Zeker! Winstreak van negen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
En was weer leuk! In de chopper met catkiller was ownage.
Join een game waarin meerdere FOK!kers zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Sickert het volgende:
Leuk dat ik zo goed ben maar waarom duwt EA mij steeds in een team vol Kankerkneuzen?
Gvd de hele avond kom ik nergens door falende team members.
En het knifesysteem moet beter, heeft me alleen deze avond al 10 kills gekost en dus deaths opgeleverdquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:57 schreef Cliffy het volgende:
Ik word een beetje moe van die "ik reload maar ik reload niet" onzin, heeft me weer een aantal deaths gekost vanavond..Die TacLight moet ook snel iets aan gebeuren
Die laatste die ik nog deed ook gewonnen op 1 punt ofzo, wel MVP weerquote:
Gewoon de party en server joinen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Sickert het volgende:
Leuk dat ik zo goed ben maar waarom duwt EA mij steeds in een team vol Kankerkneuzen?
Gvd de hele avond kom ik nergens door falende team members.
Maak er 1 dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Sickert het volgende:
Er moet snel een filmpje komen zoals how not to be a noob!
Kan je deels oplossen door de Ammo te selecteren ipv Sprint zodat je met meer start. Of als het slecht gaat met de support lui pak je onderweg een kit op van een ander.quote:Als ik ammo nodig heb krijg ik niks..
Geluk zeg ik je!quote:Heb ik het zelf scoor ik een triljoen aan ribbons.
Idem voor medic.
Omdat ze misschien niet door hebben dat jij ammo wilt hebben, of dat ze denken dat je door rent ook al is je health kut.quote:Waarom deelt niemand die shit uit!?
Omdat niet iedereen dicht op zijn squad speelt.quote:En waarom sta je 9/10 keer alleen een vlag te cappen.
Doe ik ook wel eens als ik zin heb of een fout maak, voornamelijk voor voertuigen.quote:Zijn ze dood spawnen ze @ home base
Kan prima ja maar dan moet je niet gaan klagen over de meeste dingen waar je nu over zit te klagen. Als jij niet praat tegen anderen dan weten ze sowieso niks en zullen ze ook minder snel iets droppen. En als ik tegen mensen in mijn party praat dan weet ik sowieso wel dat het er aan komt als het mogelijk is.quote:ik weet dat ik dan met een van jullie moet spelen maar ik heb vaak geen zin om te wachten op een que of te ouwehoeren. Zonder headset kan het ook prima
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef ABundy het volgende:
Tip voor de mensen die nog geen flare hebben voor hun vliegtuig: Speel de levels in Rush, zo heb ik dus net EINDELIJK nadat ik miljoen keer gespeeld heb in conquest mijn flares unlocked! \
Hmm, had ik toch moeten blijven. Winstreak van 10 staat wel mooi. Zou gelijk ook mijn record zijn denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die laatste die ik nog deed ook gewonnen op 1 punt ofzo, wel MVP weer
Het niet meer kunnen spawnen nadat ik dood ga.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:45 schreef Document1 het volgende:
Wat voor bug precies? Blauw scherm.?
Daarom moet je dus zorgen dat je met mensen speelt die wél aan teamplay doen. Je hebt niet eens een headset nodig als je bij de gasten uit je team blijft want die gooien om de zoveel tijd toch wel een doos met munitie of verzorging neer. En als je dan toch dood gaat dan zijn er altijd weer mensen zoals ik die hun eigen leven wagen om jou te reanimerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Sickert het volgende:
Er moet snel een filmpje komen zoals how not to be a noob!
Als ik ammo nodig heb krijg ik niks..
Heb ik het zelf scoor ik een triljoen aan ribbons.
Idem voor medic.
Waarom deelt niemand die shit uit!?
En waarom sta je 9/10 keer alleen een vlag te cappen.
Zijn ze dood spawnen ze @ home base
ik weet dat ik dan met een van jullie moet spelen maar ik heb vaak geen zin om te wachten op een que of te ouwehoeren.
Zonder headset kan het ook prima
Genoeg geklaag ik ga slapen! Morgen vroeg op en lekker knallen
Heb ik toevallig deze avond voor het eerst gehad. En ook al heb ik er al 35 uur en bijna 2000 deaths (quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:51 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Het niet meer kunnen spawnen nadat ik dood ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |