haha ja ik denk dat ik ze zelf ook niet zo gauw zou gebruiken. maar dit was op verzoek. en ze zijn wel lief inderdaad he.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:58 schreef EsseEi het volgende:
die apple cozies....die zijn echt te schattig zo met z'n 3en op een rij!!!Ik vind het compleet nutteloos maar ze zien er vet schattig uit ^^
Hahahaah ik zal de vraag over de favo kleur opnemen, maar het is juist de bedoeling dat het geen enquete wordt maar meer een soort praatgroep waar iedereen door elkaar kakkelt omdat iemand roze mooier vind dan paars enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Dottey het volgende:
overigens
regenboog : Geeeeeeeeen wit!![]()
vragen enquette.. ik stel voor: zet in de mededeling DEELNEMERS ENQUETTE.. "wat is jouw favoriete kleur haaknaald?" antw graag PMen dan doen wij braaf liefdesverklaringen in jouw boxje gooien
![]()
![]()
maak je gewoon in IRC of zo een tijdelijke chat aan en roep je om:quote:Op donderdag 17 november 2011 13:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahahaah ik zal de vraag over de favo kleur opnemen, maar het is juist de bedoeling dat het geen enquete wordt maar meer een soort praatgroep waar iedereen door elkaar kakkelt omdat iemand roze mooier vind dan paars enzo
Het lukt mij ook niet...?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef lexie2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak ook een Granny stripe regenboog deken....
Alleen maar goed voor je portemonee.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:43 schreef Dottey het volgende:
man.... en de Hema's hier..en de euroshoppers hier.. en de... doen allemaal anders!!![]()
die hebben het allemaal nooit
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:03 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog niet helemaal klaar, maar toch even tijd voor een tussendoor-foto van mijn Up WIPje
[ afbeelding ]
En ja, ik mis idd nog wat rode squares, maar wilde zo graag even showen
ik houd niet zo van de opstaande randjes. Heb het wel gezien hoe het allemaal kan (ook zonder rand) maar weet nog niet hoe ik ze wil. Dus hoeveel kleuren ik wil (of allemaal hetzelfde of verschillend). Leek me verstandig eerst te maken en dan te prullen en prutsenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:35 schreef trui het volgende:
leuk dottey! ga je ze 'joinen-as-you-go'?
bij jayg wordt het geen opstaand randje hoor. bij dit project heb ik 't bijv. ook gedaan. scheelt je een heleboel werk, maar dan moet je dus wel even wachten met de buitenste rondes tot je ze aan elkaar gaat zetten. ('t is maar een tip)quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik houd niet zo van de opstaande randjes. Heb het wel gezien hoe het allemaal kan (ook zonder rand) maar weet nog niet hoe ik ze wil. Dus hoeveel kleuren ik wil (of allemaal hetzelfde of verschillend). Leek me verstandig eerst te maken en dan te prullen en prutsen
Ja, ik had dat ook bedacht :d hihi bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:55 schreef trui het volgende:
[..]
bij jayg wordt het geen opstaand randje hoor. bij dit project heb ik 't bijv. ook gedaan. scheelt je een heleboel werk, maar dan moet je dus wel even wachten met de buitenste rondes tot je ze aan elkaar gaat zetten. ('t is maar een tip)
en als je inderdaad wil varieren met kleuren in die buitenste rand en nog niet helemaal weet hoe ze te ordenen is 't handiger om ze pas na afloop aan elkaar te zetten. hier heb ik 't ook pas na afloop gedaan, bijv. maar omdat het zeshoeken zijn blijf je een boel afhechtwerk houden.
verschillende diktes van garen kunnen ook het verschil maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:17 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Hebben jullie nou snel verschil in de grote van 1 zo'n GS? Doordat je de ene keer misschien losser haakt dan de andere keer?
Ik ben nog de GSquare en GStripe deken tegen elkaar aan het afwegen...
Mirjam, donderdag moest ik naar de opticien en daar zit de WE tegenover dus ben even gaan kijken en nu ik beter keek: hij lijkt toch niet echt op jouw doek maar ik wil je de foto niet onthoudenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
echt?
oh, daar had ik graag een foto van gezien
het heeft er inderdaad wel wat van weg, thanksquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:29 schreef Serinde het volgende:
Wat een leuke dingen hier weer, ik denk dat ik me binnenkort toch ook maar aan de GS'jes moet wagen want je kunt er wel hele leuke dekens en omslagdoeken mee maken!
[..]
Mirjam, donderdag moest ik naar de opticien en daar zit de WE tegenover dus ben even gaan kijken en nu ik beter keek: hij lijkt toch niet echt op jouw doek maar ik wil je de foto niet onthouden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben vergeten te kijken wat 'ie kost!
Op m'n verjaardag een boekje van KC gekregen en heb Fladder af:
grotere oogjes was leuker geweest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |