Ligt eraan waar je besteld, meestal een week of 2 om te bezorgen. Daarbij wordt door de meeste van die sites producten verstuurt als "gift" waardoor je geen invoerrechten hoeft te betalen en vaak ook de shipping nog gratis isquote:Op maandag 21 november 2011 18:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die aankomt, en met een opslag van 19% BTW + invoerrechten de douane is gepasseerd, is het mogelijk al weer tot 10 uur 's avonds licht.
Het heeft toch ook wel iets moois, ik reed vanmorgen om 7 uur langs de A20 op de fiets en 't licht van autoverkeer scheen in stralen tussen de vangrails door; heel spooky. Ik had er wel een foto van willen maken maar ik had haast en geen camera bij me.quote:Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Pff wat een mist he, gisteren in de mist getraind, vind het maar niks.
Heb ik ook vaak. Mooie zonsopgang enzo. Maar geen camera bij me.quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het heeft toch ook wel iets moois, ik reed vanmorgen om 7 uur langs de A20 op de fiets en 't licht van autoverkeer scheen in stralen tussen de vangrails door; heel spooky. Ik had er wel een foto van willen maken maar ik had haast en geen camera bij me.
1x9 met 38 tands voorblad zou ik niet willenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef marcodej het volgende:
http://fietsen-brommers.m(...)tos-strandfiets.html
Aardig fietsje lijkt me? Wel wat boven budget, maar hiermee ben ik wel gelijk klaar en fiets ziet er zo op het oog goed uit. Is 49-53cm geschikt voor iemand van 1.85? Racefiets zit ik rond de 60cm, maar ik begrip dat de maatvoering voor MTB's anders is.
We bedoelen hetzelfde denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef dop het volgende:
ik weet niet helemaal wat je met gatenkaas achter bedoelt , maar ik vind het altijd prettig als de versnellingen niet te ver uit elkaar liggen , en dat is wel het geval bij 11-32
dan is 1 tandje (2 of 3 tandjes in dit geval)zwaarder voor een prettig been ritme vaak net teveel of te weinig
is mtb sram en shimano maken die standaard shimano zelfs 11-34quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Freddeh het volgende:
11-32 Klinkt wel extreem. SRAM denk ik? Of een MTB groep?
Jep. Ik had op de atb altijd 12-27 cassette. Dat vond ik wel genoeg bereik. Dan heb je 30-27 als lichtste verzet, en dat is bijna 1 op 1. Daarmee kan je tegen een muur op rijden. Nog lichter wordt lastig zonder zijwieltjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef dop het volgende:
[..]
is mtb sram en shimano maken die standaard shimano zelfs 11-34
Een ATB staat voor All terrein bike. Hierop zitten vaak ook spatschermen, verlichting etc zodat je er ook mee in de stad kunt fietsen. Een MTB staat voor Mountainbike en heeft vaak standaard geen verlichting en spatborden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen ATB en MTB? Different name same shit?
Dus eigenlijk hetzelfde, maar een ATB is dus de mietenvariant. Duidelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een ATB staat voor All terrein bike. Hierop zitten vaak ook spatschermen, verlichting etc zodat je er ook mee in de stad kunt fietsen. Een MTB staat voor Mountainbike en heeft vaak standaard geen verlichting en spatborden.
Maar veel mensen bedoelen met een ATB een MTB en andersom
Dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hetzelfde, maar een ATB is dus de mietenvariant. Duidelijk!
Haha ik vind het wel wat voor Ivo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Nog gezien in Italië op de camping bij de buren een stukje verderop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Issie cool of issie cool? Echt nog nooit gezien op een fiets.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ik vind het wel wat voor Ivo!
Die kilometerteller is echt briljant!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nostalgie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, die wil ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die kilometerteller is echt briljant!
Als je nog niet mijn held was ben je dat nu wel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, als klein Ivotje heb ik nog zo'n kilometerteller gehad
lol inderdaad van dat taai aluminium zooi , ging alle kanten op behalve de goedequote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Die ondingen werden terecht 'zelfmoordgrepen' genoemd. Remmen deden ze namelijk niet.
Wij noemden dat "paniekremmen".quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Die ondingen werden terecht 'zelfmoordgrepen' genoemd. Remmen deden ze namelijk niet.
Lagers naar de Heere Jezus. Of slechts even wat bijstellen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Blik het volgende:
Vraag over mijn tacx-wiel
Kwam er zojuist echter dat er speling zit in het wiel, ondanks dat die vastzit. Waar kan het aan liggen?
Maar tot voor een paar jaar, Marianne Vos nog in 2009 dacht ik, zag je die extra remgrepen op het stuur heel regelmatig voorbij komen in een wielercross.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:35 schreef kanovinnie het volgende:
En een rem bij het stuur. Laatst ook nog een hele discussie over gehad.
Iemand die ik ken en vroeger sportief was beweerde dat een goede racefiets daar een rem heeft. En niet snappen dat echt niet meer gedaan wordt.
"ja, ik had vroeger een goede racefiets en die had het wel..."
Leukemans had ze dit jaar nog in Parijs-Roubaix, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar tot voor een paar jaar, Marianne Vos nog in 2009 dacht ik, zag je die extra remgrepen op het stuur heel regelmatig voorbij komen in een wielercross.
Wat voor wiel is het? Het is ofwel een kwestie van afstellen of van lagers vervangen. Op zich is een beetje speling geen halszaak bij een tacxwiel..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Blik het volgende:
Vraag over mijn tacx-wiel
Kwam er zojuist echter dat er speling zit in het wiel, ondanks dat die vastzit. Waar kan het aan liggen?
Mooie fiets! Veel plezier er mee!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef marcodej het volgende:
Santosbike gekocht.Zat prima, alleen misschien iets te kort voor mn gevoel, en verkoper had er zelf voor een dubbel op laten zetten. Helemaal af, tellertje, bidonhouders, extra set buiten- en binnenbanden. Moet alleen nog pedaaltjes.
-edit: 'probleem' met achterrem opgelost-
Het is ook geen ramp. maar ik schrok er wel even van vanavond. Het is overigens een rigida dp18 met dura-ace naafquote:Op woensdag 23 november 2011 23:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat voor wiel is het? Het is ofwel een kwestie van afstellen of van lagers vervangen. Op zich is een beetje speling geen halszaak bij een tacxwiel..
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar tot voor een paar jaar, Marianne Vos nog in 2009 dacht ik, zag je die extra remgrepen op het stuur heel regelmatig voorbij komen in een wielercross.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou, een enkeling dan. Maar om dan te beweren dat je racefiets van die hendels moet hebben omdat hij anders niet goed isquote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leukemans had ze dit jaar nog in Parijs-Roubaix, als ik me niet vergis.
Ja ellendig is dat he. Na 2x 's avonds een rondje fietsen in het donker had ik dat ook wel gezien, en ik wil toch echt doordeweeks ('s avonds) ook sporten. Dus gisteravond ook maar weer eens de stoute hardloopschoenen aangetrokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |