Ik had die Wild Dog Gonzo een keer, mwwooooh.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:25 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook. Sixpackje RB op een zaterdagavond met vrienden.
Hoewel ik de Gonzo nog vele malen lekkerder vind.
quote:
Erg lekker, inderdaad.quote:
Ah, net als Kasteelbier Kriek. Zelfde idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Biekuh het volgende:
[..]
[..]
Erg lekker, inderdaad.Het kriekbier van Karmeliet is ook zeer goed te pruimen. Samen met Lindemans het beste kriekbier dat ik op heb. Niet echt winterbier, maar met die van Karmeliet kom je er mee weg, denk ik, is namelijk bruin bier met krieksap.
Die variant kende ik nog niet. Is die het proberen waard? Ik vind die van Karmeliet erg lekker, maar het brengt niet een "rush" teweeg zoals Lindemans dat doet. Bij Lindemans moet ik mezelf er letterlijk toe dwingen om niet de fles binnen 2 minuten leeg te drinken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ah, net als Kasteelbier Kriek. Zelfde idee.
Ja je zou toch zeggen dat het wel te googelen valt...quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:01 schreef Biekuh het volgende:
Ik vind het ook niet. Het is absoluut te verkrijgen, maar het is moeilijk te vinden. Ik heb het in een geschenkverpakking gehad, samen met een paar andere biertjes. Bij de standaard Mitra zal het erg moeilijk worden om er aan te komen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net heb ik trouwens een Mikkeller Black Hole Peated Barrel gescoord, ben heeeel benieuwd!
Ook nooit van gehoord (en kan ook zo gauw niks vindenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Biekuh het volgende:
[..]
[..]
Erg lekker, inderdaad.Het kriekbier van Karmeliet is ook zeer goed te pruimen. Samen met Lindemans het beste kriekbier dat ik op heb. Niet echt winterbier, maar met die van Karmeliet kom je er mee weg, denk ik, is namelijk bruin bier met krieksap.
Ja ik vind het ook vaag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ook nooit van gehoord (en kan ook zo gauw niks vinden)....
Heb je niet een foto van de fles o.i.d.?
Dan ben je toch echt in de war met de Kasteel Rouge.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef Biekuh het volgende:
Ik noem het kriekbier, want het is bruinbier met kriekensap, van Karmeliet.Wat de naam van het bier is weet ik niet. De fles heb ik niet meer, want die heb ik afgelopen zomervakantie leeggedronken. De eerstvolgende keer dat ik in de winkel ben zoek ik het uit. Ik ben ook nieuwsgierig geworden.
Ah, okee, dat verklaart een deel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef Biekuh het volgende:
Ik noem het kriekbier, want het is bruinbier met kriekensap, van Karmeliet.Wat de naam van het bier is weet ik niet. De fles heb ik niet meer, want die heb ik afgelopen zomervakantie leeggedronken. De eerstvolgende keer dat ik in de winkel ben zoek ik het uit. Ik ben ook nieuwsgierig geworden.
En niet zo heel lekker naar mijn meningquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is de Kasteel Rouge niet zo heel moeilijk te krijgen.
Nee niet lekker echt een vrouwen drankje!! De donker versie is wel wel heerlijk vooral als je hem lang bewaard!! Je kan trouwens met kasteelbier donker goed de "ijsdistallatie" proberen dan komt er een bier uit de rond de 22% is en zeer lekker is!!!! Gewoon thuis proberen even googlen!!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En niet zo heel lekker naar mijn mening
Is een bijwerking van ijsdistillatie overmatig gebruik van uitroeptekens? Want dan moet ik goed oppassen als ik het een keer probeer.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:31 schreef andrejes het volgende:
[..]
Nee niet lekker echt een vrouwen drankje!! De donker versie is wel wel heerlijk vooral als je hem lang bewaard!! Je kan trouwens met kasteelbier donker goed de "ijsdistallatie" proberen dan komt er een bier uit de rond de 22% is en zeer lekker is!!!! Gewoon thuis proberen even googlen!!
Na de Schneider Aventinus Weizen-Eisbock geprobeerd te hebben kan ik me geen overmatig gebruik van uitroeptekens herinneren... De avond zelf wel, overigens.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is een bijwerking van ijsdistillatie overmatig gebruik van uitroeptekens? Want dan moet ik goed oppassen als ik het een keer probeer.
Maar is niet lekker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is de Kasteel Rouge niet zo heel moeilijk te krijgen.
Daar moet je redelijk tot zeer aangeschoten van kunnen raken, lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vandaag de volgende bestelling binnen:
• La Trappe Isid'or 6X
• Barbar Winterbok 6X
• Bush Amber 6X
• La Trappe Quadruppel 6X
• Orval 6X
• Tripel Karmeliet 6X
• St Feuillien Brune 3X
Lijkt mij voorlopig wel genoeg.
Maar dat staat niet ter discussie. Het werkt trouwens erg goed in caramel.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Het staat echter in de planning om hier wel een poosje mee toe doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Daar moet je redelijk tot zeer aangeschoten van kunnen raken, lijkt me.
Klinkt goed en succes morgen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Inkomen het volgende:
Vanavond een Emelisse Espresso Stout, Belgian Style Yeti (grote fles) en een Raging Bitch gehad. En dat moet dan morgen om 06.00 weer op.
Dank, had me er al op voorbereid. Kleding voor morgen en ontbijt stonden al klaarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klinkt goed en succes morgen.
Word voor mij de eerste keer. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dank, had me er al op voorbereid. Kleding voor morgen en ontbijt stonden al klaar.
Isid'or is een persoonlijke favoriet. Heb er nog twee grote flessen van staan voor speciale gelegenheden.
Ja, heb daar ervaring mee...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand ervaring met www.bierenzo.nl? Heb van de week bij ze besteld en gisteren (Donderdag) binnen gekregen. Had mij erg verheugd op een la Trappe maar de bestelling klopte van geen kant waardoor de helft ontbrak en maar is aangevuld met ander bier......
Dus een pub koopt daar in?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef bas-beest het volgende:
Ik heb die site ook aangeraden bij een pub waar ik vaak kom en daar heb ik totnutoe ook geen spijt van qua kaart die ze voeren.
Dat moet ook wel. Dat is wettelijk verplichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, heb daar ervaring mee...
Ik zou ff contact opnemen dat het niet goed gegaan is. Bij mij is ooit een bestelling niet aangekomen omdat 'ie kwijt gemaakt was door de toenmalige koeriersdienst. Heb toen gewoon een nieuw pakket gekregen.
Ja okee, maar zonder gezeur etc.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Dat is wettelijk verplicht
Ja dat is ook bijzonder prettigquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja okee, maar zonder gezeur etc.
Of ze het alleen daar doen, weet ik niet. Vast ook wel via http://www.bierenco.nl/quote:
Ja dat denk ik wel want echt heeeel goedkoop is BierenZo niet voor de inkoop als kroeg zijnde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Of ze het alleen daar doen, weet ik niet. Vast ook wel via http://www.bierenco.nl/
Dankje, heb inderdaad al een mail gestuurd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, heb daar ervaring mee...
Ik zou ff contact opnemen dat het niet goed gegaan is. Bij mij is ooit een bestelling niet aangekomen omdat 'ie kwijt gemaakt was door de toenmalige koeriersdienst. Heb toen gewoon een nieuw pakket gekregen.
De Houblon is verrekte lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef gadeweerd het volgende:
Wat flessen Chouffe dobbelen IPA - Houblon Tripel 9% gekocht. Leek mij erg interessant, dubbel IPA en tripel combi....
Hoe is de ervaring van anderen met dit bier?
Dit is één fles:quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Houblon is verrekte lekker.
Eh..ja?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:57 schreef gadeweerd het volgende:
[..]
Dit is één fles:
http://www.ratebeer.com/b(...)en-ipa-tripel/56757/
Vooral niet reageren als ik iets plaats dat positief is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef RingBewoner het volgende:
Wauw! Heb vanmiddag een mail terug gehad! De verkeerd bezorgde bieren mag ik houden en lekker van genieten. De niet bezorgde bieren krijg ik Maandag nagestuurd en dat nog kosteloos ook. Dit laatste is misschien gewoon zoals het hoort maar ook de dubbel en verkeerd bezorgde bieren mag ik houden! Echt waar, wat een service! Helemaal super! Hier bestel ik vaker!!
Kom je aandacht te kort ofzo? Hadden we met z'n allen "hallelujah" moeten roepen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vooral niet reageren als ik iets plaats dat positief is.
Amen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je aandacht te kort ofzo? Hadden we met z'n allen "hallelujah" moeten roepen?
je eigen ondertitel geeft het alweer aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vooral niet reageren als ik iets plaats dat positief is.
Nee hoor, maar toen ik had gepost dat het verkeerd was gegaan kwam er best veel reactie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je aandacht te kort ofzo? Hadden we met z'n allen "hallelujah" moeten roepen?
Ja en nee.quote:Op zondag 4 december 2011 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je eigen ondertitel geeft het alweer aan.
en verder wat nembrionic zegt
Tja, misschien hadden andere mensen op dat moment even wat anders te doen he?quote:Op zondag 4 december 2011 14:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee hoor, maar toen ik had gepost dat het verkeerd was gegaan kwam er best veel reactie.
[..]
Ja en nee.
Doe ik.quote:Op zondag 4 december 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, misschien hadden andere mensen op dat moment even wat anders te doen he?
Laat maar weten of je pakketje van maandag/dinsdag wel klopt.
Nee, ga het wel eens proberen in de toekomst.quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
drankgigant.nl heeft ook een best groot assortiment, iemand ervaringen mee?
Ik vind daar wel twee, zo te zien, zeer interessante nieuwe bieren van Emelissequote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
drankgigant.nl heeft ook een best groot assortiment, iemand ervaringen mee?
Ik vraag me af of ze nog leverbaar zijn. De Laphroaig was wel lekker.quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik vind daar wel twee, zo te zien, zeer interessante nieuwe bieren van Emelisse
Emelisse IRS Jack Daniels Barrel Aged
Emelisse IRS Laphroaig Barrel Aged
Wel allebei met lange levertijd volgens die site.
Okee, goed om te weten... ze zijn blijkbaar van eerder dit jaar ofzo dan?quote:Op zondag 4 december 2011 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nog leverbaar zijn. De Laphroaig was wel lekker.
Yupquote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Okee, goed om te weten... ze zijn blijkbaar van eerder dit jaar ofzo dan?
Is het de white label of diegene met los stickertje?quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik vind daar wel twee, zo te zien, zeer interessante nieuwe bieren van Emelisse
Emelisse IRS Jack Daniels Barrel Aged
Emelisse IRS Laphroaig Barrel Aged
Wel allebei met lange levertijd volgens die site.
Geen idee...quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het de white label of diegene met los stickertje?
Hm, als ik daar op af moet gaan zijn dat dus niet de white labels, maar er staat wel "new". Vernuftig.quote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Geen idee...
Op die site staan alleen de etiketten:
http://www.drankgigant.nl(...)els-barrel-aged-new-
http://www.drankgigant.nl(...)aig-barrel-aged-new-
Prima biertje inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 06:40 schreef Quannum het volgende:
Straffe Hendrik als bier van de maand in één van de cafés waar ik regelmatig kom.![]()
[ afbeelding ]
Yummy!
Ik neem aan dat jullie het over de tripel hebben? Ik heb zelf alleen de quadrupel op. Was ook verdomd lekker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima biertje inderdaad
Het recept is wel iets veranderd sinds het is overgenomen door de Halve Maan
Ja. De Quad vind ik zelf niet zo heel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie het over de tripel hebben? Ik heb zelf alleen de quadrupel op. Was ook verdomd lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |