Dus je mag niemand van een jaar of 18-21 meer een grote belofte noemen omdat er ook sommige na een tijdje afhaken ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die als grote belofte bestempeld worden.
Hunter moet dan wel goede aanvoer krijgen. Ben benieuwd wie er van de flanken komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gini en Hunter gaan een wereldpot spelen en voor Oranje een puntje bezorgen
[ afbeelding ]
Samen met van Bommel erachter.
Laat maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je mag niemand van een jaar of 18-21 meer een grote belofte noemen omdat er ook sommige na een tijdje afhaken ?
Ja dat is een goede, als je het zelf ook niet meer snapt snel afhaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stop de discussie wel. Zorgt anders voor steeds meer problemen, Paul.
Helaas Kuyt en De Baabquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hunter moet dan wel goede aanvoer krijgen. Ben benieuwd wie er van de flanken komen.
quote:Het nationale elftal van Duitsland moet het dinsdagavond in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland in Hamburg stellen zonder André Schürrle. De 21-jarige aanvaller van Bayer Leverkusen heeft griep.
Nou nou nou, Loop niet zo hard van stapel met je 6-0. Nederland zal echt wel wat doorlaten als de blessuredoos weer leeg is hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat de Duitsers maar winnen. Dan denken ze dat ze heel wat zijn.
Als we hen dan in de EK finale aan de kant schuiven met 6-0 huilen ze des te harder
6-1 danquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou nou, Loop niet zo hard van stapel met je 6-0. Nederland zal echt wel wat doorlaten als de blessuredoos weer leeg is hoor.
Dit gaat um niet worden dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus geen: Sneijder, Robben, van Persie, van der Vaart, Afellay, Elia, v.d. Wiel en Pieters.
6 zijn gewoon basis spelers
Dat zeg ik, Gini en Hunterquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef TLC het volgende:
Tegen bijna ieders verwachting in gaat Nederland met 0-2 winnen vanavond.
Duitsland beter elftal atm dan duitsland (opstellingen van vanavond)quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Duitsland 16 jaar niet van ons gewonnen?
Duitsland beter dan Duitsland ja?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland beter elftal atm dan duitsland (opstellingen van vanavond)
West. Oost. Ingewikkeld...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duitsland beter dan Duitsland ja?
ohquote:HAMBURG - Pas een uur voor het begin van de oefeninterland tegen Duitsland wordt duidelijk of Wesley Sneijder mee kan spelen bij het Nederlands elftal. Dat liet een woordvoerster van de KNVB dinsdag weten.
yup, en dat was ook engeland b;)quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef SomePerson het volgende:
Als Engeland van Spanje kan winnen kan Nederland B ook wel van Deutschland winnen
Als ik Raneiri was zou ik hem persoonlijk komen ophalen. Hij is net zo belangrijk voor Inter als Nederland en al meerdere keren geblesseerd geweest dit seizoen. Het blijft immers maar een oefenduel.quote:
Zo zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Sneijder niet meedoet ga ik niet eens kijken.
ik ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
leuke reactie bedankt dat je wat van je hebt laten horen groeten de sinterklaasquote:
22:45quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je niet met andere 16 jarigen MW3 spelen?
Ik ben geen 16, maar aan jouw reactie te lezen ben jij nog niet eens 12.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je niet met andere 16 jarigen MW3 spelen?
quote:
Kijk deze man snapt dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
0-3
KJ is in vorm en ook achterin letten ze een keertje op.
Maar wie gaat de in vorm zijnde Huntelaar bedienen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
0-3
KJ is in vorm en ook achterin letten ze een keertje op.
zo zo jij durfquote:
Babel en Kuijt, ben ik bang. 't Zal me benieuwen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wie gaat de in vorm zijnde Huntelaar bedienen dan?
Livin' on the edge!quote:
okquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
+45 minquote:
Boo fricking hoo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Oei dan mis ik een stuk Pauw & Witteman
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Oei dan mis ik een stuk Pauw & Witteman
vraag van de dag zekerquote:
of teletekstquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Kunnen mensen niet zelf in de gids kijken ofzo
Gini wordt onderschat. Jammer dat hij zijn kansen niet afmaakt anders waren alle monden nu gesnoerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Haterz op wijnaldum
En maar juichen als hij er 3 inknalt
Orly?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:18 schreef Stiggie het volgende:
Wijnaldum <<<<<<<<<<<<<<<<< Sneijder.
Ik zal even Bert SMSenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:22 schreef DonkerNacht het volgende:
Nu we toch wachten.. Iemand hier die een opstelling kan geven voor het Nederlands elftal tegen Duitsland als iedereen aanwezig was?
Kijk wk finalequote:Op dinsdag 15 november 2011 19:22 schreef DonkerNacht het volgende:
Nu we toch wachten.. Iemand hier die een opstelling kan geven voor het Nederlands elftal tegen Duitsland als iedereen aanwezig was?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:17 schreef Doublepain het volgende:
En maar juichen als hij er 3 inknalt
Zou dan sowieso zo spelen, maargoed Bert moet altijd Kuijt erin.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja alleen vermomd als pietertje
Persie is 10x beter bij Arsenal manquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
Hunter eruit en persië erin
Aangezien hij en ibi een gouden duo zijn
Veronicaquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waar zien jullie dit allemaal trouwens?
EK finale jongenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig onze held erbij!
Maar blijft klote dat we Van Persie, Van der Vaart en Robben missen
nopequote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ben bang dat we een klop krijgenspeelt snijeder nog of niet?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ben bang dat we een klop krijgenspeelt snijeder nog of niet?
quote:
Gister zeiden ze van niet maar er was toch een kleine kansquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet hij nog steeds niet dat sneijder niet meedoet
Wie anders?quote:
Heb je ZDF? Zenden de wedstrijd ook uit (in HD)quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn tv-ontvangst is slecht, veel sneeuw op veronica. Kan ik ergens anders kijken? Eventueel via internet?
Nee, die komt helemaal niet doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heb je ZDF? Zenden de wedstrijd ook uit (in HD)
Gewoon op de site van Veronica:quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heb je ZDF? Zenden de wedstrijd ook uit (in HD)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Sorry mensen, maar ik ga jullie wedstrijd verpesten.
Ik kom reageren op ''deze'' topic.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef Arfalas het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Veronica:
http://www.veronicatv.nl/(...)-duitsland-nederland
Jammer dat dat niet werkt vanuit belgiequote:Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef Arfalas het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Veronica:
http://www.veronicatv.nl/(...)-duitsland-nederland
Kwart voor 9quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd eigenlijk
Dacht om 19:30 maar dat is dus niet zo
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd eigenlijk
Dacht om 19:30 maar dat is dus niet zo
Thanksquote:
Ja jonge, ik heb een druk leven en niet gekeken hoelaat het precies was. Ik zag 19:25 op de tvgids en heb verder niet gekeken. Sorryquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]ik ga hier echt geen antwoord meer op geven hoor
Sowieso, die vergelijkingen...quote:
quote:Tor: Manuel Neuer (Bayern München), 25 Jahre, 24 Länderspiele. Zuletzt geschont, heute wieder im Kasten. Derzeit der beste Keeper der Welt. Das beweist er auch im Bayern-Tor.
Tor: Maarten Stekelenburg (AS Rom), 29 Jahre, 43 Länderspiele. Unumstrittene Nummer eins bei Holland. Hat aber nicht die Neuer-Qualität, deshalb gibt es einen Punkt für Deutschland.
1:0 für uns
Abwehr: Benedikt Höwedes (Schalke 04), 23 Jahre, 5 Länderspiele. Muss zeigen, dass er als rechter Verteidiger eine Alternative ist. Kämpft und beißt schon jetzt wie ein Großer
Abwehr: Gregory van der Wiel (Ajax Amsterdam), 23 Jahre, 28 Länderspiele. In einer Formkrise, zuletzt bei Ajax ausgepfiffen. Trotzdem reicht es im direkten Duell noch für eine Punkteteilung.
1,5:0,5 für uns
Abwehr: Per Mertesacker (FC Arsenal), 27 Jahre, 78 Länderspiele. Kann zeigen, ob ihm der Wechsel nach England gut tut. Aktuell aber noch nicht in Top-Form
Abwehr: John Heitinga (FC Everton), 28 Jahre, 73 Länderspiele. Der Boss in der Innenverteidigung. Ein echter Haudegen. Daher ein Punkt für Holland.
Der Ausgleich. 1,5:1,5
Abwehr: Holger Badstuber (Bayern München), 22 Jahre, 17 Länderspiele. Seit Wochen konstant stark, als Innenverteidiger gesetzt. Jogis neuer Abwehr-Boss und Liebling
Abwehr: Joris Mathijsen (FC Malaga), 31 Jahre, 77 Länderspiele. Langsam und in die Jahre gekommen. Der Ex-Hamburger ist daher kein Vergleich zu Badstuber.
2,5:1,5 für uns
Abwehr: Dennis Aogo (Hamburger SV), 24 Jahre, 8 Länderspiele. Seine allerletzte Chance, sich für die EM zu qualifizieren. Bisher noch kein gutes Länderspiel. Ändert sich das endlich?
Abwehr: Edson Braafheid (M., TSG Hoffenheim), 28 Jahre, 9 Länderspiele. Nur Ersatz für den verletzten Pieters (Fußbruch). Brachte es schon bei Bayern nicht.
Punkteteilung. 3:2 für uns
Mittelfeld: Thomas Müller (Bayern München), 22 Jahre, 24 Länderspiele. Ist bei Löw eine feste Größe. Extrem torgefährlich, gibt immer Vollgas
Mittefeld: Dirk Kuyt (FC Liverpool), 31 Jahre, 83 Länderspiele. Muss im Nationalteam außen stürmen. Schnell und stark im Dribbling.
Punkteteilung. 3,5:2,5 für uns
Mittelfeld: Sami Khedira (Real Madrid), 24 Jahre, 23 Länderspiele. Kämpft um den Platz neben Schweinsteiger. Im DFB-Trikot mit schwankenden Leistungen, 2011 zwei Mal BILD-Note 5
Mittelfeld: Kevin Strootman (PSV Eindhoven), 21 Jahre, 8 Länderspiele. In 18 Monaten aus der 2. Liga ins Nationalteam. Daher fehlt ihm noch die Abgezocktheit.
Deshalb ein knapper Punkt für uns 4,5:2,5
Mittelfeld: Mesut Özil (Real Madrid), 23 Jahre, 29 Länderspiele. Auf seiner Lieblingsposition zentral hinter den Spitzen. Blüht bei Jogi fast immer auf. In den letzten fünf Länderspielen drei Mal BILD-Note 1
Mittelfeld: Wesley Sneijder (Inter Mailand), 27 Jahre, 79 Länderspiele. So stark wie Özil. Dazu einer mit Anführer-Qualität. Punkteteilung. 5:3 für uns
Mittelfeld: Lukas Podolski (1. FC Köln), 26 Jahre, 94 Länderspiele. Hat Schürrle im Nacken, aber die Nase vorn. In der Bundesliga gut drauf (9 Tore/5 Assists)
Mittelfeld: Mark van Bommel (AC Mailand), 34 Jahre, 72 Länderspiele. Schwiegersohn und verlängerter Arm von Cheftrainer Bert van Marwijk. Lebt von seiner Routine. Alle im Löw-Team haben Respekt vor ihm.
Punkteteilung. 5,5:3,5 für uns
Angriff: Miroslav Klose (Lazio Rom), 33 Jahre, 112 Länderspiele. Ist nach Knie-Problemen wieder fit. Kommt aus Italien mit breiter Brust. Die Lobeshymnen in Rom machen ihn stark für die EM
Angriff: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), 28 Jahre, 48 Länderspiele. Die Nummer eins im Sturm. Zuletzt auch bei Schalke gut drauf, nur durch einen doppelten Nasenbeinbruch gestoppt.
Punkteteilung. 6:4 für uns
Angriff: Mario Gomez (Bayern München), 26 Jahre, 50 Länderspiele. Muss zeigen, dass er mit Klose funktioniert. Als Chef-Knipser der Bayern aber ohne Frage in Weltklasse-Form (11 Liga-Tore in 13 Spielen)
Angriff: Ryan Babel (TSG Hoffenheim), 24 Jahre, 41 Länderspiele. Nur ein Ersatz für Arjen Robben. Kann den anderen 21 Spielern auf dem Feld nicht ansatzweise das Wasser reichen.
Endstand: 7:4 für uns
De voorbeschouwing is begonnen iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja jonge, ik heb een druk leven en niet gekeken hoelaat het precies was. Ik zag 19:25 op de tvgids en heb verder niet gekeken. Sorry
Gast, sinds wanneer zijn wedstrijden van NL in europe om half 8quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja jonge, ik heb een druk leven en niet gekeken hoelaat het precies was. Ik zag 19:25 op de tvgids en heb verder niet gekeken. Sorry
Conclusie: Duitsland gaat met minimaal 3 doelpunten verschil winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Sowieso, die vergelijkingen...
[..]
Hoi Djquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, sinds wanneer zijn wedstrijden van NL in europe om half 8
Hand op mijn hart erbij alles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi Dj, Wel het Wilhelmus meezingen heh
Denk 2000 ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hand op mijn hart erbij alles.
Hoeveel nederlanders zijn erbij trouwens?
Diets bloedquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker zingen dat je duits bloed hebt, mij niet gezien
Proxy, maar vind die maar eens met snelheid+flashquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Is er een manier om ervoor te zorgen dat Veronica online denkt dat ik in NL zit?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Proxy, maar vind die maar eens met snelheid+flash
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker zingen dat je duits bloed hebt, mij niet gezien
quote:Volgens Remieg Aerts, hoogleraar politieke geschiedenis, heeft ‘Duytschen bloet’ met Duitsland als zodanig weinig te maken. “Duits of Diets is Germaans en betekent oorspronkelijk ‘eigen volk’. Het werd gebruikt als aanduiding voor ‘de volkstaal’ tegenover het Latijn.
Beide in thuisshirt dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef 3M1N3M het volgende:
Ga niet stoer doen met je witte shirts.
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Wat is dit?
Tekst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Wat is dit?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Wat is dit?
Oke nee denk vraag het effe anders zou ik het voor niets uit gaan leggenquote:
*:45quote:
deze man heeft het doorquote:
Kan je niks aandoen hequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, we gaan de mat af, ben ik bang
Nja ik ben 25% Duits...
Dat zit wel snor ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef Muto het volgende:
Zo'n voorbeschouwing van 4 uur met Gullit is wel genot.
Nja die melding of een advertentie, veel maakt het niet uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]wat een teringhonden. Ik heb de melding gelukkig niet
Kut voor je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, we gaan de mat af, ben ik bang
Nja ik ben 25% Duits...
quote:
Pics.quote:
Flikker eens op jij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Opstelling:
-turk-
-turk-duitser-afrikaan-tjech
-neger-neger-neger
-pool-pool-pool
DIe naam van die neger is wel geweldig, Cacaoquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Opstelling:
-turk-
-turk-duitser-afrikaan-tjech
-neger-neger-neger
-pool-pool-pool
Maar duitsdlantje wintosh wantosh braafheidoshquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die Duitsers....als je ziet wat voor een grote bek die nu al hebben voordat ze uberhaupt gespeeld hebben
Inzetten dan.. staat nog op 1.8quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Maar duitsdlantje wintosh wantosh braafheidosh
ha ik had alles goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Niederlande-quiz op de ZDF-site:
http://quiz.zdf.de/index.php?quid=20100611A25e7a6c
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
Dit gaat een afstraffing worden voor die Hollanders, wil je niet eens weten
4-0, minimaal
Krijg 'ie poen voor, wie zou het niet doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat Derksen zich laat lenen voor zo'n reclame!
Oooh haha oke.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik zit hier momenteel televisie loos![]()
Dus moet even een stream zien te vinden....
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maakt het uit? Nederland wint toch wel
400k kreeg hij ervoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat Derksen zich laat lenen voor zo'n reclame!
net zoals FC Groningen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maakt het uit? Nederland wint toch wel
Whaha eerder 40k jaquote:
Yep.quote:
Ik pleeg nog liever zelfmoord door mezelf te verdrinken in een smerige grachtquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is goed. Ga jij lopen met Ajax logo dan?
De wiel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep.
-----------------------De Hunter---------------------
------------------------------------------------------------
---De toren van Babel----Waterdrager Kuijt----
----Man van Yolanthe Cabau van Kasbergen
-----------De Stroot----De Bom----------------------
-------------------------------------------------------------
De Braaf ---- De Mat ---De Heit------De Wiel
------------------------De Steek-------------------------
thnxquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep.
Doe dat danquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord door mezelf te verdrinken in een smerige gracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Als het maar niet voor de Duitsters zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef Geo3kant het volgende:
Als er maar 2 of meer doelpunten vallen de eerste helft
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
en wedden dat NL gaat winnenWaar is die 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' voor, je moet wel vertrouwen houden he.
∞
Wij hebben hier niet van die vieze grachten jongen. Alleen bazen-rivieren.quote:
Die moet ook wel ergens op gebaseerd zijn toch ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar is die '' voor, je moet wel vertrouwen houden he.
Op Sneijder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die moet ook wel ergens op gebaseerd zijn toch ?
wat zei johanquote:
En Babel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Bert moet kuyt wisswlen, hij speelt slecht
Inderdaad, hij heeft deze wedstrijd nog niks gedaan, de luilak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Bert moet kuyt wisswlen, hij speelt slecht
NL gaat ook niet winnen en Duitsland ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar is die '' voor, je moet wel vertrouwen houden he.
Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij hebben hier niet van die vieze grachten jongen. Alleen bazen-rivieren.
En Kuyt kan maar beter spelen. IS een betere RB dan VanDer
Wiel
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Komt hier de term duitse natnek vandaan?
Regelmatig scoren bij Oranje en toch geen goede speler zijn, da's best knap.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft deze wedstrijd nog niks gedaan, de luilak.
Oke maar even serieus: telkens als ik hetzelfde denk scoort hij weer eens.Ik vind hem verder ook geen goede speler hoor, hij werkt alleen hard voor het team.
In z'n aars omdat Yolanthe hem met een voorbinddildo heeft genomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Sneijder speelt altijd met pijn dus........
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yep.
Je moederquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat me niet lachenKuyt is epic fail
Omdat Kraayquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom moet Van Marwijk altijd in de verdediging schieten
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik pleeg nog liever zelfmoord door mezelf te verdrinken in een smerige gracht
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moeder
Bertje is zich nu al aan het indekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |