SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 32 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Admin voor kick(TS): Civilian of BrainPulse/Bogardo
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admin voor kick(xfire): jpjedi of kogelvoer
Zoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Conquest-Rush-NL-32-i3D-net
Donaties zijn welkom om de server up and running te houden. Contact: Peter_Aragorn
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: foknaam -> Ingame naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gister nog wat moois meegemaakt;
Op Kharg Island scheur ik vanaf de US base richting de gasstation. Ik spring lekker over de heuvels en kom los met m'n jeep. Op het moment dat ik neer kom, rent BugworksNL net voorbij... je kan het vast al raden; Instant kill. Mooi op 'm geland!![]()
Op de verkeerde plek en op het verkeerde moment.![]()
Eindelijk de Javelin vrijgespeeld, maar jammer dat je maar 2 raketten hebt en zo zuiver zijn ze niet, ook niet als je omhoog schiet, althans, niet met gebouwen er omheen, misschien in het open veld beter.
Binnenkort maar eens oefenen met een kistje ammo naast me en een scout met een SOFLAM.![]()
Ik heb ook leuke momenten zoals dit meegemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef JK het volgende:
Op Kharg Island scheur ik vanaf de US base richting de gasstation. Ik spring lekker over de heuvels en kom los met m'n jeep. Op het moment dat ik neer kom, rent BugworksNL net voorbij... je kan het vast al raden; Instant kill. Mooi op 'm geland!![]()
Eindelijk de Javelin vrijgespeeld, maar jammer dat je maar 2 raketten hebt en zo zuiver zijn ze niet, ook niet als je omhoog schiet, althans, niet met gebouwen er omheen, misschien in het open veld beter.
Binnenkort maar eens oefenen met een kistje ammo naast me en een scout met een SOFLAM.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
"too many failed logins.. you have been blocked"
WTF..
Blijkbaar vond iemand het leuk om te proberen in mijn account te komen. Gelukkig heeft een wachtwoord reset de boel weer verholpen en zijn mns tats zo te zien allemaal nog in orde.
Wel beetje irritant
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Zag je aankomenquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef JK het volgende:
, wist dat ik niks meer kon doen
.
![]()
quote:
Ik ben nitty
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles.![]()
![]()
Wie is die SparkleZ_NL? Ik zie d'r nooit op fok.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Dat is vaagquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:03 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles.![]()
Ik heb hem nog niet getest, ik zal vanmiddag eens kijken hoe hij hier draait.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:03 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles.-weg-![]()
Vanmiddag even de vorige terugzetten. Vandaag thuis dus ook BF3 nog even aanslingeren.
Dennis, ben je ook thuis?![]()
![]()
Heeft dat niet met Hz te maken? (beeld vernieuwing).quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:03 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles.
Ik heb trouwens af en toe groene flitsen in 't scherm ongeacht de setting (low/medium/high)Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Sommige mensen zullen je vertellen dat het aan je hardware ligt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:03 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de nieuwe nvidia patch last dat mijn scherm na verloop van tijd zwarte delen gaat tonen. Als ik dan bijvoorbeeld 1 kant op kijk is het zwart en zie ik enkel de hud. Draai ik om dan zie ik wel weer alles.
Volgens mij ligt dit gewoon aan de brakke engine want BF3 is het enige spel dat altijd van die rare issues heeft. Gisteren de .iso demo van NFS the run gedownload (frostbite 2) en dat spel heeft exact dezelfde bugs en grafische foutjes als BF3
Op elke fokker past een bril.![]()
Ben om 1 uur klaar met school dus daarna kom ik welquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:25 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag even de vorige terugzetten. Vandaag thuis dus ook BF3 nog even aanslingeren.
Dennis, ben je ook thuis?![]()
![]()
De groene flitse heb ik soms ook en soms ook oranje en ik weet niet wat het isquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Heeft dat niet met Hz te maken? (beeld vernieuwing).
Ik heb trouwens af en toe groene flitsen in 't scherm ongeacht de setting (low/medium/high)![]()
Kan hem niet zien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:45 schreef andreas612 het volgende:
http://www.gamepro.com/ar(...)kand-expansion-pack/
gameplay van karkand, die destruction
Moet ze eerst toevoegen op faeboek![]()
![]()
The Run demo voor pc? Waar heb je die dan vandaan? Ik dacht dat er geen pc-demo was...quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen je vertellen dat het aan je hardware ligt.
Volgens mij ligt dit gewoon aan de brakke engine want BF3 is het enige spel dat altijd van die rare issues heeft. Gisteren de .iso demo van NFS the run gedownload (frostbite 2) en dat spel heeft exact dezelfde bugs en grafische foutjes als BF3![]()
hij heeft het over een .iso demo, dus waarschijnlijk gewoon een torrentquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:50 schreef rubbels het volgende:
[..]
The Run demo voor pc? Waar heb je die dan vandaan? Ik dacht dat er geen pc-demo was...![]()
wie, gamepro of battlefield? gamepro heb ik niet hoeven toe te voegen iig, alleen geboortedatum check.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan hem niet zien.
Rechtsboven kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan hem niet zien.
![]()
Niks op the pirate bay..quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hij heeft het over een .iso demo, dus waarschijnlijk gewoon een torrent![]()
![]()
Tja dat zou knap zijn als er met stressen alles stabiel blijft en ik voor de patch geen problemen had ..quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen je vertellen dat het aan je hardware ligt.
Volgens mij ligt dit gewoon aan de brakke engine want BF3 is het enige spel dat altijd van die rare issues heeft. Gisteren de .iso demo van NFS the run gedownload (frostbite 2) en dat spel heeft exact dezelfde bugs en grafische foutjes als BF3![]()
Ik heb sinds een tijdje ook steeds vaker dat BF random crashed, toevallig wel altijd als ik in een heli zit
Op elke fokker past een bril.![]()
De beste man heeft de multiplayer niet kunnen opstarten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:11 schreef jpjedi het volgende:
De meest vage bf3 review ooit!
http://t.co/bWywJrO3
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Hier is maar één antwoord op:quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:11 schreef jpjedi het volgende:
De meest vage bf3 review ooit!
http://t.co/bWywJrO3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Ik zag je dus totaal niet, blik op oneindig richting gasstation. Ik zag je pas 1 sec. voor de landing. Dus heb niet bijgestuurd of wat dan ook (al gaat dat ook niet in de lucht).quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Zag je aankomen, wist dat ik niks meer kon doen
.
Gister ook nog even op een Duitse of Oostenrijkse rustige server gespeeld om mijn nieuwe unlocks te testen. Kon gewoon iemand met een hele hoge rank zo uit de lucht halen, die had geen flares... hij had wel alle unlocks van de tank (incl. CITV etc.), maar even flares unlocken, ho maar.Snapte pas dat hij al die unlocks had, toen hij al mijn mijnen kon ontwijken. De meeste mensen rijden elke keer weer op mijn mijnen.
![]()
![]()
Gisteravond echt lekker gespeeld (4004 punten in 1 match). Ben nog steeds maar level 11 ofzo, maar het gaat best lekker. Ik wil eigenlijk wel eens de fok-server proberen...dus misschien tot vanavond
People assume too much.![]()
4000 punten is niet zo heel erg veel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:26 schreef very het volgende:
Gisteravond echt lekker gespeeld (4004 punten in 1 match). Ben nog steeds maar level 11 ofzo, maar het gaat best lekker. Ik wil eigenlijk wel eens de fok-server proberen...dus misschien tot vanavond
Nou...ik vond het wel een redelijke score voor 1 potje hoor. Meer dan wat ik gemiddeld haal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
4000 punten is niet zo heel erg veel hoorPeople assume too much.![]()
Begin steeds beter te worden met jets en choppers, gister met jets heat seekers en flares unlocked. Zal aardig wat schelen, nu hoef je niet meer (of in ieder geval minder)achter gebouwen te vliegen en laag over de grond om mensen met anti air te ontwijken.Would you like to know more?
Ik kan maar niet wennen aan die jets. Heb gelukkig wel flares en heatseekers, maar je raast zo snel door de map heen, dat je een chopper verdomd lastig de lucht uit schiet met die heatseekers. Tegen de tijd dat je 'm eindelijk gelockt hebt, schiet die chopper z'n flares af en bij jij er al weer langs of je hebt niet meer genoeg tijd om 'm opnieuw te locken. Wat overblijft is dan die gun...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Afremmen! Je moet dan ook niet met je afterburner door de map heen jagen, maar alleen snelheid maken wanneer het nodig is, dus als je onder vuur wordt genomen of als je scherpe bochten wil maken.Would you like to know more?
Je moet afremmen dan lukt het wel is makkelijk bobbie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan die jets. Heb gelukkig wel flares en heatseekers, maar je raast zo snel door de map heen, dat je een chopper verdomd lastig de lucht uit schiet met die heatseekers. Tegen de tijd dat je 'm eindelijk gelockt hebt, schiet die chopper z'n flares af en bij jij er al weer langs of je hebt niet meer genoeg tijd om 'm opnieuw te locken. Wat overblijft is dan die gun...![]()
Ik ga het een keer proberen, afterburner gebruik is sowieso alleen wanneer ik onder vuur wordt genomen. Blijkbaar ga ik dan evengoed nog te snelquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Afwazig het volgende:
Afremmen! Je moet dan ook niet met je afterburner door de map heen jagen, maar alleen snelheid maken wanneer het nodig is, dus als je onder vuur wordt genomen of als je scherpe bochten wil maken.
Gewoon gas helemaal terug nemen als je een ruime draai heb gemaakt en je gaat weer over de actie-zone vliegen. Heb je rustig de tijd om heli's en tanks op hun broek te geven.Conscience do cost.![]()
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef ems. het volgende:
Gewoon gas helemaal terug nemen als je een ruime draai heb gemaakt en je gaat weer over de actie-zone vliegen. Heb je rustig de tijd om heli's en tanks op hun broek te geven.
Wat niet wegneemt dat je voor een chopper ook maar 1 kans hebt. Je lockt, en schiet.. En dan vlieg je er vaak al voorbij, omdat de afstand om te locken zo klein is. Dan snel keren en hopen dat je volgende lock net sneller is dan zijn flares...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Persoonlijk heb ik vooral moeite om als chopper die stomme heatseekers te ontwijken.
Met een flare krijg ik de eerste nog wel van me af, maar vaak komt meteen daarna de andere jet van de map op me jagen.
Met een jet kan je dan nog scherpe bocthen maken of tussen de gebouwen door vliegen. Maar die heli is niet bijster geweldig in duikvlucht of dwars tussen gebouwen door vliegen...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Wat ik meestal doe is "runs".quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Persoonlijk heb ik vooral moeite om als chopper die stomme heatseekers te ontwijken.
Met een flare krijg ik de eerste nog wel van me af, maar vaak komt meteen daarna de andere jet van de map op me jagen.
Met een jet kan je dan nog scherpe bocthen maken of tussen de gebouwen door vliegen. Maar die heli is niet bijster geweldig in duikvlucht of dwars tussen gebouwen door vliegen.
Ik vlieg eerst vanuit de thuisbasis achter een rij bomen of achter een heuvel, vervolgens heel laag blijven (en rap vliegen).
Ineens schiet ik omhoog en doe een duikvlucht op het punt dat ik wil aanvallen en schieten die handel.
Vervolgens een scherpe bocht en laag ('t liefst zig-zaggend) weer naar de thuisbasis vliegen.
Zo lukt het me vaak om het met 1x flare 1 run te doen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Vaak is de machinegun die op je jet zit toereikender voor langzame helicopters, heb ik gemerkt. Sowieso heeft iedereen nu flares dus ben ik wat minder happig op heatseekers, die toch een hoop tijd kosten om te lockenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Wat niet wegneemt dat je voor een chopper ook maar 1 kans hebt. Je lockt, en schiet.. En dan vlieg je er vaak al voorbij, omdat de afstand om te locken zo klein is. Dan snel keren en hopen dat je volgende lock net sneller is dan zijn flares.
Conscience do cost.![]()
Ach boeiend, ze worden waarschijnlijk toch gebanned. En ondanks alle unlocks bezit het gros 0.0 skill, en own je ze nog makkelijk, met mindere wapens.Would you like to know more?
Snap er ook de lol niet zo van..
Die hogere rank/score is toch juist een soort van beloning(gevoelsmatig) voor je harde game-werk. Daardoor voelt het ook goed om een bepaalde rang te halen.
Als ik die met een hack zou halen is half the fun alweer weg....non est vivere sed valere vita est ..![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die hogere rank/score is toch juist een soort van beloning(gevoelsmatig) voor je harde game-werk. Daardoor voelt het ook goed om een bepaalde rang te halen.
Als ik die met een hack zou halen is half all the fun alweer weg..anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Amen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als ik die met een hack zou halen is half the fun alweer weg..The Outside Agency![]()
Als je zo wilt statpadden of boosten moet je het zelf weten, je skills gaan er idd niet mee omhoog.
En dat ze mensen bannen of stats verwijderen vanwege die EOD hack snap ik niet, patch het spel dan, het is een fout in het spel dat het kan. Het spel is nu bijna 3 weken uit, maar ik heb nog geen BF3 patch gezien, alleen wat updates voor de servers zelf en van Origin.
Goed, er was een 0-day patch, met de commo-rose etc, maar er moet nog van alles verbeterd worden.![]()
ik kom ook zo nog ff wat dingen doen en dan jedi ownequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:23 schreef jpjedi het volgende:
ik log alvast in om de server aan te slingeren.![]()
![]()
Heeft iemand al 'n beetje coop gespeeld? Zat gisteren ff, gewoon met matchmake, en ik vind de missies best tof
Inmiddels al de MP412, KH2002 en de MP7 unlocked.. Die revolver is wel tof, de MP7 heeft wel wat, maar die KH2002 vind ik een kloteding
Ik wil de Sig553 en de HK G3 hebbennn!
Had trouwens bericht dat ik deze week ergens ws. m'n computer terugkrijg... Tot nu toe speel ik op m'n broertjes PC, en dus ook zijn account.. Nu moet ik zelf alle unlocks nog halen![]()
![]()
Je kan toch gewon op je eigen account inloggen in Origin?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Jeff89 het volgende:
Heeft iemand al 'n beetje coop gespeeld? Zat gisteren ff, gewoon met matchmake, en ik vind de missies best tof
Inmiddels al de MP412, KH2002 en de MP7 unlocked.. Die revolver is wel tof, de MP7 heeft wel wat, maar die KH2002 vind ik een kloteding
Ik wil de Sig553 en de HK G3 hebbennn!
Had trouwens bericht dat ik deze week ergens ws. m'n computer terugkrijg... Tot nu toe speel ik op m'n broertjes PC, en dus ook zijn account.. Nu moet ik zelf alle unlocks nog halen![]()
Ja, kan idd wel, maar ik vind 't wel best zo.. Beetje skill opdoen op m'n broertjes account(is goed voor m'n eigen K/D, W/L en skill level straks
)
En ik heb mijn LE aan hem gegeven, met het idee dat ik dan zijn LE zou krijgen als die binnen kwam, maar Wehkamp heeft hem de gewone gestuurdDus dan moet ik ws. alsnog de gewone BF3 ook op zijn bak installeren om op m'n eigen soldier te kunnen..
![]()
Ben opgegroeid met Wolfenstein en Doom. Multiplayeren was nooit zo aan mij besteed. Toch maar eens aan gewaagd. Wat intens![]()
zie ik daar een tegenst....prrtt ..dood![]()
Zijn er wat tips te geven aan een ouwe n00b als yours truly?I follow you......but not on Twitter![]()
Niet als een idioot rennen,quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben opgegroeid met Wolfenstein en Doom. Multiplayeren was nooit zo aan mij besteed. Toch maar eens aan gewaagd. Wat intens![]()
Zijn er wat tips te geven aan een ouwe n00b als yours truly?
Dekking zoeken.
Veel oefenen![]()
![]()
Ik zou zeggen veel tijd aan besteden. Ik weet nog toen ik begon met Bad Company 2. Stond constant onderaan en was blij met iedere assistquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zijn er wat tips te geven aan een ouwe n00b als yours truly?Tegenwoordig eindig ik in de bovenste helft van mijn team. Ook helpt het denk ik om gameplay op Youtube te kijken, zien hoe 'de profs' het spelen.
En natuurlijk de classes en wapens uitproberen, en kijken wat het beste bij jou speelstijl past en wat je het beste bevalt.
Veel succes!!
See you on the bettlefield, soldier!!!![]()
Ja, tof. Dekking zoeken heb ik geprobeerd. Om geknifed te worden door een andere mafkeesquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Niet als een idioot rennen,
Dekking zoeken.
Veel oefenen
Ben er achter dat 's avonds spelen niet goed voor m'n nachtrust is. Doe de eerste 2 uur geen oog dicht na zo'n potje
I follow you......but not on Twitter![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef rubbels het volgende:
See you on the bettlefield, soldier!!!
Moet je beter je best doen jonguh!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef dennis3d het volgende:
weer alles snel en laatste mcom verliezen we :S![]()
Ik kom wel even naar de server om te laten zien hoe het moet!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hahaha, ben niet gewend om te typen met een laptop...![]()
![]()
Daarom speel ik 2 uurtjes voordat ik ga slapen geen BF meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja, tof. Dekking zoeken heb ik geprobeerd. Om geknifed te worden door een andere mafkees
Ben er achter dat 's avonds spelen niet goed voor m'n nachtrust is. Doe de eerste 2 uur geen oog dicht na zo'n potje
De eerste dagen gingen mijn battles namelijk door in mijn dromen
Ik heb heb gevonden op twitter, wat zal ik antwoorden??quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De beste man heeft de multiplayer niet kunnen opstarten?![]()
![]()
Geluk hebben en in een goede squad terecht komen, dat is zo fijn als mensen daadwerkelijk samenspelen en classes aanpassen naar de situatiequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zijn er wat tips te geven aan een ouwe n00b als yours truly?
Of gaan lonen, lekker achter de linie gaan lopen, krijg je ook veel kills door als je een beetje goed bent![]()
![]()
jij zit ook op een laptop?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb heb gevonden op twitter, wat zal ik antwoorden??
[ afbeelding ]![]()
![]()
net zo geergerd aan die server, 'k pas daar gewoon niet tussen met m'n paupergeweertje met 1 unlock... komt er weer een mongol met zo'n spraygun met extra ammo en scope en shit weet ik het allemaal...![]()
Die moet je pakken met skillsquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef andreas612 het volgende:
net zo geergerd aan die server, 'k pas daar gewoon niet tussen met m'n paupergeweertje met 1 unlock... komt er weer een mongol met zo'n spraygun met extra ammo en scope en shit weet ik het allemaal...![]()
![]()
Gewoon voorzichtig doen, iemand van achter aanvallen. Goed op je radar kijken en niet 'out in the open' lopen, maar omlopen via beschutting om vervolgens in zijn rug uit te komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef andreas612 het volgende:
net zo geergerd aan die server, 'k pas daar gewoon niet tussen met m'n paupergeweertje met 1 unlock... komt er weer een mongol met zo'n spraygun met extra ammo en scope en shit weet ik het allemaal...Would you like to know more?
ja maar kom op zeg, dat ik dan als ik gespawn wordt dan echt 3x wordt geraped is het voor mij klaar hoor.. dat je 4x achter elkaar dood gaat zonder je reet te kunnen keren.. toedeledoki danquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig doen, iemand van achter aanvallen. Goed op je radar kijken en niet 'out in the open' lopen, maar omlopen via beschutting om vervolgens in zijn rug uit te komen.![]()
Waar spawn je dan? Speel je conquest? Als je gewoon op je eigen base spawned kun je in principe niet gelijk geraped worden, als je in TDM op allies spawned loop je die kans idd wel.Would you like to know more?
Spel nu alweer weken op de plank de liggen en nog steeds niet aan toe gekomen. Moet het toch eens gaan spelen.![]()
quote:Denken jullie nou echt dat iedereen hier de gehele dag kunnen gamen? Er zijn mensen die daadwerkelijk werkenquote:
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
jedi is vrijquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie nou echt dat iedereen hier de gehele dag kunnen gamen? Er zijn mensen die daadwerkelijk werken![]()
![]()
op m'n squadmates, in conquest. Als ik van zo'n verrekt vliegdekschik moet komen ben ik elke keer 5 min bezig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Afwazig het volgende:
Waar spawn je dan? Speel je conquest? Als je gewoon op je eigen base spawned kun je in principe niet gelijk geraped worden, als je in TDM op allies spawned loop je die kans idd wel.![]()
Vroeg me inderdaad al af waarom sommigen van die hoge scores al hebben. Zoveel tijd heb ik heul niet om te gamenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie nou echt dat iedereen hier de gehele dag kunnen gamen? Er zijn mensen die daadwerkelijk werken
http://battlelog.battlefi(...)ler/stats/290561554/quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vroeg me inderdaad al af waarom sommigen van die hoge scores al hebben. Zoveel tijd heb ik heul niet om te gamen
268 uur! Dat zijn 11 volledige dagen sinds de release
Ik zit nu op de 29 uur, rank 19
gezien, dank jequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef JK het volgende:
Jedi, heb wat centen naar je overgemaakt via Paypal.![]()
![]()
ik was even naar de winkel met mijn dochtertje jongens, moet ook gebeuren.
Vanavond voetbal maar wellicht dat ik nog even langs kom voor wat headshotjes.![]()
![]()
voetbalquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef jpjedi het volgende:
ik was even naar de winkel met mijn dochtertje jongens, moet ook gebeuren.
Vanavond voetbal maar wellicht dat ik nog even langs kom voor wat headshotjes.we verliezen toch wel
![]()
Hier nu op 19uur, rank 16
Voor mijn gevoel heb ik er al veel meer tijd in zitten trouwens
JP..
waarom de fuck 64 man maps op 32 man server..
meer mensen die dit rete irritant vinden?![]()
Geen drol te doen nergens, gewoon beetje van vlag naar vlagRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Idee was wat meer balans op Canals en er zijn veel fans van Caspian 64.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef Xblister het volgende:
JP..
Geen drol te doen nergens, gewoon beetje van vlag naar vlag
Maar mochten er mensen het met je eens zijn en ze laten dat hier even weten dan zetten we dat wel om bij genoeg kandidaten.
Sowieso hebben mensen die veel spelen, op TS zitten, kleine bijdrage leveren en hier veel input geven altijd wel goede invloed op de maprotatie.![]()
![]()
Caspian blijft sowieso toch wel een van de betere maps vind ik.
(hoewel er ook veel zijn die het daar volgens mij niet mee eens zijn)
Jij was erbij toen we klaagden over canals ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef Xblister het volgende:
JP..
Geen drol te doen nergens, gewoon beetje van vlag naar vlag
Maar bij caspian is het wel jammer ja. Maar caspian is alleen leuk met 64 man, Daar is hij ook voor gemaakt lijkt hetWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
nee vroeg klaarquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:34 schreef jpjedi het volgende:
stelletje ww`ers met zijn 8èn overdag op teamspeak.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: