Klaagbaak, de enige plek op FOK! waar ik mijn hart kan luchten over de talloze klachten van mijn kutleven. Nou, daar gaat ie.
Ten eerste: mijn beste vriend. De enige reden dat hij tegen me praat is omdat hij mentaal gewoon echt ziek is. De typische uitkeringstrekker. Hij doet de hele dag niks anders dan tv kijken en hangt een beetje rond zijn huis. Zijn random brainfarts zijn niet bij te houden en heeft nooit wat zinnigs te zeggen. Van een goed gesprek geen sprake. Maarja, hij is een van de enige die rond me heen hangt en wil hangen.
Gelukkig is er nog iemand waarmee ik nog redelijkerwijs mee om ga. Dit is tevens klacht twee. We werken samen bij de lokale snackbar en is echt een cynische klootzak. Normaal groeten is er niet bij. Hij scheld me de huid vol. Het is zelfs zo erg, dat de baas van de klotetent hem bijna had ontslagen.
Tja, de baas is dan ook klacht drie. Deze cheapo betaalt niemand ook maar 1 cent boven het minimumloon. Mocht hij die klootzak ooit ontslaan, dan is hij bang dat hij nooit iemand anders meer kan vinden die voor minimumloon wil werken. Lunchpauze heeft hij dan ook nooit van gehoord, prop maar een hamburger naar binnen. Jammer genoeg zal ik het ook nooit verder schoppen dan dit.
Naar school gaan is er niet bij, mijn IQ ligt rond de 80 en geen school wil me aannemen. Ik ben nog steeds bezig met mijn rijlessen en ben zo ongeveer al 10 keer gezakt voor het praktijkexamen.
Meer vrienden zoeken heeft ook al geen nut. Ja, ik heb last van Social Anxiety. Bang om me te binden met mensen. Hoewel iedereen in dit kutdorp me wel kent, heb ik nog steeds maar twee vrienden en de vrouw waar ik van houdt geeft niks om me. Ze is slim en vooral erg atletisch. Echt de vrouw uit mijn dromen, maar denk maar niet dat ik haar ooit zal krijgen. Ze gaat vooral om met een andere jongen, twee koppen groter en zo gespierd als Hercules zelf. Ik zou willen dat ik ook maar in de buurt kwam van een zogenaamde ‘’friendzone’’. Deze kans krijg ik al niet.
Samenvatting: Voor alle mensen die niet eens het fatsoen kunnen opbrengen om het gehele verhaal te lezen is hier dan ook een samenvatting. Ik woon in een ananas diep in de zee…
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya