Maar is niet lekker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is de Kasteel Rouge niet zo heel moeilijk te krijgen.
Daar moet je redelijk tot zeer aangeschoten van kunnen raken, lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vandaag de volgende bestelling binnen:
• La Trappe Isid'or 6X
• Barbar Winterbok 6X
• Bush Amber 6X
• La Trappe Quadruppel 6X
• Orval 6X
• Tripel Karmeliet 6X
• St Feuillien Brune 3X
Lijkt mij voorlopig wel genoeg.
Maar dat staat niet ter discussie. Het werkt trouwens erg goed in caramel.quote:
Dat denk ik ook wel ja. Het staat echter in de planning om hier wel een poosje mee toe doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Daar moet je redelijk tot zeer aangeschoten van kunnen raken, lijkt me.
Klinkt goed en succes morgen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Inkomen het volgende:
Vanavond een Emelisse Espresso Stout, Belgian Style Yeti (grote fles) en een Raging Bitch gehad. En dat moet dan morgen om 06.00 weer op.
Dank, had me er al op voorbereid. Kleding voor morgen en ontbijt stonden al klaarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klinkt goed en succes morgen.
Word voor mij de eerste keer. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dank, had me er al op voorbereid. Kleding voor morgen en ontbijt stonden al klaar.
Isid'or is een persoonlijke favoriet. Heb er nog twee grote flessen van staan voor speciale gelegenheden.
Ja, heb daar ervaring mee...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand ervaring met www.bierenzo.nl? Heb van de week bij ze besteld en gisteren (Donderdag) binnen gekregen. Had mij erg verheugd op een la Trappe maar de bestelling klopte van geen kant waardoor de helft ontbrak en maar is aangevuld met ander bier......
Dus een pub koopt daar in?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef bas-beest het volgende:
Ik heb die site ook aangeraden bij een pub waar ik vaak kom en daar heb ik totnutoe ook geen spijt van qua kaart die ze voeren.
Dat moet ook wel. Dat is wettelijk verplichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, heb daar ervaring mee...
Ik zou ff contact opnemen dat het niet goed gegaan is. Bij mij is ooit een bestelling niet aangekomen omdat 'ie kwijt gemaakt was door de toenmalige koeriersdienst. Heb toen gewoon een nieuw pakket gekregen.
Ja okee, maar zonder gezeur etc.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Dat is wettelijk verplicht
Ja dat is ook bijzonder prettigquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja okee, maar zonder gezeur etc.
Of ze het alleen daar doen, weet ik niet. Vast ook wel via http://www.bierenco.nl/quote:
Ja dat denk ik wel want echt heeeel goedkoop is BierenZo niet voor de inkoop als kroeg zijnde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Of ze het alleen daar doen, weet ik niet. Vast ook wel via http://www.bierenco.nl/
Dankje, heb inderdaad al een mail gestuurd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, heb daar ervaring mee...
Ik zou ff contact opnemen dat het niet goed gegaan is. Bij mij is ooit een bestelling niet aangekomen omdat 'ie kwijt gemaakt was door de toenmalige koeriersdienst. Heb toen gewoon een nieuw pakket gekregen.
De Houblon is verrekte lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef gadeweerd het volgende:
Wat flessen Chouffe dobbelen IPA - Houblon Tripel 9% gekocht. Leek mij erg interessant, dubbel IPA en tripel combi....
Hoe is de ervaring van anderen met dit bier?
Dit is één fles:quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Houblon is verrekte lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |