quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:27 schreef Travel. het volgende:
Zie je, voetgangerspad. Je fiets toch ook niet op een roltrap. Ik weet de uitspraak na 5 minuten al, jammer dit
Deze wordt toch wel leuk hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Zonde, geen erfgrens, geen leuke tokkieburen
Daar maakt hij het wel lastig voor de schrijvers om straks nog met een leuke woordgrap te komen.quote:
Nederland gedooglandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
En alledrie mochten ze daar niet fietsen...
Nee toch nietquote:
Vind er weinig verwarrend aan met het fietspad er naastquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Disana het volgende:
Het ziet er zo inderdaad wel verwarrend uit.
Ik bedoel dat opritje vanaf het fietspad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind er weinig verwarrend aan met het fietspad er naast
Dat ja, hij had uit zijn doppen moeten kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een non-discussie weer.. die gast had gewoon beter uit moeten kijken
Uitzending gemistquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef alors het volgende:
[..]ik ben pas over 20 minuten thuis...
De slotgracht had ook geen waarschuwing voor hem.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Hij leeft nog steeds, onze gevallen vriend
Hij was GEEN baron.quote:
Blijkbaar dure glazen, tikt aan als je pech hebtquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Travel. het volgende:
400+ voor dat? Of is dat normaal voor brillen?
Brillen zijn inderdaad erg duur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Travel. het volgende:
400+ voor dat? Of is dat normaal voor brillen?
Juh, weet niet of dat nu echt een handige houding is, maar goed..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die wethouder is wel een enorme droogkloot zeg.
Discoquote:
Mwa, als er echt elke week 2 mensen op hun bek gaan ook al mag het niet, mag er toch wel iets aan gedaan worden vind ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dit serieus? Je mag dus gewoon een verplicht fietspad negeren, vallen omdat je zo'n krakkemikkig vouwfietsje hebt en dan een nieuwe bril (en smartengeld) eisen? Magisch.
Nah, hij had wel een punt.quote:
Ja, welkom in Nederland, waar je ook schuldig bent als je had kunnen weten dat anderen zich niet aan de regels houden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dit serieus? Je mag dus gewoon een verplicht fietspad negeren, vallen omdat je zo'n krakkemikkig vouwfietsje hebt en dan een nieuwe bril (en smartengeld) eisen? Magisch.
Hoezo ? De gemeente is vrij om in beroep te gaan hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, welkom in Nederland, waar je ook schuldig bent als je had kunnen weten dat anderen zich niet aan de regels houden.
Oude uitzending.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nah, hij had wel een punt.
[ afbeelding ]
Dat was gek, Hendrik daar ineens in het panel...
Ik fiets over een bouwterrein omdat ik dan een groot stuk kan afsnijden, terrein is omheind en er staat een bord dat ik daar niet mag komen. Toch doe ik het, ik fiets een diepe kuil in. Nu heb ik dus recht op smartengeld omdat de bouwopzichter had kunnen weten dat ik eigenwijs en dom ben?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoezo ? De gemeente is vrij om in beroep te gaan hoor.
Wat waar leg je de grens ? Een put van 4 meter diep, want ja, je mag er toch niet fietsen?
Het hangt een beetje van de omstandigheden af, blijkbaar is het gevaarlijk en ziet de gemeente dat nu ook in.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef blup het volgende:
[..]
Ik fiets over een bouwterrein omdat ik dan een groot stuk kan afsnijden, terrein is omheind en er staat een bord dat ik daar niet mag komen. Toch doe ik het, ik fiets een diepe kuil in. Nu heb ik dus recht op smartengeld omdat de bouwopzichter had kunnen weten dat ik eigenwijs en dom ben?
+ privéterrein.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat waar leg je de grens ? Een put van 4 meter diep, want ja, je mag er toch niet fietsen?
Het hangt een beetje van de omstandigheden af, blijkbaar is het gevaarlijk en ziet de gemeente dat nu ook in.
Aan de ene kant wordt dus heel makkelijk gezegd: ook al overtreedt iemand de regels, als hij daardoor schade oploopt dan is een ander aansprakelijk als die had kunnen weten dat de regels overtreden worden en toch geen voorzorgsmaatregelen heeft getroffen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
En de eiser lijkt sprekend op Redmond O'Hanlon.........quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Die wethouder doet me denken aan Uncle Fester van de Adams Family
Tegen een uitspraak van de rijdende rechter kun je niet in beroep gaan. Dat is een van de voorwaarden om aan het programma deel te nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
25% eigen schuld, dat is eerder iets wat raar is om vast te stellen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:32 schreef computergirl het volgende:
Bij een echte rechtzaak had de tegenpartij bezwaar gemaakt tegen de belachelijke rekenregels die hij hanteerde. Een bril van 4 jaar oud met een paar krasjes is geen 70% van de nieuwwaarde waard
quote:Als je last hebt van de herrie van je bovenburen,wie moet er dan verhuizen? Sinds drie jaar woont er in de flat boven mevrouw Winter een familie die regelmatig de kleinkinderen op bezoek krijgt. Volgens mevrouw Winter breken die kinderen de tent af en wordt ze gek van de herrie. De zorginstelling, Magentazorg, heeft mevrouw Winter al een paar keer een nieuw appartement aangeboden, maar dat wil ze niet. Mevrouw Winter vindt dat het gezin boven haar maar weg moet. Herrie in de tent!
De elfkoppige tribune geeft zoals elke week haar oordeel, maar zoals altijd: mr. Visser bepaalt.
Meer info: www.eerstehulpbijrecht.nl
Hey psssst.. verkeerde programma..quote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijke tokkie met die mopshond die nog in haar nest lag.![]()
EN NU WEGWEZEN!
Ik heb liever dat de jury weggaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef superjojo het volgende:
Ik wil volgend jaar graag in de jury.
Geen vervelende gemediatrainde gemeentemedewerkers.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef capricia het volgende:
Gaat weer een topper worden, zo te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |