abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104356545
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen. Wat een ontzettende tokkies en debielen lopen er daar rond zeg.

Die coaches zijn trouwens ook maar slappe zakken. Ze hadden gewoon moeten zeggen: "kom, we stoppen ermee."

Het gebeurd zelfs bij de hockey ;) !
pi_104356598
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Het gebeurd zelfs bij de hockey ;) !
In dezelfde mate? Of zit het uitschot vaker op voetbal?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_104356603
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Is het meer bij voetbal het geval, dan bij andere sporten?
Ja, binnen en buiten het veld.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 16:44:54 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104356637
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen. Wat een ontzettende tokkies en debielen lopen er daar rond zeg.

Die coaches zijn trouwens ook maar slappe zakken. Ze hadden gewoon moeten zeggen: "kom, we stoppen ermee."

dat vind ik dan ook weer een beetje flauw ... nee je mag niet voetballen want ik vind die mensen lomp!

gewoon een goede club uitzoeken en evt wat dieper in de buidel tasten iederen maand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104356753
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat vind ik dan ook weer een beetje flauw ... nee je mag niet voetballen want ik vind die mensen lomp!

gewoon een goede club uitzoeken en evt wat dieper in de buidel tasten iederen maand
Voetbal is toch een van de goedkoopste sporten, lijkt me zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 16:53:25 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104357021
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Voetbal is toch een van de goedkoopste sporten, lijkt me zo.
lijkt me ook wel maar bij het ijshockey komt dit ook gewoon voor en dat is dan weer een van de duurdere sporten

Tilburg vond ik bv altijd wat vijandig en in Assen zijn we een keer onder politiebegeleiding naar de bus gewandeld omdat een stel Molukse ouders de hele gemeenschap had opgetrommeld om ons uit te zwaaien _O-

denk dat het meer iets is wat met teamsporten te maken heeft ... je kunt zoveel mensen de schuld geven en toch nog 'goed gespeeld' zeggen tegen zoon/dochter dat je met een beetje drank in het spel en een veelste korte lont je lol op kunt bij dit soort wedstrijden!
pi_104357093
We hebben het wel over Taaike, het grootste Tokkiedorp van Nederland. Volendam is er niets bij. :')
pi_104357156
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me ook wel maar bij het ijshockey komt dit ook gewoon voor en dat is dan weer een van de duurdere sporten

Tilburg vond ik bv altijd wat vijandig en in Assen zijn we een keer onder politiebegeleiding naar de bus gewandeld omdat een stel Molukse ouders de hele gemeenschap had opgetrommeld om ons uit te zwaaien _O-

denk dat het meer iets is wat met teamsporten te maken heeft ... je kunt zoveel mensen de schuld geven en toch nog 'goed gespeeld' zeggen tegen zoon/dochter dat je met een beetje drank in het spel en een veelste korte lont je lol op kunt bij dit soort wedstrijden!
Ja, bij ijshockey kan ik me ook wel wat agressie voorstellen. Net als rugby bijv.
Meer dan bij vollybal :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_104357249
Bij rugby juist totaal niet. Als iets een nette sport is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104357323
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat? Vul jij altijd dingen in voor anderen?

Nee hoor, er blijven nog een stuk of 65 sporten over waar ze wel op mogen. Als het er niet meer zijn.
Je kinderen een sport verbieden en dan anderen een Tokkie noemen :')
pi_104357424
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 17:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kinderen een sport verbieden en dan anderen een Tokkie noemen :')
Ik vind bijv. paaldansen ook wel een Tokkiesport, eigenlijk... :@
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 17:02:23 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104357428
v
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, bij ijshockey kan ik me ook wel wat agressie voorstellen. Net als rugby bijv.
Meer dan bij vollybal :)
komt wel wat geweld bij kijken maar agressie is toch wat anders :P

maar ook op de tribune kwamen agressieve ouders wel eens voor net als bij het Voetbal maar gezien het enorme aantal wedstrijden dat er gespeeld word ieder weekend lijkt het me net zo verwaarloosbaar als op de ijsbaan

bij ons waren het vooral moedertjes trouwens die hebben er meer moeite mee als iemand tegen de zoon des huizes aanschaatst want papa vind dat meestal juist wel mooi _O-
pi_104357542
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef Caland het volgende:
Bij rugby juist totaal niet. Als iets een nette sport is.
Wou net zeggen. Geen idee hoe het bij ijshockey is (wil het verhaal van sp3c best geloven), maar bij rugby nog nooit maar dan ook nooit dit soort taferelen gezien. Ja tuurlijk wel eens een opstootje binnen de lijnen maar altijd respect voor de tegenstander, het publiek, je medespelers en de scheidsrechter. En anders wordt het wel kei- en keihard afgestraft. Een vrouwelijke speelster gaf de ref eens een keer een duw, waarna deze op de grond viel. De schorsing van twee jaar voor dat meisje was absoluut niet mals.
PWBF
pi_104357569
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:02 schreef sp3c het volgende:
maar ook op de tribune kwamen agressieve ouders wel eens voor net als bij het Voetbal maar gezien het enorme aantal wedstrijden dat er gespeeld word ieder weekend lijkt het me net zo verwaarloosbaar als op de ijsbaan
Ik vind het bij het amateurvoetbal wel echt ernstige vormen aannemen. Ik heb bij het amateurvoetbal iig vaker ernstige dingen meegemaakt dan bij Feyenoord. _O-

Heeft ook meer te maken met de clubs waar je tegen of bij speelt denk ik. Ik voetbal nu zelf niet meer, maar als je vroeger de competitie voor aanvang bekeek kon je al precies weten waar het mis zou gaan en waar niet. Clubs in de kanswijken, altijd raak _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104357664
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef Caland het volgende:

Clubs in de kanswijken, altijd raak _O_
Kan ik me goed voorstellen.
PWBF
pi_104357689
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wou net zeggen. Geen idee hoe het bij ijshockey is (wil het verhaal van sp3c best geloven), maar bij rugby nog nooit maar dan ook nooit dit soort taferelen gezien. Ja tuurlijk wel eens een opstootje binnen de lijnen maar altijd respect voor de tegenstander, het publiek, je medespelers en de scheidsrechter. En anders wordt het wel kei- en keihard afgestraft. Een vrouwelijke speelster gaf de ref eens een keer een duw, waarna deze op de grond viel. De schorsing van twee jaar voor dat meisje was absoluut niet mals.
Precies. Dat zie je ook bij het professionele rugby terug trouwens. Daar waar je in het profvoetbal een lullige schorsing van 7 wedstrijden oid krijgt als je je tegenstander in de nek bijt of een paar stompen vol op z'n muil geeft en er ook totaal geen respect voor de scheids is. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 17:10:01 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104357806
wij kregen 3 wedstrijden schorsing voor vechten

ongeacht wie begon :')
wangedrag op de tribune was een straf voor het team geloof ik

situatie als hier in de OP verlies je de wedstrijd mee met 5-0 geloof ik
pi_104357936
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef sp3c het volgende:
wij kregen 3 wedstrijden schorsing voor vechten

ongeacht wie begon :')
wangedrag op de tribune was een straf voor het team geloof ik

situatie als hier in de OP verlies je de wedstrijd mee met 5-0 geloof ik
en werkte dat?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 17:21:16 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104358346
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef capricia het volgende:

[..]

en werkte dat?
ik vond van wel maar beiden kwamen wel eens voor

vechten op het ijs natuurlijk wat vaker maar dat hoort een beetje bij de sport ... zolang het geen bokswedstrijd word zit niemand ermee

agressieve ouders kun je niet echt voorkomen denk ik want die denken sowieso niet na over de gevolgen maar je had er over het algemeen geen last van

enige wat me echt bij is gebleven was het geval in Assen wat ik al noemde

het komt voor iig
  maandag 14 november 2011 @ 17:30:45 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104358734
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Duh, hoeveel mensen voetballen in vergelijking tot andere sporten. Dus zul je automatisch meer uitwassen zien.
Maar het is buiten alle verhoudingen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 17:35:12 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104358931
zou daar wel eens onderzoek naar gedaan zijn?

ik vraag me af of het heel veel vaker dan gemiddeld voorkomt bij het voetbal
pi_104359511
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef jpjedi het volgende:
We hebben het wel over Taaike, het grootste Tokkiedorp van Nederland. Volendam is er niets bij. :')
Is dit niet een beetje overdreven? Zo erg kan het niet zijn.
  maandag 14 november 2011 @ 17:51:05 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104359556
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
zou daar wel eens onderzoek naar gedaan zijn?

ik vraag me af of het heel veel vaker dan gemiddeld voorkomt bij het voetbal
Dit artikel uit 2004 heeft het over alleen de sporters die op de spoedeisende hulp terecht kwamen en dat was 50% voetbal.

In 2006 wilde de toenmalige staatssecretaris een onderzoek maar daar kan ik niets van terugvinden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_104359711
Afgelopen zaterdag was agressie bij voetbal het onderwerp bij Debat op 2.

http://debatop2.ncrv.nl/pagina/voetbal-is-oorlog
pi_104360240
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vond van wel maar beiden kwamen wel eens voor

vechten op het ijs natuurlijk wat vaker maar dat hoort een beetje bij de sport ... zolang het geen bokswedstrijd word zit niemand ermee

agressieve ouders kun je niet echt voorkomen denk ik want die denken sowieso niet na over de gevolgen maar je had er over het algemeen geen last van

enige wat me echt bij is gebleven was het geval in Assen wat ik al noemde

het komt voor iig
Op het ijshockey komen ook altijd heel veel kampers af (geen idee waarom eigenlijk).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104360569
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:50 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Is dit niet een beetje overdreven? Zo erg kan het niet zijn.
ken je st Willebrord? Ook bekend onder de naam 't Haaike -> Taaike. Is een voormalige kampeerplaats van kermisvolk waar de stacaravans in de loop der jaren huizen zijn geworden. Rood-Wit is een beruchte club in de regio. Het voorval verrast ook niemand in de buurt. ;)
pi_104360574
Sint Willebrord. :') :|W

Groot hek omheen zetten, slot erop, onder stroom zetten en sleutel weggooien.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 18:16:42 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104360638
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Op het ijshockey komen ook altijd heel veel kampers af (geen idee waarom eigenlijk).
is de sport daar niet wat te duur voor?
pi_104360705
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

is de sport daar niet wat te duur voor?
Blijkbaar niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 18:19:58 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104360793
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 18:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
blijkt nergens uit :P

maar goed, het kan hoor ... ik kan me er alleen geen 1 voor de geest halen en het is een vrij klein wereldje
pi_104360924
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

blijkt nergens uit :P

maar goed, het kan hoor ... ik kan me er alleen geen 1 voor de geest halen en het is een vrij klein wereldje
Ik ging regelmatig bij Nijmegen kijken vroeger. Zat altijd heel het kamp op de tribune. Veel jeugd ook van daar die in de pupillen speelden. Tilburg idem volgens mij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 18:28:26 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104361182
op de tribune geloof ik nog wel, kost geen drol voor een avondje vermaak :D
pi_104387581
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat die postbus51 spotjes snel zullen aanslaan!
Niet, daarmee bereik je niet de mensen die je juist zou moeten bereiken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_104389883
Volgens mij is het nog niet genoemd, maar de voetbalclub doet geen aangifte. Bijzonder kwalijke zaak, vrijwilligers (zeker jochies van 12) verdienen meer steun in de rug.

quote:
Klundert doet geen aangifte van bedreiging arbiter (12)
KLUNDERT - Voetbalclub Klundert doet geen aangifte van bedreiging tijdens de wedstrijd tegen Rood Wit uit St. Willebrord afgelopen weekeinde. Daarbij zou een vader van een tegenspeler de 12-jarige scheidsrechter van vv Klundert hebben bedreigd of geïntimideerd.

Volgens voorzitter Arie Endeman van vv Klundert wordt er alleen een rapport over het voorval naar de KNVB gestuurd. "Wij wachten het oordeel af", zegt hij. Endeman zegt verder dat de jonge scheidsrechter buiten de publiciteit wil blijven.

Volgens de voorzitter is het incident van afgelopen weekeinde een uitzondering. Ook zou er binnen het competetitieverband geen sprake zijn van structurele problemen met bepaalde clubs. "Het is zeker niet zo dat het incident met de club op zich te maken heeft. Sterker nog: we hebben juist een goede relatie met Rood Wit. Het is geen probleemclub. West-Brabant is ook geen Randstad. Hier heb je eigenlijk geen extreme clubs", aldus Endeman.
Bron: BN De Stem

Eigenlijk best schandalig. De club laat het lafjes over aan de KNVB, die hooguit de betreffende club een sanctie kan opleggen. Het wangedrag van de man blijft verder dus onbestraft. Het signaal dat wordt afgegeven: met zulk wangedrag kom je gewoon weg.

De argumentatie waarmee deze club de zaak probeert te sussen, is bizar. Als beide clubs zo'n goede relatie hebben, zouden ze eensgezind moeten optreden om dit soort wangedrag aan te pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2011 12:00:59 ]
pi_104390015
quote:
West-Brabant is ook geen Randstad. Hier heb je eigenlijk geen extreme clubs", aldus Endeman.
Wat een struisvogelgedrag. Joh, incidentje, moet kunnen toch! :')
PWBF
pi_104391202
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:04 schreef Nielsch het volgende:
Wat een struisvogelgedrag. Joh, incidentje, moet kunnen toch! :')
Dat terwijl het juist niet moet kunnen. Er moet een krachtig signaal worden afgegeven. Ik zou me trouwens als 12-jarige vrijwilliger behoorlijk door mijn voetbalclub in de kou gezet voelen, als je zo weinig steun krijgt.
pi_104391726
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 12:23 schreef Karina het volgende:
Wat een lafbekken, schelden en bedreigingen uiten tegen kinderen, lekker voorbeeld ook voor je eigen kind.

Zielig voor dat scheidsrechtertje maar ook voor de kinderen van de agressieve vaders: het zal je vader maar wezen die je daar zo tekeer ziet gaan.
Inderdaad :{
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:37:09 #88
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_104392433
quote:
Volgens voorzitter Arie Endeman van vv Klundert wordt er alleen een rapport over het voorval naar de KNVB gestuurd. "Wij wachten het oordeel af", zegt hij. Endeman zegt verder dat de jonge scheidsrechter buiten de publiciteit wil blijven.
Dit kan natuurlijk een reden zijn om geen aangifte te doen, als het slachtoffer daar niet op zit te wachten.
Uiteraard blijft het jammer dat er zo geen duidelijk signaal wordt afgegeven, maar ik kan het wel begrijpen.
pi_104393064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:37 schreef goeiemoggel het volgende:
Dit kan natuurlijk een reden zijn om geen aangifte te doen, als het slachtoffer daar niet op zit te wachten. Uiteraard blijft het jammer dat er zo geen duidelijk signaal wordt afgegeven, maar ik kan het wel begrijpen.
Ten eerste kan de club gewoon aangifte doen van wangedrag van iemand op het sportveld, zodanig dat een voetbalwedstrijd gestaakt moest worden. Dat staat dan nog los van hetgeen die 12-jarige jongen is aangedaan.

Ten tweede hoef je als direct gedupeerde niet in de publiciteit als de club aangifte doet en evenmin wanneer je dat zelf zou doen. Eigenlijk zouden de ouders van die jongen moeten doen wat de voetbalclub nalaat: aangifte doen.

Ik kan het dus ook niet begrijpen dat de club zo slap handelt. Die jongen kan prima buiten de publiciteit worden gehouden terwijl er wel degelijk een aangifte tegen die man ligt.
pi_104394699
Vandaag een interview in het AD met de vrouw van de dader(s). De ene was haar huidige partner, de andere was haar ex-man en de vader die 't veld ook opliep.
Het kwam in 't kort neer op 't volgende:

De scheidsrechter floot enorm partijdig en stuurde zelfs iemand van de tegenstander voor 5 minuten naar de kant (het zoontje van de vrouw en man). Toen de scheids vervolgens een tackle op datzelfde ventje niet zwaar genoeg bestrafte sloegen de stoppen door bij de 2 heren. Volkomen logisch ook, gewoon tekeergaan tegen een scheids van 12 :r :r :r De vrouw, en das nog het ergste, overweegt aangifte te doen bij de KNVB omdat ze vindt dat hier twee schuldigen zijn (immers, moet de scheids maar onpartijdig fluiten) :N :r
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_104394762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef kalinhos het volgende:
Vandaag een interview in het AD met de vrouw van de dader(s). De ene was haar huidige partner, de andere was haar ex-man en de vader die 't veld ook opliep.

De scheidsrechter floot enorm partijdig en stuurde zelfs iemand van de tegenstander voor 5 minuten naar de kant (het zoontje van de vrouw en man). Toen de scheids vervolgens een tackle op datzelfde ventje niet zwaar genoeg bestrafte sloegen de stoppen door bij de 2 heren. Volkomen logisch ook, gewoon tekeergaan tegen een scheids van 12 :r :r :r De vrouw, en das nog het ergste, overweegt aangifte te doen bij de KNVB omdat ze vindt dat hier twee schuldigen zijn (immers, moet de scheids maar onpartijdig fluiten) :N :r
Dat die vrouw even onder een bus terecht komt, waarna de bus nog even achteruit rijdt om te kijken of ze daadwerkelijk goed hard geraakt is.
pi_104394912
quote:

Echt he, wat heb je toch een hersenloze mensen.
Aangifte doen tegen een joch van 12, stoere vrouw hoor ^O^
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:48:13 #93
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104394953
Tja, dat bij zulke vaders zo'n vrouw hoort verbaasd me nu niet echt nee....

Arme kinderen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:53:18 #94
360878 Damon_Baird
For service to humanity.
pi_104395148
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Pupillenwedstrijd...

Of wil je echt Pierluigi Collina op zo'n wedstrijd zetten?
+ 1, LOL

OT: Zeer triest, flinke boeten geven, doet hij het nooit meer.
There are as many sorts of love, as there are moments in time
pi_104395196
OVerigens is het gebruik van jeugd-scheidsrechters bij ons ook vrij normaal. Logisch ook wel, vereniging met ong. 1100 leden en gemiddeld 30 thuiswedstrijden per weekend. Je trommelt niet iedere week zomaar 30 knvb scheidsrechters tevoorschijn
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_104396162
quote:

dit soort mensen zijn precies de reden dat ik altijd ver van voetbalvelden uit de buurt ben gebleven...
PWBF
pi_104397167
pi_104397344
quote:
Ja kijk, nu ik het hele verhaal lees snap ik die mannen ook wel. De scheidsrechter was partijdig en dan is het logisch dat deze zich als 12-jarige moet verantwoorden tegenover een briesende volwassen man. Die woedeuitbarsting is inderdaad niet de schuld van die man zelf, maar van de thuisclub. Terecht dat die Rebecca naar de tuchtcommissie van de KNVB stapt, want niet die 12-jarige, maar haar man is hier het slachtoffer!
PWBF
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:06:33 #99
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_104397866
Mis ik hier iets? Het ging toch om voetballende kinderen?

[ Bericht % gewijzigd door Snakey op 15-11-2011 16:10:30 ]
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:11:03 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')