Dus je mag niemand van een jaar of 18-21 meer een grote belofte noemen omdat er ook sommige na een tijdje afhaken ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die als grote belofte bestempeld worden.
Hunter moet dan wel goede aanvoer krijgen. Ben benieuwd wie er van de flanken komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gini en Hunter gaan een wereldpot spelen en voor Oranje een puntje bezorgen
[ afbeelding ]
Samen met van Bommel erachter.
Laat maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je mag niemand van een jaar of 18-21 meer een grote belofte noemen omdat er ook sommige na een tijdje afhaken ?
Ja dat is een goede, als je het zelf ook niet meer snapt snel afhaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stop de discussie wel. Zorgt anders voor steeds meer problemen, Paul.
Helaas Kuyt en De Baabquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hunter moet dan wel goede aanvoer krijgen. Ben benieuwd wie er van de flanken komen.
quote:Het nationale elftal van Duitsland moet het dinsdagavond in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland in Hamburg stellen zonder André Schürrle. De 21-jarige aanvaller van Bayer Leverkusen heeft griep.
Nou nou nou, Loop niet zo hard van stapel met je 6-0. Nederland zal echt wel wat doorlaten als de blessuredoos weer leeg is hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat de Duitsers maar winnen. Dan denken ze dat ze heel wat zijn.
Als we hen dan in de EK finale aan de kant schuiven met 6-0 huilen ze des te harder
6-1 danquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou nou, Loop niet zo hard van stapel met je 6-0. Nederland zal echt wel wat doorlaten als de blessuredoos weer leeg is hoor.
Dit gaat um niet worden dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus geen: Sneijder, Robben, van Persie, van der Vaart, Afellay, Elia, v.d. Wiel en Pieters.
6 zijn gewoon basis spelers
Dat zeg ik, Gini en Hunterquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef TLC het volgende:
Tegen bijna ieders verwachting in gaat Nederland met 0-2 winnen vanavond.
Duitsland beter elftal atm dan duitsland (opstellingen van vanavond)quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Duitsland 16 jaar niet van ons gewonnen?
Duitsland beter dan Duitsland ja?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland beter elftal atm dan duitsland (opstellingen van vanavond)
West. Oost. Ingewikkeld...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duitsland beter dan Duitsland ja?
ohquote:HAMBURG - Pas een uur voor het begin van de oefeninterland tegen Duitsland wordt duidelijk of Wesley Sneijder mee kan spelen bij het Nederlands elftal. Dat liet een woordvoerster van de KNVB dinsdag weten.
yup, en dat was ook engeland b;)quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef SomePerson het volgende:
Als Engeland van Spanje kan winnen kan Nederland B ook wel van Deutschland winnen
Als ik Raneiri was zou ik hem persoonlijk komen ophalen. Hij is net zo belangrijk voor Inter als Nederland en al meerdere keren geblesseerd geweest dit seizoen. Het blijft immers maar een oefenduel.quote:
Zo zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Sneijder niet meedoet ga ik niet eens kijken.
ik ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Sneijder niet meedoet ga ik niet eens kijken.
leuke reactie bedankt dat je wat van je hebt laten horen groeten de sinterklaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |