Even een berichtje sturen naar één van de GAM modsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wie kan mij uit de OP halen?
GT: The Great HooD
PSN: The_Great_HooD
Ik ben rond 6uur klaar op de bank, dan naar huis en beslissen of ik NL-DL ga kijken of BF3 ga doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Dven het volgende:
Maar Catkiller en Document1, hoe laat denken jullie vanavond online te zijn dan? Ik ben zelf rond een uur of zeven a half acht thuis en afhankelijk van het spelbeeld ga ik misschien eerst nog Duitsland-Nederland kijken. Wat waarschijnlijk 'gewoon' om half negen begint?
Thanks!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Even een berichtje sturen naar één van de GAM mods
Afgeslacht door wie? Pas maar op anders neem ik mn vrienden mee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand interesse in een war op 360?
Private Matches moeten dan wel eerst erin gebracht worden maar ik geloof dat dat er aan zit te komen. Moten we alleen nog een datum prikken zodat jullie ff keihard geslacht worden
Ze hebben het 'beloofd' + dat het in BC2 ook gewoon zat. Dus ik zou echt niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:10 schreef Quantic het volgende:
Ik heb het idee dat dice never nooit private matches gaat implenteren
Als ik thuis ben en niemand komt langs dan zie je me wel verschijnen, ik beloof niksquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Dven het volgende:
Maar Catkiller en Document1, hoe laat denken jullie vanavond online te zijn dan? Ik ben zelf rond een uur of zeven a half acht thuis en afhankelijk van het spelbeeld ga ik misschien eerst nog Duitsland-Nederland kijken. Wat waarschijnlijk 'gewoon' om half negen begint?
Aha! Ik ben wat eerder klaar, rond half zeven kwart voor zeven thuis gok ik. Dus ga sowieso nog wel even BF3 spelen (en vrees dat als ik eenmaal begonnen ben Duitsland-Nederland ook niet meer aangaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben rond 6uur klaar op de bank, dan naar huis en beslissen of ik NL-DL ga kijken of BF3 ga doen.Als ik de wedstrijd ga kijken dan ga ik geen BF meer spelen vandaag want ik mag morgen fijn 11,5 uur werken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Afgeslacht door ons offcourse.
Wij hebben zeker wel 12 man in totaal. Ik denk dat jullie dat ook wel kunnen opbrengen...
Kan een epische strijd worden
Opzich al mochten wij het via FOK niet redden kan ik wel wat vrienden op trommelen om FOK bij te staan, eerst die private match functie maar eens!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Afgeslacht door ons offcourse.
Wij hebben zeker wel 12 man in totaal. Ik denk dat jullie dat ook wel kunnen opbrengen...
Kan een epische strijd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |