaren alleen tegen Machida indrukwekkend.
De 2005 Shogun uit de Pride GP zou makkelijk favoriet zijn over Henderson. Rampage, Overeem en Arona verslaan op (T)KO en Little Nog op decision in een van de beste gevechten ooit, en dat allemaal over een periode van 4 maanden. Dat is nogal een streak!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
Niemand die voor Shogun gaat vanwege het Fedor Syndrome?
Klopt, daarom ga ik ook voor Hendersonquote:Op donderdag 17 november 2011 18:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ja.. de Shogun uit 2005.. behaalde resultaten uit het verleden..
Haha dit is comedie.. maar die Landsberg is ook een flapdrol man, van definitie van MMA opeens naar praat je over the brothers (nogeueira)quote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Was deze al gepost?
Arme Landsberg!
quote:According 2 @danilolavieri, the Sonnen-Silva feud just got real in BRAZIL. Silva's rival soccer team sent Chael a jersey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Opgezwollenlever op 17-11-2011 19:42:56 ]
Shogun was juist good in de soccerkicks en die mogen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 2005 Shogun uit de Pride GP zou makkelijk favoriet zijn over Henderson. Rampage, Overeem en Arona verslaan op (T)KO en Little Nog op decision in een van de beste gevechten ooit, en dat allemaal over een periode van 4 maanden. Dat is nogal een streak!
Hoezo arme Landsberg? Chael is degene die faalt hier hoor. Landsberg staat erom bekend dat hij mensen uit de tent lokt en Chael probeerde in karakter te blijven maar faalde jammerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Was deze al gepost?
Arme Landsberg!
Ghehehequote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, dus arme Landsberg dat Chael hem laat zitten en het er maar mee moet doen
+
Skip to 4:50 to find out what Joe Rogan really thinks about Steven Segal
Als je dat serieus neemt ben je niet goed, al ben ik het er wel mee eensquote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, dus arme Landsberg dat Chael hem laat zitten en het er maar mee moet doen
+
Skip to 4:50 to find out what Joe Rogan really thinks about Steven Segal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |