Nee de mijne dus ook niet(dat was duidelijk). Maar dat inteeltwereldje zit vol valse nichten en mensen die alle realiteitsbesef kwijt zijn. Compleet mesjogge.quote:
Je bent wel een vreemde user maar geen vreemde userquote:
En die knol met erwtjes was geen optie? :pquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, inspiratietekort.
Verwacht totaal vreemde users die fotos komen vragen.
Eigenlijk had ik "zusje" moeten gebruiken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent wel een vreemde user maar geen vreemde user
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, inspiratietekort.
Verwacht totaal vreemde users die fotos komen vragen.
Eigenlijk had ik "zusje" moeten gebruiken.
Oh, heb je dat niet meegekregen? Het zit al heel lang op de fles maar het is minder bitter en fruitig dan de eerste versie. Dat moeten we aanpassen en nog een keer brouwenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat Hobbelpaard nou al eens op de fles gegaan?
Ik vind het er wel de tijd voor worden...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Uitkering aanvraag is goedgekeurd, dus daar hoef ik tenminste níet achteraan
Moet het geheim blijven dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maandag/dinsdag uit eten met een man, moet ik dat wel of niet aan E. vertellen
Neuh, maar had daar nog niet bij stil gestaanquote:
Bij vrouwen weet je dat nooit zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk welwas de
niet genoeg indicatie dat het een geintje was
Ja, bij jou wel eigenlijk.quote:
Schandalig!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..bedankt voor de tip. Even naar het benzinestation lopen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Soempie het volgende:
'jaaaa, hoe is het nou, het is goed met jou!'
En weet je dat blauw gebruikt wordt bij testen om zenuwgroei te stimuleren bij dwarsleasie-achtige aandoeningen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef Soempie het volgende:
't Komt door een uitzending van QI trouwens. Waar ze vertelden dat de rode kleurstof gebruikt voor de rode m&m's gemaakt wordt van bugs.
Serieus?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weet je dat blauw gebruikt wordt bij testen om zenuwgroei te stimuleren bij dwarsleasie-achtige aandoeningen?
Ze heeft een mooi accentquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wilde nog helemaal niet weten wie HNTM had gewonnen jongens
En waarom moeten de M&M's van de andere kant van de stad komen?
en en en ikcoeur de pirate. mooiste nummer heet 'comme des enfants'
Is er een programma over '39-'45 op tv?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz.. vooralsnog hebben de Duitsers de overhand...
Ja man, hou op. Ramptopic.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
En wat een gemiep over dat hondje zeg.
Je zou het een wat vertraagde replay kunnen noemen... als je de woorden van Michels er bij pakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er een programma over '39-'45 op tv?
Foei!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet ik eigenlijk nietIk ken het nu al twee jaar
Ah, voetbal oorlog tussen NL en DLD op tv.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zou het een wat vertraagde replay kunnen noemen... als je de woorden van Michels er bij pakt.
Precies. Er is echt helemaal NIETS aan de hand.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh bahDierenactivisten
zo'n hondje kan best wat hebben
Dat klinkt erg interessantquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
En Doe Maar gaat de volgende Symphonica in Rosso doen.
17 oktober 2012. Kaartverkoop start vrijdag a.s.quote:
Oooh, dan al.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
17 oktober 2012. Kaartverkoop start vrijdag a.s.
Vergis je niet..de laatste 2 concertreeksen waar ik ben geweest waren behoorlijk jongquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde leeftijd nu wel iets hoger komt te liggen dan bij de versie met Nik en Simon.
Bij Doe Maar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergis je niet..de laatste 2 concertreeksen waar ik ben geweest waren behoorlijk jong
Dat had ik niet verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht.![]()
De jongere garde ligt het dus ook wel.
3 goede punten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft er veel mee te maken dat ouders natuurlijk die platen aan hun kinderen hebben laten horen én omdat ze in 2000 met een nieuwe plaat uikwamen
En omdat het gewoon goede muziek is
Te laat. Slotje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Echt een topic voor Wyccie: Een scheet laten in een open wond
ik heb niks maar dan ook niks met dierenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Er is echt helemaal NIETS aan de hand.
Ik ben gek op dieren. Maar je moet dieren niet boven mensen gaan stellen en je moet je vooral niet aanstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb niks maar dan ook niks met dieren![]()
Ik vond ze vet goed. Gewoon echt zoals het hoortquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
echt wel. Ik wil ook! Ik heb ze nog nooit live gezien...
Daar zijn ze in F&F blijkbaar ook achter. De user met de laatste post heeft geen nieuw topic geopend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op dieren. Maar je moet dieren niet boven mensen gaan stellen en je moet je vooral niet aanstellen.
Is ook niet verplicht. Zeker niet met zo'n kuttopic. Ik had voor de grap zelfs opgeroepen tot een heksenjacht op TS maar dat is verwijderd door Greys want die had geen zin in een uit de hand gelopen topic. Nou, ik ga mooi geen andere openen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zijn ze in F&F blijkbaar ook achter. De user met de laatste post heeft geen nieuw topic geopend.
De andere users vinden het dus ook niet nodig. Zelfs de TS niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook niet verplicht. Zeker niet met zo'n kuttopic. Ik had voor de grap zelfs opgeroepen tot een heksenjacht op TS maar dat is verwijderd door Greys want die had geen zin in een uit de hand gelopen topic. Nou, ik ga mooi geen andere openen.
Was die uberhaupt nog ergens te bekennen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De andere users vinden het dus ook niet nodig. Zelfs de TS niet.
Ja, thuis. Bevend in een hoekje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was die uberhaupt nog ergens te bekennen dan?
Maar eens kijken of we kaartjes kunnen scoren. Oktober is wel een rotmaand. Veel verjaardagen....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond ze vet goed. Gewoon echt zoals het hoort
Vanavond? Waren ze er vanavond?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent vanavond geweest?
Maar eens kijken of we kaartjes kunnen scoren. Oktober is wel een rotmaand. Veel verjaardagen....
Maar nu eerst slapen!
Wilde geruchten zijn er ongetwijfeld maar de druiven zijn zuur dit jaar dus weinig berichten van de velden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, weet jij of er al wilde geruchten zijn wanneer Lowlands weer in de verkoop gaat?
Zo'n vermoeden had ik al, maar wilde geen risico lopen zonder te komen zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wilde geruchten zijn er ongetwijfeld maar de druiven zijn zuur dit jaar dus weinig berichten van de velden.
Oftewel: ik vermoed dat het weer de normale tijde wordt(feb, maart) want er is geen belastingverhaal meer.
Ik zou zeggen: zet geld opzij voor het geval dát. Als ik wat hoor, dan hoor jij het van mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar wilde geen risico lopen zonder te komen zitten
geld staat al opzij, moet dan alleen tijdig naar de betaalrekening. Ben benieuwd of je grap gaat lukkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: zet geld opzij voor het geval dát. Als ik wat hoor, dan hoor jij het van mij.
Op zich wel een interessant concept..even kijken of we een Facebookgrapje uit kunnen halen...
Lijkt me fantastisch om het gerucht de wereld in te brengenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
geld staat al opzij, moet dan alleen tijdig naar de betaalrekening. Ben benieuwd of je grap gaat lukken
Ik voorzie een NL - GER - RUS - POR uit de loting komenquote:Pot 1 (Groepshoofd)
Polen
Oekraďne
Spanje
Nederland
Pot 2
Duitsland
Italië
Engeland
Kroatië
Pot 3
Rusland
Griekenland
Zweden
Denemarken
Pot 4
Portugal / Bosnië en Herzegovina
Frankrijk
Tsjechië
Ierland
Waar is het?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef MadMaster het volgende:
@Nem: Dank voor Hobbelpaard update, is me ontgaan...
En Doe Maar bij Symfonica, hmmm, even over nadenken. Band is prima, lokatie is kut...
Damn wat nastyquote:Op woensdag 16 november 2011 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kruisloze slipjes in kinderkledingzaak
's vriendin komt hier vandaan
zijzelf kleedt zich ook als een kinderhoer
Dat was een schandaal toen ík 12 wasquote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn wat nasty
Dan zijn die kinderstringetjes van de Hema nog niet eens zo gek
Ja schandalig, dan ben je er al uitgegroeidquote:Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat was een schandaal toen ík 12 was
Ik zie net dat het voor vanaf 12 jaar was. En ik vind het vrij raar.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee maar dat was dus 'mijn' maat. We hadden het er allemaal over. Ik vind het trouwens zo erg nog niet.
Dat snap ik. Dat is meer wat voor volwassenen. Hoewel ik daar ook niets mee heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De strings dan. De kruisloze slipjes wel.
Ik snap het nietquote:Op woensdag 16 november 2011 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie net dat het voor vanaf 12 jaar was. En ik vind het vrij raar.
Me neitherquote:Dat snap ik. Dat is meer wat voor volwassenen. Hoewel ik daar ook niets mee heb.
Google > kinderstring Hema > dan kom je een artikel tegen waarin staat dat die string was voor meiden vanaf 12 jaar.quote:
ja ik herinner me het schndaal nog wel. En jaren later heb ik ze zelf nog verkocht toen ik daar werkte.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Google > kinderstring Hema > dan kom je een artikel tegen waarin staat dat die string was voor meiden vanaf 12 jaar.
goh niks over gehoordquote:
prima, zijn we er ook snel vanafquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
En de teams zijn bekend:
[..]
Ik voorzie een NL - GER - RUS - POR uit de loting komen
dank je, als ik maar niet moet krabben...quote:Op woensdag 16 november 2011 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TM let op, het is glad in het Noordwesten van het land
Ze hadden gisteravond een geheim optreden in Austerlitz. Ik denk alleen genodigden....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanavond? Waren ze er vanavond?
quote:Op woensdag 16 november 2011 07:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank je, als ik maar niet moet krabben...
Ik zie het al, 'try & error' als testmethode gebruikt?quote:Op woensdag 16 november 2011 08:22 schreef Etcetera het volgende:
Hebben we een actie stopgezet, alles handmatig veranderd, zijn we klaar: de site doet het nog maar half
Half uur vertraging in een trein zonder verwarmingquote:Op woensdag 16 november 2011 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
De auto's zaten bij ons ook helemaal dicht... ik ging op de fiets dus geen last vanEn de kou viel heel erg mee.
Al een week geen verwarming thuis. Oh maar wel gewoon enkel glas, dus de warmte die ik genereer is ook weer lekker snel de lucht aan het verwarmen voor jullie buitenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Half uur vertraging in een trein zonder verwarming
Ik dacht dat ze door de rel uit de handel waren genomen...quote:Op woensdag 16 november 2011 03:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik herinner me het schndaal nog wel. En jaren later heb ik ze zelf nog verkocht toen ik daar werkte.
Ow dat is niet fijn. "Mijn" trein was wel verwarmd.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Half uur vertraging in een trein zonder verwarming
Och mocht ook wel een keertje.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
zo, ik zie net een samenvattinkjes NL-DUI (wist niet dat ze speelden). Helemaal weggespeeld
Dat laatste doelpunt was best mooi en echt heel slecht van NL
Gadver nee, dat zou ik helemaal een schande vinden.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
Toch niet die vriendin van Britt, Ymke!?
Edit: oh nee, de keuze is wat beter.
Gisteren voor het eerst in jaren. (stiekem ook omdat ik het hier gelezen had)quote:Op woensdag 16 november 2011 13:03 schreef CaLeX het volgende:
Brrr jij slaapt dut ook met sokken aan WG?
Ik moest googlen om een idee te krijgen wie dat is...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
En hoppa! Weer een saai b-figuur in de Playboy: http://www.nu.nl/achterkl(...)tnummer-playboy.html
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst in jaren. (stiekem ook omdat ik het hier gelezen had)
[..]
Hopelijk ben je niet al te erg geschrokken?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst in jaren. (stiekem ook omdat ik het hier gelezen had)
[..]
Ik moest googlen om een idee te krijgen wie dat is...
Stacey.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Och god.. Tracey... al vond ik haar wel een bikkel in dat ene programma... hmm hoe heet dat nou??
Ze is ooit een platenlabel begonnen toen ze 15 was meen ik. En nu dus als jury-vee in allerhande slechte programmas.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb haar wel eens ergens voorbij zien komen ja, maar wat ze verder doet, geen idee.
Ik zie de foto's wel voorbij komen.
Welke BN'er mag er van jou wel in de Playboy?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
En hoppa! Weer een saai b-figuur in de Playboy: http://www.nu.nl/achterkl(...)tnummer-playboy.html
Een rare suggestie misschien...en ik weet dat het echt absurd klinkt....maar wat dacht je van GEEN BN-er maar gewoon een lekker wijf?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke BN'er mag er van jou wel in de Playboy?
Ik kan eerlijk gezegd niemand bedenken die echt bijzonder zou zijn...
Goeie optiequote:Op woensdag 16 november 2011 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou bracha van doesburgh wel eens in de PB willen zien
Prima antwoord toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een rare suggestie misschien...en ik weet dat het echt absurd klinkt....maar wat dacht je van GEEN BN-er maar gewoon een lekker wijf?
Ze hebben zichzelf in een hoek geduwd en nu moeten ze iedere keer een BN-er hebben en de verkoop moet dan vooral berusten op de entertainmentwaarde van die persoon.
Ja dat leek me ookquote:Op woensdag 16 november 2011 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima antwoord toch?
Zelfde mening als ik dus...
??quote:Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef lubje25 het volgende:
Is het ook niet heel toevallig dat de playmate van vorig jaar net voordat bekend wordt wie de nieuwe playmate wordt diezelde nieuwe playmate voor rotte vis uitmaakt
Als het maar geen Japanse meiden zijn:quote:Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik garandeer je dat als je één maand een Playboy maakt met alleen maar meiden "van straat geplukt" uitbrengt, de omzet 2x zo hoog is dan de hoogste van de afgelopen 10 jaar.
quote:Dan moet je ze WEL schieten zoals ze in de VS doen en niet die suffe artsy fartsy zwart/wit plaatjes.
Waarom geen Japanse? Zulke pakjes werken goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het maar geen Japanse meiden zijn:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb honderden van die poppetjes voorbij zien komen en het is niet om aan te zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom geen Japanse? Zulke pakjes werken goed.
En blijkt maar weer dat een beller sneller is. Ik kan me de oude Etc nog herinneren...quote:
Ik ookquote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En blijkt maar weer dat een beller sneller is. Ik kan me de oude Etc nog herinneren...
Eerst even ontbinden in factoren?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
hoe doe ik dit?!
Open er gewoon een topic over en negeer de huiswerkopmerkingen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeie optie
Of Maryam Hassouni uit Shouf Shouf Habibi/Dunya en Desie.
64 74 Dudok Rotterdamquote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers
cafe top 100
Het is niet echt een cafe vind ik...quote:
Ja. Het is meer voor koffie en taart zeg maarquote:Op woensdag 16 november 2011 20:09 schreef wyccie het volgende:
Oh op die manier. Meer een Grand Café toch? Ik ben alleen in de Dudok in Arnhem geweest.
Misschien tien jaar geleden in Rotterdam, weet het niet zeker.
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Kaarten voor Doe Maar zijn besteld![]()
Wij hebben een mailtje ontvangen waarmee we ze in de voorverkoop konden bestellen... Als iemand interesse heeft, laat het me weten. Dan stuur ik hem door.
39 of 69 toch?quote:
De wereldberoemde chocoladetaart.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ja. Het is meer voor koffie en taart zeg maar
Geen flauw ideequote:Op woensdag 16 november 2011 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
De wereldberoemde chocoladetaart.
quote:Ik lees net dat we 30 december een Starbucks op het station krijgen.![]()
In plaats van de Café T. Jammer, want die Starbucks is kneiterduur. Gelukkig drink ik toch zelden koffie op het station.
65 zo te zien. Niet heel goedkoop.quote:
Wij hebben staankaarten, die kosten ¤ 59,= per stuk excl. Servicekoaten. Niet goedkoop dus. 2e ring is ¤ 39,=quote:
Wacht even, het is wel staan toch, voor dat geld?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben staankaarten, die kosten ¤ 59,= per stuk excl. Servicekoaten. Niet goedkoop dus. 2e ring is ¤ 39,=
150 euquote:Ticket+
Voor dit concert zijn speciale VIP tickets beschikbaar. Met dit Ticket+ ontvang je een veldkaart, toegang tot het algemene eerste vak voor het podium en early access tot het concert. Daarnaast krijg je een parkeerkaart (1 per 2 personen), merchandise en 4 consumptiemunten voor drankjes.
Voor ¤ 59,=?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht even, het is wel staan toch, voor dat geld?
Risico dat er een bom ontploft bij/in 1 van hun kantoren is zeker te grootquote:Op woensdag 16 november 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Jammer dat ze Mohammed niet aandurven.
Heb ook die mail gehad, die je overigens niet nodig hebt, en heb bijna ook kaarten gekocht vanmiddag, maar 70 Euro voor Doe Maar in het bagger Gelredome weiger ik te betalen...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Kaarten voor Doe Maar zijn besteld![]()
Wij hebben een mailtje ontvangen waarmee we ze in de voorverkoop konden bestellen... Als iemand interesse heeft, laat het me weten. Dan stuur ik hem door.
Ik dacht al dat je die niet nodig had...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook die mail gehad, die je overigens niet nodig hebt, en heb bijna ook kaarten gekocht vanmiddag, maar 70 Euro voor Doe Maar in het bagger Gelredome weiger ik te betalen...
Die mail heb je wel nodig anders weet je niet waar je ze kunt kopen he?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook die mail gehad, die je overigens niet nodig hebt, en heb bijna ook kaarten gekocht vanmiddag, maar 70 Euro voor Doe Maar in het bagger Gelredome weiger ik te betalen...
Google eens op Symfonica in Rosso 2012 en klik op de gevonden officiele website www.symphonicainrosso.nl op 'Koop hier je kaarten'.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die mail heb je wel nodig anders weet je niet waar je ze kunt kopen he?
Ja, heeeeeeel erg logisch. Of niet. Dat is nou gewoon echt niet het eerste wat ik zou doen. Ik zou gewoon naar Livenation gaan of de normale Livenatinospam openen. Net als velen met mijquote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google eens op Symfonica in Rosso 2012 en klik op de gevonden officiele website op 'Schaf je kaarten hier aan'.
Simpeler kan niet...
Die deed het vanmiddag nig niet... Toen geprobeerd. Als je het mailtje niet hetbgehaald, ga je het pas vrijdag weer proberen, denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google eens op Symfonica in Rosso 2012 en klik op de gevonden officiele website op 'Schaf je kaarten hier aan'.
Simpeler kan niet...
Tsja, dat vind ik dan weer niet logisch bij een voorverkoop, want die gaat noooit rechtstreelks via Livenation of Ticketservice.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, heeeeeeel erg logisch. Of niet. Dat is nou gewoon echt niet het eerste wat ik zou doen. Ik zou gewoon naar Livenation gaan of de normale Livenatinospam openen. Net als velen met mij
Best verstandig.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die deed het vanmiddag nig niet... Toen geprobeerd. Als je het mailtje niet hetbgehaald, ga je het pas vrijdag weer proberen, denk ik.
Ik denk dat ze voorzien hadden dat er een run op de kaartjes zou komen... En met het nu opengooien de drukte een beetje verspreid wordt.
Dat is dan weer niet waar. Pearl Jam was mooi via Livenation.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik dan weer niet logisch bij een voorverkoop, want die gaat noooit rechtstreelks via Livenation of Ticketservice.
Het ging erom dat je zegt de mail niet nodig te hebben. Dan moet ik ook niet hoeven Googelen, Fok te bekijken of het koffiedik uit te pluizenquote:Of je leest hier gewoon de instructies.
Vanmiddag kon ik om 17.00 uur op die manier kaarten bestellen. Was namelijk op zoek naar een plattegrond, omdat ik wilde weten waar de diverse vakken zich bevonden en ging daarom via de website.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die deed het vanmiddag nig niet... Toen geprobeerd. Als je het mailtje niet hetbgehaald, ga je het pas vrijdag weer proberen, denk ik.
Ik denk dat ze voorzien hadden dat er een run op de kaartjes zou komen... En met het nu opengooien de drukte een beetje verspreid wordt.
Er zullen vast uitzonderingen zijn, ik check niet alle concerten.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar. Pearl Jam was mooi via Livenation.
Iedereen zonder mail kan ook bestellen, dat is de essentie van mijn antwoord. Of je er moeite voor wilt doen, is jouw eigen keuze...quote:Het ging erom dat je zegt de mail niet nodig te hebben. Dan moet ik ook niet hoeven Googelen, Fok te bekijken of het koffiedik uit te pluizen
Daarom, zeg nooit noooitquote:Op woensdag 16 november 2011 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zullen vast uitzonderingen zijn, ik check niet alle concerten.
Okay, dus technisch gezien heb je gelijk en als je enorm aan het woord "nodig" gaat hangen. Dan is het inderdaad wel te bestellen zonder de mail daadwerkelijk nodig te hebben. Maar je moet het toch 100% met me eens zijn dat het gemakkelijker is te weten DAT je al kunt bestellen dankzij die email, of niet?quote:Iedereen zonder mail kan ook bestellen, dat is de essentie van mijn antwoord. Of je er moeite voor wilt doen, is jouw eigen keuze...
Ow toen heb ik niet gekeken, ik was wat vroeger... Hoe dan ook, ik vind het op deze manier erg prettig. Mag van mij ook met de Lowlandskaartjes!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag kon ik om 17.00 uur op die manier kaarten bestellen. Was namelijk op zoek naar een plattegrond, omdat ik wilde weten waar de diverse vakken zich bevonden en ging daarom via de website.
Ik zou het wel weer prettig vinden als het niet meer via Internet zou gaan. Kan ik gewoon lekker om 09:00 bij de lokale FRS gaan staan met een bakkie koffie en een vers croissantje van de overkant.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow toen heb ik niet gekeken, ik was wat vroeger... Hoe dan ook, ik vind het op deze manier erg prettig. Mag van mij ook met de Lowlandskaartjes!!
Tuurlijk is dat makkelijker, maar er zijn genoeg concerten geweest waarbij door/via de fanclub een voorverkoop aangekondigd werd, berichten die ik niet kreeg, maar waar ik wel achter kwam door een beetje logisch na te denken en hier en daar wat te checken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom, zeg nooit noooit
[..]
Okay, dus technisch gezien heb je gelijk en als je enorm aan het woord "nodig" gaat hangen. Dan is het inderdaad wel te bestellen zonder de mail daadwerkelijk nodig te hebben. Maar je moet het toch 100% met me eens zijn dat het gemakkelijker is te weten DAT je al kunt bestellen dankzij die email, of niet?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Hey hey wyccie, hey wiccy hey!
Ik ga slapen![]()
![]()
Dream on...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer prettig vinden als het niet meer via Internet zou gaan. Kan ik gewoon lekker om 09:00 bij de lokale FRS gaan staan met een bakkie koffie en een vers croissantje van de overkant.
Ja dat gaat helaas niet gebeuren. Ze hebben een tijdje geleden wel een lomp plan geopperd om het via lokaties als Tivoli te laten verlopen. Dat is natuurlijk achterlijk want daarmee geef je echt ENORM veel mensen geen kans meer.quote:
Liedje schoot me te binnenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]Wicky de Viking zeker?
Droom maar lekker over Noormannen dan.
Zo lang de vraag groter is dan het aanbod, is elk systeem kut. Er pissen dan altijd mensen naast de pot.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat gaat helaas niet gebeuren. Ze hebben een tijdje geleden wel een lomp plan geopperd om het via lokaties als Tivoli te laten verlopen. Dat is natuurlijk achterlijk want daarmee geef je echt ENORM veel mensen geen kans meer.
Zijn die leuk, ja?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Liedje schoot me te binnenIk droom liever over Friezen
Hier was het altijd erg rustig bij de GWK. Prima te doen. De goede oude tijden!!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het wel weer prettig vinden als het niet meer via Internet zou gaan. Kan ik gewoon lekker om 09:00 bij de lokale FRS gaan staan met een bakkie koffie en een vers croissantje van de overkant.
Wat mij doet denken aan:quote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Liedje schoot me te binnenIk droom liever over Friezen
Ach, het is nu minder leuk, maar als je je best doet, dan kom je bijna altijd wel aan kaarten...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier was het altijd erg rustig bij de GWK. Prima te doen. De goede oude tijden!!
Uiteraard, maar het voorgestelde systeem zou fysiek gewoon vervelend zijn omdat je ver uit de buurt van zo'n lokatie zou kunnen wonen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de vraag groter is dan het aanbod, is elk systeem kut. Er pissen dan altijd mensen naast de pot.
Ja vandaar dat Doe Maar toen ook op 14(?) concerten uitkwam. Maar een andere grote act doet dat niet helaas.quote:In het geval van SIR plannen ze er nog wel wat extra concerten omheen en komt iedereen wel zo'n beetje aan bod...
Ik geloof ook niet dat het me tot nu toe nog niet gelukt is...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het is nu minder leuk, maar als je je best doet, dan kom je bijna altijd wel aan kaarten...
Finkersquote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij doet denken aan:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe, die zouden het
wel rooien.
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe, die
stonden mooi te klooien.
Zijn in een wak
gereden, volledig overleden.
Zo heb je 't
over Friezen, zo heb je 't over dooien.
Maar als je zelf moet werken is het kutter om iemand anders een half uur in de rij te laten staan, dan iemand achter de pc te zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Bij de normale oude postkantoren e.d. had je wel een rij maar dat was wel eerlijk.
Dat is waar. Wij hebben ook bijna altijd wel de kaarten kunnen krijgen die we wilden... Gelukkig...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het is nu minder leuk, maar als je je best doet, dan kom je bijna altijd wel aan kaarten...
Daar hadden ze een bellijn voorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als je zelf moet werken is het kutter om iemand anders een half uur in de rij te laten staan, dan iemand achter de pc te zetten.
True, kaartverkoop begint nu vaak al op vrijdag en dan kan ik wel aanloggen bij Ticketmaster, maar niet in een rij staan...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als je zelf moet werken is het kutter om iemand anders een half uur in de rij te laten staan, dan iemand achter de pc te zetten.
Langs die weg heb ik nog nooit een kaart te pakken gekregen, kansloos...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hadden ze een bellijn voor
Mijn moeder ooit wel. En we hadden ze niet eens besteldquote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Langs die weg heb ik nog nooit een kaart te pakken gekregen, kansloos...
Ja, dat ken ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn moeder ooit wel. En we hadden ze niet eens besteld
Tegenwoordig wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.
En dan wordt je niet bestelde kaart ongeldig gemaakt...
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja
Wij wilden naar een concert dat uitverkocht was. Toen heeft ze gebeld dat ze wel besteld had maar nooit gekregen of wel gekocht maar kwijtgeraakt. Dat werkt tegenwoordig niet maar in het BBS-tijdperk nog prima
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor echte noodgevallen heb ik nog een perskaart liggen, maar die heb ik al tijden niet meer gebruikt...
Je kan als niet-journalist niet altijd journalist spelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet?
Sterker nog, hoe kom je er in hemelsnaam aan?
Zondequote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan als niet-journalist niet altijd journalist spelen.
En meestal wil ik niet alleen naar een evenement, dus kan ik 'm in dat geval sowieso niet gebruiken.
Ja, dat snap ikquote:Ik ben er via via aangekomen, meer zeg ik er niet over...
Hey, daar is nog een klepel! Ik dacht dat ik ernaast zatquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@PS Bij je wiskundeprobleem dacht ik aan kruislings vermenigvuldigen, maar weet niet of dat hier geschikt voor is. De opgave vind ik er maar raar uitzien overigens
En dan vertel je ons niet even wat het dan was?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee het bleek totaal iets anders
Ja.quote:Ik weet niet wat ik moet denken van die serie Seinpost Den Haag trouwens. Volgens mij echt bagger slecht
Wrs overval. De daders zijn nog niet gepakt. Peace weet wel want die stond ook buiten toen het gebeurde. Politie is nu hier in huis.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik las hetwtf
Enig idee waarom? Zijn de daders gepakt? Kan me ook voorstellen dat jullie niks weten hoor!
WTF. Dat lijkt me een beeld dat je niet zo snel vergeetquote:Op donderdag 17 november 2011 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wrs overval. De daders zijn nog niet gepakt. Peace weet wel want die stond ook buiten toen het gebeurde. Politie is nu hier in huis.
quote:Op donderdag 17 november 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Pff of je iverbuurman wordt je overvallen en neergeschoten en Peace heeft alles gezien en is nu met de politie alles aan doornemen. Rare ochtend.hele straat nu afgezet.
Neergeschoten is doorgaans raakquote:Op donderdag 17 november 2011 08:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja hij is toch niet geraakt?! of wel?
Zo interpreteer ik hem ook jaquote:Op donderdag 17 november 2011 08:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neergeschoten is doorgaans raak
Het was afhaalchineesquote:Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel heel vroeg om chinees te gaan eten toch
Met 300 miljoen sponsorgeld van de overheid?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met de Thalys zondag als het treinkaartje klopt
Hmm, dat schiet niet op...quote:Op donderdag 17 november 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Pff of je iverbuurman wordt je overvallen en neergeschoten en Peace heeft alles gezien en is nu met de politie alles aan doornemen. Rare ochtend.hele straat nu afgezet.
Al zal die nog niet echt snel rijden, als je er nog nooit heb ingezeten dan is het wel leuk om een keer mee te maken (maar Ofyles zal waarschijnlijk wel bevestigen dat het oude bakken zijn)quote:Op donderdag 17 november 2011 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met de Thalys zondag als het treinkaartje klopt
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met 300 miljoen sponsorgeld van de overheid?
Oude bakkenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Al zal die nog niet echt snel rijden, als je er nog nooit heb ingezeten dan is het wel leuk om een keer mee te maken (maar Ofyles zal waarschijnlijk wel bevestigen dat het oude bakken zijn)
Vind het wel vreemd dat de minister wil dat er dan ook gewone treinen over het HSL-traject moeten gaan rijden. De spanning van de bovenleiding van de HSL is veel hoger, er kunnen volgens mij helemaal geen andere treinen rijden...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vers van de pers: Hogesnelheidslijn weer 300 miljoen duurder
gewoon de Fyra, maar dan zonder toeslagquote:Op donderdag 17 november 2011 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat de minister wil dat er dan ook gewone treinen over het HSL-traject moeten gaan rijden. De spanning van de bovenleiding van de HSL is veel hoger, er kunnen volgens mij helemaal geen andere treinen rijden...
Dan moeten ze wel genoeg treinstellen hebben om naast de Fyra-dienstregeling ook nog een normale dienstregeling te laten draaien...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon de Fyra, maar dan zonder toeslag
Fyra voegt een rechtstreekse verbinding met onze zuiderburen toe...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet naast, dat wordt dan in plaats van, want wat voegt Fyra dan nog toe?
Maar er zijn wel minder stops dus je bent ondanks dat de snelheid niet hoger is, wel eerder in Rotterdam vanuit Amsterdam.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zou je ook een hoge snelheids lijn pakken en betalen als je vervolgens met 'normale' snelheid van A naar B gaat.
Pas als je doorrijdt naar Parijs wordt het interessant, tot aan Antwerpen is er 0,0 hoge snelheid...
Alsof je dat wilt...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar er zijn wel minder stops dus je bent ondanks dat de snelheid niet hoger is, wel eerder in Rotterdam vanuit Amsterdam.
Dat is een ander verhaalquote:
Ik neem aan dat een hoop Ajax fans inmiddels overwegen Fijenoord fan te worden, ajax heeft geen tegenstanders meer nodig om zichzelf te degraderen.quote:
Nee, in die botervloot loopt het lekker.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een hoop Ajax fans inmiddels overwegen Fijenoord fan te worden, ajax heeft geen tegenstanders meer nodig om zichzelf te degraderen
Kloptquote:Op donderdag 17 november 2011 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, dat is vooral omdat ze een rechtstreeks spoor hebben aangelegd
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, in die botervloot loopt het lekker.
Ik zeg: Voetballen en bekken dicht!!!
volgens mij heb jij belangen, de energierekening zal dan zover oplopen dat een kaartje helemaal niet meer te betalen is....quote:Op donderdag 17 november 2011 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap alleen niet waarom ze tussen Schiphol en Rotterdam niet door accelereren... Op die afstand moet 300km/h toch wel te halen zijn? Scheelt toch weer een paar minuten.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij heb jij belangen, de energierekening zal dan zover oplopen dat een kaartje helemaal niet meer te betalen is....
Allemaal eigen netquote:Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogelijk meer transportcapaciteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |