SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet echt chill, maar dat komt vooral omdat hardstyle oorkanker is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:10 schreef dreamzk het volgende:
Zo eens proberen te BF3 spelen met keiharde hardstyle aan
Maar je hoort het bijvoorbeeld wel wanneer er op je geschoten wordt maar je niet geraakt wordt. En je hoort inderdaad ook niemand meer praten! Verder neemt het natuurlijk gewoon een flink gedeelte van de game-ervaring weg. Zonder ratelende geweren en de doffe knallen van explosies is het lang zo leuk niet..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Bij BF valt dat wel mee bij mij, heel soms maar dat ik iets hoor, veel vaker dat je ze al lang en breed aan ziet komen. Als ik het wel zo goed zou horen was ik niet zo vaak in mijn rug gestoken
Maar je hoort niemand meer praten en het is wel irritant ja
En een knifeserverquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik pleit voor een citymaps only server!
Niet duidelijk maar nog wel verstaanbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Horen jullie zonder headset überhaupt mensen duidelijk praten dan?
Hier werkt het anders altijd prima! Misschien ligt het aan het type ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:43 schreef David1979 het volgende:
Headsets werken maar matig vind ik, stoort heel erg. Zet altijd laptop naast me neer met Skype als ik met m´n vrienden speel, dat gaat wel goed
Klonk wat zachter en doffer maar het viel nog te verstaan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Document1 het volgende:
Op de xbox ging het tot gisteravond met de voicechat goed bij mij, nadat er water over mijn mic ging was ik niet meer te verstaan volgens mij.
dat zou kunnen ja, niet echt een heel geavanceerd dingquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier werkt het anders altijd prima! Misschien ligt het aan het type ofzo?
Dan zal het wel aan de console liggen ja (no offence), ken nog niemand die er problemen mee heeft gehad op de xboxquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef 67Impala het volgende:
Tering quote knop. echt hinderlijk.. kom je in iemands FOBO![]()
Op de PS3 hapert hij heel erg, maar is volgens mij een bekende issue waar aan gewerkt wordt. Beter fixen ze het snel want zuivere communicatie is wel zo makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |