Willems.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Nederland heeft echt een linksback nodig
Appeltjes plukken met Balaszquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Type-R het volgende:
/Serieus
Waar is De Zeeuw gebleven bij oranje sinds dat hij bij Ajax weg is?
quote:
Strafkamp in Siberiëquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Type-R het volgende:
/Serieus
Aah een kenner.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef HammetjeBurger het volgende:
ANGELO CIJNTJE IN DE VERDEDIGING ZEG IK !
ROT JIJ OPquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef HammetjeBurger het volgende:
Ja die zit met 10 tabs open.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
ajacied mocht weer een topic openen
Dit!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef HammetjeBurger het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef HammetjeBurger het volgende:
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
mensen hopen dat NL gaat verliezen_____________
Hebben we uberhaubt een idee waar die jongen speelt? Ik heb niks van m gehoord of gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Type-R het volgende:
/Serieus
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Manichequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Wrijfhout het volgende:
mwa nou ja liever verliezen vandaag en dat Portugal ook verliest, dan dat we winnen en Bosnie verliest
* Nick-GizMo Kijkt naar de naam die het topic heeft gemaakt, weet genoegquote:
Spartak moskouquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hebben we uberhaubt een idee waar die jongen speelt? Ik heb niks van m gehoord of gezien.
Maakt niet uit, wij eten Hamburgers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Hamburg een Nederlandse woonplaats?
Dat hoef je niet te hopen, dat gebeurt ook wel zonder hoop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Wrijfhout het volgende:
mwa nou ja liever verliezen vandaag en dat Portugal ook verliest, dan dat we winnen en Bosnie verliest
MvBquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Dejannn het volgende:
HOE THE FUCK kan Babel tot 41 caps zijn gekomen in Oranje?![]()
![]()
opsluiten die hap.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Mijn huisgenote is Duits, ik haar nu naar de plee lopen. Hopelijk geeft ze niets om voetbal...
Goede vraagquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Dejannn het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als we ooit in oorlog komen met Duitsland hoop dan maar niet dat je naast een Fokker woont
Marco van Basten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Dejannn het volgende:
![]()
Goed idee, in de rust maar even 1 maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij eten Hamburgers.
Ik heb liever braadworst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij eten Hamburgers.
Spartak Moskouquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hebben we uberhaubt een idee waar die jongen speelt? Ik heb niks van m gehoord of gezien.
Douglas.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wie is de rots uit Tiel?![]()
Erik Pietersquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is dit nou, Nederland was toch de winstwizard? Pak haar terug en blokkeer de pleedeur van buiten. Yes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Mijn huisgenote is Duits, ik haar nu naar de plee lopen. Hopelijk geeft ze niets om voetbal...
quote:
Shit, nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed idee, in de rust maar even 1 maken.
Jomanda.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is dit nou, Nederland was toch de winstwizard? Pak haar terug en blokkeer de pleedeur van buiten. Yes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Nigel inbrengen. Die heeft er altijd wel zin in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef S0nic het volgende:
Middenveld wordt omver geblazen.
Ja met Strootman
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef YazooW het volgende:
Zonder Strootman stond het nu zeker 3-0
HOFFENHEIMquote:
Jij zegt dat nou hé maar het schijnt dat die Sneijder met inlegzooltjes speelt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
De scheids is nog kleiner dan Sneijder!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef YazooW het volgende:
Zonder Strootman stond het nu zeker 3-0
Heupschotje hier en daar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Dejannn het volgende:
![]()
laat babel met rustquote:
Dan krijg je oorlogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
En dat had niemand van te voren kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef BobW het volgende:
Met Babel op links heb je dus echt helemaal niks aan Huntelaar. Hij gaat alleen maar naar binnen terwijl KJH juist de voorzetten nodig heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |