abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104457741
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nogmaals, als Cruijff jou voorziet van advies zeg je niet 'ga er zelf maar zitten' dan neem je dat advies en wordt je weer succesvol. Ken jij het verleden van Ajax en Barcelona niet?
Het laatste succes van Ajax was onder van Gaal. Niemand is onfeilbaar, Cruijff ook niet.
pi_104457758
Wordt van Gaal alweer opzij gezet door Ajax, pijnlijk hoor.
★★★
pi_104457769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef thettes het volgende:

[..]

Het laatste succes van Ajax was onder van Gaal. Niemand is onfeilbaar, Cruijff ook niet.
Haha wie heeft de jeugdopleiding opgezet waar van Gaal de vruchten van plukte?
pi_104457799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bijv. Ling inderdaad, een perfect voorbeeld zoals bijv. Laporta bij Barcelona die simpelweg doet wat Cruijff hem adviseert.
Dan had hij iemand anders moeten kiezen. Ze wilden voor Van Basten gaan, maar dat was ook niet goed. Niet vier maanden lang bij Ling blijven.
pi_104457822
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gast, Johan fucking Cruijff wil jou adviseren over van alles en nog wat. Johan fucking Cruijff!
Stap nou eens van die afgoderij van je af. Natuurlijk was Cruijff een fantastische speler, maar hij helpt de club nu echt de vernieling in door geen verantwoordelijk te nemen.

"Ik wil lekker in Spanje blijven wonen, zo af en toe wil ik wel advies geven hoor, daar niet van". Daar komt het eigenlijk op neer. En hiervoor zorg je er op eigen houtje voor dat een groot gedeelte van het bestuur ontslagen wordt. Top bezig ben je dan ja. ^O^
pi_104457824
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Haha wie heeft de jeugdopleiding opgezet waar van Gaal de vruchten van plukte?
Het maakt verder ook niet uit, het probleem is Cruijff in een besturende functie. Die heeft hij nu en hij presteert nul komma nul. Goede speler, absoluut, goede coach, absoluut, dat zijn beide understatements. Maar op bestuurlijk niveau met hem werken blijkt onmogelijk.
pi_104457825
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef BobW het volgende:

[..]

Dan had hij iemand anders moeten kiezen. Ze wilden voor Van Basten gaan, maar dat was ook niet goed. Niet vier maanden lang bij Ling blijven.
En waarom wilde hij van Basten niet? Wat was het verleden van van Basten en Schippie?
pi_104457836
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Denk het ook. Ten Have wordt gewoon niet serieus genomen door de ledenraad. Keje moet hem niet, Keje is de ledenraad.
na dit tv optreden is Ten Have ook niet meer serieus te nemen. Iemand die in ene paar minuten 10 keer zichzelf zit goed te praten, het liefst in elke zin weet dat hij het niet goed gedaan heeft.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_104457850
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Stap nou eens van die afgoderij van je af. Natuurlijk was Cruijff een fantastische speler, maar hij helpt de club nu echt de vernieling in door geen verantwoordelijk te nemen.

"Ik wil lekker in Spanje blijven wonen, zo af en toe wil ik wel advies geven hoor, daar niet van". Daar komt het eigenlijk op neer. En hiervoor zorg je er op eigen houtje voor dat een groot gedeelte van het bestuur ontslagen wordt. Top bezig ben je dan ja. ^O^
Nogmaals, jij hebt geen besef waar de successen van het huidige Barcelona vandaan komen. Spijtig voor je.
pi_104457876
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef thettes het volgende:

[..]

Het maakt verder ook niet uit, het probleem is Cruijff in een besturende functie. Die heeft hij nu en hij presteert nul komma nul. Goede speler, absoluut, goede coach, absoluut, dat zijn beide understatements. Maar op bestuurlijk niveau met hem werken blijkt onmogelijk.
Geef eens antwoord op de vraag. En nog een vraag, wie zei dit: 'Ajax is een gepasseerd stadium, mijn hart ligt bij AZ'.
pi_104457886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nogmaals, jij hebt geen besef waar de successen van het huidige Barcelona vandaan komen. Spijtig voor je.
NIET bij 1 man. Als je dat zo 1-op-1 durft te stellen dan ben je bezig met een soort afgoderij. En hiermee wil ik de rol van Cruijff echt niet ontkennen. Maar dat betekent nog niet dat hij nu ook goed bezig is.
pi_104457896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jij snapt het verschil tussen een bestuurlijke functie en een coachende functie niet volgens mij.
pi_104457912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef thettes het volgende:

[..]

NIET bij 1 man. Als je dat zo 1-op-1 durft te stellen dan ben je bezig met een soort afgoderij. En hiermee wil ik de rol van Cruijff echt niet ontkennen. Maar dat betekent nog niet dat hij nu ook goed bezig is.
ik houdt het puur bij de feiten. Ik raad je aan je te verdiepen in de persoon Laporta en dan de discussie voort te zetten cq mij gelijk te geven.
pi_104457930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ik houdt het puur bij de feiten. Ik raad je aan je te verdiepen in de persoon Laporta en dan de discussie voort te zetten cq mij gelijk te geven.
Overigens wil het huidige barca bestuur volgens mij weinig met cruijff te maken hebben?
pi_104457949
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef thettes het volgende:

[..]

Overigens wil het huidige barca bestuur volgens mij weinig met cruijff te maken hebben?
Ook hier weet jij te weinig van. Ik raad je eveneens aan te onderzoeken wat Laporta en Rossell voor geschiedenis hebben samen.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:59:16 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104457954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij snapt het verschil tussen een bestuurlijke functie en een coachende functie niet volgens mij.
Denk dat jij het niet helemaal snapt dit keer
pi_104457969
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ken je geschiedenis idioot. Zijn zoon heet notabene Jordi :')
Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn denkbeelden dictatoriale trekjes vertonen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_104457977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oja, ik was vergeten dat jij een van de grootste trolls van VBL bent. Sorry dat ik nog serieus op je ben ingegaan, het zal niet meer gebeuren.

Neem mijn tip ter harte: stap af van je Cruijff-afgoderij en kijk wat hij presteert en wat hij heeft gepresteert in een bestuurlijke functie. ^O^
pi_104457987
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn denkbeelden dictatoriale trekjes vertonen?
Ik zal je een hint geven in de juiste richting. Jordi is een Catalaanse naam.
pi_104457992
quote:
3s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij koppelt Cruijff toch aan Franco?! :D
Dit, dus.
pi_104457994
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee, het is de beursgang die de club de vernieling in heeft geholpen, jaren geleden. Door die ellendige beursgang is er nooit geen autoritaire baas meer geweest die de club heeft geleid. Niemand is de baas bij de club, aangezien de club zelf een meerderheidsbelang heeft.
pi_104457996
nu Ajax is verlost van JC kunnen ze eindelijk beleid maken en naar de toekomst kijken
pi_104458007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Oja, ik was vergeten dat jij een van de grootste trolls van VBL bent. Sorry dat ik nog serieus op je ben ingegaan, het zal niet meer gebeuren.

Neem mijn tip ter harte: stap af van je Cruijff-afgoderij en kijk wat hij presteert en wat hij heeft gepresteert in een bestuurlijke functie. ^O^
Je kunt het duidelijk inhoudelijk niet meer aan. Verstandig dat je deze discussie laat voor wat het is inderdaad.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:00:51 #274
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104458018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij koppelt Cruijff toch aan Franco?! :D
Laten we die discussie hier niet voeren ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_104458047
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Nee, het is de beursgang die de club de vernieling in heeft geholpen, jaren geleden. Door die ellendige beursgang is er nooit geen autoritaire baas meer geweest die de club heeft geleid. Niemand is de baas bij de club, aangezien de club zelf een meerderheidsbelang heeft.
Dit in combinatie met het verschrikkelijke TIPS van van Gaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')