Of de frustratie dat -ie zelf nooit goed was in voetbal en z'n zoon het graag beter wil zien doen en daardoor bij elk foutje de hele voetbalclub hysterisch bij mekaar tettert.quote:Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef Ferdo het volgende:
Ook zo'n figuur die de frustraties van zijn werk in het weekend botviert?
Wat een idioot!
Correctie: twee van die figuren.
Type Oost-Duitse turntrainer, bedoel je? Dat kan inderdaad ook nog.quote:Op maandag 14 november 2011 13:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Of de frustratie dat -ie zelf nooit goed was in voetbal en z'n zoon het graag beter wil zien doen en daardoor bij elk foutje de hele voetbalclub hysterisch bij mekaar tettert.
Mja, nou, niet elk kind is als zijn ouder. Meestal gaan ze er juist dwars tegenin op een bepaalde leeftijd. Ik weet dus niet hoe de kinderen van die vaders op het voetbalveld zijn, maar dan is de vaders extreem hard aanpakken juist een voorbeeld dat het in de samenleving niet wenselijk is toch?quote:Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de kinderen niet anders gewend zijn en later hetzelfde gedrag gaan vertonen. Schaamte impliceert een geweten en een gevoel voor goed en fout. Vraag me af of er ooit een poging is gedaan omdat deze kinderen aan te leren.
"Met de politie"quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef paddy het volgende:
Wat ik weer niet begrijp is dat er niemand de politie heeft gebeld in de tijd dat iedereen zo'n beetje een mobiel heeft.
Misschien is het wel precies zo gegaan.quote:Op maandag 14 november 2011 14:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Met de politie"
"Dus er staat iemand te schelden? Bij een voetbalwedstrijd?"
"Ja, maar er gebeurt dus niets, geen geweld of zo?"
"Het spijt me, daar kunnen wij niks aan doen. Belt U maar terug als er daadwerkelijk een overtreding begaan wordt. En dan niet op het veld he, haha"
Daarom belt er niemand...
En ze ook in een kooitje stoppen?quote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen.
Waar schrijf ik dat? Vul jij altijd dingen in voor anderen?quote:Op maandag 14 november 2011 15:29 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En ze ook in een kooitje stoppen?
Is het meer bij voetbal het geval, dan bij andere sporten?quote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen. Wat een ontzettende tokkies en debielen lopen er daar rond zeg.
Die coaches zijn trouwens ook maar slappe zakken. Ze hadden gewoon moeten zeggen: "kom, we stoppen ermee."
Zeker weten.quote:Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het meer bij voetbal het geval, dan bij andere sporten?
Duh, hoeveel mensen voetballen in vergelijking tot andere sporten. Dus zul je automatisch meer uitwassen zien.quote:Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een debiele reden om hierom je kinderen een dergelijke sport te onthoudenquote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen. Wat een ontzettende tokkies en debielen lopen er daar rond zeg.
Die coaches zijn trouwens ook maar slappe zakken. Ze hadden gewoon moeten zeggen: "kom, we stoppen ermee."
Er zijn genoeg andere leuke sporten.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wat een debiele reden om hierom je kinderen een dergelijke sport te onthouden...
Zeg dat maar eens tegen je zoontje van 6 als al zijn vriendjes op die leeftijd op voetbal gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 16:28 schreef CasB het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere leuke sporten.
Tuurlijk, maar de reden deugt niet. Hier vaak zat langs de zijlijn gestaan en ik hoor slechts aanmoedigingen. Eventueel een teleurgesteld kreetje, maar dat is het. De coaches of andere omstanders hadden in moeten grijpen! Dit kan bij elke sport wel gebeuren trouwens.quote:Op maandag 14 november 2011 16:28 schreef CasB het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere leuke sporten.
Het gebeurd zelfs bij de hockeyquote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
In dezelfde mate? Of zit het uitschot vaker op voetbal?quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het gebeurd zelfs bij de hockey!
Ja, binnen en buiten het veld.quote:Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef capricia het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook weer een beetje flauw ... nee je mag niet voetballen want ik vind die mensen lomp!quote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Voetbal is toch een van de goedkoopste sporten, lijkt me zo.quote:Op maandag 14 november 2011 16:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook weer een beetje flauw ... nee je mag niet voetballen want ik vind die mensen lomp!
gewoon een goede club uitzoeken en evt wat dieper in de buidel tasten iederen maand
lijkt me ook wel maar bij het ijshockey komt dit ook gewoon voor en dat is dan weer een van de duurdere sportenquote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Voetbal is toch een van de goedkoopste sporten, lijkt me zo.
Ja, bij ijshockey kan ik me ook wel wat agressie voorstellen. Net als rugby bijv.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me ook wel maar bij het ijshockey komt dit ook gewoon voor en dat is dan weer een van de duurdere sporten
Tilburg vond ik bv altijd wat vijandig en in Assen zijn we een keer onder politiebegeleiding naar de bus gewandeld omdat een stel Molukse ouders de hele gemeenschap had opgetrommeld om ons uit te zwaaien
denk dat het meer iets is wat met teamsporten te maken heeft ... je kunt zoveel mensen de schuld geven en toch nog 'goed gespeeld' zeggen tegen zoon/dochter dat je met een beetje drank in het spel en een veelste korte lont je lol op kunt bij dit soort wedstrijden!
Je kinderen een sport verbieden en dan anderen een Tokkie noemenquote:Op maandag 14 november 2011 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat? Vul jij altijd dingen in voor anderen?
Nee hoor, er blijven nog een stuk of 65 sporten over waar ze wel op mogen. Als het er niet meer zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |