Die kilometerteller is echt briljant!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Nog gezien in Italië op de camping bij de buren een stukje verderop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Issie cool of issie cool? Echt nog nooit gezien op een fiets.
Nostalgie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Nog gezien in Italië op de camping bij de buren een stukje verderop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Issie cool of issie cool? Echt nog nooit gezien op een fiets.
Inderdaad, die wil ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die kilometerteller is echt briljant!
Als je nog niet mijn held was ben je dat nu wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, als klein Ivotje heb ik nog zo'n kilometerteller gehad
lol inderdaad van dat taai aluminium zooi , ging alle kanten op behalve de goedequote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Die ondingen werden terecht 'zelfmoordgrepen' genoemd. Remmen deden ze namelijk niet.
Wij noemden dat "paniekremmen".quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Die ondingen werden terecht 'zelfmoordgrepen' genoemd. Remmen deden ze namelijk niet.
Lagers naar de Heere Jezus. Of slechts even wat bijstellen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Blik het volgende:
Vraag over mijn tacx-wiel
Kwam er zojuist echter dat er speling zit in het wiel, ondanks dat die vastzit. Waar kan het aan liggen?
Maar tot voor een paar jaar, Marianne Vos nog in 2009 dacht ik, zag je die extra remgrepen op het stuur heel regelmatig voorbij komen in een wielercross.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:35 schreef kanovinnie het volgende:
En een rem bij het stuur. Laatst ook nog een hele discussie over gehad.
Iemand die ik ken en vroeger sportief was beweerde dat een goede racefiets daar een rem heeft. En niet snappen dat echt niet meer gedaan wordt.
"ja, ik had vroeger een goede racefiets en die had het wel..."
Leukemans had ze dit jaar nog in Parijs-Roubaix, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar tot voor een paar jaar, Marianne Vos nog in 2009 dacht ik, zag je die extra remgrepen op het stuur heel regelmatig voorbij komen in een wielercross.
Wat voor wiel is het? Het is ofwel een kwestie van afstellen of van lagers vervangen. Op zich is een beetje speling geen halszaak bij een tacxwiel..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Blik het volgende:
Vraag over mijn tacx-wiel
Kwam er zojuist echter dat er speling zit in het wiel, ondanks dat die vastzit. Waar kan het aan liggen?
Mooie fiets! Veel plezier er mee!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef marcodej het volgende:
Santosbike gekocht.Zat prima, alleen misschien iets te kort voor mn gevoel, en verkoper had er zelf voor een dubbel op laten zetten. Helemaal af, tellertje, bidonhouders, extra set buiten- en binnenbanden. Moet alleen nog pedaaltjes.
-edit: 'probleem' met achterrem opgelost-
Het is ook geen ramp. maar ik schrok er wel even van vanavond. Het is overigens een rigida dp18 met dura-ace naafquote:Op woensdag 23 november 2011 23:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat voor wiel is het? Het is ofwel een kwestie van afstellen of van lagers vervangen. Op zich is een beetje speling geen halszaak bij een tacxwiel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |