quote:Op donderdag 17 november 2011 12:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Aan het vissen in Oggrimar, op een server waar de horde-alliance ratio iets van...7-3 is?![]()
Gief Old Crafty Before It's To Late!
En de disc priests zullen het je niet in dank afnemen als je als holy priest shields loopt te spammen in een raidquote:Op donderdag 17 november 2011 11:32 schreef TwyLight het volgende:
Nou als jij nu patch 4.2 valor gear etc hebt en een item level van rond de 378 en je wat aan het healen bent in BWD of een Zandalari niet zo veel, maar als jij firelands wil doen en je loopt als holy priest shield te spammen heb je wel een probleem
Enige waar je bijvoorbeeld een shield kan gebruiken is op iets als whispers of hiatis ofzo hoe dat ook heet in zandalari als het niet geinterupt wordt. maar als holy gebruik je pw:s echt zelden eigenlijk
Crafty en Ironjaw duren altijd zo lang om te vangenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Na een uurtje betrapt. Helaas nog geen Crafty!![]()
quote:
Een uurtje is echt niks hoorquote:
Ik heb VANDAAG een uurtje gevist, maar toen ik eenmaal betrapt was had het geen zin meer!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zojuist weer eens gespeeld. Ben maar bezig gegaan met m'n warrior op Talnivarr. Maar volgens mij zijn er nog 9 alliance over die op die server spelen.
Stormwind is gewoon helemaal leeg
no shit.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wat is ZG eigenlijk makkelijk
Shit, dat is op mijn server zelfs 's nachts nog niet zo erg.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
4 mensen online in stormwind. Waarvan ik d'r één was.
En waar lag dat aanquote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb hem 1 keer gedaan, wat een drama.
onbekend maakt onbemind. iemand probeerde me het uit te leggen, enkele idioten gogogogogo, dan wordt mijn stemming er niet beter op en ga ik fouten maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |