Heeft Cruyff dan wel heel veel daadkracht getoond de afgelopen maanden? Ze zijn al maanden aan het bakkeleien over deze functie, en alleen maar omdat Cruyff maar één iemand wil en niet naar de rest wil luisteren...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je begrijpt er helemaal niets van, maar goed laat maar
Ging om dit verhaalquote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol, zal me verbazen als één partij in deze chaos de waarheid in pacht heeft.
Nou wil ik niet te veel in het voordeel van Cruijff spreken, maar als je die chaos van afgelopen maanden aanziet dan heb ik niet echt een idee dat er een basis is gestart.. Iedereen zit elkaar alleen maar zwart te maken en er zijn 2 kampen.. Je moet eerst een stabiele basis hebben om plannen goed uit te kunnen voeren..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Cruyff dan wel heel veel daadkracht getoond de afgelopen maanden? Ze zijn al maanden aan het bakkeleien over deze functie, en alleen maar omdat Cruyff maar één iemand wil en niet naar de rest wil luisteren...
Mooi he, je hebt als RvC problemen met iemand die geen compromissen kan sluiten en als oplossing stel je iemand aan die geen compromissen kan sluiten.quote:Op donderdag 17 november 2011 04:09 schreef MakkieR het volgende:
Moet je als Algemeen Directeur niet communitatief vaardig zijn en vooral wel goed om kunnen gaan met kritiek, pers en onbenullige vragen van leden, journalisten en weet ik veel wie daar nog rondloopt. Als hij denkt dat ie het moeilijk had als trainer, dan weet hij niet wat hem straks te wachten staat. De Ajax-klucht zal nooit sterven
Nou ja, hij heeft er een half jaar redelijk rustig gewerkt, heeft toen een conflict op de spits gedreven en is een paar maanden later met ruzie vertrokken. Het is maar wat je luwte noemt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:06 schreef rubbereend het volgende:
Van Gaal heeft toch in betrekkelijke luwte gewerkt toen hij technisch directeur was?
ruzie met Koeman die het beleidsplan niet wilde volgenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft er een half jaar redelijk rustig gewerkt, heeft toen een conflict op de spits gedreven en is een paar maanden later met ruzie vertrokken. Het is maar wat je luwte noemt.
Da's natuurlijk een blunder geweest van het bestuur, da's zeker. Maar het tekent ook wel Van Gaal, die niet in staat is om dat politieke spelletje goed te spelen. Te overtuigd van zijn eigen gelijk om compromissen te sluiten, te trots om z'n verlies te nemen en het later via een omweg alsnog voor elkaar te krijgen, te lomp om vriendjes te worden met de mensen die je later nog nodig hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ruzie met Koeman die het beleidsplan niet wilde volgenen toen koos het bestuur voor de trainer
om vervolgens half jaartje later Koeman eruit te trappen
Deze post geeft de hardnekkige domheid en kortzichtigheid van de gemiddelde Nederlandse voetbalfan wel weer...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
En dan zo'n Edgard Davids die te dom is om zijn eigen veters te strikken.
Cruijff had niets geworden, die bleef maar aankomen met La Ling.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef TakAFCA het volgende:
Ik word echt met de minuut bozer stelletje idioten..
Met spelers die zijn voortgekomen uit de jeugdopleiding van Cruijffquote:Op donderdag 17 november 2011 14:23 schreef wolferl het volgende:
Trouwens, de trainer v.Gaal heeft de laatste grote successen behaald met Ajax,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |