quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben The_Dean, en ik hou van hobbies. Zwemmen, paardrijden en puzzelen.
Dat plaatje van Dr. Drequote:
quote:
quote:
quote:
Hoi. Wie ben jij?quote:
Leider, Dé Geert.. je snapt de garp niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
[Stage SC] #1537: Harrr harrrrrrie!
Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leider, Dé Geert.. je snapt de garp niet.
Degene die jou zo hard op je neus slaat dat je volgende week nog tandjes aan het tuffen bent, als je niet ophoudt met mijn schatje pestenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degene die jou zo hard op je neus slaat dat je volgende week nog tandjes aan het tuffen bent, als je niet ophoudt met mijn schatje pesten
WAT ZIT JE HEM TE BELEDIGEN! GA JE MOND SPOELEN!!1quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam altijd aan kiki denken
Ik las dit, liet een hele harde scheet, en toen besloot ik dat maar hierop te reagerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
WAT ZIT JE HEM TE BELEDIGEN! GA JE MOND SPOELEN!!1
En in die 2 minuten kwam je drie keer. Moet je er wel eerlijk bijvertellen hè.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Lithia het volgende:
Oh, Dean, I cheated on you.
2 hele minuten.
Dude, dit is geen twitter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las dit, liet een hele harde scheet, en toen besloot ik dat maar hierop te reageren
Ik bespaarde hem de details.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En in die 2 minuten kwam je drie keer. Moet je er wel eerlijk bijvertellen hè.
Whehehehe. Homo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degene die jou zo hard op je neus slaat dat je volgende week nog tandjes aan het tuffen bent, als je niet ophoudt met mijn schatje pesten
Met Isdatzo mag dat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Lithia het volgende:
Oh, Dean, I cheated on you.
2 hele minuten.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom twitter jij als je een scheet laat?
Is toch vanzelfsprekend? Melden wanneer je eet, schijt, een scheet laat, etc. Wat moet je daar anders doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom twitter jij als je een scheet laat?
quote:
quote:
Mensen die niet leven naar de hit van Corry Koningsquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Lithia het volgende:
Hey, Timmmmmmmm^10, heb je stage of ben je een van ons?
Zit je nu tussen mij en dean te stoken zodat je mij helemaal voor jezelf* hebt?quote:
Nee hoor, ik ben een fan van orgies.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit je nu tussen mij en dean te stoken zodat je mij helemaal voor jezelf* hebt?
* Gedeeld met tim.
Te laat, Geert.quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
Wat zal ik doen. Gamen [Gran Turismo 5] of Duitsland-Nederland kijken, gewoon omdat het kan?
Mooi! Dit is toch geen SOG SC.quote:
Haha, een virtueel ritje maken in een auto is leuker dan een ritje op jou makenquote:
Jij zegt wel vaker wat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT HEB IK JE NOU GEZEGD?!
Pff.. snap je nu waarom ik vreemd ging?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, een virtueel ritje maken in een auto is leuker dan een ritje op jou maken
quote:
Nee, ik snap nu niet waarom hij NIET vreemd gaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Pff.. snap je nu waarom ik vreemd ging?
Te druk met gamen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik snap nu niet waarom hij NIET vreemd gaat
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef Lithia het volgende:
Damn, you, jna. Dat liedje zit in mijn hoofd.
reksquote:
Lien!quote:
DIEN!quote:
Oh dat. Even 48 uur vanwege het posten van een paar luttele DM's.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
DIEN!
Wat lees ik nu weer in de titel??
Ik ben ff weg en meteen dit soort gedrag, Dien toch.....quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh dat. Even 48 uur vanwege het posten van een paar luttele DM's.
Luctor!quote:
Ik was er helemaal kapot van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ff weg en meteen dit soort gedrag, Dien toch.....![]()
![]()
Maar Lien, ik had wel gedacht dat jij hem onder de duim zou hebben...quote:
Och, rellen tegen het gezag deed ik wel vakerquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben ff weg en meteen dit soort gedrag, Dien toch.....![]()
![]()
Nederland heeft wat magie van 1988 nodig.quote:
Die misverstand hebben veel mensen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar Lien, ik had wel gedacht dat jij hem onder de duim zou hebben...
Ja maar dan was het tenminste openbaar, dan konden we meegenieten en een beetje stokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, rellen tegen het gezag deed ik wel vaker
Kan beter, heb een beetje een dipje ofzo maar komt wel goedquote:
Dit was ook vrij openbaar hoor, daarom post ik toch de DM'squote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar dan was het tenminste openbaar, dan konden we meegenieten en een beetje stoken
Snel wat aan doen dan! Die kale plek op zn kop heeft ie alquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die misverstand hebben veel mensen.
Linkje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit was ook vrij openbaar hoor, daarom post ik toch de DM's
Vorige topic even doorlezenquote:
Neuh, we hebben samen de broek aan in de relatie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Snel wat aan doen dan! Die kale plek op zn kop heeft ie al
Teruglezen?quote:
Fuck yeah, mijn spellchecker is er ook.quote:
Haha nee man. Stelde ook weinig voor, maar vrouwen hebben elke maand een weekje dat ze nog sneller aangebrand zijn dan anders.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Teruglezen?Dat doe je me toch niet aan.....
Verder dan een edit in je post, niet over bans praten en dien heeft zn tieten laten zien (dat rijmt!) ben ik niet gekomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee man. Stelde ook weinig voor, maar vrouwen hebben elke maand een weekje dat ze nog sneller aangebrand zijn dan anders.
Jawohl!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja, bans mogen niet worden besproken door het regime.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Verder dan een edit in je post, niet over bans praten en dien heeft zn tieten laten zien (dat rijmt!) ben ik niet gekomen
Niveau weer
Zoiets ja.quote:
Achja, het begint weer winter te worden hequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar dipje? Kouwe HJ erin, en je bent zo weer bij.
Mwah ik moet daar altijd ff aan wennenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:45 schreef The_Dean het volgende:
Vrouw en gedoe? Dat kan niet!
Winter is vet toch, binnenkort weer lekker door de sneeuw!
quote:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Achja, het begint weer winter te worden heDan ook nog wat gedoe(=veel wachten, weinig te doen) op het werk en wat gedoe met een dame en dat is het wel zo'n beetje
Jij zegt t!quote:
Hmm.. ja. Niet zo vaak though.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij zegt t!
Btw, komt Bloempje hier nog wel eens?
Wat denkt dat mens wel. Of batsen, of wieberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah ik moet daar altijd ff aan wennenIs niet echt mijn ding.
En ja, tijd terug leuke dame ontmoet, veel contact en nu is het van "Ja maar ik wil je niet kwijtraken als vriend dus lijkt me niet verstandig om een relatie te beginnen"
Fack it, alsof ik nu nog zin heb om met dr af te spreken als vrienden
Idd, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat denkt dat mens wel. Of batsen, of wieberen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit. Deze zomer pakken we ze wel.
Ik kom hier ook te weinigquote:
Heldquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit. Deze zomer pakken we ze wel.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook te weinigMaar daar zal ik eens verandering in brengen
Goedzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook te weinigMaar daar zal ik eens verandering in brengen
Nee? Moet ik weer terug lezen??quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goedzo.
Heb je gezien wat voor meesterlijk koffiezetapparaat ik krijg vandeweek?
ER BLOEIT IETS.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij zegt t!
Btw, komt Bloempje hier nog wel eens?
Eerste pagina van het huidige topicquote:
quote:
Gevonden!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerste pagina van het huidige topic
Ik weet niet eens waar dat ligt, dus dat moet dan Drenthe zijn. Dat is niet zo ver.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gevonden!
Misschien kom ik binnenkort op de koffie! Hoe ver woon jij van Onnen af?
Ligt net onder Groningenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt, dus dat moet dan Drenthe zijn. Dat is niet zo ver.
Drenthe dusquote:
Maar echt vertrouwen heb ik er zo nog nie echt in...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter nu verliezen dan straks op het EK.
Haha, vet man. Waar werk je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm ok, ja daar moet ik deze of volgende week 2 dagen heen voor mn werk"ff" op en neer
Ik wil nog altijd een shirt van Die Heimat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter nu verliezen dan straks op het EK.
In Eindhovenquote:
Mja maar denk niet dat de baas dat betaald....quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef The_Dean het volgende:
Haha vet man. Ik zou een hotelletje pakken, lekker relax.
Kan goedkoper zijn dan jouw in een van zijn auto's op en neer te laten rijden. En je houd er meer effectieve werktijd aan over die je normaal zou spenderen aan autorijden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar denk niet dat de baas dat betaald....
Had je die wel na Zwitserland dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar echt vertrouwen heb ik er zo nog nie echt in...
Ja dat wel, zal het eens met de baas overleggen, want anders is het 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor me (zonder files)quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan goedkoper zijn dan jouw in een van zijn auto's op en neer te laten rijden. En je houd er meer effectieve werktijd aan over die je normaal zou spenderen aan autorijden.
Na Spanje al nie meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je die wel na Zwitserland dan?
Als je geluk hebt inderdaad. Wel leuk even natuurlijk, zou het zelf ook zo doen. Maar een hotel ook, omdat hotelquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat wel, zal het eens met de baas overleggen, want anders is het 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor me (zonder files)
Knappe jongen als je dat in 2.5 uur in de spits doet. Op een slechte dag ben ik al 2.5 uur bezig om van Eindhoven in Utrecht te komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat wel, zal het eens met de baas overleggen, want anders is het 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor me (zonder files)
OVquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Knappe jongen als je dat in 2.5 uur in de spits doet. Op een slechte dag ben ik al 2.5 uur bezig om van Eindhoven in Utrecht te komen.
Mwah, met het OV doe ik er ook zoiets over. En ik doe er niet heel vaak zo lang over, meestal ben ik nog altijd minstens ruim een uur sneller met de auto dan met het OV terwijl de auto nog goedkoper is ook.quote:
Makkiequote:
Uuh, Eindhoven-Utrecht is een uur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, met het OV doe ik er ook zoiets over. En ik doe er niet heel vaak zo lang over, meestal ben ik nog altijd minstens ruim een uur sneller met de auto dan met het OV terwijl de auto nog goedkoper is ook.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef Lychees het volgende:
Ik heb een beoordelingsformulier voor een adviesrapport nodig. Wie kan er even een beoordelingsformulier sturen?
Station - station ja. Van waar ik woon (net iets onder Eindhoven) naar de UCC is het 2 uur in het beste geval (moet in 8 minuten van CS naar busstation zuid lopen).quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, Eindhoven-Utrecht is een uur?
Idd, geld moet rollenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat ik nog steeds 90% van de tijd met de auto zou gaan, al had ik een OV-kaart.
Lucquote:
Het bedrijf zit in Eindhoven, ik vertrek vanaf huisquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Knappe jongen als je dat in 2.5 uur in de spits doet. Op een slechte dag ben ik al 2.5 uur bezig om van Eindhoven in Utrecht te komen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Key. het volgende:
Klaagbaak, de enige plek op FOK! waar ik mijn hart kan luchten over de talloze klachten van mijn kutleven. Nou, daar gaat ie.
Ten eerste: mijn beste vriend. De enige reden dat hij tegen me praat is omdat hij mentaal gewoon echt ziek is. De typische uitkeringstrekker. Hij doet de hele dag niks anders dan tv kijken en hangt een beetje rond zijn huis. Zijn random brainfarts zijn niet bij te houden en heeft nooit wat zinnigs te zeggen. Van een goed gesprek geen sprake. Maarja, hij is een van de enige die rond me heen hangt en wil hangen.
Gelukkig is er nog iemand waarmee ik nog redelijkerwijs mee om ga. Dit is tevens klacht twee. We werken samen bij de lokale snackbar en is echt een cynische klootzak. Normaal groeten is er niet bij. Hij scheld me de huid vol. Het is zelfs zo erg, dat de baas van de klotetent hem bijna had ontslagen.
Tja, de baas is dan ook klacht drie. Deze cheapo betaalt niemand ook maar 1 cent boven het minimumloon. Mocht hij die klootzak ooit ontslaan, dan is hij bang dat hij nooit iemand anders meer kan vinden die voor minimumloon wil werken. Lunchpauze heeft hij dan ook nooit van gehoord, prop maar een hamburger naar binnen. Jammer genoeg zal ik het ook nooit verder schoppen dan dit.
Naar school gaan is er niet bij, mijn IQ ligt rond de 80 en geen school wil me aannemen. Ik ben nog steeds bezig met mijn rijlessen en ben zo ongeveer al 10 keer gezakt voor het praktijkexamen.
Meer vrienden zoeken heeft ook al geen nut. Ja, ik heb last van Social Anxiety. Bang om me te binden met mensen. Hoewel iedereen in dit kutdorp me wel kent, heb ik nog steeds maar twee vrienden en de vrouw waar ik van houdt geeft niks om me. Ze is slim en vooral erg atletisch. Echt de vrouw uit mijn dromen, maar denk maar niet dat ik haar ooit zal krijgen. Ze gaat vooral om met een andere jongen, twee koppen groter en zo gespierd als Hercules zelf. Ik zou willen dat ik ook maar in de buurt kwam van een zogenaamde ‘’friendzone’’. Deze kans krijg ik al niet.
Samenvatting: Voor alle mensen die niet eens het fatsoen kunnen opbrengen om het gehele verhaal te lezen is hier dan ook een samenvatting. Ik woon in een ananas diep in de zee…
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hij woont in een ananas, diep in de zee
Je hoeft niet te melden dat je je niet hoeft te melden wanneer je het niet leest hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:31 schreef Lithia het volgende:
Je hoef niet te melden als je het niet leest hoor.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:07 schreef Key. het volgende:
Klaagbaak, de enige plek op FOK! waar ik mijn hart kan luchten over de talloze klachten van mijn kutleven. Nou, daar gaat ie.
Ten eerste: mijn beste vriend. De enige reden dat hij tegen me praat is omdat hij mentaal gewoon echt ziek is. De typische uitkeringstrekker. Hij doet de hele dag niks anders dan tv kijken en hangt een beetje rond zijn huis. Zijn random brainfarts zijn niet bij te houden en heeft nooit wat zinnigs te zeggen. Van een goed gesprek geen sprake. Maarja, hij is een van de enige die rond me heen hangt en wil hangen.
Gelukkig is er nog iemand waarmee ik nog redelijkerwijs mee om ga. Dit is tevens klacht twee. We werken samen bij de lokale snackbar en is echt een cynische klootzak. Normaal groeten is er niet bij. Hij scheld me de huid vol. Het is zelfs zo erg, dat de baas van de klotetent hem bijna had ontslagen.
Tja, de baas is dan ook klacht drie. Deze cheapo betaalt niemand ook maar 1 cent boven het minimumloon. Mocht hij die klootzak ooit ontslaan, dan is hij bang dat hij nooit iemand anders meer kan vinden die voor minimumloon wil werken. Lunchpauze heeft hij dan ook nooit van gehoord, prop maar een hamburger naar binnen. Jammer genoeg zal ik het ook nooit verder schoppen dan dit.
Naar school gaan is er niet bij, mijn IQ ligt rond de 80 en geen school wil me aannemen. Ik ben nog steeds bezig met mijn rijlessen en ben zo ongeveer al 10 keer gezakt voor het praktijkexamen.
Meer vrienden zoeken heeft ook al geen nut. Ja, ik heb last van Social Anxiety. Bang om me te binden met mensen. Hoewel iedereen in dit kutdorp me wel kent, heb ik nog steeds maar twee vrienden en de vrouw waar ik van houdt geeft niks om me. Ze is slim en vooral erg atletisch. Echt de vrouw uit mijn dromen, maar denk maar niet dat ik haar ooit zal krijgen. Ze gaat vooral om met een andere jongen, twee koppen groter en zo gespierd als Hercules zelf. Ik zou willen dat ik ook maar in de buurt kwam van een zogenaamde ‘’friendzone’’. Deze kans krijg ik al niet.
Samenvatting: Voor alle mensen die niet eens het fatsoen kunnen opbrengen om het gehele verhaal te lezen is hier dan ook een samenvatting. Ik woon in een ananas diep in de zee…
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hij woont in een ananas, diep in de zee
Ik meld het ook niet, ik zeg het.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hoeft niet te melden dat je je niet hoeft te melden wanneer je het niet leest hoor.
Wat is het verschil tussen melden en zeggen in dit geval?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik meld het ook niet, ik zeg het.
Geen, daarom zeg ik het.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen melden en zeggen in dit geval?
Èchte gangsterren hebben geen haast!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
Zo.
Drie stickers van die club van 90 besteld.
Isdatzo is net zo tof als onze broer(tje), Geart, dus het is wel een leuke bijnaam.quote:
Idd, je zou zomaar in slaap kunnen vallen met alle gevolgen van dienquote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Maar verder is het natuurlijk wel gevaarlijk om een beetje 90 te rijden.
Welke Dien? Onze Dean?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, je zou zomaar in slaap kunnen vallen met alle gevolgen van dien.
Dat is toch logisch in de voetballerij.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Weer een voetbalwet.. Zeggen dat je nooit meer terug wil naar Ajax
regel 2: Als een speler zegt dat hij blijft, gaat hij weg.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef PieterBas het volgende:
Regel 1: Als het bestuur zegt dat, dat zij volledig vertrouwen hebben in de coach, dan ligt hij er uit
Lopen de weddenschappen al wanneer hij weer stampvoetend en boos op de hele wereld zal vertrekken? Ik gok op februari. Zonder ook maar íets bereikt te hebben uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben Lious weer binnen.
Bloempje!quote:
Hier ookquote:Op donderdag 17 november 2011 11:54 schreef Bloempje. het volgende:
kunnen jullie iets zien? Hier is alleen maar mist
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef jna het volgende:
Scanvoorbereider (M/V)
ARNHEM 16 november 2011
Wij zijn op zeer korte termijn op zoek naar een medewerker die documenten scanklaar kan maken. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het verwijderen van nietjes, vouwen corrigeren, waar nodig kopiëren en evt het inpakken van brochurepost.
In deze functie is nauwkeurigheid van groot belang. Daarnaast ben je een harde werker en gemotiveerd om dit werk goed af te ronden.
Ervaring met soortgelijke werkzaamheden is een pre.
Het betreft een fulltime functie voor 6 weken, mogelijk langer.
Vaardigheden
Scholing: LBO, MAVO, VMBO
Uren per week: 40
Contract: Tijdelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Relaxt baantje tochquote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef jna het volgende:
Scanvoorbereider (M/V)
ARNHEM 16 november 2011
Wij zijn op zeer korte termijn op zoek naar een medewerker die documenten scanklaar kan maken. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het verwijderen van nietjes, vouwen corrigeren, waar nodig kopiëren en evt het inpakken van brochurepost.
In deze functie is nauwkeurigheid van groot belang. Daarnaast ben je een harde werker en gemotiveerd om dit werk goed af te ronden.
Vaardigheden
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus..???quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef jna het volgende:
Scanvoorbereider (M/V)
ARNHEM 16 november 2011
Vaardigheden
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet het zelf een beetje spannend maken natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Suc het volgende:
Deze week begonnen met mijn stage. Booooring
Scanvoorbereider?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Suc het volgende:
Heeft hij straks wel ervaring om het échte werk te kunnen doen, de baasquote:Op donderdag 17 november 2011 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Assistent voorbereider. De verwijderde nietjes weggooien enzo
* Suc is bezig met het schrijven van een grappige e-mail (om me voor te stellen) om op sociaal vlak geaccepteerd te worden.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:48 schreef Suc het volgende:
Ik heb nu al het idee dat niemand mij mag. Misschien omdat ik allemaal hipsters om mij heen heb, en ik een vatsige Turk ben. FML
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Assistent voorbereider. De verwijderde nietjes weggooien enzo
Wat? En waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Suc het volgende:
Tot ik over 8 dagen weer salaris krijgquote:Op donderdag 17 november 2011 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Werken.
Da's voor arbeiders joh. Daarom studeer ik weer.
Dan faal je best hardquote:Op donderdag 17 november 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Studeren ftw: naar de uni fietsen en erachter komen dat je geen college hebt
Dan maar printbudget opmaken aan artikelen..
Gelukkig was ik niet de enige en had de docent het ergens in een mailtje over een lezing gepropt dat het daarom vandaag niet doorging... maarja.. dat mailtje had ik ook nog niet gelezenquote:
Och, hier gaat het ook al tijden prima zonder salaris.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tot ik over 8 dagen weer salaris krijg
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Werken.
Da's voor arbeiders joh. Daarom studeer ik weer.
Hier ook, maar toch vond ik mijn bankrekening net wat toffer toen ik nog fulltime werktequote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, hier gaat het ook al tijden prima zonder salaris.
Interactieontwerper, bij een designbureau in Amsterdam.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat? En waar?
Ik heb even pauze! Dadelijk weer verder
Ik had vandaag ook wel zin in college maar moet zo naar een crematie, minder leuke dingen enzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wel jammer, had wel zin in dat collegeinteressant onderwerp, sluit aan bij m'n essay.. maarja, dan nog maar een week wachten
Mwah, 't is maar waar je iets om geeft hè. Ik heb met dat werken wel een buffertje opgebouwd en ik kan zo ook alles doen waar ik zin in heb en wat ik nu opmaak vul ik wel weer een keer aan als ik weer werk. Kan iig nog wel ff vooruit, dus komt goedquote:Op donderdag 17 november 2011 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier ook, maar toch vond ik mijn bankrekening net wat toffer toen ik nog fulltime werkte
Tsja, de keuze crematie/college is ook wel vrij makkelijk! Sterkte!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wel zin in college maar moet zo naar een crematie, minder leuke dingen enzo.
[..]
Mwah, 't is maar waar je iets om geeft hè. Ik heb met dat werken wel een buffertje opgebouwd en ik kan zo ook alles doen waar ik zin in heb en wat ik nu opmaak vul ik wel weer een keer aan als ik weer werk. Kan iig nog wel ff vooruit, dus komt goed.
Thnxquote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, de keuze crematie/college is ook wel vrij makkelijk! Sterkte!
Ja, geld wegzetten voelt wel goed maar ik deed dat om ervoor te zorgen dat ik me geen zorgen om geld hoefde te maken. En het dan opmaken voelt ook niet verkeerd aan dus tjaquote:En nou ja, ik heb het niet slecht, heb ook een buffer en kan volgend jaar prima een master betalen, maar ik moet zeggen dat ik 't erg fijn vond om elke maand geld weg te zetten. Voor de motor, voor boeken voor de studie, etc. Gelukkig heb ik nu een klein bijbaantje hier en heb ik twee beurzen (een voor collegegeld en een voor tegemoetkoming levensonderhoud) nu ik hier woon, wat het allemaal wat relaxter maakt.
L.no!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
L.no!!![]()
Das lang geleden!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Onderdeel van je stageopdrachten?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:27 schreef Suc het volgende:
Zo, net de vaatwasmachine leeggehaald. Mijn dag is weer compleet
Interactieontwerper? Jij schrijft gestandaardiseerde scripts voor vastgelopen dates enzo?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Suc het volgende:
[..]
Interactieontwerper, bij een designbureau in Amsterdam.
Ik onderzoek websites op usability en/of accessibility, geef advies, etc.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Interactieontwerper? Jij schrijft gestandaardiseerde scripts voor vastgelopen dates enzo?
Ik zou dat idee van Bart overwegen. Lijkt me een gat in de marktquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef Suc het volgende:
[..]
Ik onderzoek websites op usability en/of accessibility, geef advies, etc.
Idd. Mits je date je niet luctort dan...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou dat idee van Bart overwegen. Lijkt me een gat in de markt
Was hij Duits?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef jna het volgende:
Wtf een student van de TU Delft die elke dag vanuit Zeeland naar Delft gaat
Nee hij stond bij de bushalte. Als het een Duitser was had ie vast wel een fiets.quote:
Hoi. Jij bent nieuw. Daten?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef L.no het volgende:
Even deze account ontstoffen afstoffen.
Dibs.quote:
Eenmaal, andermaal...quote:
Aww.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom moet jij elk topic-chickie voor jezelf hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |