abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104348956
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Jarno:

[..]

2 meter 2
...breed toch?
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
pi_104349044
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 12:23 schreef Karina het volgende:

Zielig voor dat scheidsrechtertje maar ook voor de kinderen van de agressieve vaders: het zal je vader maar wezen die je daar zo tekeer ziet gaan.
Hoe denk je dat kinderen zich zullen gaan gedragen in de maatschappij als ze zulke rolmodellen hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_104349136
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, het is erg dat iemand zoiets doet, en hij moet de rest van zijn leven weggehouden worden van alle sportclubs. Maar wat ik het meest schokkend vindt is dat niemand eerder ingrijpt. Dat er 2 enorme klootzakken langs de lijn staan bij zo'n wedstijd is erg, maar dat er een (gokje) man/vrouw of 10-20 bijstaan die er niets van durven te zeggen is nog veel erger.
Ga eens kijken bij een gemiddelde voetbalclub bij een wedstrijd van een willekeurige pupillenteam. Volgens mij gebeurt dit overal. Bij mijn oude voetbalclub had je ook altijd enkele van die idioten aan de kant staan. Als je ze dan vervolgens in de kantine hoorde lullen over de verloedering en verharding van de maatschappij en ze op hun eigen gedrag wees, dan kreeg je de wind van voren. De meeste mensen ontbreekt het gewoon aan elke vorm van zelfreflectie, iedereen schijnt graag te willen geloven dat hij god's gift aan deze aarde is en gedraagt zich daar ook naar. En als er iemand schuld moet hebben dan is het altijd een ander, want zelf zijn we immers geweldig :')
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_104349575
Wat ik weer niet begrijp is dat er niemand de politie heeft gebeld in de tijd dat iedereen zo'n beetje een mobiel heeft.

Die vaders idd voor een paar jaar schorsen als toeschouwer op het veld. Ik hoop werkelijk dat dit goed de kop ingedrukt gaat worden. Desnoods met een rechtszaak. Laat ze zelf maar eens schrikken en een paar duizend armer worden qua geldboete ofzo. Blijkbaar waren er twee vaders. De één bedreigde het kind, en de ander een coach van een ander team?

Die arme zoontjes van die vaders. Zou mij als kind kapot schamen voor zo'n vader. Hoop dus dat ze die zoontjes ook op gaan vangen als team.

En boris? Het is al wat jaartjes geleden, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt aan het veld. Uiteraard wel geschreeuw, maar dat was nooit in de vorm van bedreiging maar van aanmoediging
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104349668
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef paddy het volgende:

Die arme zoontjes van die vaders. Zou mij als kind kapot schamen voor zo'n vader. Hoop dus dat ze die zoontjes ook op gaan vangen als team.
Persoonlijk denk ik dat de kinderen niet anders gewend zijn en later hetzelfde gedrag gaan vertonen. Schaamte impliceert een geweten en een gevoel voor goed en fout. Vraag me af of er ooit een poging is gedaan omdat deze kinderen aan te leren.
pi_104349701
Och, het gepeupel moet op de zondag even alle frustratie eruit gooien. De vaders in de kwestie zouden zelf van hun zonen kunnen leren en gaan sporten in plaats van dit primitieve gedrag.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_104349712
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef Ferdo het volgende:
Ook zo'n figuur die de frustraties van zijn werk in het weekend botviert?

Wat een idioot! :{

Correctie: twee van die figuren. :')
Of de frustratie dat -ie zelf nooit goed was in voetbal en z'n zoon het graag beter wil zien doen en daardoor bij elk foutje de hele voetbalclub hysterisch bij mekaar tettert.
pi_104349799
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 13:26 schreef Moffol het volgende:

[..]

Of de frustratie dat -ie zelf nooit goed was in voetbal en z'n zoon het graag beter wil zien doen en daardoor bij elk foutje de hele voetbalclub hysterisch bij mekaar tettert.
Type Oost-Duitse turntrainer, bedoel je? Dat kan inderdaad ook nog.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_104349819
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat de kinderen niet anders gewend zijn en later hetzelfde gedrag gaan vertonen. Schaamte impliceert een geweten en een gevoel voor goed en fout. Vraag me af of er ooit een poging is gedaan omdat deze kinderen aan te leren.
Mja, nou, niet elk kind is als zijn ouder. Meestal gaan ze er juist dwars tegenin op een bepaalde leeftijd. Ik weet dus niet hoe de kinderen van die vaders op het voetbalveld zijn, maar dan is de vaders extreem hard aanpakken juist een voorbeeld dat het in de samenleving niet wenselijk is toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104349954
Heb zo te doen met dat jochie dat huilend van het veld liep.
Die wil vast nooit meer scheidsrechter zijn.
Kloothommels, die twee vaders. Lekker voorbeeld voor hun kinderen.
  maandag 14 november 2011 @ 13:36:36 #36
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104350072
Ik heb ook wel eens langs de lijn gestaan bij wedstrijden van de F-jes of E-tjes terwijl de coach of de ouders van de tegenpartij lichtelijk door het lint gingen...Te gek voor woorden. Wat mij betreft pakken ze die 2 vaders heel hard aan.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104350958
Profvoetballers geven ook zo'n goed voorbeeld heh. :')
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2011 @ 14:49:49 #38
842 Zorro
Z
pi_104352508
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef paddy het volgende:
Wat ik weer niet begrijp is dat er niemand de politie heeft gebeld in de tijd dat iedereen zo'n beetje een mobiel heeft.
"Met de politie"

"Dus er staat iemand te schelden? Bij een voetbalwedstrijd?"

"Ja, maar er gebeurt dus niets, geen geweld of zo?"

"Het spijt me, daar kunnen wij niks aan doen. Belt U maar terug als er daadwerkelijk een overtreding begaan wordt. En dan niet op het veld he, haha :') "

Daarom belt er niemand...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_104353643
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:49 schreef Zorro het volgende:

[..]

"Met de politie"

"Dus er staat iemand te schelden? Bij een voetbalwedstrijd?"

"Ja, maar er gebeurt dus niets, geen geweld of zo?"

"Het spijt me, daar kunnen wij niks aan doen. Belt U maar terug als er daadwerkelijk een overtreding begaan wordt. En dan niet op het veld he, haha :') "

Daarom belt er niemand...
Misschien is het wel precies zo gegaan.
Of de 1 durfde het voor de ander niet te doen. Kan ook.
pi_104353786
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen. Wat een ontzettende tokkies en debielen lopen er daar rond zeg.

Die coaches zijn trouwens ook maar slappe zakken. Ze hadden gewoon moeten zeggen: "kom, we stoppen ermee."
PWBF
pi_104353867
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen.
En ze ook in een kooitje stoppen?
pi_104353881
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:29 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

En ze ook in een kooitje stoppen?
Waar schrijf ik dat? Vul jij altijd dingen in voor anderen?

Nee hoor, er blijven nog een stuk of 65 sporten over waar ze wel op mogen. Als het er niet meer zijn.
PWBF
pi_104353950
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat?
Het was ook een vraag, zie het vraagteken.
pi_104354158
quote:
Dé reden waarom mijn kinderen niet op voetbal mogen. Wat een ontzettende tokkies en debielen lopen er daar rond zeg.

Die coaches zijn trouwens ook maar slappe zakken. Ze hadden gewoon moeten zeggen: "kom, we stoppen ermee."

Is het meer bij voetbal het geval, dan bij andere sporten?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_104354177
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Zeker weten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104354746
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 15:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Duh, hoeveel mensen voetballen in vergelijking tot andere sporten. Dus zul je automatisch meer uitwassen zien.
  maandag 14 november 2011 @ 16:17:10 #47
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_104355484
quote:

Wat een debiele reden om hierom je kinderen een dergelijke sport te onthouden :{ ...
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_104355907
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Wat een debiele reden om hierom je kinderen een dergelijke sport te onthouden :{ ...
Er zijn genoeg andere leuke sporten.
pi_104355928
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:28 schreef CasB het volgende:

[..]

Zeg dat maar eens tegen je zoontje van 6 als al zijn vriendjes op die leeftijd op voetbal gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 november 2011 @ 16:34:42 #50
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_104356148
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:28 schreef CasB het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar de reden deugt niet. Hier vaak zat langs de zijlijn gestaan en ik hoor slechts aanmoedigingen. Eventueel een teleurgesteld kreetje, maar dat is het. De coaches of andere omstanders hadden in moeten grijpen! Dit kan bij elke sport wel gebeuren trouwens.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')