quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben The_Dean, en ik hou van hobbies. Zwemmen, paardrijden en puzzelen.
Dat plaatje van Dr. Drequote:
quote:
quote:
quote:
Hoi. Wie ben jij?quote:
Leider, Dé Geert.. je snapt de garp niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
[Stage SC] #1537: Harrr harrrrrrie!
Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leider, Dé Geert.. je snapt de garp niet.
Degene die jou zo hard op je neus slaat dat je volgende week nog tandjes aan het tuffen bent, als je niet ophoudt met mijn schatje pestenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degene die jou zo hard op je neus slaat dat je volgende week nog tandjes aan het tuffen bent, als je niet ophoudt met mijn schatje pesten
WAT ZIT JE HEM TE BELEDIGEN! GA JE MOND SPOELEN!!1quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam altijd aan kiki denken
Ik las dit, liet een hele harde scheet, en toen besloot ik dat maar hierop te reagerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
WAT ZIT JE HEM TE BELEDIGEN! GA JE MOND SPOELEN!!1
En in die 2 minuten kwam je drie keer. Moet je er wel eerlijk bijvertellen hè.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Lithia het volgende:
Oh, Dean, I cheated on you.
2 hele minuten.
Dude, dit is geen twitter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las dit, liet een hele harde scheet, en toen besloot ik dat maar hierop te reageren
Ik bespaarde hem de details.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En in die 2 minuten kwam je drie keer. Moet je er wel eerlijk bijvertellen hè.
Whehehehe. Homo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degene die jou zo hard op je neus slaat dat je volgende week nog tandjes aan het tuffen bent, als je niet ophoudt met mijn schatje pesten
Met Isdatzo mag dat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Lithia het volgende:
Oh, Dean, I cheated on you.
2 hele minuten.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom twitter jij als je een scheet laat?
Is toch vanzelfsprekend? Melden wanneer je eet, schijt, een scheet laat, etc. Wat moet je daar anders doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom twitter jij als je een scheet laat?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |