SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet echt chill, maar dat komt vooral omdat hardstyle oorkanker is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
Zo eens proberen te BF3 spelen met keiharde hardstyle aan
Maar je hoort het bijvoorbeeld wel wanneer er op je geschoten wordt maar je niet geraakt wordt. En je hoort inderdaad ook niemand meer praten! Verder neemt het natuurlijk gewoon een flink gedeelte van de game-ervaring weg. Zonder ratelende geweren en de doffe knallen van explosies is het lang zo leuk niet..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Bij BF valt dat wel mee bij mij, heel soms maar dat ik iets hoor, veel vaker dat je ze al lang en breed aan ziet komen. Als ik het wel zo goed zou horen was ik niet zo vaak in mijn rug gestoken
Maar je hoort niemand meer praten en het is wel irritant ja
En een knifeserverquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik pleit voor een citymaps only server!
Niet duidelijk maar nog wel verstaanbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Horen jullie zonder headset überhaupt mensen duidelijk praten dan?
Hier werkt het anders altijd prima! Misschien ligt het aan het type ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:43 schreef David1979 het volgende:
Headsets werken maar matig vind ik, stoort heel erg. Zet altijd laptop naast me neer met Skype als ik met m´n vrienden speel, dat gaat wel goed
Klonk wat zachter en doffer maar het viel nog te verstaan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Document1 het volgende:
Op de xbox ging het tot gisteravond met de voicechat goed bij mij, nadat er water over mijn mic ging was ik niet meer te verstaan volgens mij.
dat zou kunnen ja, niet echt een heel geavanceerd dingquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier werkt het anders altijd prima! Misschien ligt het aan het type ofzo?
Dan zal het wel aan de console liggen ja (no offence), ken nog niemand die er problemen mee heeft gehad op de xboxquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef 67Impala het volgende:
Tering quote knop. echt hinderlijk.. kom je in iemands FOBO![]()
Op de PS3 hapert hij heel erg, maar is volgens mij een bekende issue waar aan gewerkt wordt. Beter fixen ze het snel want zuivere communicatie is wel zo makkelijk.
Even een berichtje sturen naar één van de GAM modsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wie kan mij uit de OP halen?
GT: The Great HooD
PSN: The_Great_HooD
Ik ben rond 6uur klaar op de bank, dan naar huis en beslissen of ik NL-DL ga kijken of BF3 ga doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Dven het volgende:
Maar Catkiller en Document1, hoe laat denken jullie vanavond online te zijn dan? Ik ben zelf rond een uur of zeven a half acht thuis en afhankelijk van het spelbeeld ga ik misschien eerst nog Duitsland-Nederland kijken. Wat waarschijnlijk 'gewoon' om half negen begint?
Thanks!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Even een berichtje sturen naar één van de GAM mods
Afgeslacht door wie? Pas maar op anders neem ik mn vrienden mee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand interesse in een war op 360?
Private Matches moeten dan wel eerst erin gebracht worden maar ik geloof dat dat er aan zit te komen. Moten we alleen nog een datum prikken zodat jullie ff keihard geslacht worden
Ze hebben het 'beloofd' + dat het in BC2 ook gewoon zat. Dus ik zou echt niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:10 schreef Quantic het volgende:
Ik heb het idee dat dice never nooit private matches gaat implenteren
Als ik thuis ben en niemand komt langs dan zie je me wel verschijnen, ik beloof niksquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Dven het volgende:
Maar Catkiller en Document1, hoe laat denken jullie vanavond online te zijn dan? Ik ben zelf rond een uur of zeven a half acht thuis en afhankelijk van het spelbeeld ga ik misschien eerst nog Duitsland-Nederland kijken. Wat waarschijnlijk 'gewoon' om half negen begint?
Aha! Ik ben wat eerder klaar, rond half zeven kwart voor zeven thuis gok ik. Dus ga sowieso nog wel even BF3 spelen (en vrees dat als ik eenmaal begonnen ben Duitsland-Nederland ook niet meer aangaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben rond 6uur klaar op de bank, dan naar huis en beslissen of ik NL-DL ga kijken of BF3 ga doen.Als ik de wedstrijd ga kijken dan ga ik geen BF meer spelen vandaag want ik mag morgen fijn 11,5 uur werken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Afgeslacht door ons offcourse.
Wij hebben zeker wel 12 man in totaal. Ik denk dat jullie dat ook wel kunnen opbrengen...
Kan een epische strijd worden
Opzich al mochten wij het via FOK niet redden kan ik wel wat vrienden op trommelen om FOK bij te staan, eerst die private match functie maar eens!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Afgeslacht door ons offcourse.
Wij hebben zeker wel 12 man in totaal. Ik denk dat jullie dat ook wel kunnen opbrengen...
Kan een epische strijd worden
Zeker! Winstreak van negen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
En was weer leuk! In de chopper met catkiller was ownage.
Join een game waarin meerdere FOK!kers zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Sickert het volgende:
Leuk dat ik zo goed ben maar waarom duwt EA mij steeds in een team vol Kankerkneuzen?
Gvd de hele avond kom ik nergens door falende team members.
En het knifesysteem moet beter, heeft me alleen deze avond al 10 kills gekost en dus deaths opgeleverdquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Cliffy het volgende:
Ik word een beetje moe van die "ik reload maar ik reload niet" onzin, heeft me weer een aantal deaths gekost vanavond..Die TacLight moet ook snel iets aan gebeuren
Die laatste die ik nog deed ook gewonnen op 1 punt ofzo, wel MVP weerquote:
Gewoon de party en server joinen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Sickert het volgende:
Leuk dat ik zo goed ben maar waarom duwt EA mij steeds in een team vol Kankerkneuzen?
Gvd de hele avond kom ik nergens door falende team members.
Maak er 1 dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Sickert het volgende:
Er moet snel een filmpje komen zoals how not to be a noob!
Kan je deels oplossen door de Ammo te selecteren ipv Sprint zodat je met meer start. Of als het slecht gaat met de support lui pak je onderweg een kit op van een ander.quote:Als ik ammo nodig heb krijg ik niks..
Geluk zeg ik je!quote:Heb ik het zelf scoor ik een triljoen aan ribbons.
Idem voor medic.
Omdat ze misschien niet door hebben dat jij ammo wilt hebben, of dat ze denken dat je door rent ook al is je health kut.quote:Waarom deelt niemand die shit uit!?
Omdat niet iedereen dicht op zijn squad speelt.quote:En waarom sta je 9/10 keer alleen een vlag te cappen.
Doe ik ook wel eens als ik zin heb of een fout maak, voornamelijk voor voertuigen.quote:Zijn ze dood spawnen ze @ home base
Kan prima ja maar dan moet je niet gaan klagen over de meeste dingen waar je nu over zit te klagen. Als jij niet praat tegen anderen dan weten ze sowieso niks en zullen ze ook minder snel iets droppen. En als ik tegen mensen in mijn party praat dan weet ik sowieso wel dat het er aan komt als het mogelijk is.quote:ik weet dat ik dan met een van jullie moet spelen maar ik heb vaak geen zin om te wachten op een que of te ouwehoeren. Zonder headset kan het ook prima
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef ABundy het volgende:
Tip voor de mensen die nog geen flare hebben voor hun vliegtuig: Speel de levels in Rush, zo heb ik dus net EINDELIJK nadat ik miljoen keer gespeeld heb in conquest mijn flares unlocked! \
Hmm, had ik toch moeten blijven. Winstreak van 10 staat wel mooi. Zou gelijk ook mijn record zijn denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die laatste die ik nog deed ook gewonnen op 1 punt ofzo, wel MVP weer
Het niet meer kunnen spawnen nadat ik dood ga.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:45 schreef Document1 het volgende:
Wat voor bug precies? Blauw scherm.?
Daarom moet je dus zorgen dat je met mensen speelt die wél aan teamplay doen. Je hebt niet eens een headset nodig als je bij de gasten uit je team blijft want die gooien om de zoveel tijd toch wel een doos met munitie of verzorging neer. En als je dan toch dood gaat dan zijn er altijd weer mensen zoals ik die hun eigen leven wagen om jou te reanimerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Sickert het volgende:
Er moet snel een filmpje komen zoals how not to be a noob!
Als ik ammo nodig heb krijg ik niks..
Heb ik het zelf scoor ik een triljoen aan ribbons.
Idem voor medic.
Waarom deelt niemand die shit uit!?
En waarom sta je 9/10 keer alleen een vlag te cappen.
Zijn ze dood spawnen ze @ home base
ik weet dat ik dan met een van jullie moet spelen maar ik heb vaak geen zin om te wachten op een que of te ouwehoeren.
Zonder headset kan het ook prima
Genoeg geklaag ik ga slapen! Morgen vroeg op en lekker knallen
Heb ik toevallig deze avond voor het eerst gehad. En ook al heb ik er al 35 uur en bijna 2000 deaths (quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:51 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het niet meer kunnen spawnen nadat ik dood ga.
quote:
Daar gaat je 9 winstreak!
Haha, eerst nog even het hondje uitgelaten, nu spelen. Anders kom je me helpen zodat het er tien worden?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Daar gaat je 9 winstreak!
Maar waarom heb je geen headset dan Sickert? Want het is niet nodig maar het helpt wel, zelfde als met in games komen, dan kan je iig vragen hoe het er voor staat en hoe lang het nog duurt voor de game klaar is / je mogelijk kan joinen, of dat wij kunnen zeggen wanneer er plekken vrij zijn enzo
Was van plan een programma te gaan kijken en wat te eten dus laat ik dat maar niet doenquote:Op woensdag 16 november 2011 00:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, eerst nog even het hondje uitgelaten, nu spelen. Anders kom je me helpen zodat het er tien worden?
Ik wacht het wel af!quote:Op woensdag 16 november 2011 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was van plan een programma te gaan kijken en wat te eten dus laat ik dat maar niet doenMisschien daarna nog als je er dan nog bent, al had ik in gedachten dat ik vroeg ging slapen vandaag
Edit: heb wat gezocht naar combat efficiency ribbons maar krijg er niks nuttigs over, waar krijg je die dingen nu voor, gewoon x aantal kills achter elkaar ofzo?
Ik zit nog wel eens te gillen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:56 schreef Dven het volgende:
[..]
En nog iets: Over het algemeen wordt er vrij weinig geouwehoerd. We geven vooral aanwijzingen die weer het teambelang dienen
Mja, het is was iddquote:Op woensdag 16 november 2011 10:02 schreef Roces18 het volgende:
haha voetbal![]()
kijk alleen ek's & wk's. De rest zijn allemaal oefenwedstrijden en andere troep waarvan ik de uitslag al lang weet. (Ik moet eigenlijk maar eens gokken)
mw3quote:Op woensdag 16 november 2011 10:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mja, het is was idd
Had jij al antwoord gegeven op mijn vraag waarom je BF3 op V&A hebt staan?
Wanneer krijg je die nemesis ribbon?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef Pumatje het volgende:
Hee lui
leuk te zien dat er meer fokkers bf3 spelen.
Zelf ben ik engineer verslaafd en zit als het maar even kan in een tank
Ben ( was) het ook van beroep..
laatst teheran Highway 27 kills met 0 Deaths gehaald.. en gelijk de nemesis ribbon.
Dat was masterlijk![]()
Hebben op de Ps3 hier in NL meer lui last van aim lag?
Nemesis ribbon krijg je als je 2 tegenstanders beiden 5x dood. Volgens mij hoeft het nu niet dat zij jouw niet mogen doden wat in BC2 wel het geval was.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die nemesis ribbon?
Als scope IRNV (infrarood scope, spot je heel makkelijk campers en andere lui pluspunt is dat hij niet te ver inzoomt) en foregrip. Andere accessoire boeit me nooit zoveel dus misschien suppressor of flash suppressor voor het tactische aspectquote:Op woensdag 16 november 2011 11:42 schreef Pumatje het volgende:
@Rauw
Inderdaad! Die zit ook in het spel, daar wordt op dit moment een patch voor gemaakt ( is naar wat ik begreep op Amerikaanse fora ). Hier moet eigelijk iedereen last van hebben, in ieder geval op de Ps3. Iedereen die dit niet opmerkt kan gewoon geen FPS spelen en moet versteld staan van lage K/D scores
De lag waarover ik het heb, is een AIM LAG. Dus in de controller... ga je naar links reageert de controller 1 /3 e van een seconde later pas. Zelfde voor azimuth en elevatie/declinatie.
Het verneukt het hele spel.. richten is al een kunst opzich maar het is helemaal kut als je een hoekje om rent en daar contact krijgt... je kunt bijna niet stabiel aanleggen.
Hier een link naar de problemen http://www.reddit.com/r/b(...)iming_issues_on_bf3/
heb overigens met de Scar met de engineer het meeste vrijgespeeld.
Heb Bipod,grip, Infrarood mono, Acom, Aimpoint etc.. maar wat ik nu moet gebruiken ... pfff weet het niet echt. Vind dat systeem van dingen vrijspelen maar niets eigelijk.
Yo dude ben je er vanavond nog? Invite mij dan ook ffe weer eens in de squad!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Als scope IRNV (infrarood scope, spot je heel makkelijk campers en andere lui pluspunt is dat hij niet te ver inzoomt) en foregrip. Andere accessoire boeit me nooit zoveel dus misschien suppressor of flash suppressor voor het tactische aspect
Daar ga ik wel voor zorgenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Yo dude ben je er vanavond nog? Invite mij dan ook ffe weer eens in de squad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |