Nee de mijne dus ook niet(dat was duidelijk). Maar dat inteeltwereldje zit vol valse nichten en mensen die alle realiteitsbesef kwijt zijn. Compleet mesjogge.quote:
Je bent wel een vreemde user maar geen vreemde userquote:
En die knol met erwtjes was geen optie? :pquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, inspiratietekort.
Verwacht totaal vreemde users die fotos komen vragen.
Eigenlijk had ik "zusje" moeten gebruiken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent wel een vreemde user maar geen vreemde user
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, inspiratietekort.
Verwacht totaal vreemde users die fotos komen vragen.
Eigenlijk had ik "zusje" moeten gebruiken.
Oh, heb je dat niet meegekregen? Het zit al heel lang op de fles maar het is minder bitter en fruitig dan de eerste versie. Dat moeten we aanpassen en nog een keer brouwenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat Hobbelpaard nou al eens op de fles gegaan?
Ik vind het er wel de tijd voor worden...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Uitkering aanvraag is goedgekeurd, dus daar hoef ik tenminste níet achteraan
Moet het geheim blijven dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maandag/dinsdag uit eten met een man, moet ik dat wel of niet aan E. vertellen
Neuh, maar had daar nog niet bij stil gestaanquote:
Bij vrouwen weet je dat nooit zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk welwas de
niet genoeg indicatie dat het een geintje was
Ja, bij jou wel eigenlijk.quote:
Schandalig!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..bedankt voor de tip. Even naar het benzinestation lopen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:32 schreef Soempie het volgende:
'jaaaa, hoe is het nou, het is goed met jou!'
En weet je dat blauw gebruikt wordt bij testen om zenuwgroei te stimuleren bij dwarsleasie-achtige aandoeningen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef Soempie het volgende:
't Komt door een uitzending van QI trouwens. Waar ze vertelden dat de rode kleurstof gebruikt voor de rode m&m's gemaakt wordt van bugs.
Serieus?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En weet je dat blauw gebruikt wordt bij testen om zenuwgroei te stimuleren bij dwarsleasie-achtige aandoeningen?
Ze heeft een mooi accentquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wilde nog helemaal niet weten wie HNTM had gewonnen jongens
En waarom moeten de M&M's van de andere kant van de stad komen?
en en en ikcoeur de pirate. mooiste nummer heet 'comme des enfants'
Is er een programma over '39-'45 op tv?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz.. vooralsnog hebben de Duitsers de overhand...
Ja man, hou op. Ramptopic.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
En wat een gemiep over dat hondje zeg.
Je zou het een wat vertraagde replay kunnen noemen... als je de woorden van Michels er bij pakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er een programma over '39-'45 op tv?
Foei!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet ik eigenlijk nietIk ken het nu al twee jaar
Ah, voetbal oorlog tussen NL en DLD op tv.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zou het een wat vertraagde replay kunnen noemen... als je de woorden van Michels er bij pakt.
Precies. Er is echt helemaal NIETS aan de hand.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh bahDierenactivisten
zo'n hondje kan best wat hebben
Dat klinkt erg interessantquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
En Doe Maar gaat de volgende Symphonica in Rosso doen.
17 oktober 2012. Kaartverkoop start vrijdag a.s.quote:
Oooh, dan al.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
17 oktober 2012. Kaartverkoop start vrijdag a.s.
Vergis je niet..de laatste 2 concertreeksen waar ik ben geweest waren behoorlijk jongquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde leeftijd nu wel iets hoger komt te liggen dan bij de versie met Nik en Simon.
Bij Doe Maar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergis je niet..de laatste 2 concertreeksen waar ik ben geweest waren behoorlijk jong
Dat had ik niet verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht.![]()
De jongere garde ligt het dus ook wel.
3 goede punten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft er veel mee te maken dat ouders natuurlijk die platen aan hun kinderen hebben laten horen én omdat ze in 2000 met een nieuwe plaat uikwamen
En omdat het gewoon goede muziek is
Te laat. Slotje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Echt een topic voor Wyccie: Een scheet laten in een open wond
ik heb niks maar dan ook niks met dierenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Er is echt helemaal NIETS aan de hand.
Ik ben gek op dieren. Maar je moet dieren niet boven mensen gaan stellen en je moet je vooral niet aanstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb niks maar dan ook niks met dieren![]()
Ik vond ze vet goed. Gewoon echt zoals het hoortquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
echt wel. Ik wil ook! Ik heb ze nog nooit live gezien...
Daar zijn ze in F&F blijkbaar ook achter. De user met de laatste post heeft geen nieuw topic geopend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op dieren. Maar je moet dieren niet boven mensen gaan stellen en je moet je vooral niet aanstellen.
Is ook niet verplicht. Zeker niet met zo'n kuttopic. Ik had voor de grap zelfs opgeroepen tot een heksenjacht op TS maar dat is verwijderd door Greys want die had geen zin in een uit de hand gelopen topic. Nou, ik ga mooi geen andere openen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zijn ze in F&F blijkbaar ook achter. De user met de laatste post heeft geen nieuw topic geopend.
De andere users vinden het dus ook niet nodig. Zelfs de TS niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook niet verplicht. Zeker niet met zo'n kuttopic. Ik had voor de grap zelfs opgeroepen tot een heksenjacht op TS maar dat is verwijderd door Greys want die had geen zin in een uit de hand gelopen topic. Nou, ik ga mooi geen andere openen.
Was die uberhaupt nog ergens te bekennen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De andere users vinden het dus ook niet nodig. Zelfs de TS niet.
Ja, thuis. Bevend in een hoekje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was die uberhaupt nog ergens te bekennen dan?
Maar eens kijken of we kaartjes kunnen scoren. Oktober is wel een rotmaand. Veel verjaardagen....quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond ze vet goed. Gewoon echt zoals het hoort
Vanavond? Waren ze er vanavond?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent vanavond geweest?
Maar eens kijken of we kaartjes kunnen scoren. Oktober is wel een rotmaand. Veel verjaardagen....
Maar nu eerst slapen!
Wilde geruchten zijn er ongetwijfeld maar de druiven zijn zuur dit jaar dus weinig berichten van de velden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, weet jij of er al wilde geruchten zijn wanneer Lowlands weer in de verkoop gaat?
Zo'n vermoeden had ik al, maar wilde geen risico lopen zonder te komen zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wilde geruchten zijn er ongetwijfeld maar de druiven zijn zuur dit jaar dus weinig berichten van de velden.
Oftewel: ik vermoed dat het weer de normale tijde wordt(feb, maart) want er is geen belastingverhaal meer.
Ik zou zeggen: zet geld opzij voor het geval dát. Als ik wat hoor, dan hoor jij het van mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar wilde geen risico lopen zonder te komen zitten
geld staat al opzij, moet dan alleen tijdig naar de betaalrekening. Ben benieuwd of je grap gaat lukkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: zet geld opzij voor het geval dát. Als ik wat hoor, dan hoor jij het van mij.
Op zich wel een interessant concept..even kijken of we een Facebookgrapje uit kunnen halen...
Lijkt me fantastisch om het gerucht de wereld in te brengenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
geld staat al opzij, moet dan alleen tijdig naar de betaalrekening. Ben benieuwd of je grap gaat lukken
Ik voorzie een NL - GER - RUS - POR uit de loting komenquote:Pot 1 (Groepshoofd)
Polen
Oekraďne
Spanje
Nederland
Pot 2
Duitsland
Italië
Engeland
Kroatië
Pot 3
Rusland
Griekenland
Zweden
Denemarken
Pot 4
Portugal / Bosnië en Herzegovina
Frankrijk
Tsjechië
Ierland
Waar is het?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef MadMaster het volgende:
@Nem: Dank voor Hobbelpaard update, is me ontgaan...
En Doe Maar bij Symfonica, hmmm, even over nadenken. Band is prima, lokatie is kut...
Damn wat nastyquote:Op woensdag 16 november 2011 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kruisloze slipjes in kinderkledingzaak
's vriendin komt hier vandaan
zijzelf kleedt zich ook als een kinderhoer
Dat was een schandaal toen ík 12 wasquote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn wat nasty
Dan zijn die kinderstringetjes van de Hema nog niet eens zo gek
Ja schandalig, dan ben je er al uitgegroeidquote:Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat was een schandaal toen ík 12 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |