Vind het vrij bizar dat men beweert dat China een 4 x groter GDP heeft dan de EU en de VS hebben, terwijl het juist andersom is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:58 schreef piepeloi55 het volgende:
De cijfers kloppen niet.
Zou dit niet een prognose van de toekomst zijn, in dat geval zegt dat plaatje niets want de kans dat ze het goed hebben is miniem.
De bevolkingsgetallen kloppen en de medium age ook zo lijkt het. Zijn dus geen prognoses.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vind het vrij bizar dat men beweert dat China een 4 x groter GDP heeft dan de EU en de VS hebben, terwijl het juist andersom is.
De GDP's kloppen iig van geen kanten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:02 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
De bevolkingsgetallen kloppen en de medium age ook zo lijkt het. Zijn dus geen prognoses.
Welk staaltje statistiek is dit.
De "GDP" in het plaatje is GDP groei in procentenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vind het vrij bizar dat men beweert dat China een 4 x groter GDP heeft dan de EU en de VS hebben, terwijl het juist andersom is.
Ah groei. Ik dacht al.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
De "GDP" in het plaatje is GDP groei in procenten
Dan staat Brazilie er ook niet zo goed voor als men dachtquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Oh god, die fout is zo extreem dat ik niet eens begreep dat het ging om BNP cijfersquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:55 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
DEBT is schuld en die is in Europa het hoogst, GDP is in Europa het laagst, Median age is in Europa het hoogst ter wereld
Ahquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die wonen in een krot (naar westerse begrippen) omdat ze de 64 miljoen luxueuze leegstaande appartementen en villas niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:11 schreef HiZ het volgende:
Ahdat is logischer
Maar goed, ik wil nou wel eens weten waarom die 1 miljard Chinezen die niet meedoen aan de moderne economie beter af zijn dan de gemiddelde bijstandstrekker in Europa.
omdat de gemiddelde bijstandstrekker die uitkering zal kwijtraken, net als de ouderen hun AOW en Chinezen jong zijn, hard werken en in die appartementen gaan wonenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ahdat is logischer
Maar goed, ik wil nou wel eens weten waarom die 1 miljard Chinezen die niet meedoen aan de moderne economie beter af zijn dan de gemiddelde bijstandstrekker in Europa.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:22 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde bijstandstrekker die uitkering zal kwijtraken, net als de ouderen hun AOW en Chinezen jong zijn, hard werken en in die appartementen gaan wonen
Chinezen jong!? Misschien nu nog een klein beetje, maar dankzij de snelle ontwikkeling in combinatie met de eenkindpolitiek vergrijst China in recordtempo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:22 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
omdat de gemiddelde bijstandstrekker die uitkering zal kwijtraken, net als de ouderen hun AOW en Chinezen jong zijn, hard werken en in die appartementen gaan wonen
Als je daarbij optelt dat 20% van die jongeren werkloos is en dit plaatje ze eigenlijk weinig hoop geeft op een baan in de nabije toekomst (if ever) dan moeten we eigenlijk wel concluderen dat het wel goed is dat een basket case als het VK niet in de eurozone zit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef piepeloi55 het volgende:
De UK heeft ook een relatieve gunstige samenstelling:
[ afbeelding ]
Als ik echter de ouders zie van veel van die jongeren, dat veelal zelf jongeren zijn, betwijfel ik of dat positief is voor het land als geheel.
Het heeft ook wel zijn voordelen als je aan de goede kant van de streep staat. Met name in het noorden zijn de levensbehoeften (vooral de horeca) een stuk goedkoper en voor hetzelfde geld shop je daar 2-3x zoveel als hier. Buiten de elektronica en de merken uiteraard. Met kerst weer massaal inkopen doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:05 schreef HiZ het volgende:
Als je daarb
ij optelt dat 20% van die jongeren werkloos is en dit plaatje ze eigenlijk weinig hoop geeft op een baan in de nabije toekomst (if ever) dan moeten we eigenlijk wel concluderen dat het wel goed is dat een basket case als het VK niet in de eurozone zit.
Rare schaalquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Snelle toename ook. Daalt Duitsland of stijgt EFSF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |