Ik zit nog wel eens te gillen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:56 schreef Dven het volgende:
[..]
En nog iets: Over het algemeen wordt er vrij weinig geouwehoerd. We geven vooral aanwijzingen die weer het teambelang dienen
Mja, het is was iddquote:Op woensdag 16 november 2011 10:02 schreef Roces18 het volgende:
haha voetbal![]()
kijk alleen ek's & wk's. De rest zijn allemaal oefenwedstrijden en andere troep waarvan ik de uitslag al lang weet. (Ik moet eigenlijk maar eens gokken)
mw3quote:Op woensdag 16 november 2011 10:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mja, het is was idd
Had jij al antwoord gegeven op mijn vraag waarom je BF3 op V&A hebt staan?
Wanneer krijg je die nemesis ribbon?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef Pumatje het volgende:
Hee lui
leuk te zien dat er meer fokkers bf3 spelen.
Zelf ben ik engineer verslaafd en zit als het maar even kan in een tank
Ben ( was) het ook van beroep..
laatst teheran Highway 27 kills met 0 Deaths gehaald.. en gelijk de nemesis ribbon.
Dat was masterlijk![]()
Hebben op de Ps3 hier in NL meer lui last van aim lag?
Nemesis ribbon krijg je als je 2 tegenstanders beiden 5x dood. Volgens mij hoeft het nu niet dat zij jouw niet mogen doden wat in BC2 wel het geval was.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die nemesis ribbon?
Als scope IRNV (infrarood scope, spot je heel makkelijk campers en andere lui pluspunt is dat hij niet te ver inzoomt) en foregrip. Andere accessoire boeit me nooit zoveel dus misschien suppressor of flash suppressor voor het tactische aspectquote:Op woensdag 16 november 2011 11:42 schreef Pumatje het volgende:
@Rauw
Inderdaad! Die zit ook in het spel, daar wordt op dit moment een patch voor gemaakt ( is naar wat ik begreep op Amerikaanse fora ). Hier moet eigelijk iedereen last van hebben, in ieder geval op de Ps3. Iedereen die dit niet opmerkt kan gewoon geen FPS spelen en moet versteld staan van lage K/D scores
De lag waarover ik het heb, is een AIM LAG. Dus in de controller... ga je naar links reageert de controller 1 /3 e van een seconde later pas. Zelfde voor azimuth en elevatie/declinatie.
Het verneukt het hele spel.. richten is al een kunst opzich maar het is helemaal kut als je een hoekje om rent en daar contact krijgt... je kunt bijna niet stabiel aanleggen.
Hier een link naar de problemen http://www.reddit.com/r/b(...)iming_issues_on_bf3/
heb overigens met de Scar met de engineer het meeste vrijgespeeld.
Heb Bipod,grip, Infrarood mono, Acom, Aimpoint etc.. maar wat ik nu moet gebruiken ... pfff weet het niet echt. Vind dat systeem van dingen vrijspelen maar niets eigelijk.
Yo dude ben je er vanavond nog? Invite mij dan ook ffe weer eens in de squad!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:03 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Als scope IRNV (infrarood scope, spot je heel makkelijk campers en andere lui pluspunt is dat hij niet te ver inzoomt) en foregrip. Andere accessoire boeit me nooit zoveel dus misschien suppressor of flash suppressor voor het tactische aspect
Daar ga ik wel voor zorgenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:19 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Yo dude ben je er vanavond nog? Invite mij dan ook ffe weer eens in de squad!
FUUUUUUUquote:Op woensdag 16 november 2011 11:42 schreef Pumatje het volgende:
@Rauw
Inderdaad! Die zit ook in het spel, daar wordt op dit moment een patch voor gemaakt ( is naar wat ik begreep op Amerikaanse fora ). Hier moet eigelijk iedereen last van hebben, in ieder geval op de Ps3. Iedereen die dit niet opmerkt kan gewoon geen FPS spelen en moet versteld staan van lage K/D scores
De lag waarover ik het heb, is een AIM LAG. Dus in de controller... ga je naar links reageert de controller 1 /3 e van een seconde later pas. Zelfde voor azimuth en elevatie/declinatie.
Het verneukt het hele spel.. richten is al een kunst opzich maar het is helemaal kut als je een hoekje om rent en daar contact krijgt... je kunt bijna niet stabiel aanleggen.
Hier een link naar de problemen http://www.reddit.com/r/b(...)iming_issues_on_bf3/
heb overigens met de Scar met de engineer het meeste vrijgespeeld.
Heb Bipod,grip, Infrarood mono, Acom, Aimpoint etc.. maar wat ik nu moet gebruiken ... pfff weet het niet echt. Vind dat systeem van dingen vrijspelen maar niets eigelijk.
Ik zou er even een uurtje voor uit trekken om de OP toe te voegenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:00 schreef Pumatje het volgende:
Hee, ik wil ook wel met jullie mee gamen
mijn psn is teunios
Ik niet ga voor alle mainweapons gewoon in ieder geval voor de servicestar.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Daar ga ik wel voor zorgenKomt helemaal goed!
Overigens heb ik ervoor gekozen nu ik met al mijn kits behalve Recon alles unlockt heb (En ook mijn Recon ribbons binnen heb) Nog maar 1 soort wapen per klasse te gebruiken![]()
Assault F2000![]()
Support M60![]()
Engineer A91
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |