I saw a mudcrab yesterday. Horrible creaturesquote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef Nebo het volgende:
Ik kom net mijn bed uit rollen. Ik doe zo mijn lenzen in, start Skyrim op en ik ga me tot half 3 niet meer verplaatsen. Tijd voor een dagje relaxen!
Dat probeerde ik ook, alleen red mijn auto dat nietquote:Op woensdag 16 november 2011 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog harder rijden en zorgen dat je niet op de foto komt
Zover als het gaat. Vandaag alles afhandelen en vrijdag het boek sluiten.quote:
Ah, ok.. Blijven lastige dingen maar helaas onvermijdbaar. Sterkte nog voor de komende dagen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zover als het gaat. Vandaag alles afhandelen en vrijdag het boek sluiten.
Klinkt als een goed plan. Sterkte ermee.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zover als het gaat. Vandaag alles afhandelen en vrijdag het boek sluiten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, ok.. Blijven lastige dingen maar helaas onvermijdbaar. Sterkte nog voor de komende dagen.
Bedankt beiden. Gaat denk wel goed komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. Sterkte ermee.
so true...quote:
Misschien wat ongepast, maar ik heb volgens mij gemist wat we precies aan de hand was?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:15 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Bedankt beiden. Gaat denk wel goed komen.
Ik ben niet verbaasd dat je dat zo snel hebt gevonden!quote:
hij stond bij mijn YouTube-app tussen mijn favor... uuuh Algemene geschiedenis!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd dat je dat zo snel hebt gevonden!
Playlist: Fab?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
hij stond bij mijn YouTube-app tussen mijn favor... uuuh Algemene geschiedenis!
ieuw.quote:
Noem je em zo? Komt dat door de splash damage?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Noem je em zo? Komt dat door de splash damage?
Bearforce one?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:20 schreef Nebo het volgende:
Spank, hoe heette dat boybandje met die rappende homofielen ook al weer? Ik moet ze even laten zien aan een homohatende vriend van mij
Thnxquote:
Vanavond ben ik weer van de partijquote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Zooodan! Ik heb zin in een potje BF!!!!
Ben er ook niet voor 8en.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Vanavond ben ik weer van de partijEerst ff nieuws posten
fix0rzdquote:Op woensdag 16 november 2011 17:32 schreef Solique het volgende:
Kan kiezen tussen een Iphone 3G of een Galaxy S als "nieuw" toestel.
Ja, ok. Vervangend toestel.quote:
Nee, dat noemen ze 'user-friendly'quote:Op woensdag 16 november 2011 17:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok. Vervangend toestel.
Tering wat werkt apple omslachtig
En whatsapp is betaald![]()
Echt? Geen cent voor neergelegd zover ik weet.quote:
Yup, je mag dokken bij apple voor whatsapp.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Geen cent voor neergelegd zover ik weet.
quote:
Damesquote:
Dit dus. Deze maand zou je eigenlijk al moeten betalen voor whatsapp op een andere OSquote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Yup, je mag dokken bij apple voor whatsapp.
Al lees ik dat voor elk OS het eerste jaar gratis is daarna 2 dollar per jaar.
Bij apple blijkbaar eenmalig 80 cent en daarna altijd gratis.
Hey liefjequote:
Had m gelezen, mooi stukjequote:
mogge schoonheidquote:
moggu andere schoonheidquote:
Nouinderdaad he!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Hey Koebeestje, op die foto die je op facebook gepost hebt lijkt Dan Karaty echt zo ongelofelijk veel op Fipotje
Maar zal wel komen doordat de foto wazig is
Goedemorgen, jij maar ook de andere gebruikers van deze sc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kan je die DBZ games met een arcadestick spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:
Vanavond DBZ Superduppa Hatchoe Gesundheit reviewen
Even mijn zelfgepimpte arcadestick weer eens afstoffen, het is een maand geleden dat ik weer eens online met Street Fighter ben geweest
http://www.nu.nl/column-d(...)ookhuizen-naakt.htmlquote:ik zie liever een geschoren eland met een lekkend oog dan een naakte Stacey Rookhuizen
Gaat prima. wel in 3D dan, dus ik ga weer vijanden door bergen slaan etc. Zouden ze nu echt iets aangepast hebben?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je die DBZ games met een arcadestick spelen?
Of is het een old school 2d ik vlieg niet overal heen game?
Maar je wilt de camera toch kunnen draaien? Denk ik?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat prima. wel in 3D dan, dus ik ga weer vijanden door bergen slaan etc. Zouden ze nu echt iets aangepast hebben?
in een vechtgame?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je wilt de camera toch kunnen draaien? Denk ik?
In een DBZ game wel toch? Je moet om je heen kunnen kijken waar je vijand is.quote:
welneequote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
In een DBZ game wel toch? Je moet om je heen kunnen kijken waar je vijand is.
ik heb daar een shiftknop voor om de tweede analoog te simuleren:) Als dat in dit spel nodig is hoor, kan ook goed autofocus zijn. Ik ga het vanavond meemaken. In elk geval lukt het prima.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
In een DBZ game wel toch? Je moet om je heen kunnen kijken waar je vijand is.
Oh, en dat. En de spiritbomb in vijf uur opladen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
welnee
gewoon kamehamehaas spammen
DESTRUCTODISC!!!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, en dat. En de spiritbomb in vijf uur opladen.
Dat is een meme die ik nooit leuk heb gevondenquote:
Ik vind em wel coolquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is een meme die ik nooit leuk heb gevonden
Bijna!quote:
Hier welquote:
dat is het altijdquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
De -Fruit-is-allen-thuis-playlist- staat weer op trouwens
Zo blij dat er nu niemand hier is
Zo'n playlist heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
De -Fruit-is-allen-thuis-playlist- staat weer op trouwens
Zo blij dat er nu niemand hier is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
tis wel iig bijna Friday.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |