quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef Zapato het volgende:
Je schrijft niet alsof je een IQ van 80 hebt. Gebruik je dat niet als excuus voor het falen?
Ik denk niet dat dit een serieus verhaal is, maar dat de grap is dat TS zogenaamd Spongebob is.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef Zapato het volgende:
Je schrijft niet alsof je een IQ van 80 hebt. Gebruik je dat niet als excuus voor het falen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
precies en ook al oud eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een serieus verhaal is, maar dat de grap is dat TS zogenaamd Spongebob is.
Ik had het ook al eerder gelezen ja, er is ook een Scooby Doo-variant van.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
precies en ook al oud eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn werkgroepjequote:Op woensdag 16 november 2011 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook al eerder gelezen ja, er is ook een Scooby Doo-variant van.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die van Scooby Doo was beter. Nice try though.Kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die van Scooby Doo was beter. Nice try though.haha, van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Zijn leuke verhaaltjesquote:
quote:
Ja die hebben helemaal geen water! Of ananassen!!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een huil topic, mensen uit Afrika hebben het veel slechter en blablabla
Ananasquote:Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja die hebben helemaal geen water! Of ananassen!!
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies
Tevens heb ik de OP niet gelezen
afrikaquote:Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een huil topic, mensen uit Afrika hebben het veel slechter en blablabla
Gvd, je zou maar moeten leven zonder ananassen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen als jij nog wel de laatste zin erbij gezetquote:Op woensdag 16 november 2011 15:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Klinkt inderdaad niet als een heel goed leven
Dat is pas klachtwaardig!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:41 schreef Key. het volgende:
[..]
Gvd, je zou maar moeten leven zonder ananassen.
Noooooit meer pizza Hawaii
Haha zo ver was ik inderdaad niet gekomenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:46 schreef Key. het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen als jij nog wel de laatste zin erbij gezet
Shit, ik wist dat ik iets over het hoofd had gezienquote:
Maar wie is die vrouw van zijn dromen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:54 schreef Key. het volgende:
[..]
Shit, ik wist dat ik iets over het hoofd had gezien
Hoor jij topics zoals deze niet te sluiten net zo snel als dat je *inkomen* cheque binnenkomt?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook al eerder gelezen ja, er is ook een Scooby Doo-variant van.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
Een IQ van rond de 80 en nog vele malen beter schrijven als het merendeel van de users hier op FOK! Chapeau.
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:09 schreef Zapato het volgende:
Dat beschouw ik dan maar als een compliment.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:00 schreef knight-errant het volgende:
Ik kreeg argwaan toen middenin het perfect gespelde bericht stond dat je IQ 80 is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |