Beide in thuisshirt dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef 3M1N3M het volgende:
Ga niet stoer doen met je witte shirts.
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Wat is dit?
Tekst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Wat is dit?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Wat is dit?
Oke nee denk vraag het effe anders zou ik het voor niets uit gaan leggenquote:
*:45quote:
deze man heeft het doorquote:
Kan je niks aandoen hequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, we gaan de mat af, ben ik bang
Nja ik ben 25% Duits...
Dat zit wel snor ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef Muto het volgende:
Zo'n voorbeschouwing van 4 uur met Gullit is wel genot.
Nja die melding of een advertentie, veel maakt het niet uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]wat een teringhonden. Ik heb de melding gelukkig niet
Kut voor je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, we gaan de mat af, ben ik bang
Nja ik ben 25% Duits...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |