Don en Ad, Alessia. Belg die tijdens de natuurfilm Kuyt succes wenste op het WK.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat
[..]
En wie de neuk is dat
Er is dan ook niet veel nodig om dat niveau te halen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef TheFastOne het volgende:
Kut: Kuyt, Heitinga, Strootman, Braafheid.
Enige die z'n niveau haalt is van der Wiel.
Duitsland mist Lahm , Schweinsteiger en Gomez en Götze zitten op de bank.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee
Wij missen RvP, Robben, v/d Vaart, Afellay, Pietsers () en Maduro.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef TheFastOne het volgende:
Kut: Kuyt, Heitinga, Strootman, Braafheid.
Enige die z'n niveau haalt is van der Wiel.
Idd zeg erg matig van Duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef inZanity het volgende:
Beetje magertjes 2-0. Hopelijk weet Duitsland de tweede helft een beetje aanzetten zodat er alsnog een ruime overwinning uitkomt
Sneijder heeft last van Kuijt... ik bedoel Dirk hé!quote:
Hopen dat FC Ronaldo het EK kan halen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Kekster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wereldelftal![]()
Nederland 0 schoten op doel
sowiesoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, dat gaat Duitsland wel afschrikken hoor.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Kekster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wereldelftal![]()
Nederland 0 schoten op doel
Sneijder heeft wel van meerdere dingen last.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Sneijder heeft last van Kuijt... ik bedoel Dirk hé!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
EK titel kunnen we nu ook wel op ons buik schrijven...
Ik ben nog opportunistisch als ik zeg dat het niet meer wordt dan 4-0.quote:
Ik geef geen neuk, wacht wel tot het volgende WK.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hihi, of op onze KUIT schrijvenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun het Ronaldo nog meer dan die K Keksterquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopen dat FC Ronaldo het EK kan halen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Sneijder heeft wel van meerdere dingen last.
Onder andere een stelletje Nederlands die deze spelers gigantisch overschatten.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Kekster het volgende:
De frustraties worden er ook weer aardig vanaf getrapt zie ik
Zo te zien kan Nederland gaan strijden voor de 3e plaats in de poule op het EK
Het is geen Portugalquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Kekster het volgende:
Portugalquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Kekster het volgende:
Jetro.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, wacht wel tot het volgende WK.
Lul niet zo dom... geen Robben, Van Persie, Van der Vaart en Afellay.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Sneijder heeft wel van meerdere dingen last.
Onder andere een stelletje Nederlands die deze spelers gigantisch overschatten.
Ben je der weer, vies zuigertje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Kekster het volgende:
trololololoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Kekster het volgende:
Strootman.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dit het centrale strootman bash topic?
Dan is dit elftal een bejaardenelftal en gaan ze echt niet winnen. Kneusje Robben is nu al altijd geblesseerd, over 2,5 jaar is dat echt niet beter. Eerder slechter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, wacht wel tot het volgende WK.
Nee, dit is het 'maar-net-hoe-de-bal-rolt/de-wind-waait' topicquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dit het centrale strootman bash topic?
http://live.veronicatv.nl/quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef exile79 het volgende:
Ben blij dat de site van Veronica zo goed werkt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef eight het volgende:
Duitsland is gewoon veel beter. We mogen blij zijn dat ze op halve kracht spelen want als die gas gaan geven is het gewoon 6-0
Wanneer stond Portugal ook alweer voor het laatst in de WK finale?quote:
Ja, bij mij een stilstaand plaatje van die drie, met zo'n laad-dingetje in het midden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef Arfalas het volgende:
[..]
http://live.veronicatv.nl/
Voor het 'gezever in de pauze'.
Want Braafheid speelt op dezelfde positie als Robben, Van Persie, VDV of Afellay? VDV en Afelay spelen sowieso niet als iedereen fit is. Duitsland mist ook wel wat spelers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Lul niet zo dom... geen Robben, Van Persie, Van der Vaart en Afellay.
Dan nog zulke pipo's opstellen als Braafheid en Babel... wat wil je dan zien?
Fop-Portugeesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Kekster het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want Braafheid speelt op dezelfde positie als Robben, Van Persie, VDV of Afellay? VDV en Afelay spelen sowieso niet als iedereen fit is. Duitsland mist ook wel wat spelers.
Conclusie: Duitsland is gewoon een stuk beter dan Nederland en heeft een stuk jonger team. Nederland hoeft zich in 2012 en 2014 dus geen illusies te maken.
3 WK finales verliezen is ook niet alles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wanneer stond Portugal ook alweer voor het laatst in de WK finale?
Je ziet dat ze het rustig aan doen. Gaan ze gewoon vol door, dan krijg je PSV - Feyenoord toestanden. Alleen zal het dan deze keer niet bij 10 - 0 blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]terwijl je niet eens zeker weet of dat dit hun beste spel is of niet
Haha 1 EK finale en dan nog verliezen van Griekenland.... Portugezen zijn ergere faalhazen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wanneer stond Portugal ook alweer voor het laatst in de WK finale?
Wij bereiken tenminste iets.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
3 WK finales verliezen is ook niet alles.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie moet van Bommel nou opvolgen? De Jong en ...
Ik heb inderdaad gelezen dat sjonnie elke topic na gaat op fok om te zien wat mensen over hem zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef PackerNation het volgende:
John Heitinga is een ''wannabe Jaap Stam'' Hij meent als een echte pitbull over te komen maar dat is hij dus totaal niet.
Laat ik John bij deze uit zijn droom helpen, niet 1 aanvaller ligt wakker van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar De Jong en VD Vaart voorlopig. Af en toe dan Strootman.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Wie moet van Bommel nou opvolgen? De Jong en ...
Nee klopt maar nog nooit een eindtoernooi hebben kunnen winnen is ook niet iets om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef Kekster het volgende:
[..]
3 WK finales verliezen is ook niet alles.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
BERT VAN MARWIJK MOET ONTSLAGUH WORDUHHH!!!!
Ons tempo ligt ook gewoon veel te laag.. en dat kan nederland echt wel beter dan dat het nu dot hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want Braafheid speelt op dezelfde positie als Robben, Van Persie, VDV of Afellay? VDV en Afelay spelen sowieso niet als iedereen fit is. Duitsland mist ook wel wat spelers.
Conclusie: Duitsland is gewoon een stuk beter dan Nederland en heeft een stuk jonger team. Nederland hoeft zich in 2012 en 2014 dus geen illusies te maken.
Geen Strootman gewoon, ging op het WK ook nog goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe maar De Jong en VD Vaart voorlopig. Af en toe dan Strootman.
Een Portugees die wat zegt over schoppen. hahahahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Kekster het volgende:
[..]
Kampioen in schoppen en WK finales verliezen. Een prestatie om trots op te zijn
Gedeeld kampioen huilen. Echt een prestatie om trots op te zijn. Tevens is voetbal een contactsport en mogen harde schoppen. Dat de zuiderlingen daar gewoon niet tegen kunnen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet. Nederland teert op een fitte Robben, een fitte van Persie en een fitte Sneijder. Blok de Jong - Van Bommel is sterk en de rest is gewoon drama.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ons tempo ligt ook gewoon veel te laag.. en dat kan nederland echt wel beter dan dat het nu dot hoor!
Fop Portugees.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Kekster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |