abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104446026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lol
En helderziend als ik ben weet ik dat jij iemand bent die vroeger kneusjes met hun kop in de wc stak. Inhoudelijk met jou de discussie aangaan heeft geen zin, dat bewees je in menig discussie. Lees de homeopatieserie nog maar eens na.
Verder gooi ik niet met modder, ik confronteer basterds.
Maar goed, ik geef je nog een kans, no hard feelings, geef jij gewoon toe dat homeopatie onzin is, en dat je in de discussie daar gewoon kansloos bezig was.
Vandaar dat er steeds meer gewone artsen met succes homeopatische middelen voorschrijven... _O-
pi_104446057
Vriendjes, hou het bij het onderwerp aub en persoonlijke dingen graag per pm.

Dat was het. Ik dank u voor de aandacht.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:04:49 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104446381
Klopt, dat is inderdaad een andere 'discussie' verder met boe-geroep naar alle newage crap dan maar.
The truth was in here.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:07:02 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104446487
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Vandaar dat er steeds meer gewone artsen met succes homeopatische middelen voorschrijven... _O-
]
Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #2
Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #3
Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #4
Jij mag dit doorlezen en dan inhoudelijk reageren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:18:14 #205
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_104447026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Was op een spirituele beurs. Volgens mij betrof het Hub Souren, maar dat weet ik niet zeker meer.
Paravaria/ Paranormaal beurs te Geleen? :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_104447401
Geloof er eigenlijk ook niet in. Mijn tante is bij zo een show van Derek Ogilvie geweest. Hij stelde ook die vragen aan haar vriendin, die eigenlijk niemand kon weten. Weet nu eigenlijk niet wat ik moet geloven..
  woensdag 16 november 2011 @ 19:30:09 #207
45206 Pietverdriet
pi_104447632
Films die je eens moet kijken
Leap of Faith
over healers en ander schorrimorri
En over oplichten en hoe de principes zijn
House of Games
pi_104447676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

Paravaria/ Paranormaal beurs te Geleen? :)
Nope, was in Landgraaf.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:54:45 #209
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104448872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg altijd zo het idee dat sommige mensen echt behoefte hebben aan houvast. Alles wat ze weten, natuurkunde, wiskunde, het is allemaal te gebruiken om zaken te verklaren, de hele wereld is te verklaren.
En als het niet te verklaren is, een medium die van spirits boodschappen doorkrijgt bijvoorbeeld, dan moet het wel een truc wezen. Immers zijn er trucjes bekend die een medium prima kunnen doen nabootsen.
Zonder houvast moeten er ideeen en gedachten aangepast worden, losgelaten worden, en dat is voor veel mensen moeilijk.
Dat is mij ook opgevallen.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:57:30 #210
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104449015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eens, alleen heeft dat niets te maken met de tarot kaarten of de waarde daarvan op zich.

Het is ook niet zo dat de ene auto beter is dan de andere, het ligt maar net aan je voorkeur.
Ja, dat zeg ik toch. Behalve leuke plaatjes, hebben tarotkaarten geen waarde.

quote:
Waarbij je wel moet toegeven dat je het er ook een klein beetje zelf naar maakt he? Jouw reacties zijn ook niet bepaald zonder peper, om het zo maar eens te zeggen.
Ik ben gewoon realistisch.

quote:
Het gekke is alleen dat hij soms zoiets specifieks heeft dat je dat van ze lang zal ze leve niet als cold reader kunt weten.
Dat denk jij, omdat jij de trucs niet doorziet.

quote:
Wat ik zei betrof dan ook inhoudelijke contextplaatsing. Door posts en reacties in een juist daglicht te zetten raakt de achtergrond ze veel beter genuanceerd. Als je hier constant afgeeft op TRU en voormalige mods daarvan omdat je door je eigen postgedrag daar nu de consequenties van moet dragen, moet je niet proberen om langs de achterdeur van GC indirect over een TRU onderwerp te spuien.
Ik geef hier niet af op TRU en het interesseert me helemaal niks of Bastard daar voormalig moderator van is. Het ging me om die totaal oninhoudelijke en nergens op gebaseerde reactie waarmee hij dit topic kwam binnenstormen plus dat uit de rest van zijn reacties blijkt dat hij totaal het onderwerp van dit topic niet begrepen heeft.

quote:
Ik denk dat we het allemaal heel goed snappen. Ik leg alleen de nadruk sommige dingen die bij Derek Ogilvie echt niet zomaar aan cold reading of toeval te wijten zijn.
Maar nogmaals, het onderwerp van dit topic is gewoon niet of Derek Ogilvie (of wie dan ook) paranormaal begaafd is of niet. Dit topic is geen TRU-onderwerp. We zitten hier in GC, we kijken hier verder dan naar het paranormale.

quote:
Verder herhaal ik nogmaals wat ik eerder heb gezegd, dat ik helemaal niets tegen jou heb maar alleen je manier van posten over the edge vind gaan :) Word een klein stukje aardiger, laat los die soms nare manier van posten en ik betaal je zo een pilsje c_/
Genoeg mensen die mij aardig vinden. Ja, ook op FOK!

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef Bastard het volgende:
Ach laat maar huilen hoor, ik vind het wel grappig om te zien hoe kleinerend ze word als eens een topic van haar andere reacties krijgt dan dat ze misschien had gewild (=ja knikkers).
Ik huil niet, maar ik vind het wel frappant dat uitgerekend de believers totaal het onderwerp van dit topic niet snappen. En ik hoef geen ja-knikkers, ik hou juist van discussie. Ook de non-believers zijn het niet 100% met mij eens. Michielos bijvoorbeeld denkt van Derek Ogilvie 100% oplichter, ik denk gedeeltelijke oplichter.

Aan de andere kant vind ik die reacties in dit topic van jou en de rest van de believers vanuit psychologisch oogpunt wel weer interessant. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  woensdag 16 november 2011 @ 19:57:35 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104449022
Homeopathie werkt voor mij geweldig ^O^

Derek Ogilvie: tóp-vent ^O^

Maar ik zal de bashers verder niet storen, gaat u rustig verder met de discussie over paranormale zaken die u volgens eigen zeggen, niet gelooft.

Maar oh, oh, oh wat boeit het toch _O-
  woensdag 16 november 2011 @ 19:59:34 #212
92926 Joipoidoipoipoi
pi_104449139
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef lezzer het volgende:
Ze?
_O-
Nee joh, natuurlijk niet. Vrouwen mogen niet op internet. Vrouwen moeten naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwassen en ramen lappen en allerlei andere dingen om manlief te behagen. :)
  woensdag 16 november 2011 @ 20:10:26 #213
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_104449678
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Homeopathie werkt voor mij geweldig ^O^

Derek Ogilvie: tóp-vent ^O^

Ben het helemaal met je eens :)
  woensdag 16 november 2011 @ 20:18:13 #214
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_104450059
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee joh, natuurlijk niet. Vrouwen mogen niet op internet. Vrouwen moeten naakt met hoge hakken en alleen een schortje voor, afwassen en ramen lappen en allerlei andere dingen om manlief te behagen. :)
Klopt als een bus
  woensdag 16 november 2011 @ 20:22:51 #215
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104450261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:49 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

[..]

Shows zijn nog niet uitgezonden denk ik. Was in augustus in Amsterdam opgenomen
dus zal dit of volgend jaar wel op tv te zien zijn.. En ja hij had ook een paar 'missertjes' maar
de voorbeelden die ik net gaf gingen precies zoals ik zei: hij stapte op die mensen af,
vroeg ze HELEMAAL niets maar begon gelijk over die bruiloft en litteken..
LOL
http://www.videojug.com/f(...)d-reading-psychology

http://www.videojug.com/f(...)d-reading-techniques

Zo doe je dat dus.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:28:22 #216
92926 Joipoidoipoipoi
pi_104450493
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Michielos het volgende:
Ik zeg bewuste oplichter.
Zal dadelijk na voetbalwedstrijd filmpje zoeken waar hij bewust aan wijzers klok draait om een hit te krijgen :)
Waar blijft ie nou?
  woensdag 16 november 2011 @ 20:30:51 #217
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_104450591
  woensdag 16 november 2011 @ 20:31:19 #218
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_104450615
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Waar blijft ie nou?
ja ik wacht tot die vrind online komt, hij weet preceis welke het is. Ik heb geen zin om een heel seizoen Derek door te spitten :)
pi_104453806
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

En wanneer gaan we dat oefenen? :9~

quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Ja, dat zeg ik toch. Behalve leuke plaatjes, hebben tarotkaarten geen waarde.
Dan zeg je weer wat anders. Tarotkaarten zorgen voor een zeker inzicht in een situatie en hebben wat dat betreft dus zeker waarde.

quote:
Ik ben gewoon realistisch.
In jouw ogen misschien. Anderen zien je uitspraken en de toon ervan misschien wel als cynisch en sarcastisch :)

quote:
Dat denk jij, omdat jij de trucs niet doorziet.
Dus omdat er trucs en charlatans bestaan, is alles een truc en een charlatan?

quote:
Ik geef hier niet af op TRU en het interesseert me helemaal niks of Bastard daar voormalig moderator van is. Het ging me om die totaal oninhoudelijke en nergens op gebaseerde reactie waarmee hij dit topic kwam binnenstormen plus dat uit de rest van zijn reacties blijkt dat hij totaal het onderwerp van dit topic niet begrepen heeft.
Kom, kom, kom lieverd :) Je weet heel goed hoe je in TRU in de club van 4 de boel ondersteboven hebt gezet. Via een omweg probeer je dat weer in een ander forum :)

quote:
Maar nogmaals, het onderwerp van dit topic is gewoon niet of Derek Ogilvie (of wie dan ook) paranormaal begaafd is of niet. Dit topic is geen TRU-onderwerp. We zitten hier in GC, we kijken hier verder dan naar het paranormale.
Cool, alleen is het paranormale wel onderwerp van gesprek omdat dat de essentie is van Derek Ogilvie. Langs die weg haalt hij zijn informatie. Volgens jou dan niet, maar paranormaliteit is wel de ingang en de essentie waarmee hij werkt.

quote:
Genoeg mensen die mij aardig vinden. Ja, ook op FOK!
Gaan we binnenkort eens uit? *;

quote:
Ik huil niet, maar ik vind het wel frappant dat uitgerekend de believers totaal het onderwerp van dit topic niet snappen. En ik hoef geen ja-knikkers, ik hou juist van discussie. Ook de non-believers zijn het niet 100% met mij eens. Michielos bijvoorbeeld denkt van Derek Ogilvie 100% oplichter, ik denk gedeeltelijke oplichter.
Wat jij niet snappen noemt, noem ik in de juiste context plaatsen. Je kunt niet ontkennen dat je dit topic niet hebt geopend met de insteek om Derek Ogilvie en in het kielzog daarvan paranormaliteit in het algemeen een flinke sneer te geven. Je posts staan bol van de vooringenomenheid jegens dat.

quote:
Aan de andere kant vind ik die reacties in dit topic van jou en de rest van de believers vanuit psychologisch oogpunt wel weer interessant. :)
Dat mag je vinden. Andersom vind ik jou ook heel erg aardig *;

Zoveel liefde en warmte in dit topic. Ik krijg zin in knuffelen O+
  woensdag 16 november 2011 @ 21:39:31 #220
45206 Pietverdriet
pi_104453992
De club van 4?
pi_104454099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
De club van 4?
Ik was jou vergeten! MIjn beste vriend, jij hoort er natuurlijk ook bij! :D
  woensdag 16 november 2011 @ 21:43:09 #222
45206 Pietverdriet
pi_104454213
Maar vertel eens VD, waarom doe jij regelmatig je best topics in TRU te latn ontsporen?
pi_104454308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar vertel eens VD, waarom doe jij regelmatig je best topics in TRU te latn ontsporen?
Dat doe ik niet. Daar ben ik namelijk mod van.

Maar ik ben zo blij met jou he. Jij bent zoeen aanwinst, je doorziet alles haarscherp, je weet overal uitstekend op te argumenteren. Respect voor PietVerdriet. Er zou meer PietVerdriet moeten zijn!

Waarom wil jij trouwens een ijsbeer zijn?
  woensdag 16 november 2011 @ 21:49:19 #224
45206 Pietverdriet
pi_104454515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Daar ben ik namelijk mod van.

Maar ik ben zo blij met jou he. Jij bent zoeen aanwinst, je doorziet alles haarscherp, je weet overal uitstekend op te argumenteren. Respect voor PietVerdriet. Er zou meer PietVerdriet moeten zijn!

Waarom wil jij trouwens een ijsbeer zijn?
Lees de homeopatiereeks eens terug, je was daar aan het stoken, zuigen en trollen. Lul er niet om heen en wees een vent en geef gewoon antwoord.
  woensdag 16 november 2011 @ 21:52:15 #225
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104454640
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees de homeopatiereeks eens terug, je was daar aan het stoken, zuigen en trollen. Lul er niet om heen en wees een vent en geef gewoon antwoord.
Piet, ook zo'n grote fan van homeopathie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')