bartrid + 1quote:
quote:Hush now baby, baby, don't you cry
cafca +1quote:
quote:(Veenendaal, 12 juli 1961) is een Nederlandse zanger en acteur, vooral bekend van zijn nummer
![]()
quote:everytime I look at you I see myself, i'm so proud of you
for you helped make me what I am, a better man
I'm just so proud of you
quote:(born March 16, 1967 in Boston, Massachusetts) is an American alternative rock musician best known for her 1996 single "
".
Raised in Eugene, Oregon,is a classically-trained violinist and pianist. She received two Grammy nominations in 1997 for Best Alternative Album and Best Female Rock Vocal Performance.
Ja, wonderlijk, eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze stond nog wel in 2000 op Pinkpop, helemaal in het roze. Daarna ook weinig van vernomen.
edit: geheugen laat me in de steek. Ze had een roze pruik op en dat was 3 jaar eerder. In 2000 had blijkbaar de gitarist een roze pruik.
Met Mother, Mother toch een redelijke vervolgvraag...quote:
Yep. En You Oughta Know gaat ook over hem.quote:
En dank je wel, Alanis.quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. En You Oughta Know gaat ook over hem.
Stimmt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beach Boys. Nog te zien in de clip van Kokomo, volgens mij.
Niet Bob, hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Welk nummer?quote:She says it's not you, it's me
I need a little time, a little space
A place to find myself again you know
Oh yeah, I know a goodbye when I hear it
she smiles
But her heart's already out there
Walking down the street
Ook zo'n praatliedje.quote:She says:
I don't want nobody else, I love you (She's lying)
There won't be somebody else and that's true (She's lying)
Say you'll always be my friend sweet darling
Why does she pretend?
Die ja.quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, dat 2e herken ik dan weer wel
Jimmy Nail - Ain't no doubt
Ain't no doubt!quote:
Jazeker, albumnaam is ook correct.quote:Op maandag 14 november 2011 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
de nieuwe van Wilco.. The Whole Love oid
2xquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef cafca het volgende:
Gokje:
Coldplay
Snow Patrol
Keane
The Script
Scouting for Girls
Stereophonics
Killers
Editors
Checkquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:21 schreef pipster het volgende:
Volgens mij stond Depeche Mode er ook op.
Allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:34 schreef ranja het volgende:
Gokje
Peter Gabriel
Dolores O'Riordan en/of Cranberries
Sinead O'Connor
Subways
Hurts
Clannad
Enya
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:59 schreef Mark het volgende:
JW moet haast wel Jack white zijn, gezien die docu met hem, The Edge en Jimmy P
quote:
Had eigenlijk wel gemoeten maar dat was wel erg makkelijk..quote:
Dat is je goed bijgebleven, derhalvequote:Beat on the Brat
quote:Oh, You're the pits, you're scum man, you are not fit to be called a human being
Blogman + 1quote:
quote:The eponymous debut album Psychic Life is reported to be inspired by disco, post-punk and psychogeography and will be released by Cherry Red Records on 14 November 2011.
dat is een mooi woord voor self-titled.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:06 schreef ranja het volgende:
er stond ook eponymous... betekent dat niet iets van titelloos?
En toch is Psychic Life niet goed..vreemd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat is een mooi woord voor self-titled.
Iets anders gesteld dan, Psychic Life is een project van welke bassist?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En toch is Psychic Life niet goed..vreemd.
belsen +1quote:
Ben er eigenlijk toch wel benieuwd naar, hoewel ik Levene hoger heb zitten als bassist dan gitarist (omdat ie zo goed Wobble kan imiteren).quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
Grappig genoeg kom ik net thuis en ligt het album in de brievenbus.
da's dezelfde als Lydonquote:
Thnx voor het waarnemen. Overigens was de posttijd geheel toevallig, maar wel leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
[..]
Had eigenlijk wel gemoeten maar dat was wel erg makkelijk..
Anyway, de 8e dus
Namens Bol_Wan dan maar:
pipster +1
En hier de tracklisting:
Nine Inch Nails - Zoo Station
U2 (Jacques Lu Cont Mix) - Even Better Than The Real Thing
Damien Rice - One
Patti Smith - Until The End Of The World
Garbage - Who's Gonna Ride Your Wild Horses
Depeche Mode - So Cruel
Snow Patrol - Mysterious Ways
The Fray - Trying To Throw Your Arms Around The World
Gavin Friday - The Fly
The Killers - Ultraviolet (Light My Way)
Glasvegas - Acrobat
Jack White - Love Is Blindness
enquote:
AKA Sid Vicious.quote:
vind je? ik ging alleen maar op de foto uit, ben verder niet echt bekend met Jah Wobble.quote:
Nope deze dame was begin jaren 90 ook erg actief met Transglobal Undergound.quote:
quote:Anis a collection of maps; it is typically a map of Earth or a region of Earth
ranja +1quote:
Ow, de grote ontdekking van Giel Beelen, die een half jaar terug met Ray Davies Lola opnieuw heeft opgenomen.quote:
ranja +1quote:
Hetzelfde hier. Ik dacht het ook nog even..quote:Had ik het toch maar gegokt Maar ik vermoedde dat die juist nog meer verloederd zou zijn
dan bedoel je vast die iets meer "r**k-ende" WELLquote:Is dat Gordy, dus Maxwell?
Oja, Rockwell.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef pipster het volgende:
[..]
dan bedoel je vast die iets meer "r**k-ende" WELL
pipster +1quote:Op woensdag 16 november 2011 15:12 schreef pipster het volgende:
Michael Jackson
oh en deed broer Jermaine ook niet nog wat?!?!?
Zet maar weer terug, heb die van mij net weggehaald...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:35 schreef pipster het volgende:
Heb hem nu wel minder dik gezet, kan die van jou blijven staan MadMaster.
Maar ja, Marlon maakt het wel compleet.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marlon dan, kwam zelf eerlijk gezegd niet op Jackie...
quote:Well, go on down to; go ahead and wreck your health.
Go play your hand you big-talkin' man, make a big fool of yourself,
Yeah, go to; go comb your hair!
Honey, I'm gonna snowball.
See if I care.
Pipster +1quote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef pipster het volgende:
Gezien de tekst, dan eerder Jackson van Johnny Cash en June Carter.
Ach, haal ik de titels door elkaar..quote:Gezien de tekst, dan eerder Jackson van Johnny Cash en June Carter.
Dat zijn ze..quote:Carter USM ?
Dat deed me denken aan iets en dat deed me weer denken aan dit: wat van wie ?quote:Tomorrow
Why wait until tomorrow
'Coz tomorrow
Sometimes never comes
So love me
There's a song to be sung
quote:And the best time
Is to sing it..
Nergens voor nodig !quote:The Young Ones van Cliff Richard. Serie nooit gezien though.
Nick en Simonquote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef Quisho het volgende:
K.
Welke band is vernoemd naar een dildo?
Welke band ?quote:Gay Woods (t/m 1970, vanaf 1995 t/m 2001)
Terry Woods (t/m 1970)
Ashley Hutchings (t/m 1972)
Tim Hart (t/m 1978, vanaf 1980 t/m 1982)
Maddy Prior (t/m 1997, vanaf 2002)
Martin Carthy (vanaf 1971 t/m 1972, vanaf 1977 t/m 1978)
Peter Knight (vanaf 1971 t/m 1977, vanaf 1982)
Rick Kemp (vanaf 1972 t/m 1986, vanaf 2000)
Bob Johnson (vanaf 1972 t/m 1977, vanaf 1980 t/m 2000)
Nigel Pegrum (vanaf 1973 t/m 1989)
John Kirkpatrick (vanaf 1977 t/m 1978)
John O'Connor (vanaf 1978 t/m 1980)
Andy Richard (vanaf 1978 t/m 1980)
Mark Williams (I) (1986)
Chris Staines (vanaf 1986 t/m 1987)
Tim Harries (vanaf 1988 t/m 2001)
Liam Genockey (vanaf 1989 t/m 1997, vanaf 2002)
Ken Nicol (vanaf 2003)
quote:Als vervolgvraag: Steeleye Span?
Moest dit even op me in laten werken, maar dat keur ik wel goed...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Sigues hebben een oranje thema in hun haar.
Is ook aan jou om goed te keuren, alhoewel er wel een ruimtelijke overeenkomst is..quote:
Ja, maar dat is geen muzikale overeenkomst en volgens mij is dat de kern van het spelletje hier...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is ook aan jou om goed te keuren, alhoewel er wel een ruimtelijke overeenkomst is..
Die is inmiddels dus al juist beantwoord, zie hierboven...quote:Op donderdag 17 november 2011 09:43 schreef bartrid het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd wat de overeenkomst isLaten we maar doorgaan met MM's vraag
ach ja naar boven scrollen zou goed helpenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is inmiddels dus al juist beantwoord, zie hierboven...
wat van wie?quote:Pungent smells
They consumate my home
Beyond the black horizon
Trying to take control
spaceMark +1quote:
quote:
Maar dan nu voor ranjaquote:Op donderdag 17 november 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er nou vanmorgen mis gegaan waardoor Bartrid als laatste goede beantwoorder geen nieuwe vraag gesteld heeft?
Dank, maar mag ik bedanken?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef BananaPancake het volgende:
I WANNA TAKE YOU TO A GAYBAR!!!
n00biedoobiejonestown +1quote:
Neuh.quote:
Give it back?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:11 schreef On het volgende:
The Brian Jonestown Massacre heeft een album die met zijn titel refereert naar een Rolling Stones album, welke?
MadMaster +1quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:11 schreef MadMaster het volgende:
Like A Surgeon - Weird Al Yankovic?
Gezien de opstelling: "zo gaat de molen"quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:06 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, nice.
[ afbeelding ]
Welk Nederlands modern-klassiek stuk kent deze opstelling?
woensdag? die heb ik laten schieten vanwege teveel ajax en nico dijkshoorn, geen zin inquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Blogman het volgende:
Ja, dit was deze week bij DWDD. Dat weet Ranja wel.
Die had ik uit mijn geheugen verbannenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef cafca het volgende:
Ik moest denken aan de "gevleugelde vrinden"
*ril*
Ja, na dat hele Ajakkes verhaal inderdaad.quote:woensdag? die heb ik laten schieten vanwege teveel ajax en nico dijkshoorn, geen zin in
Die naam heb je alvast goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:32 schreef Blogman het volgende:
Volgens mij herinner ik me dat het van Simeon ten Holt was.
De titel weet ik echt niet meer.
Iets van rien poortvlietquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:31 schreef Blogman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat van wie ? (Misschien is deze wel te moeilijk. Ga dan gerust verder.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |