abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:56:59 #151
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_106906077
Nah, meer vanwege het feit dat die user beschreef wat er van haar geworden is, dat wist ik dus helemaal niet. Wel fijn om te horen dat het nu beter met haar gaat, want ondanks dat ze geen orde kon houden was het best een aardig mens.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:33:30 #152
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106916032
'Even centraal', haha inderdaad echt zo'n standaard uitdrukking van leraren!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:36:08 #153
341900 Atmosphere82
pi_106916135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:32 schreef Finland. het volgende:
Maoh, echt vreemde klasgenoten heb ik niet echt gehad (kwam waarschijnlijk omdat ik de vreemde was), maar vreemde leraren des te meer.

Zo mijn docente Nederlands. Hartstikke leuk mens en ik kon ook altijd genieten van haar lessen. We hadden en les werkwoordsspelling en ze vroeg aan een klasgenoot hoe het werkwoord vervoegd moest worden. Hij had het fout en zei: dat doe ik op intuïtie. Waarop onze docente Nederlands antwoordde: 'Intuïtie gebruik je maar in je seksleven, niet in de Nederlandse werkwoordsspelling'. Helemaal mooi was hoe zijn vriendin (die naast hem zat) knalrood werd :').

Of mijn docent Geschiedenis, tevens mijn mentor. Hele goede man, maar geraakte wel eens zo enthousiast dat hij allemaal vreemde dingen ging vertellen. Dan heb je het de ene minuut nog over de 80-jarige oorlog en het andere moment vertelt hij hoe zijn dochtertje gisteren voor het eerst papa zei. Oja, en zijn standaard uitspraken: 'De beuk erin jongens!', 'Dit kan ik niet goedkeuren' en 'Even centraal'. Prima kerel verder, kon goed met hem opschieten.

Las in een vorig topic over mevrouw Van Ringen. Of het dezelfde is weet ik niet, maar ik heb ook twee jaar lang les van haar gehad. Zo labiel als de pest en kon de klas niet in het bedwang houden. Als je les in het lokaal had nadat zij er had lesgegeven stonk het er naar een mengeling van stinkbommen en deodorant. Ze gaf wiskunde en natuurkunde, maar was er niet erg goed in. Later heeft ze ontslag genomen, overspannen of iets dergelijks.

Mijn docent Duits was ook een typisch figuur, een echte Tukker. In de wandelgangen werd hij altijd gekscherend bij zijn voornaam genoemd. Vreemde man met vreemde trekjes. Gaf altijd les vanaf zijn laptopje en had rare manieren van lesgeven. Het is een goede man, maar niet als docent. Alle administratie MOEST via zijn laptop, dat mocht niet op papier. Kun je wel raden hoe gek die man werd toen een keer het schoolnetwerk er een paar uur uit lag en hij geen absenten kon noteren in het programma dat de docenten gebruiken.Kan me nog wel herinneren dat ik een keer een tussenuur bij mijn toenmalige vriend was, en het uur daarna het tweede gedeelte van een luistertoets had bij die man. Mijn ex woonde echt een paar honderd meter van school, dus dat zou wel goedkomen. Helaas waren we in slaap gevallen en echt verschrikt word ik een keer wakker hoe laat het wel niet was. Nou, de luistertoets was in ieder geval al bijna afgelopen. Dus wij naar school tuigen, meneer Duits het verhaal uitleggen. Je had die twinkeling in zijn ogen moeten zien (ex-lief had ook nog les van de beste man gehad), zo mooi. Maar het allerbeste was nog wel dat dit gedeelte van de luistertoets van me werd kwijtgescholden en ik het cijfer van het eerste gedeelte mocht hanteren als eindcijfer. Held van een vent was het, goed vakbekwaam, alleen een beetje vreemd.

Op onze school had je ook een andere docente geschiedenis. Zeer bekwame vrouw, wist veel en was zeer slim. In het eerste jaar dat ik op deze school zat gingen we op excursie naar Barcelona. Bij de voorlichting vertelde ze al wat over de stad. Helaas sprak ze zo hard, dat ze die microfoon niet eens nodig had (en wij hebben een best grote aula). In Barcelona was het al helemaal mooi. Wij hadden een algeheel alcoholverbod, maar zij liep te zwalken door de straten zo aangeschoten/dronken was ze. En in combinatie van de kleren die ze aanhad was het echt te hilarisch.

Oké. Long post is long, werd een beetje enthousiast :').
Ik had op het MBO precies zo'n retardleraar... :(
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:13:14 #154
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_108237037
Paar kinderen deden panna-knockour, spelletje dat je elkaar trapt.
toen kwam gymleraar, kapot boos. Trapte die ene zo omver en 2 keer na.
En riep dit vinden jullie dus leuk?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_108237236
Oja zo'n bioleraar bij ons denkt serieus dat de aarde plat is :') verder is hij wel goed.
pi_108238824
Opzich geen rare klasgenoten, maar wel een wat vreemde klas (denk in ieder geval niet dat er veel zijn die dit hebben meegemaakt). Op het voortgezet onderwijs (HAVO) bestond mijn laatste klas (jaar vier en vijf dus) uit 26 leerlingen, nu (6 jaar later) zijn daarvan nog maar 22 in leven....het eerste meisje ging ongeveer een half jaar nadat de klas was gevormd dood, zij had kanker. Het tweede slachtoffer viel in het laatste (vijfde) jaar, deze is overreden.

Een jaar nadat de klas uit elkaar was gegaan (95% was geslaagd voor het examen, 5% niet) kreeg ik via via te horen dat een oud-klasgenoot was vermoord. Dat was dus nummer drie. Nu ongeveer een jaar geleden is nummer vier overleden, deze is verongelukt op een vissersbootje waar hij parttime als bijbaan werkte.

Toch een vreemde gewaarwording dat vier oud-klasgenoten al vroeg zijn gestorven, ook al had ik eerlijk gezegd geen persoonlijke band met ze.
pi_108249227
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef QBay het volgende:
Opzich geen rare klasgenoten, maar wel een wat vreemde klas (denk in ieder geval niet dat er veel zijn die dit hebben meegemaakt). Op het voortgezet onderwijs (HAVO) bestond mijn laatste klas (jaar vier en vijf dus) uit 26 leerlingen, nu (6 jaar later) zijn daarvan nog maar 22 in leven....het eerste meisje ging ongeveer een half jaar nadat de klas was gevormd dood, zij had kanker. Het tweede slachtoffer viel in het laatste (vijfde) jaar, deze is overreden.

Een jaar nadat de klas uit elkaar was gegaan (95% was geslaagd voor het examen, 5% niet) kreeg ik via via te horen dat een oud-klasgenoot was vermoord. Dat was dus nummer drie. Nu ongeveer een jaar geleden is nummer vier overleden, deze is verongelukt op een vissersbootje waar hij parttime als bijbaan werkte.

Toch een vreemde gewaarwording dat vier oud-klasgenoten al vroeg zijn gestorven, ook al had ik eerlijk gezegd geen persoonlijke band met ze.
Misschien ben je wel nummer 5 :o
HAR!!! HAR!!11!!!1
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:41:38 #158
341900 Atmosphere82
pi_108274630
Zoiets moet je dus nooit hardop zeggen... :N
pi_108464724
tvp :D
pi_108467425
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef K4rJ4kC het volgende:
tvp :D
Een tvp? :') Onder welke steen heb jij gelegen?
  Spellchecker maandag 27 februari 2012 @ 21:36:52 #161
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_108481763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 04:27 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.

Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.

Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.

In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
Het kwartje viel pas bij de laatste zin, maar ik heb daarna hard moeten lachen. Geniale post ^O^
Tevens -purist.
pi_110172751
Geweldige verhalen hierboven :P.
Eens even denken of ik iets kan verzinnen.

In de 1e klas had ik een jongen in de klas, genaamd K.
K. Zei bijna niks, en maakte voortdurend gekke geluidjes, klasgenoten noemden hem ook wel alien. Daarbij heeft hij zeer grote uitpuilende ogen en verft hij zijn haar, om het compleet te maken rookt hij tegenwoordig ook al een tijdje wiet. En het zou me niet verbazen als hij nog een keer een ware junk wordt. Ik zat in de 3e weer bij hem in de klas en de geluidjes die hij eerst maakte, maakte hij nu niet meer. Maar des te meer is hij vager geworden..

Dan in de 3e klas, onze lerares godsdienst, bij ons ook wel levensbeschouwing genoemd. Jager. De eerste week dacht de hele klas dat ze echt vreselijk aardig was, maar de stemming sloeg vanaf week twee al om. Haar stem is dusdanig luid dat het lijkt alsof ze de hele dag schreeuwt. Daarbij is ze bijna bejaard en rent ze door de school heen, letterlijk. Een markant klein vrouwtje van bijna 60, dat volle sprintjes door de school trekt. Best rare gewaarwording.

En dan nu in de 4e klas hebben we een andere leraar godsdienst, deze praat zó saai en sloom dat je bijna een 10 krijgt als je níet in slaap valt tijdens zijn les...

Verder niks raars eigenlijk, zit ook gewoon op de havo dus misschien dat dat wel scheelt.
Denk niet dat iemand hier bij me op school zit, scheelt weer. :P
pi_110179338
Dankzij het namen noemen, zitten hier natuurlijk mensen in hun vuistje te lachen.
Wil je die naam verwijderen, want namen noemen is not done en hier ook geheel overbodig.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:57:36 #164
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_110179952
Nice try, mevrouw van Ringen!
When all else fails, you always have delusion.
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 april 2012 @ 14:01:54 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110180158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Teslynd het volgende:
Dankzij het namen noemen, zitten hier natuurlijk mensen in hun vuistje te lachen.
Wil je die naam verwijderen, want namen noemen is not done en hier ook geheel overbodig.
:')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 11 april 2012 @ 16:57:05 #166
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_110188363
Het verbaast me serieus dat ik hier niet tussensta. :)
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 11 april 2012 @ 17:09:18 #167
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110189063
Een biologielerares die duidelijk een alcoholiste was, in het opslaghok van biologie stonden flessen wodka en bier. En die gingen leeg. Heb haar nooit kunnen betrappen op drinken tijdens de les, maar soms had je wel eens het gevoel dat ze zat les stond te geven. Is uiteindelijk nadat ik van school was gegaan ontslagen vanwege het feit dat ze vaak 's ochtends veel te laat kwam. (Gok haar roes uitslapen)

Ze heeft het ook voor elkaar gekregen om op een begrafenis van haar collega, mijn oud-mentor dus daarom was ik bij de begrafenis met een flesje bier binnen te lopen. Meeste docenten hadden btw wel vermoedens, maar niemand durfde haar te beschuldigen.
Niet altijd serieus
pi_110190366
Ooit een vreemde collega gehad... ik was 16 en zij denk ik rond de 24. Kon zelf totaal niet rekenen, en vroeg aan mij wat 4x20 was ( :') ) daarnaast ook nog de hele dag niks doen. Schreeuwen tegen klanten, en ging op het drukste punt van de dag weg om haar hoofd bij te poederen. Ook elke keer kasverschil met haar. Na een paar maanden kwam onze bedrijfsleidster erachter dat ze ook dingen jatte. Na drie maanden ontslagen dus, wat een opluchting. Rare mensen...
pi_110190846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef Fey. het volgende:
Ooit een vreemde collega gehad... ik was 16 en zij denk ik rond de 24. Kon zelf totaal niet rekenen, en vroeg aan mij wat 4x20 was ( :') ) daarnaast ook nog de hele dag niks doen. Schreeuwen tegen klanten, en ging op het drukste punt van de dag weg om haar hoofd bij te poederen. Ook elke keer kasverschil met haar. Na een paar maanden kwam onze bedrijfsleidster erachter dat ze ook dingen jatte. Na drie maanden ontslagen dus, wat een opluchting. Rare mensen...
Dus jij bent Kassière :')
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_110191567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Teslynd het volgende:
Naam is aangepast... dus ik zie nu eventjes het probleem niet in hoor, en die andere naam is afgekort met K. Geen probleem dus.
pi_110191808
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 04:27 schreef t1m0k het volgende:
Ik heb me toch wat rare, debiele collega’s. Als eerste het tutje. Ze is best lekker enzo, maar compleet nutteloos. Ze brengt het grootste gedeelte van haar werktijd door met haar haar te fixen of make-up op te doen. Bovendien is ze zo egocentrisch, ze denkt alleen maar aan zichzelf en nooit aan de anderen. Ze is dommer dan het achtereind van het varken; ik ben serieus verbaasd dat ze nog niet dood is neergevallen omdat ze vergat te ademen.

Dan heb je ook nog m’n andere vrouwelijke collega. Zij is zo ongeveer het omgekeerde van het tutje. Ze is misschien wel een van de slimste mensen die ik ken. Ze zou zo een geweldige carrière kunnen hebben, maar toch zit ze gewoon hier met ons. Helaas is ze ook een dikke nul qua uiterlijk. Ik vraag me af of ze ooit wel eens douchet of nog anderen plekken scheert dan haar bovenlip. Weet vrijwel zeker dat ze een lesbo is.

Maar het topput moet toch wel die kutstoner zijn. En hij is niet zomaar even een jointroker, nee, dit is je stereotype hippie hoor. Geloof niet dat ik hem ooit niet stoned op het werk heb gezien. En al helemaal niet buiten werk om. Sterker nog, hij is de afgelopen tien jaar denk ik niet langer dan een half uur nuchter geweest, terwijl hij nog geeneens de 25 gepasseerd is. En alsof dat al niet erg genoeg is brengt ‘ie ook iedere dag z’n gigantische Deense dog mee naar het werk. En daar mogen wij dan van genieten, zo’n smerig, reusachtig beest wat ook nog eens stoned is van al de rook die om zijn baasje hangt. Ook loopt ‘ie constant te janken en blaffen als er gepraat wordt, _O- _O- _O_ alsof ‘ie iets toe te voegen heeft aan het gesprek. Iedere dag nemen de twee ook nog zat lunchpauzes om hun eeuwige vreetkicks te stillen, dus hij brengt de helft van zijn werktijd door bij de McDonalds.

In ieder geval, met deze mongolen rijd ik dus rond in een busje en lossen we mysteries enzo op.
Wat moet je hier nou intypen? Quotes van andere users:`) )-PlayArtsDai
pi_110193504
Door die lerarenverhalen moest ik denken aan mijn geschiedenisleraar op de middelbare school. Die had zijn hele plafond volhangen met honderden lege blikjes. En als iemand zat te kutten of achterom zat schoot ie altijd met een elastiekje en een stukje gum het blikje boven diegene naar beneden.
En dan vooral bij die irritante jongetjes met grote bek :P
Toffe vent verder wel trouwens :)
  woensdag 11 april 2012 @ 19:15:50 #173
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_110194571
Ik had ooit een Duits leraar welke ook één jaar mijn mentor is geweest. Hij was een ontzettende FcTwente fan en had een ongelooflijke hekel aan Vitesse. Doordat wij dat wisten hebben we natuurlijk regelmatig streken uitgehaald als het hele bord onderkalken met Vitesse, hem een Vitesse sjaal cadeau geven voor zijn verjaardag, etc. Afijn, op een gegeven moment had hij op posterformaat in het lokaal het rijtje van het werkwoord haten er hangen als volgt:
'Ich hasse Vitesse
Du hasst Vitesse
Wir hassen Vitesse
etc. etc. '
_O_
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 11 april 2012 @ 19:51:41 #174
360802 V.S.P.
Vissen Sonder Paal
pi_110196871
Ik had een AK leraar die oude kauwgompjes onder de tafel vandaan haalde en ze in een koker bewaarde. Als hij je erop betrapte dat je kauwgom in je mond had hield ie zn hand op en moest je het kauwgompje erin leggen. Vervolgens moest je een oude uit de koker pakken en daar te rest van de les op knauwen :D
pi_110197987
Om een paar te noemen.

De grappenmaker van de klas vond het zo leuk om een keer een dikke scheet te laten tijdens de les; voor iedereen duidelijk hoorbaar. We hadden toen les van misschien wel de strengste leraar van de school. Meneer schopte hem toen de klas uit met de woorden: En nu eruit jongeman! Ga ook je broek maar uitwapperen.
Die gast spoorde echt niet. Het was een lieve jongen daar niet van. Maar zocht altijd de grens op.

Nog een ander geval. We hadden een meisje in ons klas dat altijd een boze gezichtsuitdrukking leek te hebben. Op de een of ander manier was ze altijd chagrijnig. Ze ging ook zelden om met medeleerlingen; eigenlijk altijd alleen. Tijdens schoolkamp had ze een taart mee die haar moeder haar gaf om uit te delen aan medeleerlingen i.v.m. haar verjaardag. Ze werd betrapt in een kamer waar ze die taart in haar eentje stond te nuttigen.

In de brugklas zat een turks meisje bij ons in de klas die altijd mensen sloeg. Een vechtersbazin zeg maar. Maar ook echt om de meest bizarre redenen. Ik kwam een keer relax lopen richting de uitgang van de school en dan zie ik haar in het parkje van onze school net de kakkersjongen (met de typische kapsel) schoppen van achter zijn rug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')