Jij maakt wel dingen mee zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Troll avond gone bad!![]()
Mensen zaten te veel te dollen, trollen, joken, falen.....etcetera. Staan we voor Ragnaros Heroic. Vervolgens gaan er ineens twee weg van mumble, uit de raid, uit de guild, andere guild in. Als één of andere supertrol actie. Gaat de guildleader ineens helemaal los via mumble! En ik ben natuurlijk weer het type dat er tegen in gaat en gaat melden: "Zeg dat lekker tegen die twee gasten die nu deze raid verkloten!" Kreeg ik vervolgens natuurlijk ook weer wat mensen over me heen, omdat ik de guildleader niet liet uitrazen ofsow........![]()
We zijn weer terug bij de 'Zeer Gevaarlijk Voor Guildbonding' raidavonden!
De andere optie is een nieuwe char naar 85 levelen, minimaal 48 uur, Ga jij voor minder als een euro per uur levelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil nog steeds mn eigenlijke main van turalyon horde naar silvermoon alliance halen, want turalyon is ook redelijk dood aan de horde side.
Maarja, 45 euro....
Ik zou gewoon betalenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
De andere optie is een nieuwe char naar 85 levelen, minimaal 48 uur, Ga jij voor minder als een euro per uur levelen?
Het is wat dat betreft wel een leuk dramaguild: elke keer je eigen soapserie!quote:
En ben jij nog druk met skyrim zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft wel een leuk dramaguild: elke keer je eigen soapserie!
Ja heb inmiddels al een 85 paladin met betere gear dan m'n druid daar rondlopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
De andere optie is een nieuwe char naar 85 levelen, minimaal 48 uur, Ga jij voor minder als een euro per uur levelen?
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
En ben jij nog druk met skyrim zeker
Ja, al 5 dagen niet meer online geweest jij!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar dat houdt vanzelf weer op hoor en dan wow ik weer volop
Ik heb een uurtje skyrim gespeeld tot nu toequote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar dat houdt vanzelf weer op hoor en dan wow ik weer volop
quote:In patch 4.3 we’re changing the daily battleground (BG) to reward 100 conquest for a win (up from 25). In addition, every non-rated BG that you win will also give you 50 conquest. There is no limit to how many BGs you can run this way, up to the normal conquest cap.
Ik had Ironjaw vorig jaar op eerste Kerstdagquote:Op donderdag 17 november 2011 14:22 schreef internal het volgende:
[..]
Crafty en Ironjaw duren altijd zo lang om te vangenIk heb er behoorlijk veel tijd in gestoken en nog geen van beiden kunnen vangen, ook die rat in dalaran nog niet
Ik heb alle fishing achievements behalve de turtle. Daar vis ik al sinds wotlk op. Niet dagelijks natuurlijk, maar heb nu zo'n 12000 casts zonder turtle.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:22 schreef internal het volgende:
[..]
Crafty en Ironjaw duren altijd zo lang om te vangenIk heb er behoorlijk veel tijd in gestoken en nog geen van beiden kunnen vangen, ook die rat in dalaran nog niet
Zelf een raidgroup starten en gewoon gear inspect doen voordat je invitequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Peanutnootje het volgende:
Dit is echt erg :S
Een halve guild run door BWD vandaag....
Ik dacht, ik ga mee doen voor de achievement zodat ik een keer mee kan puggen. Ik netjes de tacts enzo geleerd en dan wipen we gewoon op elke boss en zijn we gestopt bij de 3e "-.-
Sommigen kwamen niet eens boven de 7k DPS uit.
Dat doe ik dus ook niet meer, als iemand lager dan 10kDPS heeft en geen tijd in de tacts gestoken heeft ga ik er wel meteen uit.
Iemand een tip voor mij om mee te kunnen gaan met pugs of iets naar deze eerste 3 cata raids?
Ik heb tot nu toe alleen BWD 5/6 achieve en de pugs hier willen een achievement zien als je mee wilt.
Ik zit waar jij zitquote:Op zondag 20 november 2011 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
U guys srs? Ik zit al zowat een week non-stop no-lifend Skyrim te spelen en jullie zijn amper een topic verder?
We should probably have sex.quote:
Die van zaterdag is veel makkelijker en word door minder mensen gedaanquote:Op zondag 20 november 2011 12:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag weer eens een poging wagen voor de Fish Contest!
I lol'd.quote:Op zondag 20 november 2011 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We should probably have sex.
Man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, want: Skyrimquote:
Ik hoef aan jou dus niet t vragen of Skyrim het aanschaffen waard isquote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, want: Skyrim
Té slecht...quote:
Kom je dan wel naar het Skyrimtopic?quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Man, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor, want: Skyrim
Ik heb het niet nagelezen, maar ik zou eerst the insane doen, o.a. vanwege het Bloodsail admiral gedeelte. Je rep met Steamwheedle kun je terug grinden door bepaalde mobs te killen (dat wordt janken, maar die insane achieve is sowieso janken, dus dat ben je dan wel gewendquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef MarkyB het volgende:
Misschien kan iemand me hier helpen, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben bezig voor The Insane, maar daar ben ik even mee gestopt omdat er andere vooruitzichten zijn die ik dan misschien dwarsboom.
Ik probeer het kort uit te leggen.
- Ik heb zo goed als 0 quests gedaan in azeroth (ben loremaster of Outland, Wotlk en cata)
- Ik heb de Bloodsail questline gedaan zodat ze in Booty Bay phased zijn en lvl 35 en nog niet ingeleverd
- Ik ben Bloodsail admiral
Mijn plan is om the Loremaster te halen, maar ook The Insane. In welke volgorde moet ik nu aan de slag gaan om beide doelen te halen? De een zegt dit en de ander zegt dat.
Doen ze bij de meeste patches.quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoorde ergens iets over een week gratis gametime ofzo? Weet iemand hier iets van?
De patch is ook nog niet uit toch? Dus dan geven ze nu natuurlijk nog geen gametime weg...quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben al niet meer online geweest sinds december vorig jaar, zou dat lang genoeg zijn?
Mijn account geeft aan nog steeds 'Frozen' te zijn, dus waarschijnlijk niet.
Schat, drink eens door, straks heb ik de theepot weer leeg voordat jij aan kopje twee kunt beginnen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De patch is ook nog niet uit toch? Dus dan geven ze nu natuurlijk nog geen gametime weg...
Dan is mijn bron dus onbetrouwbaar. Jammerquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De patch is ook nog niet uit toch? Dus dan geven ze nu natuurlijk nog geen gametime weg...
quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schat, drink eens door, straks heb ik de theepot weer leeg voordat jij aan kopje twee kunt beginnen.Oh, en welk level ben je nu? Ik had dit gewoon aan je kunnen vragen, maar zo lijkt het nog alsof ik druk aan mijn research paper bezig ben én ik wil je niet storen want zo te zien ben je erg druk bezig met je Alliance char!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik denk dat ik niet meer terug kom op wow voor nu. In de weken dat ik niet kan spelen heb ik het totaal niet gemist en mijn guild is ook nog eens doodgegaan. Altijd als ik voor een tijdje weg moet gebeurt er zoiets. Nooit gebeurt het als ik er gewoon ben. Ik moet altijd terugkomen naar een leeggelopen guild.
Misschien heb ik het niet gemist door AC:R en Skyrim, maar heb nog steeds geen behoefte om nog in te loggen. Ik zie wel.
Ouwe pelgrim!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |