Zo wordt er gepraat in NWS en in de sociale werkplaats, maar niet hier.quote:
De argumenten zijn behoorlijk slap.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo wordt er gepraat in NWS en in de sociale werkplaats, maar niet hier.
Argumenten blijkbaar op?
Waaruit blijkt dat 90% dat niet wil? Je bent aardig aan het roeptoeteren vandaagquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jullie mofo's willen milieuwetten maken, die blijkbaar 90% van de bevolking niet ziet zitten.
De wil van een minderheid opdringen aan de meerderheid
Er is blijkbaar niet genoeg vraag naar bepaalde milieuvriendelijke producten, anders zou heel die regelgeving van jullie niet eens nodig zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat 90% dat niet wil? Je bent aardig aan het roeptoeteren vandaag.
Geen argumenten in de aanbieding dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niet genoeg vraag naar bepaalde milieuvriendelijke producten, anders zou heel die regelgeving van jullie niet eens nodig zijn.
Dus zou je de "betere" mening moeten opdringen?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen argumenten in de aanbieding dus. Waarom denk je dat AH met veel succes Puur en Eerlijk in de markt heeft kunnen zetten bijvoorbeeld?
Daarnaast is een deel van de regelgeving rond het milieu toch wel zodanig complex dat 90% niet eens snapt waar het over gaat laat staan er een mening over heeft.
ik durf het bijna niet te vragenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Democratie is ook de dictatuur van de meerderheid. Jullie mofo's stemden bijvoorbeeld tegen de Europese Grondwet.
Een groot deel van de bevolking was afgelopen winter ook van mening dat global warming niet bestaat omdat we een keer een erg koude winter hadden, de gemiddelde consument is dus behoorlijk dom op dat gebied.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niet genoeg vraag naar bepaalde milieuvriendelijke producten, anders zou heel die regelgeving van jullie niet eens nodig zijn.
Volgens mij probeer jij zaken op te dwingen, ik niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus zou je de "betere" mening moeten opdringen?
Waar komt je 90% claim iets eerder in dit topic dan vandaan? Je lult simpelweg uit je nek, meer kan ik er niet van makenquote:En dat eerste, omdat daar blijkbaar wel animo voor is. Genoeg voorbeelden die laten zien dat mensen het niet zien zitten, of het de meerprijs niet waard vinden.
iddquote:Op woensdag 16 november 2011 01:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een groot deel van de bevolking was afgelopen winter ook van mening dat global warming niet bestaat omdat we een keer een erg koude winter hadden, de gemiddelde consument is dus behoorlijk dom op dat gebied.
Oh?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
idd
Groot deel van de eco weenies loopt zie je nu wel te roepen als het een warme zomer is
Het was meer symbolisch, dat de meerderheid het niet ziet zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij zaken op te dwingen, ik niet hoor.
[..]
Waar komt je 90% claim iets eerder in dit topic dan vandaan? Je lult simpelweg uit je nek, meer kan ik er niet van maken.
Toch jammer dat je ook bij de VVD nu en dan weer dat drammerige ideologische terug ziet komen. Is er nou werkelijk geen één partij die zaken gewoon realistisch bekijkt en zich niet druk maakt om dit soort wizzewasjes?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:35 schreef Jarno het volgende:
Kijk nou. De VVD begint zich weer liberaal te profileren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |