abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104377102

Algemene beschrijving
In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.

Algemene informatie
Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshots
FOK! TS server:
178.63.54.5:9987

BF3 Server (max 32 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian of BrainPulse/Bogardo

i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jpjedi of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.

We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.

Conquest-Rush-NL-32-i3D-net
Donaties zijn welkom om de server up and running te houden. Contact: Peter_Aragorn

Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers

FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: foknaam -> Ingame naam
Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic

Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 14 november 2011 @ 22:35:19 #2
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_104377599
Gister nog wat moois meegemaakt;

Op Kharg Island scheur ik vanaf de US base richting de gasstation. Ik spring lekker over de heuvels en kom los met m'n jeep. Op het moment dat ik neer kom, rent BugworksNL net voorbij... je kan het vast al raden; Instant kill. Mooi op 'm geland! >:)

Op de verkeerde plek en op het verkeerde moment. *O*

Eindelijk de Javelin vrijgespeeld, maar jammer dat je maar 2 raketten hebt en zo zuiver zijn ze niet, ook niet als je omhoog schiet, althans, niet met gebouwen er omheen, misschien in het open veld beter.

Binnenkort maar eens oefenen met een kistje ammo naast me en een scout met een SOFLAM.
pi_104377802
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef JK het volgende:

Op Kharg Island scheur ik vanaf de US base richting de gasstation. Ik spring lekker over de heuvels en kom los met m'n jeep. Op het moment dat ik neer kom, rent BugworksNL net voorbij... je kan het vast al raden; Instant kill. Mooi op 'm geland! >:)

Eindelijk de Javelin vrijgespeeld, maar jammer dat je maar 2 raketten hebt en zo zuiver zijn ze niet, ook niet als je omhoog schiet, althans, niet met gebouwen er omheen, misschien in het open veld beter.

Binnenkort maar eens oefenen met een kistje ammo naast me en een scout met een SOFLAM.
Ik heb ook leuke momenten zoals dit meegemaakt O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104379850
"too many failed logins.. you have been blocked"
WTF :{ ..

Blijkbaar vond iemand het leuk om te proberen in mijn account te komen. Gelukkig heeft een wachtwoord reset de boel weer verholpen en zijn mns tats zo te zien allemaal nog in orde.
Wel beetje irritant :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_104380337
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef JK het volgende:

Zag je aankomen :D , wist dat ik niks meer kon doen ;( .
  maandag 14 november 2011 @ 23:39:38 #6
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_104380857
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij en die klote n1tty :%
:')

Ik ben nitty :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_104384070
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles. :?
  dinsdag 15 november 2011 @ 07:17:03 #8
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_104384117
Wie is die SparkleZ_NL? Ik zie d'r nooit op fok. :?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_104384128
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:03 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles. :?
Dat is vaag
pi_104384150
quote:
Ik heb hem nog niet getest, ik zal vanmiddag eens kijken hoe hij hier draait.
-weg-
pi_104384173
Vanmiddag even de vorige terugzetten. Vandaag thuis dus ook BF3 nog even aanslingeren. :)

Dennis, ben je ook thuis? :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 07:31:45 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_104384228
quote:
Heeft dat niet met Hz te maken? (beeld vernieuwing).
Ik heb trouwens af en toe groene flitsen in 't scherm ongeacht de setting (low/medium/high)
  dinsdag 15 november 2011 @ 07:32:31 #13
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_104384236
quote:
Sommige mensen zullen je vertellen dat het aan je hardware ligt.

Volgens mij ligt dit gewoon aan de brakke engine want BF3 is het enige spel dat altijd van die rare issues heeft. Gisteren de .iso demo van NFS the run gedownload (frostbite 2) en dat spel heeft exact dezelfde bugs en grafische foutjes als BF3 _O-
Op elke fokker past een bril.
pi_104384304
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:25 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag even de vorige terugzetten. Vandaag thuis dus ook BF3 nog even aanslingeren. :)

Dennis, ben je ook thuis? :P
Ben om 1 uur klaar met school dus daarna kom ik wel :P
pi_104384341
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:31 schreef cerror het volgende:

[..]

Heeft dat niet met Hz te maken? (beeld vernieuwing).
Ik heb trouwens af en toe groene flitsen in 't scherm ongeacht de setting (low/medium/high)
De groene flitse heb ik soms ook en soms ook oranje en ik weet niet wat het is
pi_104384350
http://www.gamepro.com/ar(...)kand-expansion-pack/

gameplay van karkand, die destruction :9~
pi_104384362
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef andreas612 het volgende:

Kan hem niet zien.
Moet ze eerst toevoegen op faeboek :'(
pi_104384409
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:32 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Volgens mij ligt dit gewoon aan de brakke engine want BF3 is het enige spel dat altijd van die rare issues heeft. Gisteren de .iso demo van NFS the run gedownload (frostbite 2) en dat spel heeft exact dezelfde bugs en grafische foutjes als BF3 _O-
The Run demo voor pc? Waar heb je die dan vandaan? Ik dacht dat er geen pc-demo was...
pi_104384420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:50 schreef rubbels het volgende:

[..]

The Run demo voor pc? Waar heb je die dan vandaan? Ik dacht dat er geen pc-demo was...
hij heeft het over een .iso demo, dus waarschijnlijk gewoon een torrent
pi_104384432
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:46 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Kan hem niet zien.
wie, gamepro of battlefield? gamepro heb ik niet hoeven toe te voegen iig, alleen geboortedatum check.
pi_104384465
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:46 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Kan hem niet zien.
Rechtsboven kijken ;)
pi_104384489
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:51 schreef andreas612 het volgende:

[..]

hij heeft het over een .iso demo, dus waarschijnlijk gewoon een torrent
Niks op the pirate bay.. :(
pi_104385016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:32 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Tja dat zou knap zijn als er met stressen alles stabiel blijft en ik voor de patch geen problemen had ..
  dinsdag 15 november 2011 @ 08:47:28 #24
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_104385056
Ik heb sinds een tijdje ook steeds vaker dat BF random crashed, toevallig wel altijd als ik in een heli zit :')
pi_104385442
De meest vage bf3 review ooit!

http://t.co/bWywJrO3
pi_104385512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:11 schreef jpjedi het volgende:

De beste man heeft de multiplayer niet kunnen opstarten? :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:29:02 #27
131603 Afwazig
Serious business
pi_104385815
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:11 schreef jpjedi het volgende:

Hier is maar één antwoord op: :') :'( :D :') :'( :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:40:19 #28
4259 JK
pi_104386060
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef BugWorks het volgende:

[..]

Zag je aankomen :D , wist dat ik niks meer kon doen ;( .
Ik zag je dus totaal niet, blik op oneindig richting gasstation. Ik zag je pas 1 sec. voor de landing. Dus heb niet bijgestuurd of wat dan ook (al gaat dat ook niet in de lucht).

Gister ook nog even op een Duitse of Oostenrijkse rustige server gespeeld om mijn nieuwe unlocks te testen. Kon gewoon iemand met een hele hoge rank zo uit de lucht halen, die had geen flares... hij had wel alle unlocks van de tank (incl. CITV etc.), maar even flares unlocken, ho maar. :z Snapte pas dat hij al die unlocks had, toen hij al mijn mijnen kon ontwijken. De meeste mensen rijden elke keer weer op mijn mijnen. *O*
pi_104387242
Gisteravond echt lekker gespeeld (4004 punten in 1 match). Ben nog steeds maar level 11 ofzo, maar het gaat best lekker. Ik wil eigenlijk wel eens de fok-server proberen...dus misschien tot vanavond ;)
People assume too much.
pi_104387267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:26 schreef very het volgende:
Gisteravond echt lekker gespeeld (4004 punten in 1 match). Ben nog steeds maar level 11 ofzo, maar het gaat best lekker. Ik wil eigenlijk wel eens de fok-server proberen...dus misschien tot vanavond ;)
4000 punten is niet zo heel erg veel hoor :P
pi_104387755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

4000 punten is niet zo heel erg veel hoor :P
Nou...ik vond het wel een redelijke score voor 1 potje hoor. Meer dan wat ik gemiddeld haal.
People assume too much.
pi_104388104
O-) Gister 8000 pnt in 2 potjes
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:09:19 #33
131603 Afwazig
Serious business
pi_104388266
Begin steeds beter te worden met jets en choppers, gister met jets heat seekers en flares unlocked. Zal aardig wat schelen, nu hoef je niet meer (of in ieder geval minder)achter gebouwen te vliegen en laag over de grond om mensen met anti air te ontwijken.
pi_104388597
Ik kan maar niet wennen aan die jets. Heb gelukkig wel flares en heatseekers, maar je raast zo snel door de map heen, dat je een chopper verdomd lastig de lucht uit schiet met die heatseekers. Tegen de tijd dat je 'm eindelijk gelockt hebt, schiet die chopper z'n flares af en bij jij er al weer langs of je hebt niet meer genoeg tijd om 'm opnieuw te locken. Wat overblijft is dan die gun...
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:26:31 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_104388750
Afremmen! Je moet dan ook niet met je afterburner door de map heen jagen, maar alleen snelheid maken wanneer het nodig is, dus als je onder vuur wordt genomen of als je scherpe bochten wil maken.
pi_104388827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die jets. Heb gelukkig wel flares en heatseekers, maar je raast zo snel door de map heen, dat je een chopper verdomd lastig de lucht uit schiet met die heatseekers. Tegen de tijd dat je 'm eindelijk gelockt hebt, schiet die chopper z'n flares af en bij jij er al weer langs of je hebt niet meer genoeg tijd om 'm opnieuw te locken. Wat overblijft is dan die gun...
Je moet afremmen dan lukt het wel is makkelijk bobbie.
pi_104389034
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Afwazig het volgende:
Afremmen! Je moet dan ook niet met je afterburner door de map heen jagen, maar alleen snelheid maken wanneer het nodig is, dus als je onder vuur wordt genomen of als je scherpe bochten wil maken.
Ik ga het een keer proberen, afterburner gebruik is sowieso alleen wanneer ik onder vuur wordt genomen. Blijkbaar ga ik dan evengoed nog te snel :P
pi_104389488
Gewoon gas helemaal terug nemen als je een ruime draai heb gemaakt en je gaat weer over de actie-zone vliegen. Heb je rustig de tijd om heli's en tanks op hun broek te geven.
Conscience do cost.
pi_104389919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef ems. het volgende:
Gewoon gas helemaal terug nemen als je een ruime draai heb gemaakt en je gaat weer over de actie-zone vliegen. Heb je rustig de tijd om heli's en tanks op hun broek te geven.
Dat inderdaad :)
Wat niet wegneemt dat je voor een chopper ook maar 1 kans hebt. Je lockt, en schiet.. En dan vlieg je er vaak al voorbij, omdat de afstand om te locken zo klein is. Dan snel keren en hopen dat je volgende lock net sneller is dan zijn flares.
pi_104389962
Persoonlijk heb ik vooral moeite om als chopper die stomme heatseekers te ontwijken.
Met een flare krijg ik de eerste nog wel van me af, maar vaak komt meteen daarna de andere jet van de map op me jagen.

Met een jet kan je dan nog scherpe bocthen maken of tussen de gebouwen door vliegen. Maar die heli is niet bijster geweldig in duikvlucht of dwars tussen gebouwen door vliegen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:18:58 #41
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_104390424
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Persoonlijk heb ik vooral moeite om als chopper die stomme heatseekers te ontwijken.
Met een flare krijg ik de eerste nog wel van me af, maar vaak komt meteen daarna de andere jet van de map op me jagen.

Met een jet kan je dan nog scherpe bocthen maken of tussen de gebouwen door vliegen. Maar die heli is niet bijster geweldig in duikvlucht of dwars tussen gebouwen door vliegen.
Wat ik meestal doe is "runs".
Ik vlieg eerst vanuit de thuisbasis achter een rij bomen of achter een heuvel, vervolgens heel laag blijven (en rap vliegen).
Ineens schiet ik omhoog en doe een duikvlucht op het punt dat ik wil aanvallen en schieten die handel.
Vervolgens een scherpe bocht en laag ('t liefst zig-zaggend) weer naar de thuisbasis vliegen.
Zo lukt het me vaak om het met 1x flare 1 run te doen. :)
pi_104390744
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dat inderdaad :)
Wat niet wegneemt dat je voor een chopper ook maar 1 kans hebt. Je lockt, en schiet.. En dan vlieg je er vaak al voorbij, omdat de afstand om te locken zo klein is. Dan snel keren en hopen dat je volgende lock net sneller is dan zijn flares.
Vaak is de machinegun die op je jet zit toereikender voor langzame helicopters, heb ik gemerkt. Sowieso heeft iedereen nu flares dus ben ik wat minder happig op heatseekers, die toch een hoop tijd kosten om te locken :(
Conscience do cost.
pi_104390907
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef dennis3d het volgende:
O-) Gister 8000 pnt in 2 potjes
Net zoveel dus ;)
People assume too much.
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:40:27 #44
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104390957
Ik join over 2 uurtjes ofzo ook wel :)
The Outside Agency
pi_104391075
net even, op tha lapptop :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:53:28 #47
131603 Afwazig
Serious business
pi_104391260
Ach boeiend, ze worden waarschijnlijk toch gebanned. En ondanks alle unlocks bezit het gros 0.0 skill, en own je ze nog makkelijk, met mindere wapens.
pi_104391429
Snap er ook de lol niet zo van..
Die hogere rank/score is toch juist een soort van beloning(gevoelsmatig) voor je harde game-werk. Daardoor voelt het ook goed om een bepaalde rang te halen.

Als ik die met een hack zou halen is half the fun alweer weg..
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:11 #49
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_104391541
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die hogere rank/score is toch juist een soort van beloning(gevoelsmatig) voor je harde game-werk. Daardoor voelt het ook goed om een bepaalde rang te halen.

Als ik die met een hack zou halen is half all the fun alweer weg..
anders steek je gewoon even je tong erin
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:05:36 #50
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104391579
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Als ik die met een hack zou halen is half the fun alweer weg..
Amen!
The Outside Agency
pi_104391589
Tering tyfus hackers... wat is er nou leuk aan?
Ik snap die mensen niet....
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:12:32 #52
4259 JK
pi_104391784
Als je zo wilt statpadden of boosten moet je het zelf weten, je skills gaan er idd niet mee omhoog.
En dat ze mensen bannen of stats verwijderen vanwege die EOD hack snap ik niet, patch het spel dan, het is een fout in het spel dat het kan. Het spel is nu bijna 3 weken uit, maar ik heb nog geen BF3 patch gezien, alleen wat updates voor de servers zelf en van Origin.
Goed, er was een 0-day patch, met de commo-rose etc, maar er moet nog van alles verbeterd worden.
pi_104392062
ik log alvast in om de server aan te slingeren. :)
pi_104392237
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:23 schreef jpjedi het volgende:
ik log alvast in om de server aan te slingeren. :)
ik kom ook zo nog ff wat dingen doen en dan jedi owne :P
pi_104392374
Heeft iemand al 'n beetje coop gespeeld? Zat gisteren ff, gewoon met matchmake, en ik vind de missies best tof :D
Inmiddels al de MP412, KH2002 en de MP7 unlocked.. Die revolver is wel tof, de MP7 heeft wel wat, maar die KH2002 vind ik een kloteding :P
Ik wil de Sig553 en de HK G3 hebbennn!

Had trouwens bericht dat ik deze week ergens ws. m'n computer terugkrijg... Tot nu toe speel ik op m'n broertjes PC, en dus ook zijn account.. Nu moet ik zelf alle unlocks nog halen :')
pi_104392462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Jeff89 het volgende:
Heeft iemand al 'n beetje coop gespeeld? Zat gisteren ff, gewoon met matchmake, en ik vind de missies best tof :D
Inmiddels al de MP412, KH2002 en de MP7 unlocked.. Die revolver is wel tof, de MP7 heeft wel wat, maar die KH2002 vind ik een kloteding :P
Ik wil de Sig553 en de HK G3 hebbennn!

Had trouwens bericht dat ik deze week ergens ws. m'n computer terugkrijg... Tot nu toe speel ik op m'n broertjes PC, en dus ook zijn account.. Nu moet ik zelf alle unlocks nog halen :')
Je kan toch gewon op je eigen account inloggen in Origin?
pi_104392612
Ja, kan idd wel, maar ik vind 't wel best zo.. Beetje skill opdoen op m'n broertjes account :P (is goed voor m'n eigen K/D, W/L en skill level straks :P )
En ik heb mijn LE aan hem gegeven, met het idee dat ik dan zijn LE zou krijgen als die binnen kwam, maar Wehkamp heeft hem de gewone gestuurd :') Dus dan moet ik ws. alsnog de gewone BF3 ook op zijn bak installeren om op m'n eigen soldier te kunnen..
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:46:38 #58
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_104392721
Ben opgegroeid met Wolfenstein en Doom. Multiplayeren was nooit zo aan mij besteed. Toch maar eens aan gewaagd. Wat intens :o

zie ik daar een tegenst....prrtt ..dood ;(

Zijn er wat tips te geven aan een ouwe n00b als yours truly?
I follow you......but not on Twitter
pi_104392774
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben opgegroeid met Wolfenstein en Doom. Multiplayeren was nooit zo aan mij besteed. Toch maar eens aan gewaagd. Wat intens :o

Niet als een idioot rennen,
Dekking zoeken.
Veel oefenen :P
pi_104392878
quote:

Ik zou zeggen veel tijd aan besteden. Ik weet nog toen ik begon met Bad Company 2. Stond constant onderaan en was blij met iedere assist :P Tegenwoordig eindig ik in de bovenste helft van mijn team. Ook helpt het denk ik om gameplay op Youtube te kijken, zien hoe 'de profs' het spelen.
En natuurlijk de classes en wapens uitproberen, en kijken wat het beste bij jou speelstijl past en wat je het beste bevalt.
Veel succes!!

See you on the bettlefield, soldier!!!
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:55:53 #61
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_104392997
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Niet als een idioot rennen,
Dekking zoeken.
Veel oefenen :P
Ja, tof. Dekking zoeken heb ik geprobeerd. Om geknifed te worden door een andere mafkees :')

Ben er achter dat 's avonds spelen niet goed voor m'n nachtrust is. Doe de eerste 2 uur geen oog dicht na zo'n potje :D
I follow you......but not on Twitter
pi_104394600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef rubbels het volgende:

See you on the bettlefield, soldier!!!
;(
pi_104394755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

;(
Hahaha, ben niet gewend om te typen met een laptop...
pi_104394816
weer alles snel en laatste mcom verliezen we :S
pi_104394962
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef dennis3d het volgende:
weer alles snel en laatste mcom verliezen we :S
Moet je beter je best doen jonguh! :%

:P

Ik kom wel even naar de server om te laten zien hoe het moet! w/
pi_104395221
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef rubbels het volgende:

[..]

Hahaha, ben niet gewend om te typen met een laptop...
Uhuh :')
pi_104395276
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Uhuh :')
Hehe... :P
Maar het is wel zo!
pi_104395309
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Ja, tof. Dekking zoeken heb ik geprobeerd. Om geknifed te worden door een andere mafkees :')

Ben er achter dat 's avonds spelen niet goed voor m'n nachtrust is. Doe de eerste 2 uur geen oog dicht na zo'n potje :D
Daarom speel ik 2 uurtjes voordat ik ga slapen geen BF meer :P

De eerste dagen gingen mijn battles namelijk door in mijn dromen :')
pi_104395981
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

De beste man heeft de multiplayer niet kunnen opstarten? :')
Ik heb heb gevonden op twitter, wat zal ik antwoorden?? :P

pi_104396024
Admin die iemand kan kicken op BoF?
pi_104396089
Ok, je kan erin
  FOK!fotograaf dinsdag 15 november 2011 @ 15:27:15 #72
145146 Andyy
pi_104396370
quote:

Geluk hebben en in een goede squad terecht komen, dat is zo fijn als mensen daadwerkelijk samenspelen en classes aanpassen naar de situatie
Of gaan lonen, lekker achter de linie gaan lopen, krijg je ook veel kills door als je een beetje goed bent :P
pi_104396378
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik heb heb gevonden op twitter, wat zal ik antwoorden?? :P

[ afbeelding ]
jij zit ook op een laptop? :')
pi_104396446
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef andreas612 het volgende:

[..]

jij zit ook op een laptop? :')
Nee iphone :')
  FOK!fotograaf dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:33 #75
145146 Andyy
pi_104396491
Dus jij kan plaatsen vrijmaken voor Fokkers? :@
pi_104396601
net zo geergerd aan die server, 'k pas daar gewoon niet tussen met m'n paupergeweertje met 1 unlock... komt er weer een mongol met zo'n spraygun met extra ammo en scope en shit weet ik het allemaal...
  FOK!fotograaf dinsdag 15 november 2011 @ 15:33:54 #77
145146 Andyy
pi_104396639
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef andreas612 het volgende:
net zo geergerd aan die server, 'k pas daar gewoon niet tussen met m'n paupergeweertje met 1 unlock... komt er weer een mongol met zo'n spraygun met extra ammo en scope en shit weet ik het allemaal...
Die moet je pakken met skills :P
pi_104396662
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:29 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nee iphone :')
jedi kom knalle man
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:35:23 #79
131603 Afwazig
Serious business
pi_104396701
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef andreas612 het volgende:
Gewoon voorzichtig doen, iemand van achter aanvallen. Goed op je radar kijken en niet 'out in the open' lopen, maar omlopen via beschutting om vervolgens in zijn rug uit te komen.
pi_104396786
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gewoon voorzichtig doen, iemand van achter aanvallen. Goed op je radar kijken en niet 'out in the open' lopen, maar omlopen via beschutting om vervolgens in zijn rug uit te komen.
ja maar kom op zeg, dat ik dan als ik gespawn wordt dan echt 3x wordt geraped is het voor mij klaar hoor.. dat je 4x achter elkaar dood gaat zonder je reet te kunnen keren.. toedeledoki dan
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:40:45 #81
131603 Afwazig
Serious business
pi_104396901
Waar spawn je dan? Speel je conquest? Als je gewoon op je eigen base spawned kun je in principe niet gelijk geraped worden, als je in TDM op allies spawned loop je die kans idd wel.
pi_104397151
Spel nu alweer weken op de plank de liggen en nog steeds niet aan toe gekomen. Moet het toch eens gaan spelen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:53:36 #83
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_104397361
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef dennis3d het volgende:

[..]

jedi kom knalle man
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:54:41 #84
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_104397407
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef dennis3d het volgende:

[..]

jedi kom knalle man
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef hiddit het volgende:

[..]

Denken jullie nou echt dat iedereen hier de gehele dag kunnen gamen? Er zijn mensen die daadwerkelijk werken :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  FOK!fotograaf dinsdag 15 november 2011 @ 15:54:50 #85
145146 Andyy
pi_104397413
Lekker veel fokkers gepakt net met mijn noob kh
pi_104397564
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Civilian het volgende:

[..]

[..]

Denken jullie nou echt dat iedereen hier de gehele dag kunnen gamen? Er zijn mensen die daadwerkelijk werken :P
jedi is vrij :P
pi_104397822
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Afwazig het volgende:
Waar spawn je dan? Speel je conquest? Als je gewoon op je eigen base spawned kun je in principe niet gelijk geraped worden, als je in TDM op allies spawned loop je die kans idd wel.
op m'n squadmates, in conquest. Als ik van zo'n verrekt vliegdekschik moet komen ben ik elke keer 5 min bezig.
pi_104397902
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Civilian het volgende:

[..]

[..]

Vroeg me inderdaad al af waarom sommigen van die hoge scores al hebben. Zoveel tijd heb ik heul niet om te gamen :o
pi_104398127
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Vroeg me inderdaad al af waarom sommigen van die hoge scores al hebben. Zoveel tijd heb ik heul niet om te gamen :o
http://battlelog.battlefi(...)ler/stats/290561554/

268 uur! Dat zijn 11 volledige dagen sinds de release :')

Ik zit nu op de 29 uur, rank 19 :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:14:33 #90
4259 JK
pi_104398175
Jedi, heb wat centen naar je overgemaakt via Paypal.
pi_104398428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef JK het volgende:
Jedi, heb wat centen naar je overgemaakt via Paypal.
gezien, dank je :)
pi_104398479
ik was even naar de winkel met mijn dochtertje jongens, moet ook gebeuren. :P

Vanavond voetbal maar wellicht dat ik nog even langs kom voor wat headshotjes. :7
pi_104398576
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef jpjedi het volgende:
ik was even naar de winkel met mijn dochtertje jongens, moet ook gebeuren. :P

Vanavond voetbal maar wellicht dat ik nog even langs kom voor wat headshotjes. :7
voetbal :') we verliezen toch wel
pi_104398673
Hier nu op 19uur, rank 16 :)

Voor mijn gevoel heb ik er al veel meer tijd in zitten trouwens :o
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:26:27 #95
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104398687
JP..

waarom de fuck 64 man maps op 32 man server..

meer mensen die dit rete irritant vinden? :P
Geen drol te doen nergens, gewoon beetje van vlag naar vlag
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_104398782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef Xblister het volgende:
JP..

Idee was wat meer balans op Canals en er zijn veel fans van Caspian 64.

Maar mochten er mensen het met je eens zijn en ze laten dat hier even weten dan zetten we dat wel om bij genoeg kandidaten.

Sowieso hebben mensen die veel spelen, op TS zitten, kleine bijdrage leveren en hier veel input geven altijd wel goede invloed op de maprotatie. :)
pi_104398812
Caspian blijft sowieso toch wel een van de betere maps vind ik.
(hoewel er ook veel zijn die het daar volgens mij niet mee eens zijn :9 )
pi_104398967
stelletje ww`ers met zijn 8èn overdag op teamspeak. :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:36:39 #99
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104399061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef Xblister het volgende:
JP..

Jij was erbij toen we klaagden over canals ?
Maar bij caspian is het wel jammer ja. Maar caspian is alleen leuk met 64 man, Daar is hij ook voor gemaakt lijkt het
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_104399101
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
nee vroeg klaar
pi_104399285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef jpjedi het volgende:
Ok, je kan erin
Nog bedankt.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:42:45 #102
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104399303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
Ochtendploeg *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Jij was erbij toen we klaagden over canals ?
Maar bij caspian is het wel jammer ja. Maar caspian is alleen leuk met 64 man, Daar is hij ook voor gemaakt lijkt het
Ik klaag sowieso op canals, want vind het een kutmap.
Roll with the fastest
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:49:10 #103
4259 JK
pi_104399508
64 speler maps hebben meer vlaggen, dus meer te doen. Ik vind het wel lekker. Kharg Island heeft bijv. een extra vlag bij de militaire basis, anders kom je daar ook nooit.
pi_104399724
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef dennis3d het volgende:

[..]

nee vroeg klaar
tentamenweek _O_
pi_104400251
Hoe maak je trouwens een tweede soldaat aan voor je account? Het is volgens mij mogelijk!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/CTBon3zz1001/
pi_104400593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:08 schreef Doler12 het volgende:
Hoe maak je trouwens een tweede soldaat aan voor je account? Het is volgens mij mogelijk!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/CTBon3zz1001/
Dat vroeg ik mij ook al af. Met offline game kan je ook meerdere savegames hebben, dus waarom met online dan niet.

Ik vind het juist wel leuk om van alles te unlocken. Als je straks op level tig duizend zit en alles geunlocked hebt zou het wel leuk zijn om met een ander account overnieuw te beginnen
pi_104400682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:17 schreef Re.active het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af. Met offline game kan je ook meerdere savegames hebben, dus waarom met online dan niet.

Ik vind het juist wel leuk om van alles te unlocken. Als je straks op level tig duizend zit en alles geunlocked hebt zou het wel leuk zijn om met een ander account overnieuw te beginnen
Er zitten in een huishouden ook meerdere personen, zo als een vriendin of een zoontje. Ik vind het dan ook bizar om dan een gehele nieuwe game te kopen. In de vorige battefields kon je meerdere accounts/soldiers aanmaken.
pi_104401016
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef andreas612 het volgende:

Wat heb ik medelijden met console gamers die FPS spelen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_104401435
quote:
Moeten ze toch zelf weten?
Ik zou het zelf niet doen, maar ik zou totaal geen last ervan hebben wanneer iemand anders onrechtmatig gaat levellen.
People assume too much.
pi_104402227
Man.. waar halen jullie zoveel tijd vandaan?

Werken jullie niet... vriendin? Vrouw? Kinderen? :P

Zie sommige al in level 30 of hoger...

Wellicht heb ik het weekend wat meer tijd, alleen dan is Zelda ook in huis dus tja... lastig lastig lastig.
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:13:12 #111
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104402469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:49 schreef JK het volgende:
64 speler maps hebben meer vlaggen, dus meer te doen.
Deze snap ik niet ?? :')

Meer ruimte > Minder mensen > Meer te doen?
Roll with the fastest
pi_104402947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:13 schreef Xblister het volgende:

[..]

meer vlaggen waar je bij langs kan (in het mapdesign, conquest en conquestLarge) ... ook minder mensen om de vlaggen te verdedigen -> meer wisselingen van wie de vlaggen controleert. ...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_104403161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:13 schreef Xblister het volgende:

[..]

Meer ruimte>Minder mensen>Minder dood>dus meer te doen :')
pi_104403551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:32 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Meer ruimte>Minder mensen>Minder dood>dus meer te doen :')
True
>minder tijd dat je naar het wachtenoprespawn-scherm zit te kijken :9
pi_104403592
Meer vlaggen = meer variatie in gameplay.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:45:00 #116
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104403680
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:27 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

meer vlaggen waar je bij langs kan (in het mapdesign, conquest en conquestLarge) ... ook minder mensen om de vlaggen te verdedigen -> meer wisselingen van wie de vlaggen controleert. ...
Als jou defenitie van battlefield is van vlag naar vlag rennen met weinig weerstand. Af en toe een enemy tegenkomen die 90% van de tijd in een voertuig zit ,omdat er te veel voertuigen voor 32 man zijn, dan heb je geluk..
Roll with the fastest
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:55:39 #117
97079 Jeff89
Conquer All
pi_104404148
Alle Co-Op missies op hard gehaald 8-)
Wel fucking frustrerend als je medespeler de laatste stap van het laatste level verneukt.. Er zijn geen checkpoints, dus dan moet je heeeeelemaal opnieuw.
pi_104404717
Leuk die balans..... net allemaal level <10'ers tegen level >40.
Dan is de lol er heel snel vanaf.

Overigens snap ik niet waarom Rush ertussen staat... Gewoon Conquest en dan Caspian Border *O*
pi_104404848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef Diamond3d het volgende:

Overigens snap ik niet waarom Rush ertussen staat... Gewoon Conquest en dan Caspian Border *O*
inderaad moet echt auto-balans komen was lvl 1 en 4 en 10 en 14 en ik dan tegen lvl 45 67 54 enz.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:12:31 #120
97079 Jeff89
Conquer All
pi_104404860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef Diamond3d het volgende:

Rank zegt weinig man.. In BC2 was het veeeel kutter om tegen spelers met 'n hogere rank te spelen, vooral als je zelf nog geen Magnum Ammo had. De wapens en unlocks zijn nu vrij goed gebalanceerd.
pi_104404937
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:12 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Rank zegt weinig man.. In BC2 was het veeeel kutter om tegen spelers met 'n hogere rank te spelen, vooral als je zelf nog geen Magnum Ammo had. De wapens en unlocks zijn nu vrij goed gebalanceerd.
Maak wel uit nu hadden we alleen maar slechte mensen tegen hoge die goed waren.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:14:16 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_104404947
Haal die rush eruit man op de server. Dikke faal, echt geen fuck aan,
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:15:14 #123
4259 JK
pi_104404994
Met rush haak ik ook regelmatig af ;)
pi_104405121
Rush is kut inderdaad.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:18:11 #125
97079 Jeff89
Conquer All
pi_104405139
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Maak wel uit nu hadden we alleen maar slechte mensen tegen hoge die goed waren.
Ja, dat is idd wel zo, maar het kwam over alsof hij stelde dat lvl40ers voordeel hadden door hun rank, en dat valt in BF3 best mee..
Maargoed, wel veel meer ervaring idd :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:18:29 #126
97079 Jeff89
Conquer All
pi_104405149
Whatap met jullie haters? Rush is de tofste gamemode! :D
pi_104405193
Wat een mooi spel :P maar m'n CPU wordt 50 graden en mn videokaart 90 dat lijkt me wat te warm toch? Ik heb Phenom II X6 1090T ofzo en een GTX 275.
Facts don't care about your feelings
pi_104405276
We hebben een rush en een cq server :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:21:32 #129
97079 Jeff89
Conquer All
pi_104405291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:21 schreef jpjedi het volgende:
We hebben een rush en een cq server :)
Geen van de BoF servers is hardcore toch?
pi_104405909
Net een 14k/1d potje, klapt hij eruit terwijl we in het puntenscherm zitten. Game dus net afgelopen... Ben ik nu de score kwijt? Kreeg melding dat ik disconnected to the server was...

Edit: Battlelog is er wel van:

dinsdag 15 november 2011 @ 19:39:13 #131
4259 JK
pi_104406208
Mijn ervaring is dat je de punten / unlocks als nog aan het einde van dat potje krijgt.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:44:48 #132
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_104406497
PKA-S Holo op een M416 _O_
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_104407303
Ik vind 64 maps met 32 spelers juist fijn. 32-32 heb ik altijd een soort claustrofobisch gevoel.

Tevens
pi_104407482
Ik heb ook een server die ik best alleen CQ only wil maken.(dat is hij btw al)
Wou het een FoK server maken maar alleen maar gezeur gehad dus maar een andere naam gegeven, leek mij wel leuk om een CQ een Rush en een mixed server te hebben. :(
BF3 - Idanue
pi_104407729
Headshot van 374 meter afstand. Ook best netjes toch?
pi_104407820
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Headshot van 374 meter afstand. Ook best netjes toch?
Ik zit op 200 meter geloof ik. Wel met een 4x scope.
pi_104407956
Mijn verste headshot, is 177 meter, maar ik heb nog geen scopes gebruikt 8-)
pi_104407977
Bak dr weer niks van.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_104408109
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik zit op 200 meter geloof ik. Wel met een 4x scope.
Dit was met 7x scope
pi_104411214
Waarom houdt battlelog mijn vehicle destructions niet goed bij met jets? Staat dat ik er 0 heb. :(
pi_104412764
Whehe, daarnet een caspian border kat&muis spelletje gespeeld.

Kwam in een server met 2 mensen, toen waren we dus met 3.
Gingen zij ineens samen in een team vs ik in mn remi..

Leuk om dan te kijken hoe lang je een beetje een eerlijke score kan bewaren. Telkens net snel genoeg weg ergens om ze niet op mn dak te krijgen. Paar mooie mijnen neergelegd, komen ze op me af (omdat ze zien dat ik een vlag capture).. *boem*, allebei dood :7 ,

Heeft zeker 10min/kwartier geduurd voordat er meer spelers de server op kwamen, wel even fun gehad.
pi_104414972
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind 64 maps met 32 spelers juist fijn. 32-32 heb ik altijd een soort claustrofobisch gevoel.

Tevens
ik heb gelijk zin om met c4 te klote door dat filmpje :P
pi_104416011
Ik kom maar niet van die klote SVD (sniper) af. Ik wordt namelijk 40x gekilld voordat ik 1 kill kan maken omdat dat ding HE-LE-MAAL niks kan raken. Zelfs niet van dichtbij :')

Volgens mijn stats had ik 416 schoten nodig voor 20 kills... VOOR EEN SNIPER!! :r
pi_104416299
It's not the sword that counts, it's how you wield it.
Conscience do cost.
pi_104416465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef ems. het volgende:
It's not the sword that counts, it's how you wield it.
Maakt niks uit hoe ik de korrel gebruik, het raakt toch geen flikker :')
pi_104417192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kom maar niet van die klote SVD (sniper) af. Ik wordt namelijk 40x gekilld voordat ik 1 kill kan maken omdat dat ding HE-LE-MAAL niks kan raken. Zelfs niet van dichtbij :')

Volgens mijn stats had ik 416 schoten nodig voor 20 kills... VOOR EEN SNIPER!! :r
Ik zou gewoon even met de shotgun of PDW op TDM gaan spelen, tot je wat leuks unlocked hebt.
pi_104417271
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een mooi spel :P maar m'n CPU wordt 50 graden en mn videokaart 90 dat lijkt me wat te warm toch? Ik heb Phenom II X6 1090T ofzo en een GTX 275.
Nee, is helemaal goed hoor!
pi_104417323
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

Ik zou gewoon even met de shotgun of PDW op TDM gaan spelen, tot je wat leuks unlocked hebt.
Denk het ook ja. Als ik de SV98 pak van iemand, kan ik er wel moeiteloos met omgaan.
pi_104417375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Als ik de SV98 pak van iemand, kan ik er wel moeiteloos met omgaan.
SV'98 (plus bipod en 12x) is wel genieten.
pi_104417567
quote:

Tevens
Wat een fucking held _O_
pi_104422302
quote:

Tevens
Baas _O_
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_104426168
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Baas _O_
_O_ Geweldig _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door dennis3d op 16-11-2011 08:41:43 ]
pi_104426302
quote:

Tevens
hoe kan je nu C4 uit een heli flikkeren, af laten gaan en nog een kill maken ook. Dat is volgens mij meer geluk dan wijsheid. :')

Wel cool verder trouwens.
pi_104426592
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

SV'98 (plus bipod en 12x) is wel genieten.
Geeft x12 die irritante "HIER BEN IK JONGUNS SCHIET MAAR" glare?
pi_104426788
Dat doet het lampje :)
pi_104426844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat doet het lampje :)
Nee de sniper scope heeft glare, dat is het reflectie licht dat je ziet vanuit de verte. Dat bedoelt hij. ;)
pi_104426882
Vanmiddag maar weer eens wat knallen :7

Echt teveel goede games nu, Skyrim, BF3, FM 2012 :(
pi_104426916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nee de sniper scope heeft glare, dat is het reflectie licht dat je ziet vanuit de verte. Dat bedoelt hij. ;)
Aha... Vond het ook al zo stom dat die gasten een lampje op hun sniper hadden gezet ;)
pi_104427263
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Aha... Vond het ook al zo stom dat die gasten een lampje op hun sniper hadden gezet ;)
de standaard 7x scope heeft dat ook.

alleen 4x of minder heeft daar geen last van.

het is gewoon zaak, om pas in te zoomen als er wat rondloopt.
  woensdag 16 november 2011 @ 10:22:21 #160
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_104428085
quote:

Tevens
Prachtige exemplaren die bewijzen dat dit spel nooit e-sport friendly gaat worden :D 5 C4 op een tank en niet kapot :') 2 C4 op een mannetje en hij loopt verder _O-

Lekker casual deze game, niet al te serieus nemen :+
pi_104428195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:22 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Prachtige exemplaren die bewijzen dat dit spel nooit e-sport friendly gaat worden :D 5 C4 op een tank en niet kapot :') 2 C4 op een mannetje en hij loopt verder _O-

doen we ook niet met jou, dus blaat maar lekker verder
pi_104428288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:22 schreef Catch_me het volgende:

[..]

waarom niet e-sport friendly? De afwijkingen gelden toch voor iedereen? :')

Verder een computerspelletje vergelijken met werkelijkheid. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 10:40:36 #163
4259 JK
pi_104428495
Ik weet niet wat er gisteravond was, maar we werden verschrikkelijk ingemaakt.
Overal waar je liep vlogen de kogels je om de oren, het leek erop alsof de tegenpartij constant aan het spotten was. Of misschien had iemand een SOFLAM neergezet om constant overal te spotten? Werd zelfs voor het eerst in mn tank door een straaljager kapotgeschoten met kogels, toen ik de Russische basis uit kwam rijden op Kharg Island.

En niet te vergeten de helikopter met tv-missile, 1x raak en weg.. 2x met Jedi meegemaakt, maar dat is gewoon een kwestie van betere helikopteraars (met meer unlocks) tegenkomen op de server.

Ook in andere maps zien ze je echt overal. Bizar gewoon.. of ze spotten ontzettend goed of een aantal gebruiken wat cheats waardoor je de vijanden ook achter muren etc. kan zien om hun beweging in te schatten.

Hoe dan ook, gisteravond zijn we echt flink ingemaakt. ;(
Meer spotten dus, mijn Q-knop zal de eerste knop zijn die lam wordt op mijn toetsenbord, ik spot bijna elke seconde en zeker als ik in voertuigen zit.
pi_104428548
Of iedereen gebruikt IRNV ;)
pi_104428571
Ik spot ook vrijwel continu, dat helpt echt. Zeker als je recon bent en van bovenaf je teamleden in de gaten kunt houden die ergens een vlag veroveren, als je dan de vijand spot kunnen zij hem vervolgens afmaken. :)
pi_104428690
Als je disconnect wordt voordat de game is afgelopen, ben je dan al je punten kwijt die je in die game behaalde?
pi_104428705
Nee, maar wel als de server eruit vliegt en je dus daardoor gedisconnect wordt.
pi_104428826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:48 schreef LennardNL het volgende:
Nee, maar wel als de server eruit vliegt en je dus daardoor gedisconnect wordt.
Pffffffffff.............
Dat is goed nieuws want ik had een goede ronde.
  woensdag 16 november 2011 @ 10:55:10 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_104428863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:40 schreef JK het volgende:
Overal waar je liep vlogen de kogels je om de oren, het leek erop alsof de tegenpartij constant aan het spotten was. Of misschien had iemand een SOFLAM neergezet om constant overal te spotten? Werd zelfs voor het eerst in mn tank door een straaljager kapotgeschoten met kogels, toen ik de Russische basis uit kwam rijden op Kharg Island.

En niet te vergeten de helikopter met tv-missile, 1x raak en weg.. 2x met Jedi meegemaakt, maar dat is gewoon een kwestie van betere helikopteraars (met meer unlocks) tegenkomen op de server.

Ook in andere maps zien ze je echt overal. Bizar gewoon.. of ze spotten ontzettend goed of een aantal gebruiken wat cheats waardoor je de vijanden ook achter muren etc. kan zien om hun beweging in te schatten.

Meer spotten dus, mijn Q-knop zal de eerste knop zijn die lam wordt op mijn toetsenbord, ik spot bijna elke seconde en zeker als ik in voertuigen zit.
Haha, dat viel mij ook al op ja. Al die BOF lui in één team, en ik zat telkens in het andere team, en wij wonnen telkens _O-. Hoezo faal.

Ik had gister echt een matige dag trouwens, normaal sta ik redelijk in de top, gister stond ik telkens onderaan in de middenmoot. Nu kwam dat ook wel omdat ik gister veel in jets heb gezeten, dan scoor je toch weinig punten. Voor die 3/4 vehicle damaged / destroyed en 1 of 2 kills krijg je ook praktisch geen punten. Als ik gewoon op de grond ga cappen gaat het meestal wel hard.
pi_104428882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:40 schreef JK het volgende:

Spotten is inderdaad het allerbelangrijkst maar wordt door het gros van de spelers gewoon niet gedaan. :'(

Echter wij kunnen als squad (team is te hoog gegrepen) ook veel beter presteren. Als je ziet dat als ik met jou, Mike, Torched, Dennis etc in een squad zit dan functioneert het geheel gewoon een stuk beter en je punten zijn veel hoger. Mooi voorbeeld, Diamond is een ervaren goede speler maar is geïsoleerd door het ontbreken van TS. Dan zie je vaak dat hij de andere kant uitloopt en de boel weer uit zijn verband is. Oftewl, squads maken die allen op TS zitten en als je dan 2 BoF squads hebt dan moet je onderhand die server wel gaan ownen. Daarbij moeten we ook beter nadenken of wie wat doet. Een tank is een makkelijk slachtoffer voor een heli maar met een juiste mix van skills en kits moet je die kunnen afweren, dan wel in combinatie met AA of een eigen heli die in de buurt blijft. Op het moment zijn we gewoon te ongecoordineerd.

Wat ik gisteren zag was gewoon een geoliede machine bij de tegenpartij. Er waren zeker 4-6 spelers die duidelijk samenwerkten en spotten. Er zat een goede piloot bij en de tanks bleven altijd samen met AA. Ze hadden de nodige ervaring en dus de unlocks om ons echt in te blokken zoals Oranje. ( :') ). Die TV missile is wel uber want je bent als tank in 1 klap weg zonder dat je weet wat er gebeurde. |:(

Oftewel, we moeten hier echt van kunnen leren en zeker met het actieve TS groepje dat elke avond samen speelt. In BF2 zijn we na de verkennende weken ook meer gaan coördineren waarna je echt een server kan ownen.

Mooiste vind ik Diamond die zat te klagen over de heli die hem continue afschoot.. terwijl hij zelf de grootste BF2 BoF hoer was. _O-
pi_104428926
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Haha, dat viel mij ook al op ja. Al die BOF lui in één team, en ik zat telkens in het andere team, en wij wonnen telkens _O-. Hoezo faal.

Ik had gister echt een matige dag trouwens, normaal sta ik redelijk in de top, gister stond ik telkens onderaan in de middenmoot. Nu kwam dat ook wel omdat ik gister veel in jets heb gezeten, dan scoor je toch weinig punten. Voor die 3/4 vehicle damaged / destroyed en 1 of 2 kills krijg je ook praktisch geen punten. Als ik gewoon op de grond ga cappen gaat het meestal wel hard.
Wij werden geowned door buitenlanders hoor die elke keer ace squad waren. Daar stond jij niet bij volgens mij. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 11:02:37 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_104429115
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wij werden geowned door buitenlanders hoor die elke keer ace squad waren. Daar stond jij niet bij volgens mij. :')
Zeg ik dat dan? :') Begrijpend lezen is jou vreemd.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:03:07 #173
4259 JK
pi_104429125
Als we in een squad zitten, zijn we meestal ace squad aan onze kant en gaat dat ook goed.
Ik merk ook dat ik veel meer punten haal als squad dan als einzelganger.

Vaak scoor je met jets niets, omdat niemand vanaf de grond spot en je zelf maar moet spotten tijdens een fly-by. Gister ging het zo gesmeerd, dat ze mij dus al vanuit de basis zagen rijden, ze op de rem konden en met met die proppenschieter kapot knalden, kon geen kant op, ook naar voren rijden werd prima door ze gecorrigeerd met dus die rem.

Gister bij die military base (Kharg Island) ook wel lachen, Jedi en ik in de tank, we zien een andere tank dus achter een bergje stap ik uit, Jedi schiet door en ik bestook 'm ook met raketten. Tank stuk, Jedi helaas ook, maar de vlag was niet veroverd. ;)
Volgende keer repairtool mee ipv mijnen. Maar zo moet je wel op elkaar afstemmen wie wat is en wat meeneemt.

IRNV moet ik ook nog unlocken, en dan zijn die kleine maps wel weer goed en zullen idd wel hebben meegeholpen aan het zien van vijandelijke troepen.
pi_104429337
Godverdomme, unlock ik mijn jet service star, chrashed bf3.exe!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 11:10:05 ]
pi_104429438
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? :') Begrijpend lezen is jou vreemd.
Ik lees: jullie falen, wij niet.

Ik vond je net zo hard falen als ons team ;)
  woensdag 16 november 2011 @ 11:14:09 #176
131603 Afwazig
Serious business
pi_104429488
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zoals je kan lezen zeg ik later ook dat ik zelf ook bijzonder matig was gister.
pi_104429545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef JK het volgende:
Als we in een squad zitten, zijn we meestal ace squad aan onze kant en gaat dat ook goed.
Ik merk ook dat ik veel meer punten haal als squad dan als einzelganger.

Vaak scoor je met jets niets, omdat niemand vanaf de grond spot en je zelf maar moet spotten tijdens een fly-by. Gister ging het zo gesmeerd, dat ze mij dus al vanuit de basis zagen rijden, ze op de rem konden en met met die proppenschieter kapot knalden, kon geen kant op, ook naar voren rijden werd prima door ze gecorrigeerd met dus die rem.

Gister bij die military base (Kharg Island) ook wel lachen, Jedi en ik in de tank, we zien een andere tank dus achter een bergje stap ik uit, Jedi schiet door en ik bestook 'm ook met raketten. Tank stuk, Jedi helaas ook, maar de vlag was niet veroverd. ;)
Volgende keer repairtool mee ipv mijnen. Maar zo moet je wel op elkaar afstemmen wie wat is en wat meeneemt.

IRNV moet ik ook nog unlocken, en dan zijn die kleine maps wel weer goed en zullen idd wel hebben meegeholpen aan het zien van vijandelijke troepen.
Was lachen inderdaad. We vochten wel tot de laatste man en de laatste kogel. _O_
pi_104429581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Was lachen inderdaad. We vochten wel tot de laatste man en de laatste kogel. _O_
Is dat de mentaliteit op BoF??
pi_104430705
Godverdomme ga ik net zo goed in een jet, loop 'ie vast. Tering zooi.. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 11:54:00 #180
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_104430750
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:27 schreef andreas612 het volgende:

[..]

doen we ook niet met jou, dus blaat maar lekker verder
Je bent gewoon boos omdat ik je al een paar keer geknifed heb @ bof server :) IRNV naab :D
pi_104430829
Van vastlopers heb ik gelukkig niet echt last van (afgezien van de eerste keer BF3 opstarten > gegarandeerd vastlopen). Opvallend genoeg heb ik de laatste paar dagen geen disconnects meer *O* *

*Nu heb ik het ongetwijfeld gejinxed ;(
pi_104431025
Ik ben gebanned op een server omdat ik zei dat ook slechte mensen in een chopper mogen, omdat ze het toch moestem leren. :')
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
  woensdag 16 november 2011 @ 12:04:38 #183
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_104431093
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:02 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben gebanned op een server omdat ik zei dat ook slechte mensen in een chopper mogen, omdat ze het toch moestem leren. :')
Terechte ban. Leren vliegen doe je maar in die eerste coop missie.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:05:43 #184
131603 Afwazig
Serious business
pi_104431123
Ik heb er ook een tyfushekel aan als iemand in een chopper stapt en 10 seconden later op de kop in het gras ligt. Erger maakt het nog dat er vaak een teammaat bij in zit. Als je niet kan vliegen, leer dat dan eerst op een bijna lege server of singleplayer ofzo.
pi_104431157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:54 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Je bent gewoon boos omdat ik je al een paar keer geknifed heb @ bof server :) IRNV naab :D
:') ik heb 1x een kwartier op de bof server gespeeld, succes met je knife :')
pi_104431925
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

of niet ik schoot hem om de seconde dood maarja :D
pi_104431972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Spotten is inderdaad het allerbelangrijkst maar wordt door het gros van de spelers gewoon niet gedaan. :'(

Echter wij kunnen als squad (team is te hoog gegrepen) ook veel beter presteren. Als je ziet dat als ik met jou, Mike, Torched, Dennis etc in een squad zit dan functioneert het geheel gewoon een stuk beter en je punten zijn veel hoger. Mooi voorbeeld, Diamond is een ervaren goede speler maar is geïsoleerd door het ontbreken van TS. Dan zie je vaak dat hij de andere kant uitloopt en de boel weer uit zijn verband is. Oftewl, squads maken die allen op TS zitten en als je dan 2 BoF squads hebt dan moet je onderhand die server wel gaan ownen. Daarbij moeten we ook beter nadenken of wie wat doet. Een tank is een makkelijk slachtoffer voor een heli maar met een juiste mix van skills en kits moet je die kunnen afweren, dan wel in combinatie met AA of een eigen heli die in de buurt blijft. Op het moment zijn we gewoon te ongecoordineerd.

Wat ik gisteren zag was gewoon een geoliede machine bij de tegenpartij. Er waren zeker 4-6 spelers die duidelijk samenwerkten en spotten. Er zat een goede piloot bij en de tanks bleven altijd samen met AA. Ze hadden de nodige ervaring en dus de unlocks om ons echt in te blokken zoals Oranje. ( :') ). Die TV missile is wel uber want je bent als tank in 1 klap weg zonder dat je weet wat er gebeurde. |:(

Oftewel, we moeten hier echt van kunnen leren en zeker met het actieve TS groepje dat elke avond samen speelt. In BF2 zijn we na de verkennende weken ook meer gaan coördineren waarna je echt een server kan ownen.

Mooiste vind ik Diamond die zat te klagen over de heli die hem continue afschoot.. terwijl hij zelf de grootste BF2 BoF hoer was. _O-
Inderdaag ging lekker zeker door ts
Dus Diamond headset halen en ts downloaden gaat veel beter
BF2 Heli hoertje :P
  woensdag 16 november 2011 @ 12:57:01 #188
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_104432585
Hoe scan ik voor mijnen met de tank?
proximity scanner?

Vind mijn autolader alleen zo enorm belangrijk :(
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_104432644
Waarom vind jij een autolader zo belangrijk dan?

pi_104432839
Whehehe :')
pi_104432849
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef CamelNLD het volgende:

[ afbeelding ]
pi_104432865
quote:

[ afbeelding ]
hahahaha
pi_104432882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:57 schreef Pumatje het volgende:
Hoe scan ik voor mijnen met de tank?
proximity scanner?

Vind mijn autolader alleen zo enorm belangrijk :(
Die lichten enorm op met IR/Thermal.
pi_104433008
quote:

[ afbeelding ]
pi_104433108
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

Die lichten enorm op met IR/Thermal.
CITV lijkt me wel gaaf om dan een derde man aan boord te hebben met laserpaint waarna je een een fire and forget missile kunt afvuren. _O_. Dan moet je echt wel op TS zitten denk ik om dat te coördineren.

Iemand hier al met de derde man in de tank rond gereden?
pi_104433282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

CITV lijkt me wel gaaf om dan een derde man aan boord te hebben met laserpaint waarna je een een fire and forget missile kunt afvuren. _O_. Dan moet je echt wel op TS zitten denk ik om dat te coördineren.

heh, hoe werkt dat? passen toch maar 2 in?
pi_104433308
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef andreas612 het volgende:

[..]

heh, hoe werkt dat? passen toch maar 2 in?
als je die unlock hebt kan je als derde man in de tank.
pi_104433352
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:21 schreef jpjedi het volgende:

[..]

als je die unlock hebt kan je als derde man in de tank.
sick, is dat met tank unlocks? want daar ga ik momenteel wel hard in dacht ik :P

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 13:23:48 ]
pi_104433468
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

CITV lijkt me wel mooi om te doen ja, Het is een soort SOFLAM onder het dikke pantser van de tank. Als 2e gunner (vind zelf rondrijden toch minder leuk) ben ik toch al vaak bezig om goed om de tank heen te kijken, en als ik wat zie, spotten en vuren (vuren omdat ik nog niet veel met TS doe, en zo merkt de driver wel dat ik wat zie).
  woensdag 16 november 2011 @ 13:27:12 #200
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_104433504
jezus christus er is blijkbaar nog erg veel van het spel wat ik nog niet weet! :D
hoe de hell krijg je die unlock dan?

en IR op een tank.. wtf :{ doen we al jaren niet meer in het ecchie.
verder gruwelijk spel, ben enorm blij wanneer de patch komt om de AIM lag weg te halen.
pi_104433551
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef Pumatje het volgende:
jezus christus er is blijkbaar nog erg veel van het spel wat ik nog niet weet! :D

verder gruwelijk spel, ben enorm blij wanneer de patch komt om de AIM lag weg te halen.
IR/Thermal op tank is toch wel erg fijn, lijkt mij (heb 'm zelf nog niet), om gasten in bosjes te vinden.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:32:02 #202
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_104433645
IR en warmtebeeld zijn 2 verschillende waarnemingsmiddelen..
Wij en de Amerikanen gebruiken in ieder geval per tank 2x warmtebeeld camera's en voor de bestuurder 1 x warmtebeeld camera's. Maargoed ik werk niet met abram1a2 tanks dus heb geen idee wat de amerikanen voor oplossing hebben mbt bestuurder. vermoed mono hhv.

maargoed, klinkt toch allemaal wel erg leuk nog. Ik dacht het meeste van de tank al gehad te hebben maar nu blijkt dat er 3 man in kunnen! :D

kan iemand daar meer over uitleggen, wat de opties zijn en welke wapens / perks er voor de tank nog vrij gespeeld kunnen worden :)
pi_104433649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef Pumatje het volgende:

Hebben we nog tanks in het leger dan? :')

In battlelog kun je kijken welke unlocks er zijn en hoe ver je bent om ze te behalen. :)
  woensdag 16 november 2011 @ 13:35:25 #204
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_104433740
haha, nee.. ze zijn nu opgeslagen in vriezeveen.
Ik ben een nog overgebleven huzaar, volgende week begin nieuwe functie.

We hebben nu IFV's...in vele vormen en maten.
Infanterie heeft lichte babytankjes..Cv90.

Ding heeft ook warmtebeeldcamera voor schutter en cmdt. Ook geen IR meer.
pi_104433824
Vanavond ben ik er weer :D
pi_104433851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Spotten is zeker belangrijk. Ik doe dat dan ook altijd als daar de mogelijkheid voor is.

En TV Guide bf2 = *O*
pi_104433991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:38 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Spotten is zeker belangrijk. Ik doe dat dan ook altijd als daar de mogelijkheid voor is.

En TV Guide bf2 = *O*
hup hup naar de mediamarkt voor een headsetje!
pi_104434049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]

hup hup naar de mediamarkt voor een headsetje!
Eigenlijk wel he... Het is nog geen 100m lopen vanaf me werk hahaha.

Maar ik wil wel een degelijk headsetje, liefst USB en waarbij alleen jullie zwoele stemmetjes via me headset komen en het geluid via de speakers...
pi_104434134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Maar ik wil wel een degelijk headsetje, liefst USB en waarbij alleen jullie zwoele stemmetjes via me headset komen en het geluid via de speakers...
in W7 kun je dat apart regelen toch? Ik heb een USB set gehad maar werd gek omdat dat als aparte geluidskaart gezien wordt met een hoop driver geneuzel. Nu lekker oldskool plugjes en werkt perfect al moest ik wel kutten om naast TS ook gamegeluid te krijgen maar dat lag aan een of andere plugin van TS.
pi_104434218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

in W7 kun je dat apart regelen toch? Ik heb een USB set gehad maar werd gek omdat dat als aparte geluidskaart gezien wordt met een hoop driver geneuzel. Nu lekker oldskool plugjes en werkt perfect al moest ik wel kutten om naast TS ook gamegeluid te krijgen maar dat lag aan een of andere plugin van TS.
Ja dat bedoel ik, en bij me broertje staat het geluid via TS weer enorm zacht ondanks alle volumeknop hoog staan.... gekut altijd :P

Maar zal ff kijken!
  woensdag 16 november 2011 @ 13:49:22 #211
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_104434242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja, je kan een default communication device instellen (headset) en daarnaast een default sound device. Zo gaat het geluid over je speakers en onze zwoele stemmetjes penetreren rechtstreeks je trommelvliesje :9
  woensdag 16 november 2011 @ 13:50:03 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_104434273
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja, je kan een default communication device instellen (headset) en daarnaast een default sound device. Zo gaat het geluid over je speakers en onze zwoele stemmetjes penetreren rechtstreeks je trommelvliesje :9
Waar kun je dat instellen?
  woensdag 16 november 2011 @ 13:53:46 #213
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_104434402
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:50 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Waar kun je dat instellen?
Rechtermuisknop op het speakertje in je systemtray en dan op playback devices klikken (afspeelapparaten). Daar kan je het instellen
pi_104434741
Weet iemand eigenlijk hoe je die smoke launcher krijgt en of je eigenlijk ook een rocket launcher/noobtube op je M16 kan zetten?
  woensdag 16 november 2011 @ 14:17:35 #215
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104435145
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:05 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe je die smoke launcher krijgt en of je eigenlijk ook een rocket launcher/noobtube op je M16 kan zetten?
Voor noobtube op je rifle moet je underslung rail gebruiken en dan ipv je medkit een m320 selecteren. Je kunt ook een shotgun mounten.
^inteel²
&nbsp
pi_104435163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Voor noobtube op je rifle moet je underslung rail gebruiken en dan ipv je medkit een m320 selecteren. Je kunt ook een shotgun mounten.
verrek dat wist ik niet :)
  woensdag 16 november 2011 @ 14:18:49 #217
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104435177
Wat heb ik nu weer ontketend op de bofserver. Alles gaat nuubtuben nu :D
^inteel²
&nbsp
pi_104435368
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat heb ik nu weer ontketend op de bofserver. Alles gaat nuubtuben nu :D
huh, beide BoF servers zijn leeg :?
pi_104435454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

huh, beide BoF servers zijn leeg :?
Ben je wel wakker :P
pi_104435665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ben je wel wakker :P
Oh hij bedoelde niet nu? :')

anyhoe: SERVER VULLUH!
  woensdag 16 november 2011 @ 14:34:52 #221
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104435796
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kom gamen dan
^inteel²
&nbsp
pi_104435876
Zo dat is wel weer genoeg battlefield voor vandaag :P
  woensdag 16 november 2011 @ 14:44:19 #223
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104436139
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

:?
Roll with the fastest
pi_104436237
Ik hoop deze week mijn tweede engineer service star te mogen behalen. Welke klasse zou ik volgens jullie echt mee aan de slag moeten :P
pi_104436300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef Xblister het volgende:

[..]

:?
Wees gerust, ik val op vrouwen.
pi_104436313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

WERKUHHHHH!
pi_104436318
Ik heb nog vrijwel niks gedaan met assault, dus :P
pi_104436334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb nog vrijwel niks gedaan met assault, dus :P
Ik bijna niks met sniper en support en dat zal denk blijven :)
pi_104436353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

WERKUHHHHH!
Werken? Dat doe je maar in je eigen tijd :{w
SPOILER
  woensdag 16 november 2011 @ 14:50:11 #230
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104436361
quote:

[..]

Wees gerust, ik val op vrouwen.
Ik bedoelde meer het mensen door headset en gamegeluid via boxen.. lijkt me echt superirritant :P
Roll with the fastest
pi_104436462
quote:

[..]

WERKUHHHHH!
Zo weer klaar zo maar is de bof server in :D
pi_104436496
Ik ook werken :@
  woensdag 16 november 2011 @ 14:54:23 #233
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104436526
Ik net vrij..
Roll with the fastest
  woensdag 16 november 2011 @ 14:54:37 #234
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104436535
bf3 sc *O*
Roll with the fastest
  woensdag 16 november 2011 @ 14:55:43 #235
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104436573
gaan gebouwen ook kapot in de MP, nigga's?
pi_104436582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer het mensen door headset en gamegeluid via boxen.. lijkt me echt superirritant :P
Euhwww ;)

Nee juist niet. Op die manier hoor je minder de stemmen en het geluid van bf3 door elkaar.
Bovendien versta ik dan de mensen die praten op TS. Als ik alles door 1 kanaal laat komen en ik zit in een tank.... hell no.
pi_104436583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef jpjedi het volgende:
Ik ook werken :@
Vanavond weer ts en knalle he :P
pi_104436648
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Euhwww ;)

Nee juist niet. Op die manier hoor je minder de stemmen en het geluid van bf3 door elkaar.
Bovendien versta ik dan de mensen die praten op TS. Als ik alles door 1 kanaal laat komen en ik zit in een tank.... hell no.
Of niet das kapot iritant door je boxen mensen horen komen tijden het knallen.
En weet iemand al hoe je op ts het geluid harder zet van men headset of iets anders.
Alles staat op 100% en hoor jullie nog steeds zacht.
:(
pi_104436718
Even een paar biertjes halen en dan help ik wel met het vullen van de BoF servert.
-weg-
  woensdag 16 november 2011 @ 14:59:11 #240
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104436723
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:57 schreef dennis3d het volgende:

[..]

En weet iemand al hoe je op ts het geluid harder zet van men headset of iets anders.
Ligt dan denk ik aan je headset, of misschien mixer van windows?
Roll with the fastest
pi_104436787
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Xblister het volgende:

[..]

Volumeknopje van je headset al omhoog gedraaid? :')
pi_104436797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Xblister het volgende:

[..]

Denk niet aan headset heb hem al een tijdje en met de oude versie van ts deed hij het goed
En de mixer staat helemaal voluit.
Moet echt men geluid tijdens gamen zachter zetten om mensen op ts te horen. :'(
pi_104436808
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Volumeknopje van je headset al omhoog gedraaid? :')
Ja die staat ook max
pi_104436848
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:57 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Er zijn diverse schuifbalkjes voor je mic, in Windhoos en in TS. moet daar ergens in zitten of anders die mic in je strot duwen :')
pi_104436991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Er zijn diverse schuifbalkjes voor je mic, in Windhoos en in TS. moet daar ergens in zitten of anders die mic in je strot duwen :')
Nee ik hoor jullie zacht.
Mem mic is gwn goed
pi_104437056
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Nee ik hoor jullie zacht.
Mem mic is gwn goed
Ja klopt, ik had het ook met me oude headset icm teamspeak.
Heel raar.
pi_104437300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef Auti het volgende:
Even een paar biertjes halen en dan help ik wel met het vullen van de BoF servert.
Proost! Ik kom er ook aan :)

Nog ff snel spielen voordat mijn date komt :D
pi_104437401
Ik kom ook even in de server :)
pi_104437412
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:55 schreef RickoKun het volgende:
gaan gebouwen ook kapot in de MP, nigga's?
EEEj Ricko! geile donder! alles lekkah?

ja natuurlijk kan dat kapot ;)

xx

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 15:16:24 ]
pi_104437748
even admin message geplaatst op de server:

quote:
"16-11-2011 15:24:00 Server Player: Server: Admin announcement! All aim for Dennis3D, Extra points rewarded! till 18:00 CET.
_O-
pi_104437835
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

_O-
:D
pi_104437838
Hm, ik heb zojuist een mail gekregen van Battle.net dat mijn account is geblokkeerd. Ziet er echt uit, maar tegelijkertijd vertrouw ik het niet helemaal. Hieronder de mail, kunnen jullie zeggen hoe echt dit is en wat ik er mee moet doen?

quote:
Blizzard Entertainm​ent

Van: Blizzard Entertainment (noreply@battle.net)
Verzonden: woensdag 16 november 2011 12:36:14

Due to suspicious activity, the Battle.net account Bombvis has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:

Step 1: Secure Your Computer

In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.

Step 2: Secure Your E-mail Account

After you have secured your computer, please create a new password for your e-mail account since it may also be compromised. Be sure to check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit this Support page.

Step 3: Choose a New Password

You must change your password in order to resume using this Battle.net account. Please click this link to choose a new password:

https://us.battle.net/account/support/password-reset.html

*Note that your former password no longer grants access to Battle.net account management, World of Warcraft, or any other login-protected Battle.net account service.

If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http://us.blizzard.com/su(...)n_US&articleId=20606.

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_104437873
quote:

[..]

_O-
Waar zijn mijn extra punten dan?

Ik maakte Dennis net in :P
pi_104437889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Bombvis het volgende:
Hm, ik heb zojuist een mail gekregen van Battle.net dat mijn account is geblokkeerd. Ziet er echt uit, maar tegelijkertijd vertrouw ik het niet helemaal. Hieronder de mail, kunnen jullie zeggen hoe echt dit is en wat ik er mee moet doen?

[..]

:')______1!!!!1

Dit is battle.net niet battleLOG.
See the difference?
pi_104437890
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

ze zeggen dat je nu niet meer kan inloggen, 'k zou zeggen, probeer het eerst een keer.. als het gewoon kan is dit een bullshit mail.. en 'k dacht dat toch altijd via EA gaat?
pi_104437922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:29 schreef robuust89 het volgende:

[..]

See the difference?
lol, en dit ja :P
pi_104437949
quote:

[..]

_O-
wacht maar jedi :P
pi_104437955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:29 schreef robuust89 het volgende:

[..]

See the difference?
Hm, lol, dat was mij nog niet eens opgevallen :@

In dat geval vraag ik mij helemaal af waarvan het is, dus de mail gaat weg
pi_104438519
Is een phising mail, bedoeld om WoW-accounts mee te stelen :')
pi_104438724
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:46 schreef Jorwol het volgende:
Is een phising mail, bedoeld om WoW-accounts mee te stelen :')
Een probleem, heb nooit WoW gedaan, maar ik zag Battlenet dus ik legde connectie meteen met BF.. En ja, toen las ik pas Battlelog ipv Battlenet toen robuust89 het zei (waarvoor dank)
pi_104439319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Oooh! Dank!
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2011 @ 16:07:54 #262
145146 Andyy
pi_104439329
Wie is Dennis3d? :')
pi_104439462
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef Andyy het volgende:
dennis3d
pi_104439501
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

dennis3d
De Noob :{w
pi_104439634
quote:
12s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De Noob :{w
Firefox ssst :P
pi_104439723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Een probleem, heb nooit WoW gedaan, maar ik zag Battlenet dus ik legde connectie meteen met BF.. En ja, toen las ik pas Battlelog ipv Battlenet toen robuust89 het zei (waarvoor dank)
Die scammers weten ook niet of jij WoW hebt of niet, maar ze hopen gewoon dat mensen erin trappen ;)
pi_104439744
Dennis3d is die lieverd die zoveel scheldt in de chatbox :P O+
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2011 @ 16:18:34 #268
145146 Andyy
pi_104439774
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:15 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Ik cheat niet :')
pi_104439783
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Sorry probeer het niet meer te doen maar als een aimbot speelt.....
pi_104439798
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik cheat niet :')
nou.... leek er veel op sorry dat ik het zeg
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2011 @ 16:19:13 #271
145146 Andyy
pi_104439805
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Sorry probeer het niet meer te doen maar als een aimbot speelt.....
Ik kan er niks aan doen dat ik zo goed ben :@
pi_104439868
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:19 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat ik zo goed ben :@
nou niet je zelf overschatten :P
Maar men excuus voor daarnet :P
pi_104439872
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:15 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Geintje man :P

Maar vandaag ben je nog niet zo op dreef zag ik ;)
pi_104439919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geintje man :P

Maar vandaag ben je nog niet zo op dreef zag ik ;)
ff inkomen he :P
pi_104439930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:17 schreef wc-eend het volgende:
Ik knal 'm een paar keer neer met m'n sniper in Seine, gelijk ragen :')
Ik vind vanaf nu dat dennis 13 jaar oud, until proven otherwise.:P
pi_104439971
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef robuust89 het volgende:

[..]

:@
  woensdag 16 november 2011 @ 16:25:51 #277
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_104440076
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Eens :P
  woensdag 16 november 2011 @ 16:27:39 #278
4259 JK
pi_104440172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef Pumatje het volgende:
We hebben nu IFV's...in vele vormen en maten.
Infanterie heeft lichte babytankjes..Cv90.

Ding heeft ook warmtebeeldcamera voor schutter en cmdt. Ook geen IR meer.
IR is vragen om in het echte leven snel gezien te worden (al kan dat natuurlijk niet met het blote oog). Ben ook benieuwd naar de derde plek in de tank. Moet nog zoveel unlocken... en vaak wil ik graag een unlock en blijkt het niet te zijn wat ik had gehoopt. Die Javalin stelt bijna nog minder voor dan een normale RPG.

Dusss.... vanavond soflam + javalin testen, kijken of dat beter gaat? Maarja, wie heeft er een soflam en heeft zin om ff wat te testen?
pi_104440222
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:27 schreef JK het volgende:

[..]

IR is vragen om in het echte leven snel gezien te worden (al kan dat natuurlijk niet met het blote oog). Ben ook benieuwd naar de derde plek in de tank. Moet nog zoveel unlocken... en vaak wil ik graag een unlock en blijkt het niet te zijn wat ik had gehoopt. Die Javalin stelt bijna nog minder voor dan een normale RPG.

Dusss.... vanavond soflam + javalin testen, kijken of dat beter gaat? Maarja, wie heeft er een soflam en heeft zin om ff wat te testen?
Heb wel zin hoor :D
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2011 @ 16:28:52 #280
145146 Andyy
pi_104440228
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef Civilian het volgende:

[..]

Eens :P
+1
Op knife afschuiven is wel makkelijk :P
pi_104440368
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:28 schreef Andyy het volgende:

[..]

+1
Op knife afschuiven is wel makkelijk :P
Wou je terugpakken van die headshots en je dogtags in de prijzen kamer hangen :P
  woensdag 16 november 2011 @ 16:34:47 #282
131603 Afwazig
Serious business
pi_104440452
Meer mensen met inlogproblemen op Origin? Kan wel op Battlelog inloggen, maar niet via Origin :r
pi_104440455
't knifen is trouwens wel bagger tov bc2, geen sneltoets om in één keer te knifen, heb 'm nu ingesteld op de scroll button direct te klikken, maar dan moet ik vervolgens nog een keer linkermuisknop in drukken voordat ik daadwerkelijk kan knifen.. ipv één klik op scrollbuton en knifen die handel.. erg omslachtig dus.
  woensdag 16 november 2011 @ 16:35:26 #284
131603 Afwazig
Serious business
pi_104440480
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef andreas612 het volgende:
't knifen is trouwens wel bagger tov bc2, geen sneltoets om in één keer te knifen, heb 'm nu ingesteld op de scroll button direct te klikken, maar dan moet ik vervolgens nog een keer linkermuisknop in drukken voordat ik daadwerkelijk kan knifen.. ipv één klik op scrollbuton en knifen die handel.. erg omslachtig dus.
F?
pi_104440526
nee?
pi_104440552
als ik op G druk pleurt ie die granaat wél in één keer, maar knifen in één keer ho maar :')
pi_104440576
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef Andyy het volgende:
Dit is hem:

pi_104440608
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:37 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dit is hem:

[ afbeelding ]
Jedi wat ben je toch een homo.
  woensdag 16 november 2011 @ 16:39:31 #289
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_104440650
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef andreas612 het volgende:
Wut? Ik heb hem onder een van mn 13 muisknoppen gezet. Als ik die indruk gaat hij kniven, en als ik hem ingedrukt hou dan pakt hij het mes en blijft hij die vasthouden..
pi_104440708
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:39 schreef Civilian het volgende:

[..]

Wut? Ik heb hem onder een van mn 13 muisknoppen gezet. Als ik die indruk gaat hij kniven, en als ik hem ingedrukt hou dan pakt hij het mes en blijft hij die vasthouden..
Ik onder f :P goed te doen
  woensdag 16 november 2011 @ 16:40:56 #291
296894 Xblister
Simply the best..
pi_104440730
quote:

[..]

Dit is hem:

[ afbeelding ]
_O_ _O-

Oh, dit kan hem ook nog zijn..

[ Bericht 10% gewijzigd door Xblister op 16-11-2011 16:46:10 ]
Roll with the fastest
pi_104440979
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:38 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Jedi wat ben je toch een homo.
_O-

pest deze man niet zo ;)
pi_104441011
quote:

[..]

Dit is hem:

[ afbeelding ]
:D
pi_104441027
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef andreas612 het volgende:

[..]

_O-

pest deze man niet zo ;)
inderdaad, daar kan 'ie niets aan doen.
pi_104441028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef Xblister het volgende:

[..]

_O_ _O-

[ afbeelding ]
Nou zijn we weer aardig
pi_104441089
quote:

[..]

_O_ _O-

[ afbeelding ]
Dat is zijn broer toch?

Geintje Dennis... Je mag me vanavond weer voor mijn kop knallen ok. *;
  woensdag 16 november 2011 @ 16:48:44 #297
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_104441091
quote:

[..]

_O_ _O-

[ afbeelding ]
3D is hij zeker :D Neemt alle 3 de dimensies goed in beslag zo :P
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2011 @ 16:50:20 #298
145146 Andyy
pi_104441174
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Wou je terugpakken van die headshots en je dogtags in de prijzen kamer hangen :P
Daarnaast, je keek de andere kant op :+
pi_104441221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat is zijn broer toch?

Geintje Dennis... Je mag me vanavond weer voor mijn kop knallen ok. *;
Oke dan :D
pi_104441229
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef Andyy het volgende:

[..]