Als jij dat zo opvat dan is er iets niet in orde met je.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat een dreigement naar mij toe?
Hoi Skietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.
Over dit apparaat.quote:
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.quote:
Smakelijk etenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Skiet het volgende:
Top. Goed van je dat je daar op terug komt. Nu kan ik met een gerust hart mijn kogelbiefstuk in de pan gooien.
Ben benieuwd of zo een apparaat ook goed werkt. Denk dat ik hem wel ga bestellen, gewoon om eens te proberen.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.
Ga zo even een filmpje van de navi maken, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
ze hebben geen chocolade lettersquote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaas
Hmz de nieuwe kaarten willen niet zo als ik wil morgen weer een dagquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.
Ga zo even een filmpje van de navi maken, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
kun je link geven van die horloge?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n nieuwe Shark Watch binnen gekregen, hopelijk valt hier niet 'n knopje van af
2 Mooie horloges, eentje voor als ik wat "ruigere" dingen ga ondernemen en eentje voor de "luxe"
http://www.ebay.nl/itm/170609602209quote:Op woensdag 16 november 2011 21:57 schreef portabel het volgende:
[..]
kun je link geven van die horloge?
Dit topic wordt nu ook steeds meer ebayquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/170609602209
Zolang het maar uit China komt / goedkoop isquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit topic wordt nu ook steeds meer ebay?
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Tjado het volgende:
M'n Awei's binnen, de ES-800m zien er goed uit en klinken ook echt prima! Vind die flat cable ook wel fijn.
De ES-Q5 zien er ook goed uit, maar had een defect oortje, en er zat geen opbergzakje bij
[ afbeelding ]
Gelijk maar een ticket gestuurd naar McBub voor een refund.
Met KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.quote:Main Feature:
CPU: ARM 11 1GHz
RAM: 512M DDR2
Storage: 8GB
Support TF card extend 16GB max
Display: 10.1 inch TFT LCD resistive touch panel 1024*600
Camera: 2.0 Mega Pixel
Battery: 3600mAh
Networking: Wifi 802.11 b/g/n
Support 1080P Video
Bij de ES-800m zit wel een opbergzakje, en op de doos van die ES-Q5 staat dit:quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?
jaquote:Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
is dealextreme nog steeds zo traag?
ok, dan vermijd ik die nog ff.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja
laatst ook weer, 50 dagen na het plaatsen van de bestelling stond ie nog steeds op "collecting". Dus ik even vragen wat er aan de hand is, keurig antwoord dat ze wachten op de leverancer (in feite kopen ze tijden geen kut in). Ik stuurde terug dat ik een ander product ervoor in de plaats wilde, wat iets duurder was, gelijk de volgende dag nieuwe bestelling geplaatst, die na 3 dagen shipped was.
Moral of the story: altijd klagen, ze zijn bang om je te verliezen.
voor professionals? wat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dan vermijd ik die nog ff.
ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?
het lullige is dat dealextreme wel goeie producten levert
iemand ervaring met dhgate.com btw?
gewijzigd op * enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |