Cruijff is er niet bij toch ?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Kan er een camera op die vergadering straks? Dat moet genieten worden!
Ach.. Sjakie Swart is er toch? Net op tv bij die poort? "Heb je het gehoord? Nee wat? Van Gaal wordt directeur! Ja.. Maar niet hier!"quote:
Daarom begrijp ik ook niet waarom van Gaal al heeft toegezegd? Lijkt me niks voor Louis.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef Lily1987 het volgende:
Nou sowieso vertrekt Cruijff nu. Hij zal woedend zijn dat dit zonder hem is besloten en Van Gaal wilde ook alleen komen als Cruijff vertrekt.
De RvC (4 van de 5 danquote:Op woensdag 16 november 2011 18:47 schreef tong80 het volgende:
Wie beslist zoiets eigenlijk.
De RVC vergadert vanavond
Dat is al jaren zoquote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand het net is opgevallen, maar we hebben een nieuwe Mr Ajax, Sjaak Zwart___!
Denk een kwestie van als-dan. Als we Louis aanstellen vertrekt Cruijff uit zichzelf wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook niet waarom van Gaal al heeft toegezegd? Lijkt me niks voor Louis.
Of hebben ze Cruijff er al uitgewerkt?
Louis zal wel graag zo'n ja knikker bij zich willen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef rubbereend het volgende:
wat een zooitje daar, en dan ook nog eens Blind, die op alle posities faalde
ahhsooooo ik dacht alquote:
Nee, de benoeming is definitief. Ze kunnen wel 't vertrouwen in de RvC opzeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef Eg_Wel het volgende:
Maar er is nu dus een ledenvergadering straks.. Mogen die dan stemmen hierover?
Cruijff wordt constant tegengewerkt, dát is het probleem.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef Freak188 het volgende:
Cruijff is nergens mee bezig, dat is het grote probleem.
Louis!! Welcome back.
Het is een kleuter die veel zegt en als mensen het niet met hem eens zijn met zijn blokken gaat gooien.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff wordt constant tegengewerkt, dát is het probleem.
En daarmee toch de boel opblazen... ok.. Waar is mijn popcornquote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, de benoeming is definitief. Ze kunnen wel 't vertrouwen in de RvC opzeggen.
Bronquote:Bij Mister Ajax Sjaak Swart viel het nieuws over de aanstelling van Louis van Gaal als algemeen directeur bij de Amsterdammers vanavond rauw op zijn dak.
Een NOS-équipe ving de 73-jarige oud-speler van Ajax op toen hij arriveerde voor de ledenraadvergadering en onthulde het nieuws aan de van niets wetende Swart. 'Van Gaal directeur? Ja, maar niet hier', zo reageerde hij vinnig en reed vervolgens snel door.
Vanavond is er een ledenraadvergadering bij Ajax, waarin er gesproken wordt over het conflict tussen Cruijff en de overige commisarissen. Mocht de ledenraad partij kiezen voor de legendarische nummer 14, dan kan de terugkeer van Van Gaal nog worden geblokkeerd. Van Gaal en Cruijff zijn zoals bekend geen vrienden.
Inderdaad, gezellig samen met Feyenoordquote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef inZanity het volgende:
Hmm ik had liever gehad dat Cruijff die club naar de afgrond had geduwd. Maar van Gaal is ook prima
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Inderdaad, gezellig samen met Feyenoord
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of iemand het net is opgevallen, maar we hebben een nieuwe Mr Ajax, Sjaak Zwart___!
Cruijff de beste Feyenoorder ooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef inZanity het volgende:
Hmm ik had liever gehad dat Cruijff die club naar de afgrond had geduwd. Maar van Gaal is ook prima
Niet te geloven inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef vincerusso het volgende:
Scholletje Blind heeft het ook weer overleefd zo te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |