SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 x 009 x 010 x 011 x 012
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 16-11-2011 20:45:56 ]full stops and exclamation marks
Mwah, niet echt mijn ding.quote:
Oja, moet ik m'n reet hier posten?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb gehoord jij hebt ook zo'n figuurtje.
Met Fernandes.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja, moet ik m'n reet hier posten?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de Latina-skillsquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit. Maar als je dat zegt, dan denken mensen dat je jaloers bent enzoquote:
Welkom in je beste SC. Ik ben Phantomesse. Verder hebben we als vaste users Chocoladebeer, Sinji, Krioro, dWc, Juminelle, JackieBrown Ron.Jeremy en onze nieuwe aanwinst is Vaseline_quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Wtf is dit topic, En waarom abella anderson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Why on earth....quote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heeft m'n moeder weggegooid =D Ik photoshop t er wel bij
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:17 schreef Juminelle het volgende:
Latina's
Oeh, deze vind ik stiekem wel een klein beetje iets té overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:17 schreef Juminelle het volgende:
Latina's
Wow, dat lijkt meer een tranny/chick with dick/slut with nuts met meer fake ass dan Kim K. en Coco bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik voel me niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welkom in je beste SC. Ik ben Phantomesse. Verder hebben we als vaste users Chocoladebeer, Sinji, Krioro, dWc, Juminelle, JackieBrown Ron.Jeremy en onze nieuwe aanwinst is Vaseline_
Hier praten wij over muziek, gamen, sneakers, eten, vrouwen/vrouwenliefde en uitgaan.
Oh rightquote:Op woensdag 16 november 2011 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fles was leeg toch. Fernandes in my belly
Klopt. Verhoudingen zijn sowieso vreemdquote:Op woensdag 16 november 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh, deze vind ik stiekem wel een klein beetje iets té overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |